2010) Loomingut iseloomustavad sõnad Kirglikkus Isamaalisus Naiselikkus Hingelisus Õrnus Julgus Puudutav Romantilisus Tunded Jõulisus „Et olla daam, ma kannan kõrgeid kingi“ (luulekogust „Päevapildid“ 1978) Kord nädalas üks daam teeb maniküüri. Kord aastas on ta enda vastu aus. Sa elad minus, kuid ei maksa üüri. Siinkohal tuleb teha mõtlik paus. Daam kasutab vaid valgeid taskurätte. Täis saladusi on ta buduaar. Siin avaned, kuid end ei anna kätte. Me vahel pole muud kui vikerkaar. Üks daam ei kerja. Tal on kõike küllalt, ka siis, kui tahaks valust oiata. Et olla daam, ma vaikima pean üllalt. Kui plahvatan, siis ette hoiatan. „Sa ei ole kellestki parem“ (luulekogust „Deka“ 2004) Sa ei ole kellestki parem. Sa ei ole kellestki halvem. Sulle on antud maailm. Näe, mis seal näha. Hoia seda, mis on su ümber, hoia, kes kõrval. Kõik olendid omamoodi on naljakad. Kõik on õrnad. Allikad
Grandioosne- Professionaalne- Eutanaasia- suretamisabi Monotoonne- suurejooneline, meisterlik ühetooniline; üksluine, võimas igav Abiturient- Aborigeen- Avangardism- Mänedzer- juht, keskkoolilõpetaja põliselanik vormiuudsust taotlev korraldaja suund Anekdoot-lühike Adekvaatne- Bestseller- menuraamat, Palsam- vaikudest ja nali täiesti vastav, -plaat eeterlikest õlidest sisult kattev koosnev puumahl Annulleerima- Afäär- kahtlane Bravuurne- hoogne, Paradoksaalne- olukord, tühistama, juhtumus, uljas, hooplev järeldus kehtetuks sekeldus tunnistama Arhitekt- Aktsia- osalus Dekadents- langus, Potentsiaaln...
· Romantilist armastust, nagu tungegi, on väga raske kontrollida. · Romantiline armastus, nagu tungidki, on seotud dopamiini suure hulgaga. Kastutatud allikas : Pere ja Kodu Armumine Vajadus olla armastatuga Aidata armastatud inimest Vajadus, et armsam võtaks täielikult omaks Fantaasiakujutlused partneriga Oht kaotada emotsionaalselt iseseisvust Oht kaotada sõltumatust Kiire armumise tulemusena läbipõlemine (igavus, tädimus) Kastutatud allikad : Buduaar Armumine ei ole veel armastus Tuleb teha selget vahet armumise ja armastuse vahel. Tavaliselt algab suhe armumisega ja võib hiljem üle kasvada armastuseks. Kui armastus toimib võrdsuse printsiibil ja eeldab vastuarmastust, siis armumine on väga tugev ühepoolne ja egoistlik tunne, mille korral tekivad organismis spetsiifilised ühendid, mis vastavad teatud narkootilistele ainetele. Nn "armuvalgu" e
EESTI ORTOGRAAFIA PÕHIPRINTSIIBID 1. Foneetiline printsiip (kingad, pink, kang) 2. Morfoloogiline printsiip (kärbsed, jõudsin, jalgsi; teekäija, käia) 3. Traditsiooniprintsiip (suur ja väike algustäht, osa kirjavahemärke, kaashäälikuühend, täishäälikuühend, h sõna alguses, g, b, d sõna alguses, kellassepp, kullassepp) 4. Semantiline printsiip härja silm - härjasilm varsa kabi varsakabi suur tükk suurtükk väike mees - väikemees sama saame saama kali kallis kallid urin vurrid vurre kamin kammid kamme kana kannud kanne kava kavva maja (majja) asi kassid kasse ehe tsehhid tsehhe lugu...
Kellel on aega lugeda telefonist, väikselt ekraanilt, mingit väga pikka uudist, kui tal on karjäär ja neli last või kui ta on näiteks üliõpilane? Sinna on võimalik panna ainult pommuudiseid, mis on lühikesed ja konkreetsed. Näiteks: Sven Mikser võitis valimised; või hoopis midagi poliitikast erinevat: Anu Saagim eksponeeris oma uut pesu. Kumma tee valib noor naine, kelle pea uitab veel pilvedes ja kes ei tea, kes on Sven Mikser? Internetis on mitu lehekülge, elu24, buduaar, naistemaailm jne, kes tegelevad küsimustega mida teha, et kaalus alla võtta? Kes kellega käib? Kellel on kõige rohkem kortse näos? Ja viimasel ajal on moodi tulnud seksinipid. On inimesi, kes kasutavad neid uudiseid selleks, et end õhtul välja elada ja kommenteerida, kui rumalad on ajakirjanikud, toimetajad. On inimesi, kes saavad aru, et see on mõttetu. On inimesi, just neid noori, kes arutavad teemadel - Eesti staar jäi vahele joomisega ja flirtis baaris alaealistega
4. ohud: konkuternt, palju taolisi riiete poode, raske ennast tõestada ja olla turul liider II SAMM Mis on tähtsad? Turule jõudmine, edukas kauplemine, palju kliente Mis on tõenäoliselt võimalikud juhtuma? Tekivad raskused turule jõudmisega, kuna on palju konkurente III SAMM Kuidas kompenseerida nõrku külgi? Teha edukat reklaami erinevatel interneti lehekülgedel, nagu facebook, buduaar jne. Kuidas kasutada tähtsaid tõenäoseid võimalusi? Kliendi juurdekasv võimaldab uute poodide avanemist, samuti saab teha partnerkaardi süsteemi, kus püsikliendid saavad soodustusi Mida teha, kui ohud realiseeruvad? Teha rohkem reklaami, kampaaniaid jne. 4. Toode Kleidid- erksad ja silmapaistvad, mis teevad sinust igal üritusel tõelise staari. Kleidid on erinevates stiilides, nii pikad kui ka lühikesen, nii sädelevad kuika tagasihoidlikud.
· Valgetähe IV klassi teenetemärk 2001 · Eduard Vilde preemia luulekogu "Mandragora" eest 2003 · Eesti Vabariigi kultuuripreemia luulekogu "Aja kuju" eest 2006 Doris Kareva loomingu näited Et olla daam, ma kannan kõrgeid kingi Kord nädalas üks daam teeb maniküüri. Kord aastas on ta enda vastu aus. Sa elad minus, kuid ei maksa üüri. Siinkohal tuleb teha mõtlik paus. Daam kasutab vaid valgeid taskurätte. Täis saladusi on ta buduaar. Siin avaned, kuid end ei anna kätte. Me vahel pole muud kui vikerkaar. Üks daam ei kerja. Tal on kõike küllalt, ka siis, kui tahaks valust oiata. Et olla daam, ma vaikima pean üllalt. Kui plahvatan, siis ette hoiatan. Su mindud tee Su mindud tee jäi minu sisse see tume mets ja jahtund maa ma tulen taas su sammudesse ja ma ei tea mis minust saab Lõpp Ma ootasin sind sellel külmal päeval. Ma tean, et sa ei teadnud. Nüüd siis tea: ma ootasin sind
Inimene vajab loodust, loodus mõistlikku inimest. Tänavu täitub 100 aastat päevast, mil Eestis esimest korda tükike loodust kaitse alla võeti. 31.12.2008 seisuga on Eestis 3 442 kaitstavat loodusobjekti, sealhulgas 948 kaitseala (5 rahvusparki, 129 looduskaitseala, 149 maastikukaitseala, 117 uuendamata kaitsekorraga ala, ning 548 parki ja puistut), 343 hoiuala, 949 püsielupaika, 1197 kaitstavat looduse üksikobjekti ning 5 kohaliku omavalitsuse tasandil kaitstavat objekti. Ühtekokku hõlmavad need alad 1 517 000 ha, sellest maismaa pindala 779 000 ha. --- Kui palju meist on unistanud teinekord rahust, vaikusest ja looduse hingematvast ilust enda ümber? Ma arvan, et kõik. Kahjuks pole aga tänapäeva kiire elutempo juures just palju aega, et sõita linnast välja mõnda looduskaunisse kohta ja lihtsalt nautida seda, mis meie ümber on. ---- Eestimaa on enamasti madal ja tasane ning soode poolest maailmas teisel kohal. Ainult lõunas muutub maapin...
· Amfiteater teatriks, staadioniks pealt katmata ruum · Amfora antiikaegne savinõu(suur, kitsas kael, 2 kõrva) vein, õli · Antiik Kreeka/Rooma vanaaeg(kunst, kultuur) · Arhailine vana aegne · Arhitektuur ehituskunst · Barbar jäme, harimatu inimene · Barokk 16.saj kunstistiil Itaalias, üleüldine lopsakus, toredus · Basiilika kolme või enamlööviline piklik hoone, seal oli valgmik , antiikajal turuhooneks ja kohtuhooneks ehitatud · Buduaar daami tuba · Burlakk jões vastuvoolu laevu vedav inimene · Büst skulptuuriteos, inim pea ilma kehata (ülakeha on, käsi pole) · Dolmen suurtest kiviplokkidest laotud kivi, pronsiaegne hauakamber · Dooria stiil vanim kreeka ehitusstiil, arenes välja doorlaste hõimu juures · Ehisviil gooti stiilis, ehitiste, akende ja portaalide kohal olev terav viil · Fantaasia kujutlusvõime, väljamõeldis · Fassaad ehitiste esikülg, vaatamiseks määratud külg
Ladies`Hotel TooteKontseptsiooni presentatsioon ja toote elutsükkel Ladies hotel – Naiste hotell tootekontseptsiooni põhjendus Naisklientide vajadused hotelli toodetele ja teenustele erinevad meeste omadest olulisel määral Naiste vajadustele spetsialiseerumine võimaldab orienteeruda kindlale sihtgrupile ja pakkuda neile oluliselt suuremat lisaväärtust Tootekontseptsioon aitab konkurentidest eristuda, on isikupärane, meeldejääv, uudishimu ja furooritekitav Ladies hotel – Naiste hotell sihtgrupi põhjendus Naiste hotellid on lääneriikides olnud lähiaastatel kasvav trend Naiste maksejõud ja eneseteadlikkus on saavutanud arvestatava taseme ning on jätkuvalt tõusuteel Eesti juhtivtöötajate seas on 35% naisi ja karjäärinaiste osakaal kasvab jätkuvalt 70% kõrgkoolide lõpetajatest on naised- näitab perspektiivi Naiste tööhõivemäär on Eestis meestega sisuliselt võrdne Skandinaavia kult...
kabinetti, mida hiljem on kutsutud "punanurgaks". Parempoolses puitmahus asusid aga eraldi ruumid daamidele, puhvetitega I ja II klassi ootesaal (Eesti riigi loomisest alates üldine einelaud) ning köök. (1) Imperaatoripaviljon oli, nagu nimigi ütleb, mõeldud kasutamiseks üksnes keisrile või tema perekonnaliikmeile nende vastuvõtul ja ärasaatmisel. Ristkülikukujulises väikeses majas oli mitu ruumi, millest kaks suuremat olid keisri puhkeruum ja keisrinna buduaar. Hiljem on hoone pikka aega olnud kasutusel raudtee võõrastemajana. (1) Reisijatehoone ja Imperaatoripaviljoni vahele jääb suurte kaarakendega markeeritud katusealune ehk galerii (39 meetri pikkune), mis erinevatel aegadel on leidnud kasutust suvekohvikuna. Selle jaamahoone osa algne tähendus pole teada, kuid võib arvata, et seda kasutati ooteplatvormi laiendusena. 1950. aastatel ehitati väike osa katusealusest juurviljaladude tarbeks kinni. (1)
Arhitektuuris tekkisid suured õukonnad (Prantsuse õukond), elu muutus suureks, pillavaks, jõudeelu, mõeldi välja etiketireeglid, töötati välja serviisid, lauanõud ja muud köögiriistad, etikett väga väljapeetud ja liialdatud/ebamugav, tuli uus aukoodeks (mehele anti andeks kui tal oli mitu armukest, aga lauas toorutsemist ei antud), vastavad karistused (hundipass ei tohtinud olla üheski paigas rohkem kui 24 tundi), neid määrati aadlike ja rüütlite vahel, vajalik oli ka buduaar (intiimne vastuvõturuum), õukond oli väga lõbujanuline, mis viis Prmaa lõpuks revolutsioonini. Hakatakse ehitama väga suuri losse, samade eesmärkidega, algul levib Itaalias, pärast muutub Prmaa domineerivaks. Bernini skulptuur "Pühade ekstaas"; suurim barokiaegne ehitis on Versaillles'i loss, lossi põhiplaan muutus (varem oli 4-kandiline): tekkisid hoonete tiivad, vahele jäi siseõu, välisfassaad kaunistati, sisekujundus samuti väga paljude ornamentidega, palju
Tabel 2. Üldsuunitlusega ajakirjad Huviala-ajakirjad Eriala-ajakirjad Digi Anne & Stiil Eriala Autod Director Diplomaatia Autoleht Eesti Töötervishoid Iluguru Basketball Ehitaja Inseneeria Barbie Forbes Eesti Kodutohter Buduaar Õpetajate Leht Kultuur ja Elu Cosmopolitan Keel ja Kirjandus Looming Diivan Lasteaed Loomingu Raamatukogu Eesti Naine + Elu Lood Maja Meie Kodu Elukiri RP Paat Eramu & Korter Teater. Muusika. Kino Estraveller 7 TourPressClub Geo Golf Hea Laps
Mis üldse on lõhn? Lõhn on ainete omadus esile kutsuda haistmisaistingut. Lõhna eelduseks on seda põhjustava aine lenduvus. Vaid lenduvad aineosakesed jõuavad meeleelunditeni. Kõikidest inimese meeleelunditest on just lõhnatajurid kõige tundlikumad ja lõhn selliseks välisärritajaks, mis kõige kiiremini kandub peaajju. Nina tundlikkuse arvuline karakteristik on tõepoolest raskesti ettekujutatav. Parfüüm on lõhnavate eeterlike õlide, teiste aroomainete ja lisaainete (lahustid ja kinnitid) segu, mida kasutatakse inimkeha, esemete ja eluruumide lõhnastamiseks. Parfüümide valmistamise ja kasutamise ajalugu ulatub Vana-Egiptusesse ja Mesopotaamiasse. Lõhnaaineid destilleeriti välja lõhnavatest taimedest, puuviljadest, vaigust jms. Tänapäeval kasutatakse ka sünteetilisi lõhnaaineid. Kaasajal jagatakse parfüüme sõltuvalt kasutatud koostisainetest ja lõhna iseloomust olfaktoorsetesse tüüpidesse (lillene, puuviljane, metsane, orientaalne, värsk...
TALLINNA PÄÄSKÜLA GÜMNAASIUM PUNANE Koostas: Kerttu Vetema NOVEMBER 2009 2 SISUKORD VÄRVI SÜMBOL...........................................................................................................................................5 VÄRVI ASSOTSIEERUMINE. VÄRVI OPTILINE MÕJU.................................................................... 5 VÄRVI AJALUGU................................................................................................................................6 VÄRVI MÕJU INIMESELE............................................................................................................7 VÄRV RUUMIS..........................................................................................................................9 HUVITAVAID FAKTE VÄRVI KOHTA........................................................................... 10 ...
customers can call in their order and come to the restaurant to pick it up, come into the restaurant, place the take out order and wait for it to be completed, or come in and dine at the restaurant. · Advertising and Promotion. The most successful advertising will be banner ads and inserts in magazines ,,Mood", ,,Naisteleht", ,,Kultuur ja elu" and in different web- based magazines, such as: Buduaar, Toidutare and Perenaine. We'll also use Direct mail campaign and pay a lot of attention on our total web development (homepage, facebook). · Customer Service. Obsessive customer attention is the mantra. Toscana's philosophy is that whatever needs to be done to make the customer happy must occur, even at the expense of short-term profits. The reason for this is that in the long term, this 4
Kuressaare Ametikool Ettevõtluserialade osakond Ingrid Kobin(Heinala) KKP2 Meedia ja sugu Referaat Õpetaja: Urmas Lehtsalu Kuressaare 2009 Mis on meedia? Meedia (ladina keeles medium 'keskel olev') on informatsiooni kandjate ühine nimetus. Meedia ülesandeks on kajastada arvamuste paljusust , et igaüks saaks erinevaid seisukohti võrrelda ja nendest omi järeldusi teha. Kuidas tekkis meedia? · Teave levis vanematelt noortele, · Tehnika arenedes edastati sõnumeid massidele, · Tööstuse arenedes tekkis reklaamivajadus ehk toodang tuli kellelegi maha müüa, · Demokraatia arenguga tekkis vajadus tuua poliitika ühiskonda, · Majanduse arenedes tuli teabelevi vajadus, · Ühiskonna tagasisidekanal · Ja tänu majanduse arenemisele tekkis vaba aega ja see omakorda tekitas vajadust meelelahutusele. Kuna kõigel, mis eksisteerib, on ülesanne või ...
et kohustusliku kirjanduse raamatud on huvitavad ja harivad. Mida arvestad vabalt valitud raamatu valikul? Raamatu valikul peavad õpilased oluliseks lehekülgede arvu (7), raamatu sisu ja teemat (10) ning piltide arvu raamatus (3), tähtsaks peeti ka vanemate ja sõprade arvamust. (3) Kas loed ajalehti/ajakirju? Milliseid? Enamus vastajatest ei loe ajakirju (14), populaarsed ajakirjad nende seas, kes loevad (9) ajakirju oli Buduaar Teen (4) ja Valgamaalane (2), samuti Postimees (2) ja Õhtuleht. Kust kohast leiad endale lugemiseks raamatuid? Enamus õpilastest saab endale lugemiseks raamatuid kooliraamatukogust, samuti saavad õpilased raamatuid külaraamatukogust ja ka koduraamatukogust. Kui tihti ja millal loed raamatuid? Enamus vastanud õpilasi loevad raamatuid 1-2 korda nädalas (5), teised loevad kuuga ühe raamatu (3), peaaegu iga päev (3), nädalas 3 või enam korda (2), oli ka
suunatud saadet. Üks saade, mis siia sobinuks, oli ETV saatesari ,,Pereelu". See rääkis pereelu erinevatest etappidest, sealhulgas sellistest teemadest nagu perekond, lapse sünd, üksikemad ja lapsed eelmistest abieludest (Homme... 2010). Kuna sari koosnes vaid 18-st osast, siis antud hetkel seda enam ei näidata. Veebikeskkonnad: Lapseootel naistele suunatud veebilehti on kokku kakskümmend. Kaheksa neist on mõeldud pigem kõikidele naistele (Blablabla.ee, Buduaar, Delfi Naistekas, Eeva.ee, Ilumaailm, Kirss.net, Naisteleht.com, Naistemaailm) ja ülejäänud kaksteist keskkonda aga sisaldavad just nimelt pereelu, raseduse ja lastega seotud teemasid. (Beebiveeb, Beebiweb, Hopsti.ee, Nupsu perekool, Pereklubi, Perekool, Pereportaal.EU, Pereweb, Ilus lapseootusaeg, Beebionline, O.M.A. klubi, Perefoorum). Enamus leitud veebilehtedest pakub lapseootel naistele lugemiseks artikleid ning võimaldab osaleda foorumites
Rihanna pafüümiks on Reb'l Fleur . Parfüüm lõhnab tuberoosi, kannikese, hibiski ja kookosevee järele. Rihanna pafüüm Reb'l Fleur Kasutatud kirjandus · Groom, N. ,,Parfüüm-teekond lõhnamaailma" kirjastus,,Valgus" 2002 · Blogger http://no- warning.blogspot.com/2010/02/loomsed-koostisosad.html kasutatud 15.03.2013 10 · Buduaar http://buduaar.ee/Article/article/avril-lavigne-i-parfuum-black- star kasutatud 20.04.2013 · Iluguru ajalooBlog http://iluguru.wordpress.com/category/moeajalugu/parfuumi-ajalugu- moeajalugu/ kasutatud 15.03.2013 · Mood http://www.ajakirimood.ee/rihanna-uus-rebl-fleur-parfuum/ kasutatud 20.04.2013 · Oriflame http://ee.oriflame.com/products/show-fragrance.jhtml? tag=CreateFragrance kasutatud 10.03.2013 · Vikipeedia http://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCrr kasutatud
Sus tuhatkordselt, et taas puhkeda ja unest unne kanda aarena Su armastuse mõeldamatut mõnu... 11 Et olla daam, ma kannan kõrgeid kingi Kord nädalas üks daam teeb maniküüri. Kord aastas on ta enda vastu aus. Sa elad minus, kuid ei maksa üüri. Siinkohal tuleb teha mõtlik paus. Daam kasutab vaid valgeid taskurätte. Täis saladusi on ta buduaar. Siin avaned, kuid end ei anna kätte. Me vahel pole muud kui vikerkaar. Üks daam ei kerja. Tal on kõike küllalt, ka siis, kui tahaks valust oiata. Et olla daam, ma vaikima pean üllalt. Kui plahvatan, siis ette hoiatan. Eelhetk. Kõik, mis kõrvetab ses elus noores mõni minut enne veerand seitset, on nii tõeline ja siiski toores oma kaitsetuses. Pole maitset. Mõne meeldimise alla neeland,
stiliseerimata, naturalistlikke motiive. Tüüpilisemaid rokokoo- ornamente on orvand (kujutab enesest voldistatud servadega lamedat lahtist teokarpi); see on tavaliselt kese, mille ümber on koondatud kaunistused ja nikerdised. Sirget joont püüab rokokoo vältida; tüüpiline rokokoostiilile on spiraalina väänlev joon. Seinu katvate õrnatooniliste pannoode keskel on rikkalikes raamides peeglid ja dekoratiivmaalid. Kuninganna Marie-Antoinette buduaar, Fontainebleau loss The Council Chamber, Fontainebleau loss Orvand ● Rokokoostiili arengus eristatakse kaht faasi. Varajast rokokood nimetatakse regendistiiliks ehk style Règence`iks. Selle tähtsamaid esindajaid on Robert de Cotte ja Gilles Oppenordt. Robert de Cotte (1651-1735) lõpetas Versailles`lossi kabeli. Eraisikutele ehitatud majade sisekaunistustega valmistab ta teed rokokoole. Eriti kuulus on
kuningalossi formaalsule. Rokokoole iseloomulik: o Eeskujuks erinevad teokarbid, asümmeetria, loodusmotiivid looduse vahetu kujutamine o Mahedam ja pastelsem koloriit nii kunstis kui ka arhitektuuris. Kuldne, hõbedane. o Põhiplaan muutub, anfilaad (pidulikku perspektiivi taotlev ruumide rida, kus vaheuksed paiknevad ühel hoonet pikuti läbival teljel) säilib osaliselt, ruumid muutuvad intiimsemaks, inimmõõtmeliseks, naistele buduaar ja salong. o Välditi sambaid, paraadtreppe o Kõrged, valgusküllased ja ümarad prantsuse aknad. o Seinad kaetud peeglite ja paneelidega, mille raamistusest hargnevad õrnad lilledest, oksakestest, lehtedest kaunistused. Seinapaneelidel kujutati rippuvaid vanikud ehk girlande ja embleeme. o Kristalllühtrid. o Treljaazi element iseloomulik rokokoole. Ka aiakujunduses rohkelt treljaazina kujundatud pergolaid, lavakujundused pergola laadis
Ülenurme Gümnaasium Stella Halling 12.c klass Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja 12. klasside õpilaste lugemisharjumused Uurimistöö Juhendaja Ave Vigel Ülenurme 2015 Sisukord Ülenurme Gümnaasium..........................................................................................................2 Sisukord..................................................................................................................................2 Sissejuhatus............................................................................................................................3 1. Kirjanduse ülevaade...........................................................................................................4 1.1 Varasemad uuringud........................................................
Auto Bild 1 Lemmik 3 Digi 3 Stiil 4 Basket 2 Cheese 2 Autoleht 1 Just 2 Autoleht 2 Nädal 2 Digi 2 Vikerkaar 2 Basket 1 Anne 1 FHM 2 Anne 1 Horisont 2 Autoleht 1 Digi 1 Buduaar 1 DI 1 Autoleht 1 Just 2 Dilemma 1 Kodu ja FHM 1 Aed 1 Just 1 Avenüü 1 Kroonika 2 Kodu ja Aed 1 Hämmastav Ämblikmees 1 Käsitöö 1 Maakodu 1 Eesti Loodus 1 Orienteeruja 2 Looming 1 Kumake 1 Miki Hiir 1 Motomaania 1 Just 1 Cheese 1 Marie Claire 1