Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Õpimapp (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saab ettevõte mikrokeskkonda mõjutada ?
  • Kuidas saab ettevõte makrokeskkonda mõjutada ?
  • Milliseid andmeid vajaksite järgmise aasta jäätisemüügi plaani koostamiseks ?
  • Kuidas ja kust võib neid andmeid leida ?
  • Millised on nende eelised ?
  • Millised on tarbija ootused (teenindus, lahtiolek, müügikoht jne) ?
  • Milliseid tootegruppe, tooteid, kaubamärke eelistatakse ?
  • Millised nende kliendid ?
  • Millised nende eelised/ puudused ?
  • Millsed püsikliendid ?
  • Millistes valdkondades on kauplus kõige ohustatum ?
  • Millised tooted on kõige nõutumad kauplustes, millised turul ?
  • Millised kaupluseketid on olulised selles ettevõttes ?
  • Mida nende andmetega võiks veel teha ?
  • Milliseid andmeid oleks juurde vaja ning millist analüüsi võiks siis veel teha ?
  • Kuidas neid probleeme võiks lahendada. Mida peaks eelnevalt uurima ?
  • Kui palju peate riiuleid tootma ja müüma, et katta püsikulud ?
  • Millist jaotuskanalit võiks kasutada järgmiste toodete puhul ?
  • Milliseid müügitoetusvahendeid võiks kasutada järgmiste toodete puhul ?
 
Säutsu twitteris

Sisukord


Sissejuhatus 2
Turunduse areng 3
Turunduskeskkonna mõjud ettevõtte tegevusele 5
Turundusuuringute olemus, liigid ja ülesanded 7
Konkurentsianalüüs 10
Tootearendus 12
Toote hinna kujunemine 13
Turustuskanalite valik 16
Müügitoetuse planeerimine 16
Müügipakkumise koostamine 18
Kokkuvõtte 20
Kasutatud kirjandus 21

Sissejuhatus


Õpimapp on koostatud väikeettevõtluse eriala, õppeaines „Turunduse alused“. Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World.

Turunduse areng


Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke.
Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime.
Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes.
  • Liiga kõrge hind
  • Kliendi jaoks ebameeldiv müügikoht ja parkla olemasolu
  • Ebameeldiv klienditeenindus
  • Soovitava kauba raske leitavus
  • Vähene reklaam

Järgnevalt on toodud rida ettevõtte tegevusi.
Otsustage, millised neist on rohkem ja millised vähem seotud ettevõtte turundustegevustega?
  • Võetakse kasutusele uus tehnoloogia , mille tulemusena toote omahind alaneb oluliselt.- Oluliselt seotud.
  • Raamatupidaja sisestab arveid.- Vähem seotud.
  • Raamatupidaja helistab kliendile maksmata arve pärast.- Oluliselt seotud
  • Kaubad transporditakse kliendi juurde. - Oluliselt seotud
  • Kaubad antakse kliendile üle.- Oluliselt seotud
  • Viiakse läbi kliendiküsitlus.- Oluliselt seotud
  • Ettevõtte klienditeenindaja vastab telefonikõnedele.- Oluliselt seotud
  • Ettevõtte juht suhtleb ettevõtte töötajatega.- Oluliselt seotud
  • Turundusjuht kohtub võtmekliendiga.- Oluliselt seotud
  • Turundusjuht kohtub reklaamiagentuuri spetsialistidega.- Oluliselt seotud
  • Ettevõtte töötaja vastab kliendi kaebustele.- Oluliselt seotud
    Analüüsige järgmisi ettevõtete turunduseesmärke:
    Kas eesmärgid on selgelt sõnastatud, mõõdetavad, realistlikud ja ajaliselt määratletud?
    Kas need eesmärgid on Teie arvates lühi- või pikaajalised?
    Sõnastage eesmärgid ümber, et need oleksid selged, mõõdetavad, realistlikud ja ajaliselt määratletud.
  • Ettevõte pakub iluteenuseid. „Meie peamine eesmärk on pakkuda naistele ja meestele vajalikke iluteenuseid ühes kohas”.
    Arvan, et eesmärk selgelt sõnastatud, relistlik. Pikaajaline eesmärk.
  • Soovime olla parimad lillekasvatajad.“
    Arvan, et eesmärk on selgelt sõnastatud. Pole mõõdetavalt ja ajaliselt määratletud. Realistlik ja pikaajaline eesmärk.
  • Ettevõte tegeleb jaekaubandusega. „Järgmise kuue kuu eesmärk on, et iga meie ettevõtte klient ostaks meie kauplusest iga nädal vähemalt saja krooni eest kaupu.”
    Arvan, et eesmärk on selgelt sõnastatud, mõõdetav, realistlik ja ajaliselt määratletud. Arvan, et tegu on lühiajalise eesmärgiga.
    Ettevõte lähtub tegevuse korraldamisel turunduskontseptsioonist.
    Kirjeldage ettevõtte klientide vajadusi, kui tegemist on:
    • jaemüügiettevõttega ehk kauplusega- füsioloogilised vajadused ja mugavus
    • juuksuriga- füsioloogilised vajadused ja kuuluvus vajadus
    • kartulikasvatajaga- füsioloogilised vajadused ja kuuluvus vajadus
    • transpordiettevõttega- mugavus ja vajadus liikuda ühest kohast teise
    • raamatute kirjastajaga- eneseteostus vajadus ja teabe vajadus


    Turunduskeskkonna mõjud ettevõtte tegevusele


    Kas ja kuidas saab ettevõte mikrokeskkonda mõjutada?
    Ettevõtte mikrokeskkonda saab mõjutada läbi erinevate suhete. Tähis on motiveerida töölisi, saada soodsad lepingud hankijatega, toodetud kaupade või teenuste vahendajatega, edasimüüjatega, logistikaettevõtetega, turundusteenuse pakkujatega (näiteks reklaamiettevõtted, müügipinna haldamise teenust osutavad ettevõtted) ning järelmaksu võimalusi pakkuvate ettevõtetega (krediidiasutused).
    Kas ja kuidas saab ettevõte makrokeskkonda mõjutada?
    Ettevõte saab makrokeskonda mõjutada, kuid mitte nii suurel määral kui mikrokeskonda ja mõjutamine on tunduvalt raskem. Mõjutada saaks näiteks tehnoloogilist keskonda , töötades ise välja mõne uue tõhusa tehnoloogia. Või mõjutada kultuurilist keskonda mõne suure reklaamikampaaniaga, mis muudaks inimeste käitumist ja eelistusi ning läbi selle paneks inimesi rohkem oma pakutud teenust või kaupa tarbima.
    Laste sündide arv suureneb pidevalt. Järgnevalt on toodud rida võimalikke ettevõtte turunduskeskkonnas toimuvaid sündmusi.
  • Laste sündide arv suureneb pidevalt- Makrokeskkonna sündmus. Avaldab kindlasti mõju mänguasjatootjatele, huvialakoolituste
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Õpimapp #1 Õpimapp #2 Õpimapp #3 Õpimapp #4 Õpimapp #5 Õpimapp #6 Õpimapp #7 Õpimapp #8 Õpimapp #9 Õpimapp #10 Õpimapp #11 Õpimapp #12 Õpimapp #13 Õpimapp #14 Õpimapp #15 Õpimapp #16 Õpimapp #17 Õpimapp #18 Õpimapp #19 Õpimapp #20
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-10-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor TruuRel Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Mõisted


    Kommentaarid (1)

    ssepa profiilipilt
    ssepa: Hea ülevaatlik
    16:27 30-05-2017


    Sarnased materjalid

    60
    docx
    ÕPIMAPP
    69
    doc
    Turunduse eksam
    110
    docx
    Turunduse alused konspekt
    69
    doc
    TURUNDUS
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    120
    docx
    TURUNDUSE ALUSED
    26
    pdf
    Rahvusvaheline turundus eksami konspekt
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun