Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mõjustamisrelvade referaat (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks sa mulle meeldid?
  • Kuidas seda jõudu rakendatakse ?
  • Mis käivitab mõjuvõimsa järjekndlusega lindi?
  • Mida ma nüüd tean ?
  • Miks sa mulle meeldid?

Lõik failist


TALLINNA MAJANDUSKOOL
Sekretäri- ja ametnikutöö osakond








MÕJUSTAMISE PSÜHHOLOOGIA
R.B. Cialdini
Referaat
Juhendaja :
Riin Seema


Tallinn 2007


  • SISUKORD


    Tallinn 2007 1
    1. SISUKORD 2
    SISSEJUHATUS 3
    MÕJUSTAMISRELVAD 4
    Klõps, vurr 4
    Panustamine otsetee kaudu 5
    Ärakasutajad 6
    Dźudźitsu 6
    2. VASTASTIKKUS 8
    Kaitse 10
    3. KOHUSTUMINE JA JÄRJEKINDLUS 11
    Low-ball- madala pallilöögi taktika 13
    Kaitse 13
    4. SOTSIAALNE TÕENDUS 15
    Sotsiaalse tõenduse printsiip 15
    Kaitse 16
    5. MEELDIVUS 17
    Miks sa mulle meeldid? Võimalikud põhjused 17
    5.1.1. Füüsiline atraktiivsus 17
    5.1.2. Sarnasus 18
    5.1.3. Komplimendid 18
    Kaitse 19
    6. AUTORITEETSUS 20
    Kaitse 20
    7. NAPPUS 21
    Kaitse 21
    KOKKUVÕTE 22
    KASUTATUD KIRJANDUS 23

    SISSEJUHATUS


    Oma referaadi koostasin “Mõjustamise psühholoogia- teooria ja praktika” Robert. B. Cialdini raamatu põhjal.
    Töö eesmärk on välja tuua mitmeid mõjustamise teooriaid , mille
  • Vasakule Paremale
    Mõjustamisrelvade referaat #1 Mõjustamisrelvade referaat #2 Mõjustamisrelvade referaat #3 Mõjustamisrelvade referaat #4 Mõjustamisrelvade referaat #5 Mõjustamisrelvade referaat #6 Mõjustamisrelvade referaat #7 Mõjustamisrelvade referaat #8 Mõjustamisrelvade referaat #9 Mõjustamisrelvade referaat #10 Mõjustamisrelvade referaat #11 Mõjustamisrelvade referaat #12 Mõjustamisrelvade referaat #13 Mõjustamisrelvade referaat #14 Mõjustamisrelvade referaat #15 Mõjustamisrelvade referaat #16 Mõjustamisrelvade referaat #17 Mõjustamisrelvade referaat #18 Mõjustamisrelvade referaat #19 Mõjustamisrelvade referaat #20 Mõjustamisrelvade referaat #21 Mõjustamisrelvade referaat #22 Mõjustamisrelvade referaat #23
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-03-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 163 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor dispire Õppematerjali autor
    MÕJUSTAMISE PSÜHHOLOOGIA
    R.B.Cialdini
    alusel tehtud referaat

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    18
    docx

    Mõjustamisepsühholoogia eksami konspekt

    Mõjustamise psühholoogia ­ Teooria ja praktika ­ Robert B. Cialdini I PEATÜKK MÕJUSTAMISRELVAD Klõps, vurr-kinnistunud käitumismustrid-jäigad ja mehhaanilised mustrid.(klõps-ja sobiv lint käivitatakse, vurr-käitumismuster rullub lahti)NT. ema kalkun ja tibud.üks tuunnus, millele reageerime Paludes kelleltki teenet, saavutame suurema edu siis, kui pakume välja põhjenduse.(sest) Kallis on hea(türkiisehete ostmine) ..sellepärast, et - Paludes teiselt inimeselt mingit teenet, saavutatakse suurem edu siis, kui pakutakse välja ka mingi põhjendus, kuid põhjendus, mis järgneb lause osale sest, et... ei pea olema üldse tõsine põhjus, vaid piisab lihtsalt kasvõi mingi tobeda ja lihtsa põhjuse ütlemisest.(Nt."Vabandage, mul on viis lehekülge, kas ma võin koopiamasinat kasutada, sest mul on vaja mõned koopiad teha.") ­ tähtis on vaid, et oleks käitumine põhjendatud, ükskõik mis põhjuseks võib olla välja mõeldud. Kallis=hea Inimuste arvamus,

    Mõjustamisepsühholoogia
    thumbnail
    12
    docx

    Mõjutamine, Psühholoogia referaat.

    Sisekaitseakadeemia MÕJUTAMINE Referaat Paikuse 2013 SISSEJUHATUS Mõjutamine on juba läbi aegade olnud üks inimloomuse paratamatu automaatne harjumus. Me puutume sellega kokku igapäevaselt teadlikult või alateadlikult. Me kutsume seda ise esile enesele tahtmatult või tahtlikult ja samas laseme ka ennast teistel mõjutada. Nii saame läbi suruda oma tahtmisi või muuta teiste inimeste arvamust või ettekujutust mingite konkreetsete asjade või arvamuste suhtes. Referaadi koostasin Robert B. Cialdini raamatu: ,,Mõjustamise psühholoogia- teooria ja praktika" põhjal. Töö eesmärk on välja tuua erinevaid mõjustamis teooriad, mille lõksu me eneseteadmata langeme. Mis paneb inimesi ütlema: ,,Jah!" mingile pakkumisele või palvele, kuigi tegelikult järele mõeldes leitakse, et see oli ennatlikult ostetud või antud lubadus. Neid teooriad teades, saab ennast rohkem kaitsta nende inimeste eest, kelle tööks ongi teisi mõjutada, et need teeksid midagi, mis

    Mõjutamise psühholoogia
    thumbnail
    4
    doc

    Mõjustamise psühholoogia - Teooria ja praktika (Kokkuvõte)

    Mõjustamise psühholoogia ­ Teooria ja praktika ­ Robert B. Cialdini Kokkuvõtte. ..sellepärast, et - Paludes teiselt inimeselt mingit teenet, saavutatakse suurem edu siis, kui pakutakse välja ka mingi põhjendus, kuid põhjendus, mis järgneb lause osale sest, et... ei pea olema üldse tõsine põhjus, vaid piisab lihtsalt kasvõi mingi tobeda ja lihtsa põhjuse ütlemisest.(Nt."Vabandage, mul on viis lehekülge, kas ma võin koopiamasinat kasutada, sest mul on vaja mõned koopiad teha.") ­ tähtis on vaid, et oleks käitumine põhjendatud, ükskõik mis põhjuseks võib olla välja mõeldud. Kallis=hea Inimuste arvamus, et kallis peab kohekindlasti hea kvaliteediga olema. Enamus inimesi, kes kahtlevad eseme kvaliteedis, lähtuvad selle eseme ostmisel printsiibist, et mida kallim, seda parem.Ja nii ostavadki inimesed tihti kallimaid tooteid ainult sellepärast, et nad ei suuda vahet teha esemete kvaliteedi osas ja kasutavad nii öelda otseteed ­ loogilist mõttekäi

    Psühholoogia
    thumbnail
    10
    doc

    Mõjustamise psühholoogia Teooria ja praktika

    Mõjustamise psühholoogia – Teooria ja praktika – Robert B. Cialdini Kokkuvõtte. ..sellepärast, et - Paludes teiselt inimeselt mingit teenet, saavutatakse suurem edu siis, kui pakutakse välja ka mingi põhjendus, kuid põhjendus, mis järgneb lause osale sest, et... ei pea olema üldse tõsine põhjus, vaid piisab lihtsalt kasvõi mingi tobeda ja lihtsa põhjuse ütlemisest.(Nt.”Vabandage, mul on viis lehekülge, kas ma võin koopiamasinat kasutada, sest mul on vaja mõned koopiad teha.”) – tähtis on vaid, et oleks käitumine põhjendatud, ükskõik mis põhjuseks võib olla välja mõeldud. Kallis=hea Inimuste arvamus, et kallis peab kohekindlasti hea kvaliteediga olema. Enamus inimesi, kes kahtlevad eseme kvaliteedis, lähtuvad selle eseme ostmisel printsiibist, et mida kallim, seda parem.Ja nii ostavadki inimesed tihti kallimaid tooteid ainult sellepärast, et nad ei suuda vahet teha esemete kvaliteedi osas ja kasutavad nii öelda otseteed – loogilist m?

    Mõjustamisepsühholoogia
    thumbnail
    6
    docx

    KOHUSTUMINE JA JÄRJEKINDLUS

    KOHUSTUMINE JA JÄRJEKINDLUS Niipea, kui oleme teinud valiku või võtnud seisukoha, tunneme nii iseenda kui ka teiste poolt survet käituda järjekindlalt, lähtudes sellest otsusest. Selle surve tõttu reageerime viisil, mis õigustab meie eelnevat otsust. Me lihtsalt veename ennast, et tegime õige valiku ning kahtlemata oleme tänu sellele oma otsusega rohkem rahul. (Cialdini 2005:64). Mõned mänguasjatootjad on leidnud nipi, kuidas peale jõule kliente enda poodi tagasi meelitada, sellega mängitakse lapsevanemate järjekindluse ja kohusetunde peale. Enne jõule alustatakse teatud eriliste mänguasjade reklaamimist. Selleks on piisavalt aega, et lapses huvi äratada ja mudilased vanematelt neid nuruma hakkavad. Vanemad lubavad need hankida. Aga kui poodi minna selle kindla sooviga, see asi osta, siis seda ei ole müügil. Kas see on siis ,,Läbi müüdud", otsas või laost poodi ei ole saadetud. Ja selles see nipp seisnebki- maaletoojad või tootjad ei varusta poode jõuludeks n

    Isiksusepsühholoogia
    thumbnail
    22
    pdf

    Robert B. Cialdini "Mõjustamise psühholoogia"

    3) Reklaamitootajad. 4) Teised. - Osalusvaatus - uurimismeetod, mille puhul uurijast saab midagi spioonitaolist. Kuigi elukutselised mõjustajad kasutavad nõustumise saavutamiseks tuhandeid erinevaid taktikaid, võib enamiku neist paigutada peamisse kategooriasse: 1) Vastastikkus. 2) Kohustumine ja järekindlus (järelpidevus). 3) Sotsiaalne tõendus. 4) Meeldivus. 5) Autoriteetsus. 6) Nappus. 1 Mõjustamisrelvad - Kinnistunud käitumismustriteks - reeglipärased, pimedalt mehaanilised käitumismustrid paljude erinevate liikide puhul. Kinnistunud käitumismustride peamine tunnus on see, et neisse kuuluv käitumine toimub iga kord praktiliselt samal viisil ja samas järjekorras. Selle asemel, et eksperdi argumentide üle järele mõelda ja siis nendega nõustuda (või mitte), ignoreerime me sageli argumente ja laseme end veenda lihtsalt eksperdi eksperdistaatusest.

    Psühholoogia
    thumbnail
    13
    doc

    Kliendisuhete juhtimise referaat

    MÕJUTAMISE PSÜHHOLOOGIA REFERAAT Sissejuhatus Sissejuhatus.......................................................................................................................................... 2 1.Eessõna..............................................................................................................................................3 2. Mõjutamise põhitõed........................................................................................................................4 2.1 Vastastikkus................................................................................................................................4 2.2 Kohustumine ja järjekindlus.......................................................................................................5 2.3 Sotsiaalse tõenduse printsiip.......................................................................................................6 2.4 Meeldivus..........................................

    Mõjutamise psühholoogia
    thumbnail
    32
    docx

    Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik

    Eveli Kiis Kutseõpetaja II aasta Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik Sissejuhatus Mis on mõjutamine? Mõjutamine on "tavatrajektoori" muutmine ühe alternatiivi suunas. Mõjutamine on käitumise (mõtete, tunnete ja hoiakute) muutumine kommunikatsiooni abil. Mõjutamine ehk integratsioon (suhtlemine). Näiteks, reklaam. Reklaami eripäraks võrreldes silmast silma mõjutamisega on meediakanalite kasutamine reklaamsõnumite edastamiseks. Reklaami eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii ete see lõppkokkuvõttes mõjutab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. Inimene hakkab kas rohkem või vähem tarbima ning soodsamas või ebasoodsamas valguses teistele inimestele nendest rääkima või kirjutama (Gerald de Goot

    Mõjustamisepsühholoogia




    Kommentaarid (4)

    aluap profiilipilt
    aluap: tõepoolest hea.
    11:42 11-04-2009
    mrkas profiilipilt
    mrkas: väga hea
    10:35 24-01-2011
    mariasna profiilipilt
    mariasna: asjalik
    14:02 30-04-2017



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun