Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Hüperaktiivne laps (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes siis on erivajadusega laps?
  • Milles siis seisneb hüperaktiivsus?
Hüperaktiivne laps #1 Hüperaktiivne laps #2 Hüperaktiivne laps #3 Hüperaktiivne laps #4 Hüperaktiivne laps #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 138 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mommike19 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Hüperaktiivsus

Vahetu tagasiside ja kiitmine- kui ta teeb nagu oodatud, siis näidata kohe heameelt ja avaldada tunnustust. Vältida taunivat. (Nõmme, A 2009) Kokkuvõte Hüperaktiivsete sümptomitega lapsed on võimelised õppima ja arenema nii, nagu kõik teisedki lapsed, aga nad vajavad eritähelepanu, teadmisi ja oskusi, et laps areneks eakohaselt ning õnnelikult. Kodu ja lasteasutuste koostöö alushariduses lähtub lapsest ja on suunatud tema kasvukeskkonna kujundamisele. Hüperaktiivne laps vajab tunnustust, oluliste inimeste lähedust, mõistmist ning palju armastust ja tähelepanu. On oluline, et nii õpetajad kui ka lapsevanemad tunnustaksid üksteise pingutusi ja on üksteisele alati olemas. Kasutatud kirjandus: 1. Nõmme, A. (2005) Hüpi lasteaias. Soovitusi toimetulekuks hüperaktiivse lapsega. AS Atlex 2005 2. Susi, A., Roomeld, M., Haldre, L., Metsis, L.,Kõrgesaar, R.,(2003). Hüperaktiivne laps

Lastekaitse
thumbnail
6
ppt

Hüperaktiivne laps

HÜPERAKTIIVNE LAPS HELLE TAMMOJA Hüperaktiivse lapse tunnused · Impulsiivsus · Provotseeriv käitumine · Tähelepanu häired · Püsimatus · Kohanemisraskused Soovitusi õpetajale · Puudujäävate funktsioonide arendamine · Individuaalne töö · Tegelemine lapse vihaga · Rahulikuks jäämine · Väike töömaht · Tõrjutus · Konfliktid · Õpetaja abi Soovitusi vanematele · Kindel päevakava · Lapsega koos olemine · Muutusteta elu · Mäng veega · Jää rahulikuks! Tänan tähelepanu eest!

Alushariduse pedagoog
thumbnail
4
doc

Hüperaktiivne laps

Pidevalt peab valvama. VÄIKELAPSEIGA Ärkab hommikul vara, õhtune uinumine venib pikale. Huvi tunneb asjade vastu, mida lapsel tavaliselt võtta ei lubata. Keelud ja korraldused ei mõju tihtipeale üldse- laps ei pane neid tähelegi. asjad ununevad alatihti kuhugile, tegevuses vähe sihikindlust ja püsivust KOOLIIGA Tuleb sageli koju märkustega päevikus. Tuba on alailma sassis, koristamisharjumus ei kujune ka pideval tagantsundimisel. Koduste koolitööde tegemine on viimane mida hüperaktiivne laps vabatahtlikult tegema asub- enne vaja välja minna, trenni minna, Tv-d vaadata jne. õpetajale jääb silma sellega, et unistab tunnis, kaotab järje, unustab alalõpmata kooliasju koju. Palju hooletusvigu. NOORUKIIGA Noorukieas h.aktiivsusele iseloomulikud tunnusjooned taandunud. 1/3 ­ ½ hüperaktiivsetest lastest on kujunenud suhtlemisprobleemid v käitumishäired. Ei pea lugu autoriteetidest, ei allu

Lapse areng
thumbnail
5
doc

Hüperaktiivne laps

Tuleks talle selgitada, mis on igaühe ülesanded erinevates situatsioonides nagu teater, koolitund, tänav ja nii edasi. Väga tähtis on see, et lapsel oleks sportlik tegevus, mis siis nagu ma aru saaks lihtsalt kulutaks ta energiat, et ta natukenegi oleks rahulikum. Mina isiklikult olen inimesena kui eksperimenteerija proovin igasuguseid asju. Mina prooviksin muuta Danny toitumis harjumusi. Näiteks keelaks ära magusained, karastusjoogid. Soovitatakse veel kehtestada päevareziim. Kuna hüperaktiivne laps on väsiv, vastuvõtlik välisärritajatele, siis osutub päevareziim väga tähtsaks. Selle koostamisel tuleb eelkõige arvestada lapse vajadusi, seejärel perekonna elustiili. Siin tuleb küll arvestada eelkõige lapsega, lapse elu. Lohutuseks on see, et aeg läheb ruttu, preemiaks aga hästi arendatud, toimetulev laps. Päevaplaani koostamisel on otstarbekas jälgida lapse unevajadust, toidukordade arvu, mängu ja õpipüsivust, õuesoleku aega jms

Psüholoogia
thumbnail
2
doc

Hüperaktiivne laps

Таллиннская Мустамяэская реальная гимназия Гиперактивный ребенок. - Это его особенность, с которой он рождается. Необходимо медленное осознанное приспособление к условиям окружающей среды. - Гиперактивны по наследству – 5%. Остальные – из-за проблем во время беременности и родов. - Все «сверх», «через»! Важно не дожидаться реакции ребенка, а предугадать ее и предложить действие. - Проблемы с пространственным воображением. Время концентрации внимания при правильном развитии медленно растет. - Необходим

Vene keel
thumbnail
2
pdf

Hüperaktiivsed lapsed

Hüperaktiivsed lapsed. Hüperaktiivsuse esimesi tunnuseid võib märgata väga varastel eluaastatel. Sellised sümptomitega lapsed on väga impulsiivsed ja see võib tekitada eluaegseid komplikatsioone, sest oma loomupärase tormaka käitumisega kutsub laps esile täiskasvanu negatiivse suhtlusstiili: karistamine, keelamise, pahandamise, kuid see võimendab omakorda probleemi. Saksa meedikud on leidnud, et hüpeaktiivsust pole võimalik välja ravida, küll aga leevendada. Kuigi tänapäeval mitmed spetsialistid tegelevad selle probleemiga, arvavad siiski paljud lapsevanemad ja pedagoogid, et see on käitumuslik probleem. Hüperaktiivsus on meditsiiniline diagnoos, mille määravad ainult spetsialistid. On tähendatud, et sünniaegse hapnikuvaevuse või südametegevuse puudulikkuse all kannatanud laste hulgas on hüpeaktiivsus sage ja seda esineb rohkem poistel, kui tüdrukutel. Neid sümptomneid märkame rohkem poistel, kuna nemad on liikuvamad, akt

Pedagoogika
thumbnail
10
odt

Referaat Hüperaktiivne laps

· suudab keskenduda ainult ühele tegevusele, esemele või inimesele korraga · jätab kõnetamisel mulje, nagu ei kuulekski, et tema poole pöörduti · ei pane tähele väikesi detaile, teeb n-ö hooletusvigu · teeb vastumeelselt vaimset pingutust nõudvaid ülesandeid · ei tule toime oma tegevuse ja tööülesannete planeerimisega · kaotab sageli oma asju, sest ei pane tähele, kuhu need unustas · on igapäevases tegevuses halva mäluga 5. Hüperaktiivne laps erinevatel eaperioodidel ja erinevates keskkondades 5.1 Imikuiga Imikueas on hüperaktiivne laps sageli erutatud ning närviline. Talle meeldib, kui ema viibib pidevalt tema läheduses. Niipea kui ema rahunenud ja uinunud lapse voodisee paneb, tõstab see kisa. Iga natukese aja tagant kontrollib ta, kas ema on ikka olemas ja reageerib kiiresti tema kutsele. Kehalised oskused arenevad mõnikord kiiremini kui eakaaslastel

Lapsehoidja
thumbnail
20
docx

HÜPERAKTIIVSED LAPSED

Lähte Ühisgümnaasium HÜPERAKTIIVSED LAPSED Referaat Koostaja: Kristiina Anton Lähte 2015 SISUKORD 1.1.MIS ON HÜPERAKTIIVSUS?................................................................................ 3 1.1. Hüperaktiivsuse põhjused............................................................................... 3 1.2. Hüperaktiivsuse esinemissagedus................................................................4 2. TÄHELEPANU-, KÄITUMISHÄIRE JA KOMBINEERITUD TÜÜP..................................5 2.1. Tähelepanuhäire........................................................................................... 5 2.2.Käitumishäire................................................................................................ 5 2.3 Kombineeritud tüüp....................................................................................... 6 3. ELU HÜPERAKTIIVSE LAPSEGA.................................

Käitumine ja etikett



Lisainfo

Teoreetikute mõtteid hüperaktiivsetest lastest.

Kommentaarid (2)

kailei profiilipilt
kailei: huvitav ja kasulik.
12:58 23-05-2009
MSA profiilipilt
S K: Sain abi;)

17:59 16-11-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun