Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"toode" - 2290 õppematerjali

toode

Kasutaja: toode

Faile: 0
thumbnail
docx

Toode

Toode Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Tauno Ree Palle Viilu EV-1-P-E-tal TOODE Referaat Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 1 Toode SISUKORD 2 Toode SISSEJUHATUS Toode on üks turunduse põhimõistetest. Sellest lähtudes mõistetakse turunduses tootena kõike, mida võib pakkuda kellelegi tema vajaduste ja soovide rahuldamiseks. Tarbijate vajadust võib rahuldada ese, teenus või info. Antud referaadi esimeses punktis peatume pikemalt tootel, mis on asendamatu lüli turunduses. Teies punktis on kirjas tootearendusest, mis on iga toote juures oluline, sest tootel peab toimuma pidev areng, et olla konkurentsivõimeline

Majandus → Turunduse alused
44 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Loodusturismi toode

SOOMAA KANUUMATKA- JA SAUNAKESKUS Demi Link 08.10.18 Valisin teemaks uurida ning analüüsida Soomaal pakutavaid loodusturismi teenuseid. Täpsemalt soovisin uurida, enda maakodu naabrite kanuumatka- ja saunakeskuse punkti ( Veelaager). Neil on ka koduleht, mis kannab pealkirja http://www.veelaager.com/ Veelaager pakub mitmekülgseid teenuseid looduses, näiteks klassiekskursioone Soomaal, majutust Soomaal kämpingumajakestes/palkmajas ja mugavustega tubades, kanuumatku Soomaal Navesti, Raudna, Halliste ja Pärnu jõgedel, saunateenust, paadilaenutust, ratsutamist ja paljud muud põnevat. Loodusturismi toote ning teenused teeb sellest see, et Veelaager asub Soomaal ning pakub aktiivset turismi, seiklusturismi, maaturismi ning ökoturismi. Sihtgrupiks on indiviidid, kes soovivad veeta aega sõpradega, kaaslase seltsis või klassikaaslastega. Kanuumatk on väga keskkonnasõbralik, muidugi kui inimesed ei vis...

Loodus → Loodus õpetus
1 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Jogurt kui biotehnoloogiline toode

Jogurt kui biotehnolo ogiline toode Jogurt Maitsestatud hapupiimaliiik Sisaldab rohkem kuivaineid Täispiimast piimhappebakterite puhaskultuuriga Biotehnoloogilised piimatooted Töötlemisel kasutatakse mikroorganisme Juust, keefir, hapukoor, jogurt Tootmine Suure kuivainesisaldusega piimatoode Hapendamiseks kasutatakse temofiilseid juuretisi Rasvata kuivainesisaldust tõstetakse 1%-3% võrra Lössipulber Kasulikkus Vähendab haigestumist Kasulik seedekulgla talitusele Sisaldab rohkelt proteiini ja vitamiine Jogurt sobib neile, kelle seedekulgla piimasuhkrut ei talu Probiootilised jogurtid On lisatud erilisi piimhappebaktereid Tugevdavad immuunsüsteemi Tõhustavad seedetegevust Soodustavad kaltsiumi, raua ja fosfori omastamist Taastavad antibiootikumiravi järel seedekulgla normaalse mikroobikoosluse Suurendavad seedekulgleast B-rühma vitamiinide imendmist TÄNAN KUULAMAST!

Toit → Toit ja toitumine
4 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Keskkonnakaitse kodutöö, keskkonnasõbralik toode

HÕÕGLAMP VS. LED LAMP Hõõglampi peetakse esimeseks praktiliseks elektriliseks valgusallikaks mis inimeste poolt on loodud ja see on olnud inimeste poolt kasutuses alates sellest ajast kui Thomas Edison selle 1900 aastate alguses populaarseks tegi. Sellegi poolest on see saanud kõvasti kriitikat ja soovitud on selle kasutamise lõpetamist. Hõõglampide järkjärgulise kaotamise idee energia säästmiseks on kogu maailmas laialt heakskiitu leidnud ja paljude jaoks ei ole küsimus kas seda teha, vaid kui kiiresti seda teha. Levinumad probleemid hõõglampidega: Väike efektiivsus - Hõõglambi töötamise jaoks on vaja, et elektrienergia läbiks hõõgniidi, et see soojuseks muuta. Kui hõõgniit muutub piisavalt kuumaks, siis tekib valgus. Kuna 98% energiast läheb aga soojuse, mitte valguse tootmiseks, on suur osa elektrienergiast tegelikult raisatud. See muudab hõõglambid vähem efektiivsemaks kui LED lambid, mis vajavad vähem elektrit, et eraldada samas...

Loodus → Keskkonna kaitse
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Õpilasfirma lõputöö

TURU-UURING, ehk KES ON MEIE KLIENDID? Turu-uuringu viisime läbi Saku Gümnaasiumi põhikooli ja gümnaasiumi õpilaste seas. Uuringu käigus selgus, et tootest huvitatud olid rohkem need, kes omavad nutitelefoni ning kelle jaoks on tähtis telefoni korrasolek ning mugavus laadimisel. Vanuseliselt jagunes huvi enam-vähem ühtlaselt. TOODE JA TOOTEARENDUS Meie tooted Nutitelefonid on tänapäeva keskkonnas kasvav trend, seega tahtsime luua midagi sellist, mis muudaks telefonide igapäevast kasutust hõlpsamaks. Idee leidsime googeldades asju, mis on valmistatud taaskasutatavatest materjalidest. Laadimistopsik tundus innovaatiline, seega otsustasime just sellise toote kasuks. Toote plussideks: kuidas saab laadida telefoni ilma, et peaks koperdama juhtmete otsa ning kus hoida laadijat mitte-laadimis perioodil, et see ära ei kaoks. Topsikutele lisaks otsustasime teha ka nutitaskuid, mis kaitsevad telefoni kriimustuste eest ning muudavad telefoni väl...

Majandus → Majandus alused
11 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Emotsionaalne disain

Emotsionaalne disain Iga toode peab olema funktsionaalne, töökindel ning kasutatav. Sellel samal põhimõttel töötab ka emotsionaalne disain. Tihti peale on mõni ostukesku, mis justkui kutsuks ostma, isegi kui toode või teenus tegelikult meile vajalik ei ole. Ostude tegemisel me lähtume oma emotsioonidest. Samuti mõjuvad ka taoliselt meid veebileheküljed, jättes mulje, et mida puhtam ja visuaalselt ilusam internetilehekülg, seda turvalisem ja parem. Emotsioon mängib suurt rolli meie elus. See on meie võime õppida ja aru saada maailmast. Positiivsed kogemused annavad juurde huvi, negatiivsed pigem aitavad meil vigu mitte korrata

Kultuur-Kunst → Disain
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtte majandusõpetuse spikker eksamiks

genereerimise efektiivsus käibelt ja kapitaliltTurupõhised suhtarvud - iseloomustavad aktsiate väärtust, s.t kuidas finantsturg iseloomustab ettevõtte aktsiaid Toote all mõistetakse kõike, mida turul pakutakse ja mis rahuldab mingit soovi või vajadust. Need on materiaalsed objektid, teenused, asukohad, organisatsioonid, ideed, informatsioon 3 tasanditToote tuum ehk põhiline hüve, mida tarbija omandab oma probleemi lahendamiseks. Ülesanne selgitada tarbija vajadused.Kokreetne toode ehk toote reaalne teostus (kvaliteet, väliskujundus, margitunnus, pakend)Laiendatud toode, mis pakub tarbijale täiendavaid teenuseid ja kasusid (kohale toimetamine, paigaldamine, järelhooldus, garantii, krediit)Hind on toote väärtus rahas, mida toote või teenuse eest nõutakse või millega tarbija on seda nõus ostmaTurustus on tegevus, millega luuakse toote edasitoimetamise süsteem tootjalt tarbijale. Siia kuuluvad: Turustuskanalite valik ja koordineerimine;Toodete

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
198 allalaadimist
thumbnail
3
doc

KONKUREERIVATE TOODETE ANALÜÜS

Pakendil olev info toote Väga halvasti loetav, Hästi loetav, valgele Väga hästi loetav, säilimistähtaja kohta ähmane ilma värvita põhjale musta suurelt ja selgelt paberisse pressitud punktiirkirjaga trükitud number. number. trükitud number. Maiustuste tarbijad on eelkõige kindlasti lapsed, aga üldiselt on sokolaad toode, mis olenemata soost, vanusest, haridusest või ühiskondlikust positsioonist, maitseb väga paljudele inimestele ja siinkohal kindlat sihtgruppi välja tuua ei ole ilmselt võimalik. ,,Kalevi" sokolaadi üks kõige olulisem eelis on see, et toode on Eestimaine ning valmistatud säilitusaineteta. Miinuseks aga võiks tuua väga halvasti loetava info säilimistähtaja kohta. Samas saame ,,Fazeri" sokolaadile just pluss poolele märkida ülimalt hästi loetava info

Ökoloogia → Ökoloogia
29 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Olulised infoallikad turismis

Vaadeldav tegur Üldmulje kodulehest, Konkreetne leitud oluline allikas Info leidmise lihtsus link/doc/toode http://www.baltictours.ee/ Eesti reisifirma Pealehekülg on hästi Tegemist on ühe vanima kujundatud, kõik vajalik ja tähtis reisibüroodest Eestis, mis loodi info on kergelt leitav. Kasutatud juba 1989.aastal. Baltic Tours Baltic Tours on erinevaid tekstivärve, mis pakub kõiki reisimise ja turismiga aitavad kergelt leida seotud teenuseid nii soodsamaid pakkumisi ja kaasmaalastele kui ka vajalikku infot. välisturistid...

Turism → Eestimaa tundmine
9 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Toodete märgistused

lühiajaline tsükkel, madalal temperatuuril, mitteaurviimistlus Nõude märgistamine Plastide märk. Kolm noolt ja Toote Plastnõu. Toodet võib number. põhimaterjal Toode on põletada Numbrid 1-7. on alumiinium valmistatud Tähistavad taaskasutatavas plaste. t materjalist polüetüleenist Nõu võib Nõu võib Nõu võib Nõu võib

Majandus → Kaupluse müügitöö...
79 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

üs ja ajakava turundusstrateegi a teostus ja kontroll väljatöötamine 7) Mis on turundusmeetmestik (marketing mix)? Defineeri mõiste. Selgita lühidalt, mis on turundusmeetmestiku komponendid? Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida rakendatakse sihtturu mõjutamiseks. 4P – toode (product) mida müüa, hind (price), turustus (place) müügikanalid ja teenindus, edustus (promotion) kuidas tarbijaid ostma mõjutada. 8) Ole valmis joonistama turundusmeetmestiku skeem (Kotler, Keller 2006), vt lk 18 joonis 1.3. Sortiment Baashind Jaotuskanalid Müügiedendus Kvaliteet Allahindlus Kindlustus Reklaam

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

........................... 8 4.1. Turunduse infosüsteem........................................................................................8 4.2. Informatsiooni jagunemine ja allikad...................................................................8 4.3. Turundusuuringute jagunemine........................................................................... 9 4.4. Uuringu läbiviimise etapid................................................................................... 9 5. TOODE.................................................................................................................... 10 5.1. Toote mõiste ja tasandid....................................................................................11 5.2. Toote liigitamine................................................................................................11 5.3. Toote arendus....................................................................................................12 5.4

Majandus → Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Logistika minu jaoks

 Logistika minu jaoks.  Kuidas olen avastanud uusi kohti, kus logistika on minu ümber?  Toode 3 näidet kirjandusest, filmidest, logistika kohta, mida märganud olete. Minu jaoks tegeleb logistika kaupade, teenuste ja informatsiooni liikumise korraldaisega sihtpunktist lähtepunkti ja tagasi. Samuti inimeste liikumise ja paiknemisega ning sellega seotud tegevuste planeermisega. Logistika funktsioon on siduda kõik mainitud tegevused ja nende seosed muude majandusvaldkondadega ühtseks süsteemiks, saavutamaks koordineeritud tegevust, ühtset juhtimist ja kontrolli

Logistika → Baaslogistika
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Juust

Juust on piimavalgu ja -rasva kontsentreeritud toode. Juustu valmistatakse kõige enam küll lehmapiimast, kuid selleks sobib ka paljude teiste koduloomade piim, näiteks kitse-, lamba- või pühvlipiim. Juustu tootmist võib kirjeldada kui protsessi, mille käigus eemaldatakse piimast vesi, laktoos ja mõned mineraalid, et toota kontsentraat piima rasvast ja valgust. Põhilised juustu komponendid on piim, laap, bakteri kultuurid ning sool. Laap seob piimavalgud ning lõpuks muudab vedela piima pooltahkeks kalgendiks. Kalgendi lõikamisel hakkab eralduma vadak, mis koosneb põhiliselt veest ja laktoosist. Bakterite poolt toodetud hape aitab vadakul kalgendist eralduda ning suuresti mõjutab juustu lõplikku niiskust, maitset ja tekstuuri. Nüüd Hollandi tüüpi juustude tootmisest. Kõigepealt siis valitakse piim - juustu tootmiseks igasugune ei sobi, sellele piimale tehakse erinevad keemilised ja mikrobioloogilised analüüsid Piima ettevalmistamine, pa...

Toit → Toit ja toitumine
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Eriti ettevaatlik tuleks olla lastele suunatud reklaamidega. Reklaami mõju võib olla pikemaajalisem. Ka Eesti reklaamiseadus ütleb, et lastele suunatud reklaamis ei tohi ära kasutada laste loomulikku kergeusklikkust ja kogemuste puudumist. Reklaamis saab ja kasutataksegi väga palju erinevaid värve. Osav reklaamija saab ka oma värvivalikuga mõjutada klienti. Kui järgida kindlaid reegleid ja läbi mõelda, millisele kliendile on reklaam suunatud, arvestada milline on toode ja tema iseloom, siis saabki valida sobivad värvilahendused antud reklaamile. Näiteks kui televiisoris reklaamitakse uut alkoholset jooki, mis eelkõige on suunatud naisterahvastele, siis sobilikud värvid oleksid punane, roosa, violetne- kirkad ja rõõmsad värvid mitte sünged ja tumedad. Iga reklaamija tahab mõjutada oma tulevast tarbijat ja seda muidugi positiivses suunas. Üldjuhul suunatakse reklaam tarbija mõistusele, mälule, harjumustele, konservatiivsusele või

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
5
odp

Feta juust

FETA JUUST Marite Vendel TTP-10 Feta juust Feta juust on ülemaailma tuntud toode ning üha enam kasvab nõudlus selle järele erinevates riikides. Alates 2007 aasta Septembrist patendeeriti Feta juust kooskõlas Euroopa Liiduga tooteks, mille nime kasutamisõigus on ainult Kreeka riigil. Feta Odavamatele Euroopas tehtud feta variantidele lisatakse ka lehmapiima. Feta on väga erilise, tugevalt ürdise ja soolase maitsega juust. Valmimisprotsessi jooksul ei muuda ta värvust. Originaalne Feta

Toit → Joogiõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan

VALGAMAA KUTSEÕPPEKESKUS Äriplaan DG restoran ja kohvik Darja Grigorjeva Valga 2009 Sissejuhatus : 1. Äriidee tutvustus lk3 1.2 Ärinimi, adress 1.3 Äriplaani esitaja andmed 2. Toode/ Teenused lk4 3. Tootmine/ Seadmed lk5-6 3.1 Tootmine 3.2 Seadmed 4. Personal lk7 5. Finantsprognosid lk8-9 5.1 Finanseerimine 2 1.Äriidee tutvustus Äriidee tuli sellest, et ise väga armastan hea söök. Niisiis,otsustasin, et rajan oma söögikoht ja sellega söögi valmistada! Lisaks pakkume ööbimist, sauna kasutamist, ruumide rentimine võimalust, bowling, tenis. 1.2 Ärinimi, aadress OÜ Dg restoran ja kohvik Sooru 16 Valgamaa 56706496 1.3 Äriplaani esitaja nimi, aadress...

Toit → Kokandus
689 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

faktorid, ökoloogilised faktorid. · Lähikeskkonda iseloomustavad: sisenemisbarjäär, ostjatevõim, hankijatevõim, konkurents. · SWOT analüüsi kasutatakse abivahendina strateegia valimisel ja riskide hindamisel. Strateegiliste võimaluste hindamiseks kaalutakse, kas ettevõte on pigem tugev või pigem nõrk ning kas ärikeskkond pakub rohkem võimalusi või on seal rohkem ohtusid. · Toode - Enne, kui hakataoma toodet või teenust kirjeldama, tuleb selgeks teha, kes ja milleks seda vajavad. Vajaduste määratlemine võimaldab täpsemalt hinnata turu suurust. Seega toodet või teenust tuleb kirjeldada lähtudes sihtgrupi vajadustest selle toote või teenuse järele. · Toodet kirjeldatakse järgmise kava järgi: Toote/teenuse peamised tunnused. Toote asetus lisaväärtuse ahelas, st kas tegemist on tooraine, komponendi või valmistootega.

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

3) Beebitoit-reklaam, müügi soodustamine 4) Näts-reklaam, müügi soodustamine 5) Reisipakett-isiklik müük ja otseturundus, müügi soodustamine 6) Muusikakeskus-reklaam 7) Pastakas-reklaam 8) Lilled-otseturundus ja reklaam 9) Mööbel-reklaam ja otseturundus, müügi soodustamine 10) Raamatud-otseturundus ja reklaam, müügi soodustamine Müügitoetuse planeerimine. Valige välja üks toode. Kirjeldage, milliseid müügitoetusvahendeid ning reklaamikanaleid Te kasutaksite. Põhjendage oma arvamust. Reisipakett ­ reklaam ettevõtte kodulehel, facebookis, televisioonis, raadios, väga oluline on müügisoodustus, kuna tegemist on teenusega, mille kohta hangitakse enne ostmist põhjalikult informatsiooni, üheks valikutingimuseks on hinna soodsus. Hotelli turundusjuht töötas välja suvise hinnakampaania. Allahindlus oli esmaspäeval ja teisipäeval 50% letihinnast

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Käibemaksuga seotud mõisted

Käibemaksuga seotud mõisted Eesti on Eesti Vabariigi jurisdiktsioonile alluv territoorium Euroopa Ühendus on territoorium, mis koosneb käesoleva loetelu punktis 3 määratletud liikmesriikide territooriumidest Liikmesriik on ühenduse liikmesriigi territoorium vastavalt nõukogu direktiivi 2006/112/EÜ, mis käsitleb ühist käibemaksusüsteemi (ELT L 347, 11.12.2006, lk-d 1­118), artikli 5 lõikele 2 ja artiklile 7 Välisriik on riik või selle jurisdiktsioonile alluv territoorium, välja arvatud Eesti Ühenduseväline riik on riik või selle jurisdiktsioonile alluv territoorium, mida ei käsitata liikmesriigina käesoleva loetelu punkti 3 tähenduses. Ettevõtlus on isiku (KMS § 3) iseseisev majandustegevus, mille käigus võõrandatakse kaupa või osutatakse teenust, olenemata tegevuse eesmärgist või tulemustest. Ettevõtlusena käsitatakse ka notari, kohtutäituri ja vandetõlgi ametitegevust. Ettevõtlusena ei käsitata äriühingu ja tema püsiva tegevuskoha vahe...

Majandus → Arvestuse alused
38 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbjate soove või vajadusi. Teenus - tegevus, mida pakutakse müügiks, mis on oma olemuselt mittemateriaalne ja mille osutamisega ei kaasne mingi asja omandiõigust ( nt. hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis. Samuti on vajalik luua tarbjatega pikaajaline vastastikune kasumlik suhe.

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

Turistid ostavad majoneesi, tuues seda suveniiri kujul oma kodumaale. 3 Välismaised tooted: 2) "Solaractive" tooted. Särk, küünelakk ja veel palju muid tooteid, mis muudavad värvi päikese käes. Nimelt on tooted kaetud spetsiaalsete ,,Solaractive" värvidega, mis kusagil ruumis olles on ühte värvi ning päikese kätte sattudes muudavad oma värvi või siis välja võivad ilmneda ka koguni lisa pildid, värvid või kirjandid. Uudne toode inimeste jaoks, kes tahavad eristuda teistest ning proovida midagi uut. Riietest sobib vaid 100% puuvillastele toodetele. Indoors Outdoors 2) "Aurupuhastussüsteem Eco 3000". Aurutolmuimeja, mis pakub uut puhastusmugavust läbi naturaalse auru. Auru suur jõud hoiab kokku energiat ja koristamine peaks toimuma kiiresti ja suuremate tulemustega

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

Kui pakutav sortiment konkurentsieelist ei taga, jääb üle olemasolevaid tooteid agressiivselt müüa. Tegevus on iseloomulik müügikontseptsioonile, mille puhul passiivselt pakkumiselt, mis kehtis eelnevate kontseptsioonide puhul, minnakse üle aktiivsele pakkumisele. 8. Milles väljendub turunduskontseptsiooni olemus? Turunduskontseptsioon vastandubki eelmisele kolmele kontseptsioonile selle poolest, et siin ei seata tähelepanu keskmesse mitte tootmine, toode ega müük, vaid tarbija (selle asemel et küsida "Mida on võimalik müüa?", küsitakse "Mida tarbijad soovivad osta?"). Tuntud loosungid: · püüdke toota seda, mida saate kergesti müüa, mitte aga vägisi müüa seda, mida oskate toota; · armastage klienti, mitte toodet; · klient on kuningas; · leidke vajadusi ning püüdke neid rahuldada. 9. Loetlege turunduskontseptsiooni komponendid? Kirjeldage turunduskontseptsiooni

Majandus → Turunduse alused
213 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mingi asja omandiõigust. näiteks hotellindus, juuksur, remonditööd. 7. Turundusmeetmestik ­ kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis.

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

reklaamidest loobuti. Peamiselt seetõttu et pesupulber on impulsstoode ja ostuotsustus tehakse poeriiuli ees seistes. Seetõttu eeldatakse katsemeetodil ka seda, et reklaam kaupluses osutub kõige efektiivsemaks. Väidetavalt kasvab presentatsioonide ajal müük kolm korda. Kord aastas tehti telereklaam ja ülejäänud kuulus välireklaamidele. Suuremate poekettidega tehakse ka sooduskampaaniaid, mis samuti aitavad teha inimestel otsust just selles pesupulbri kasuks, sest mida nähtavamal on toode poes, seda suurem on võimalus, et inimene oma otsustuse ka hetke ajel selle brändi suhtes teeb. 7 Kampaania sihtrühmad Väidetavalt on Mayeri pesupulbri sihtrühmaks 25-40 aastased naised (koduperenaised) ja peamiselt eestlased. Tegelikkuses võiks eestimaise toodangu puhul sihtgruppi laiendada. Selle sihtgruppi peamiseks sooviks on see, et toode oleks loodus,- keskkonna- ja nahasõbralik

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
4
doc

TOIDUAINETE KONSERVEERIMINE

Fenüülketonuuria · Haiguse põhjustab normaalses menüüs üks väga vajalikke aineid-fenüülalaniin. · Seda haigust põdev inimene ei tohi süüa valku sisaldavaid toite. · Haiguse raviks on spetsiaalne dieet, mille abil peatatakse fenüülalaniini kujunemine organismis. Uuendtoit · Toit, mida ei ole enne 1997 aastat ulatuslikult Euroopa Liidus tarbitud. KONTROLLTÖÖKS KORDAMINE 1. Tarbekaup jaguneb tööstuskaup ja toidukaup 2. Identifitseerimine, toode ja tootmine vastab hügieeninõuetele. 3. Kauba säilitamise tähtsaim tegur temperatuur. 4. 1g rasva annab 9kcal. 5. Kui säilivusaeg on tänase päevani, võib kaupa müüa, aga seda teisest kaubast eraldatuna. 6. ''Parim enne'' kaupa võib müüa ka pärast säilivusaja ületamist, ''kõlblik kuni'' kaupa müüa ei tohi! 7. 100% süsivesik on suhkur 8. Kiudained on kasulikud, sest nad puhastavad soolestikku. 9. GMI- kehamassi indeks, arvutatakse kaal/ pikkuse². 10

Toit → Toiduainete õpetus
37 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: soovid ja vajadused, mis on tagatud ostujõuga, muutuvad nõudluseks. Vahetus on akt, kus soovitud objekt saadakse kelleltki teise objekti vastu. Selleks peab saavutama kokkuleppe. Toode: tooteks nimetatakse kõike, mis saab pakkuda turul funtsionaalsete vajaduste ja soovide rahuldamiseks, turunduses kuuluvad toodete alla ka teenused (pole esemelised). Tehing kujutab endast väärtuste vahetamist kahe osapoole vahel (kaup raha vastu). Bartertehingu puhul kaup kauba vastu, tehing eeldab vähemalt kahe väärtust omava kauba olemasolu, kooskõlastatud lepingutingimusi, tehingu realiseerimise kohta ja aega.

Majandus → Turunduse alused
81 allalaadimist
thumbnail
4
txt

Äriplaani alused

toote teenuse kasutamise v�imalused. kui tegemist on mitme tootega, n�idake �ra nende osat�htsus. toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: spetsiifiline toode/teenus; laiatarbekaup. ----------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------- f��siline koostis tooraine,pooltooted,valmistoode. turuk�lblikus ja konkurents: kas on tegemist uudistootega v�i on toode juba m��gil? millised on olemasolevate toodete puudused? kas olemasolevate toodete puudused on eemaldatud, kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? millist kasu saab klient teie olemasolust? eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? p�hitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). -----------------------------------------------------------------------------------

Majandus → Majandus
9 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Elektrienergia tarbimise ohud ja ohutused

Elektrikapp Elektrikapp e elektrikilp suletav elektrikomponentidega metallkast, mis elektri jaotamiseks madalpingetarbijate ( 50 kuni 1000 volti ja alal pingel 75 kuni 1500 volti talitlev elektriseade) hoonetes (majas ja korteris). Elektrikilbil võib olla erinev otstarve (liitumiskilp, sisestuskilp, arvestikilp, jaotuskilp, rühmakilp, korrusekilp). Elektri kilbil on mitmesugused lülitid, mis liigvoolule reageerivad erineva nimivooluga- kaitselülitid, rikkevoolu kaitselülitid, juhtimis- ja signalisatsiooniseadised, liitumiskilbis ka elektriarvestid. Elektrikilbi erinevad lülitid Automaat kaitselüliti e kaitselüliti- On lüliti, mis vooltugevuse suurenemisel, näiteks ülekoormuse või lühise korral vooluahela automaatselt katkestab. Automaat kaitselüliti tööpõhimõtte on vool välja lülitada, kui tekib kõrvalekalduv vool- liigvool. Rikkevoolu kaitselüliti ehk rikkevoolukaitse- on ka...

Geograafia → Energiamajandus
1 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hinnakujundus turunduses

kujundades lähtuma just konkurentide hinnast. · kuludest lähtuv hinnakujundus- kasutatakse tööstustoodete müügil, toote valmistamise kuludele lisatakse soovitav kasumimarginaal. · nõudlusest lähtuv hinnakujundus- hind määratakse tuginedes sellele, kui suur on nõudlus konkreetse toote või teenuse järele. Mida suurem on nõudlus tootele, seda kõrgem on hind ja vastupidi ­ mida madalam on nõudlus, seda odavam on toode. Seda meetodit kasutatakse sageli tarbekaupade puhul. [ 1 ] Hinnakujundusstrateegiad Hinnakujundusstrateegiad on järgmised: · staatiline hinnakujundus ­ sama hind kehtestatakse kõikidele klientidele või turgudele · diferentseeritud ehk paindlik hinnakujundus ­ erinevad kliendirühmad maksavad sama toote eest erinevat hinda · turu hinnaga hõivamise strateegia- alguses määratakse tootele minimaalne hind, et

Majandus → Turundus
194 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Tarbimine (Ettekane)

6 Kartul 7 Munad 8 Õlu 9 Lastevorst (Stabilisaatorid: karrageen, E450; Antioküdant: askorbiinhape, naatriumaskorbaat; Happesuse regulaator: E451; Lõhnaja maitsetugevdaja: E621; Säilitusaine: E250) 10 Kala MIKS JUST COCA COLA? Kes ei tea, siis seda kasutatakse alkohoolsete kokteilide valmistamiseks. Selles lauses on ka vastus sellele miks populaarsuse järgi teisel kohal on rumm! :) KUI AGA TÕSISELT RÄÄKIDA... CocaCola on: Populaarne toode Hästi reklaamitud Sisaldab kofeiini Hea maitsega Müügil erinevates mahtudes Sobiv iga söögi juurde KAUGELT PÄRIT TOOTED Neid ostetakse, sest palju on selliseid, mida Eestis ei toodeta (näiteks banaanid, riis, kalmaarid, rumm) Paljud välismaalt toodud tooted on odavamad või parema hinna ja kvaliteedi suhega kui eestimaised On paremini reklaamitud Laiem valik TOOTE VÄLIMUS VS HIND VS PAKEND

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse1
55 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Komposiitmaterjalid pehme mööbli valmistamises

Sissejuhatus Komposiitmaterjalid on tänapäeval mõjutamas kõiki tootmisvaldkondi, ka mööblitööstust. Uute tehnoloogiate abil saab saavutada materjalidele omadusi, mis toote kvaliteeti suuresti tõstavad. Mõndadest tehnoloogiatest tuleb ka edaspidi juttu. Komposiitmaterjalide kasutamine on eelkõige mugav tarbijale, kuna toode areneb ajas edasi. Pehme mööbli puhul on tähtsaim sisu, mis tagaks tarbijale mugavuse ja hoiaks keha õiges asendis, ning sobiv kattematerjal, mis oleks vastupidav, kergestihooldatav, kuid samas ka nahale meeldiv. Pehme mööbli valmistamine Pehme mööbli elementidena valmistatakse harilikult · Diivanite istmed ja seljatoed · Pehmete tugitoolide istmed ja seljatoed · Diivanite ja tugitool-voodite istmed ja seljatoed · Voodite madratsid

Materjaliteadus → Orgaanilised...
49 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

PEATÜKK 7. TÄIELIK KONKURENTS

Mare Randveer. MIKROÖKONOOMIKA ÜLESANNETE JA HARJUTUSTE KOGU. Tallinn: Külim, 1999. KOMMENTEERITUD VASTUSED Avo Org PEATÜKK 7. TÄIELIK KONKURENTS ( LK. 49­58) 1. ÕIGE; nn kasumi maksimeerimiseks või kahjumi minimeerimiseks vajalik optimaalne kogus leitakse nn kuldreegli piirtulu MR = piirkulu MC järgi, kuid kuna täielikult konkureeriva firma TKF korral on hind P võrdne piirtuluga (ja võrdne ka keskmise tuluga ATR või AR), siis on väide põhimõtteliselt õige; NB! TKF-i korral P=MR=A(T)R; 2. VALE; diferentseeritud toodangut toodetakse konkurentsiturgudel, TKT-l on toodang homogeenne (täiesti ühetaoline, puuduvad firmamärgid); 3. ÕIGE; piirkulu MC ja keskmise muutuvkulu AVC kõverate lõikepunkt on AVC miinimumpunktiks ja kuna nn sulgemishind, millisest hinnatasemest allpool peaks firma lühiperioodil oma tegevuse lõpetama on P=AVCmin, siis on väide õige; 4. a) VALE; firma maksimeerib kasumi (või minimeerib kahj...

Majandus → Micro_macro ökonoomika
74 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turustusnormid

Turustusnormid Paprika Antud toode on määratluselt kandilised teravatipulised. Miinimumnõuetest on nõutud,et paprika oleks terve, mida antud paprikad ka on. On puhtad, kuid ei ole kõige värskema välimusega (on kortsulised, mida põhjustab madala õhusniiskuse käes olemine), ilma viljavarreta. Küll aga olid paprikad :taimekahjuriteta, taimekahjurite tekitatut kahjustusteta, valmid, külmakahjustusteta, armistumata vigastusteta, värvusvigadeta, ebatavalise pinnaniiskuseta.

Botaanika → Puuviljandus
4 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

Raamatupidamisbüroo ÄRIPLAAN Catherine Cordelia Kurem, Kertu Nurmberg, Janeli Põder Tallinn 2014 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 1. Äriplaani kokkuvõte........................................................................................... 3 2. Ettevõtte üldandmed......................................................................................... 4 3. Äriidee kirjeldus................................................................................................. 4 4. Visioon, missioon ja eesmärgid..........................................................................5 5. Ärikeskkonna analüüs........................................................................................ 5 9. Turu analüüs............................................................................

Majandus → Raamatupidamine
140 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

konkurendid) o segmendi vastavust ettevõtte eesmärkidele ja ressurssidele, o igale segmendile teha oma turundusstrateegia (diferentseerimata, diferentseeritud, kontsentreeritud turundus) · TURUNISS: tootjate poolt rahuldamata · TURUAKEN: spetsiaalse toodanguga rahuldamata turusegment 13. Turundusmeetmestik ja selle elementide kirjeldus. (lk ?, Turundus) · Product, Price, Place, Promotion (4P) Toode Hind Eritunnused, lisandid, paigaldamine, teenindus, Eesmärgid, paindlikkus, toote elutsükkel, garantii, pakend geograafilised tingimused, hinnaalandused Turustus Toetus Eesmärgid, turustustüüp, vahendajad, turu tüüp Müügipersonal, -motivatsioon, -treening, -valik,

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
949 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Pakendi märgid

pidades Mahe(öko)märgid Eestis kasvatatud - märk antakse Eestis kasvatatud kõrge kvaliteediga aiasaadustele; Mahemärk - märk antakse toodetele, mis on kasvatatud ja käideldud ökoloogiliselt ning biodünaamiliselt; Öko - märk tähistab neid tooteid, mille kasvatamiseks ei ole vähemalt kahe viimase aasta jooksul kunstväetisi ja taime- ning putukamürke kasutatud; Loodussõbralik toode - märk on loodud selleks, et teha poelettidel keskkonnasõbralikud tooted paremini märgatavateks. Kui tegemist on toiduainega, siis kasutatakse põllumajanduses loodusliku kasvatusviisi. Ei kasutata mineraalväetisi, putuka- ja taimetõrjemürke; Öko - garantiimärk, mis kaubamärgile lisatuna osutab ja kinnitab, et toode on kasvatatud ja käideldud ökoloogiliselt ja biodünaamiliselt. Euroopas kasutatavad toidumärgised

Õigus → Müügiõpetus ja...
41 allalaadimist
thumbnail
5
xls

Pagar iseseisevtöö

ISESEISEV TÖÖ 1 Sisestada juuresolevast tabelist andmed 2 Täiendada tabelit: Toode lisada veeru Toode ette tühi veerg järjekorranumbri Jnr. jaoks Kohvisai asendada pealkiri Kogus tekstiga Esmasp. Teesai sisestada järgmistesse veergudesse Teisp.,... Laup. Võisai [Kui need on kasutaja seeriana sisestatud, siis kasutage vastavat võimalust!] Kringel 3 Kirjutada nädalapäevade kohale pealkiri KOGUS Viinisai

Toit → Pagar
7 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tööleht nr 1: Toidukaupade märgistus

käideldud ökoloogiliselt ning biodünaamiliselt . Öko Antakse neile mille toodetele ei ole kasvatamiseks vähemalt kahe viimase aja jooksul kasutatud kunstväetisi või mürke Loodussõbralik toode Kui tegemist on toiduainega ,kus on kasutatud põllumajanduses loodusliku kasutusviisi.Ei ole kasutatud Mineraalväetisi,put uka-ja taimetõrjemürke. Päritolunimetus Tooraine pärineb või Geograafiline tähis määratletud

Toit → Toidukaubandus
15 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Pakendi analüüs

Informatsioon pakendilt · Tegemist on Slovakkia tootega. · Tooded on pakendatud Slovakkias · Pakendilt võib lugeda informatsiooni eesti-, leedu-, vene-, poola-, inglise-, tsehhi keeles. · Säilitada 75% niiskuse juures. · Tootmis kuupäev: 27.06.2010 Parim enne: 27.06.2013 · Antud toode kaalus 400g · Sellest tootest on võimalik saada 326 kcal · Kui ma söön ära 3 pakki antud toodet saan 978 kcal · See toode sisaldab päevasest energia vajadusest 34,9 ligikaudu 35% ( kui söön ära 3 pakki) · Pakendile pole märgitud kui palju soola või suhkrut on tootesse lisatud · Tootele pole kirjutatu missuguseid vitamiine ja mikroelemente see sisaldab.

Toit → Toiduainete õpetus
30 allalaadimist
thumbnail
8
docx

T-1 Toidukaupade märgistus

ökoloogiliselt ning biodünaamiliselt Öko märk tähistab neid tooteid, mille kasvatamiseks ei ole vähemalt kahe viimase aasta jooksul kunstväetisi ja taime- ning putukamürke kasutatud Loodussõbralik toode märk on loodud selleks, et teha poelettidel keskkonnasõbralikud tooted paremini märgatavateks. Kui tegemist on toiduainega, siis kasutatakse põllumajanduses loodusliku kasvatusviisi. Ei kasutata mineraalväetisi, putuka- ja

Toit → Toitumine
13 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ärimudel

Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed

Majandus → Ettevõtlus
183 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Puhastusvahendid

seisma, seejärel hõõruge niiske harjaga ja kuivatage imava lapiga. Hinnatud ökosertifikaadiga. Sobib inimestele, kellel esineb astma või mõni allergia. Ei sisalda fosfaate, tugevatoimelisi lahuseid ega kloorvalgendajaid, abrasiivseid aineid, lõhnaaineid, värvained ega teisi toksilisi aineid. Ei sisalda GMO-sid, neutraalse pH-ga, hüpoallergeenne, biolagunev. Pakendil on Rohelise Punkti märk, ECO Green märk ja märk, mis kinnitab, et toode sobib allergikutele. Erdal leather lotion – puhastuspiim nahale Toode on spreipudelis. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Põrandale sattudes muudab põranda libedaks. Toodet hoida temperatuuril 6-32 °C. Toote konsistents on vedel. Enne kasutamist eemaldada pinnalt tolm ja mustus. Testida vahendi sobivust. Pihustada puhastatavale esmele õhuke kiht vahendit, lasta veidi aega kuivada, seejärel poleerida pehme lapiga.

Muu → Puhastusõpetus
8 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Toote kolm tasandit

Riina Kopti 11.KL TOOTE KOLM TASANDIT Turunduses käsitletakse toodet kolmetasandilisena: Toote tuum, ehk põhitoode ( põhiline hüve, mida tootja otsid), Konkreetne toode ( Omadused, stiil, kvaliteet, bränditunnused, pakend, nimi ), Laiendatud toode ( Lisateenused, sh paigaldamine, järelhooldus, erilised kasud kliendile, garantii, väärtused jms). Tootja jaoks on väga oluline luua oma tootele ,,tuum", mis on tarbijale väärtuslik. Tootel peab olema mõte, mis meelitaks kliente massiliselt ostma. Näiteks uute prillide korral võib põhihüveks olla hea nägemine või enda näitamine ( kui on tegemist tuntud kaubamärgiga). Või siis minu äriplaanis peamiseks hüveks olnud tähevaatlus majake ,,Läänetäht", mis

Majandus → Ettevõttlus
17 allalaadimist
thumbnail
24
odp

Ökomärgised

Annika Alemaa ÖKOMÄRGISED Tutvustus Ökomärgis on tähis,mis kinnitab toote või teenuse keskkonnasõbralikkust. Ökomärgis antakse tootele mis avaldab keskkonnale vähem negatiivset mõju. Eesmärk on propageerida keskonnasäästlikku tarbimist ja käitumist. Märgised paigaldatakse tootele,pakendile või teenusele. Tutvustus Ökomärgis tõestab tarbiale,et sinu toode on keskkonnasõbralikum kui teised samasse tooterühma kuuluvad tooted. Ökomärgised on usaldusväärsed,kuna selle annab välja sõltumatu organisatsioon,toetudes adekvaatsele teabele ja teadusuuringule. Ökomärgis teavitab tarbijat,et tootja hoolib keskkonnast ning tõstab ettevõtte mainet. Ökomärgis annab turueelise. Tarbija kasu Tõestab tarbijale,et toode on keskkonna ja tervisesõbralik.

Majandus → Müügitöö alused
33 allalaadimist
thumbnail
45
ppt

Toodete märgistus

Eriti mõõdukastoiming. Märgpuhastus keelatud Keemiline puhastus keelatud. Professionaalne keemiline puhastus, vähese veega, lühiajaline tsükkel, madalal temperatuuril, mitteaurviimistlus Nõude märgistamine Plastide märk. Toodet võib põletada. Kolm noolt ja number. Numbrid 1-7. Tähistavad plaste. Toote põhimaterjal on alumiinium. Plastnõu. Toode on valmistatud taaskasutatavast materjalist polüetüleenist Nõu võib kasutada ahjus. Nõu võib kasutada gaasipliidil. Nõu võib kasutada elektripliidil. Nõu võib kasutada mikrolaineahjus. Nõud võib pesta nõudepesumasinas Nõu sobib serveerimiseks Nõu sobib asetamiseks külmkappi. Max. temperatuur -24`C Võib kasutada klaaskeraamilise plaadiga pliidil Kaetud teflonkattega Märgistus näita, et toode sobib toidunõuks metallnõude ja

Majandus → Tööstuskaup
100 allalaadimist
thumbnail
1
xlsx

Esmane müügiplaan

Esmane müügiplaan KUU 1 KUU 2 KUU 3 KUU 4 KUU 5 KUU 6 KUU 7 KUU 8 KUU 9 KUU 10 KUU 11 KUU 12 tk kuus Toode 1 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 2 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 3 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 4 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 ...

Majandus → Majandus
15 allalaadimist
thumbnail
22
doc

EESTI KAUBANDUSES LEIDUVAD MÄRGISED

,,Klambril". 4 Maie Rõmmel Eesti kaubanduses leiduvad märgised 1. KAUBAMÄRGISTUSED 1.1 ÖKOMÄRGIS Ökomärgis on tähis, mis kinnitab toote või teenuse keskkonnasõbralikkust. Ökomärgis antakse tootele või teenusele, mis avaldab keskkonnale vähem negatiivset mõju kui samaväärne märgiseta toode või teenus. Ökomärgis on hea abivahend inimestele, kes soovivad teha keskkonnasõbralikku valikut tarbetoodete ostmisel. Ökomärgiste eesmärk on minimiseerida keskkonnale ja inimese tervisele avaldatavat mõju toodetest ja teenustest. Kriteeriumid on välja töötatud spetsiifilistele toodetele ja teenustele. Kriteeriumid põhinevad kogu elutsükli mõjuanalüüsil toorainest tootmiseni, kasutamiseni ja tekkivate jäätmeteni. Ökomärgistatud toodete vastavust kriteeriumitele kontrollib

Majandus → Klienditeenindus
23 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Müügikorraldus

ettevalmistamine 3) vajaduste väljaselgitamine 4) aktiivne müük 5) müügivastupanu ületamine 6) müügitehingu lõpetamine 7) pikaajalise suhte loomine Продажи sõnad; 10% rääkimisviis hääletoon rõhud; 35% ilmed; 55% toote 3 ja 5 tasandit tuleviku toode laiendatud ennetav toode põhitoode oodatav toode tuum toode põhitoode tuum toode VÄÄRTUS = kasud tooteast : kulutused toote hankimisel =

Majandus → Müügitöö alused
9 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kuidas ettevõtted konkureerivad

vahelisele ajavahemikule. Turunduse - informatsiooni kogumine põhiülesanded - ostmine - vedu - müük - ladustamine - finantseerimine - standardiseerimine - sortimine - juhtimisrisk Turunduse neli etappi - Toode (product) 4 P-d - Hind (price) - Müügitoetus (promotion) - Müügikoht (place)

Majandus → Majandus
25 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun