Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Referaat Hüperaktiivne laps (1)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida siis tähendab hüperaktiivsus?
  • Mis see on ja mis seda põhjustab?
  • Kuidas käituda hüperaktiivse lapsega?
  • Millega ma praegu tegelema hakkan?

Lõik failist


VANA- ANTSLA KUTSEKESKKOOL
HÃœPERAKTIIVNE
LAPS
Referaat
Vana-Antsla
2011
Sissejuhatus
Igas
koolis, peaaegu igas klassis on lapsi, kes esmapilgul tunduvad raskesti kasvatatavad. Nad segavad tundi, õpetajat ning kaasõpilasi.
Nad ei pea lugu kooli kultuurist ja nende õppeedukus võib olla alla
keskmise. Võib tunduda, et et need lapsed teevad lausa nimelt
igasuguseid pahandusi, sehkendavad, ajavad juttu ega pane tähele.
Tegelikkuses võib neil esineda lapse- ja noorukieas väga levinud
tervishehäire- hüperaktiivusus.
Mida
siis tähendab hüperaktiivsus? Mis on selle põhjusteks, kuidas see
esineb erinevatel eaperioodidel, kuidas see avaldub ja millised on
sellega kaasnevad probleemid ning kuidas käituda hüperaktiivse
lapsega kodus? Nendele küsimustele püüangi vastata oma käesolevas
töös.
1.
Hüperaktiivsus- mis see on ja mis seda põhjustab?

Hüperaktiivsus
on üldlevinud nimetus, millega
tähistatakse aktiivsus- ja tähelepanuhäiret. Eestis on isaks
nimetusele “hüperaktiivsus“ kasutatud ka selliseid termineid
nagu “üliaktiivsus, ATH, hüperkineetiline häire“. Inglise
keeles on lühendiks ADHD ( Attention Deficit Hyperactivity Disorder).
Vasakule Paremale
Referaat Hüperaktiivne laps #1 Referaat Hüperaktiivne laps #2 Referaat Hüperaktiivne laps #3 Referaat Hüperaktiivne laps #4 Referaat Hüperaktiivne laps #5 Referaat Hüperaktiivne laps #6 Referaat Hüperaktiivne laps #7 Referaat Hüperaktiivne laps #8 Referaat Hüperaktiivne laps #9 Referaat Hüperaktiivne laps #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 60 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor maksu111 Õppematerjali autor
hüperaktiivsus- mis see on ja mis seda põhjustab?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
odt

Referaat, hüperaktiivsus

Tallinna Ülikool Kasvatusteaduste Instituut Eelkoolipedagoogika osakond Referaat Hüperaktiivsus Koostaja: Triinu Puhm EAL-2kõ Juhendaja: K. Kööp Tallinn 2010 1 Sisukord Sissejuhatus............................................................................................................................3 Mis on hüperaktiivsus?..........................................................................................................4

Pedagoogika
thumbnail
15
doc

Aktiivsus- ja tähelepanuhäired

Tallinna Ülikool Kasvatusteaduste Instituut Eripedagoogika Helena Lai, Liina Peterson AKTIIVSUS- JA TÄHELEPANUHÄIRED. Referaat Juhendaja: Ene Varik Tallinn 2010 SISUKORD Sissejuhatus 2 Aktiivsus- ja tähelepanuhäired 3 Hüpperaktiivsuse põhjused 4 Hüpperaktiivsuse avaldumine 5 Kuidas üliaktiivse lapsega toime tulla? 6- 7

Eripedagoogika
thumbnail
4
doc

Hüperaktiivne laps

Hüperaktiivne laps- mis see on ja mis seda põhjustab? Hüperaktiivsus on üldlevinud nimetus, millega tähistatakse aktiivsus- ja tähelepanuhäiret. AJALUGU Esimest korda kirjeldati 1902.a (Still)- lapsed vähese tähelepanuvõimega ning väga püsimatud. Kuni 1960ndateni peeti h.akt. peamiselt ajukahjustustega laste probleemiks. Alates 1970 hakati suuremat tähelepanu hüperaktiivsusele panema ka Euroopas, varem ainult Ameerikas. Kõige tuntum hüperaktiivne nooruk on eesti kirjanduses tuntud Joosep Toots. PÕHJUSED 1. Närvisüsteemiga seotud 2. Pärilikud põhjused 3. Ümbritseva keskkonna mõjutused ESINEMINE Keskmiselt 3-5% lastest on hüperaktiivsed, mõnede andmete puhul isegi 20%. Eestis tähendaks see 7000-12000 last vanuses 0-15. Poisse on hüperaktiivsete hulgas 2-10korda rohkem kui plikasid. PROBLEEMID 1. Spetsiifilised õpiraskused 2. Kõne ja keele areng: võib olla aeglasem, st

Lapse areng
thumbnail
12
odt

Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH) sümptomitega lapse toetamine kodus, lasteaias ja koolis.

Väga palju ATH lapsi on, kes on sündinud enneaegselt. ATH vanemate tüüpiliseks tunnuseks on, et keelavad ja käsutavad palju. Poistel diagnoositakse rohkem ATH, kui tüdrukutel. Tüdrukute puhul avaldub ATH rohkem tähelepanu puudulikuse tõttu. ATH lapsel on töömälu kehv ­ ei jää meelde häälikud, ei suuda õppida kogemustest, ei oska planeerida oma aega, samuti ei saa aru järjekorrast, kuidas on nädalapäevad, aastajad, kuud. Üldistamisvõime on kehvasti arenenud nt. ATH laps on rühmas ja õpetaja ütleb talle, et ära togi teist last ja siis kui ATH laps läheb koridori, algab kõik taas uuesti, kuna ta mõtleb, et keeld kehtis ainult rühmas ja see sama keeld ei kehti koridoris..Kui ATH laps mängib ja vanem soovib, et ta hakkaks oma mängu lõpetama, tuleb talle öelda konkreetselt, et hakka mängu lõpetama.ATH lapsel on 90 % koolis raskusi ­ õppimine on raskendatud, motoorika

Pedagoogika
thumbnail
5
docx

Hüperaktiivsus

arengulised probleemid ja kromosoomi iseärasused ning 3­5% juhtudest ajutegevust kahjustanud haigused või traumad. ( Leino, M 2009: 24) 3. Sümptomid ehk põhitunnused Hüperaktiivsuse sündroomi iseloomustab halvasti juhitav käitumine kombinatsioonis väljendunud tähelepanuhäirete ja püsimatusega ning sellise käitumise ajaline püsivus ja sõltumatus situatsioonidest. Üliaktiivsust põhjustavad täiesti ebaolulised seigad, mis teiste laste puhul üldse ei mõju. Laps liigutab pidevalt oma käsi või jalgu või niheleb toolil, ta peab olema pidevas liikumises. Ta muudab klassis oma istekohta suvalisel hetkel, kui ta peaks tegelikult istuma paigal. Ta räägib üleliia palju. Tal on raskusi oma järjekorra ootamisega. Ta segab vahele teiste juttudele ja mängudele. Ta leiab, et on raske teiste lastega hästi läbi saada. Tal on raskused koolis õppimisega. (7) Hüperkineetiline laps on sageli hoolimatu ja impulsiivne, temaga juhtub sageli

Lastekaitse
thumbnail
5
doc

Hüperaktiivne laps

Tallinna Ülikool Essee Erivajadusega laps ja hälbiv käitumine Teoreetikute mõtteid hüperaktiivsetest lastest ST-22 Koostaja:Annett Randpere Juhendaja:Mare Leino Tallinn 2009 Teoreetikute mõtteid hüperaktiivsetest lastest Me kõik oleme kuulnud erivajadusega lastest.Me teame ,et neil on vaja erikoole,kuna tavakoolis on neil raskusi.

Lastekaitse meetodid
thumbnail
9
doc

Käitumishäired

KASVATUSTEADUSTE INSTITUUT ERI- JA SOTSIAALPEDAGOOGIKA OSAKOND KÄITUMISHÄIRED Referaat Juhendaja: Ene Varik 2008 SISUKORD. 1.KÄITUMINE JA EMOTSIOONID. 2.MIS ISELOOMUSTAB EMOTSIONAALSE JA KÄITUMISPROBLEEMIDEGA LAPSI. 3.HÜPERAKTIIVSUSE PÕHJUSED. 4.KASVATUS KOLLEKTIIVIS. 5.KOOSTÖÖ. 6. KASUTATUD KIRJANDUS. 2 1. KÄITUMINE JA EMOTSIOONID. Käitumine on kaasa sündinud või elu vältel omandatud toimimisviis, mis soodustab elusolendi kohanemist muutuvais oludes ja liigi säilimist

Eripedagoogika
thumbnail
19
doc

H�perkineetilised h�ired

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool III ST I KÕ Kaidi Toropov Nõuandeid hüperkineetilise häirega lapsele, lapsevanemale ja õpetajale/kasvatajale Referaat Aineõpetaja: Mari Viik Mõdriku 2010 1 Sisukord Sisukord..................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus............................................................................................................................... 2

Psühhiaatria




Kommentaarid (1)

kkuznetsov profiilipilt
kkuznetsov: Minujaoks info liiga pealiskaudne :(
19:39 05-02-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun