Sõnu seletav sõnaraamat
Tahad USA Amazonist või mõnes muust online poest osta, kuid nad ei saada Eestisse? Osta läbi Shipito! Tee tasuta konto Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link
Ilma tähelepanuta on mõeldamatu tegevuse õige ja teadlik suunamine, tegevuste vahetulemuste kontroll, toimingute mõttekas korrigeerimine, eesmärgi püstitamine ja saavutamine. emotsionaalne seisund mõjustab tähelepanuprotsesse: Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist, mille raames stiimuleid kognitiivselt töödeldakse.
Imago analüüsimisel on oluline hinnata: Dünaamilisus – staatilisus Avatus – suletus Rahulolu – rahulolematus Peamiste sihtgruppide ja orgi vastastikune mõistmine – mittemõistmine Usaldus – umbusaldus Imago eklektilisus – terviklikkus Tasakaal ühiskonna ja orgi ootuste vahel – tasakaalustamatus Orgi spetsiifikast tulenevad täiendavad kriteeriumid
Illustreeringutest on välja toodud Teksti aitavad joonis pealkirjaga ’’Kuidas teha GM- visualiseerida ohtralt taime’’, graafikud toidutootmise jooniseid ning pilte ning ning geenmuundatud taimede tabel, mis toob võrdlusesse kasvatamise kohta ning joonis kivisöe ja tuumaenergia.

Ideereklaamid on erinevad maailmavaadete ja mõttelaadide reklaamid, nagu näiteks „Eelista Eestimaist“ ; „Welcome to Estonia“ jne. Ostjakeskne reklaam – reklaam, mis on ostja hüvanguks, ostjale ei määrita midagi pähe.
Ilmselgete ehk manifesteerivate funktsioonide (süsteemis osalejate poolt mõistetud ja soovitud toime) kõrval esineb ka varjatud ehk latentseid (süsteemis osalejad pole neist aru saanud ega neid soovinud) funktsioone;
Ii etapp - planeerimine ja programmi koostamine Strateegia ja taktikaline plaan 5.3 Strateegia - pikaajaline põhimõtete ja peamiste liikumissuundade määratlus (n ausus ja avatus, suhelda eriala ajakirjandusega).

Imago ON FIRMA VÕI TOOTE/MARGI ISIKSUS EHK PERSOON, MILLE LOOVAD REKLAAM JA TARBIJA KOGEMUSED 2. IMAGO ON NENDE TEADMISE, OOTUSTE, USKUMUSTE JA MULJETE SUMMA, MIDA KEEGI TOOTE VÕI TEENUSE KOHTA OMAB.
Imago kujundamine – pilt, mis kujuneb ettevõtte koostöörühmadel ja laial avalikkusel ettevõtte visuaalsest identiteedist (nähtust), tegevusest (kogetust) ja org-i edastatud sõnumitest (informatsioonist).
Image on the explore page is 6. Now search the hashtags; Thinsporation, Proanorexia, Probelemia and Thigh Gap. Did anything come up? If you have a Tumblr, access your app and find the search page.

Ikoon – taotleb sarnasust objektiga 2. Index – taotleb eksistentsiaalset, põhjuslikku seost objektiga 3. Sümbol – märk, mille seos objektiga on kujunenud läbi kokkuleppe
Identiteet – isiku või inimkoosluse spetsifiline määratlemine enda või teiste poolt, vastavalt sotsiaalsetele, kultuurilistele või teistele tunnustele.
Imago on omakorda toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud assosatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimetusega.

Imago on teatud ettekujutluste, ootuste,kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote,isiku või firma kohta.
Imidž on pettus, valetegelikkus, lavastatakse imidž, millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla.
Ii lausekujundid ehk figuurid kujunevad taotluslikult eripärase lauseehituse või – tähenduse tulemusena.

Ilutse - millest võiks kirjutada, luuletada, näidelda ja laulda aastaid ilma mine vahetpidamata.
Ilmaolude n - ö lukustumise võimalikke tagajärgi ning aastaaegade äärmuslikuks muutumist.
Imago on mulje, mis ühel või mitmel sihtrühmal organisatsioonist kujuneb.

Ikoon - On märgid, mille vorm on determineeritud tähenduse poolt.
Iisraeli rahvusgrupid on järgmised:75,3% juudid, 20,5% araablased, 4,2% muud.

Identiteetide loomisprotsess – eesmärgiks auditooriumi positiivne tagasiside.
Ideereklaam – reklaam, mis ei ole konkreetse toote reklaam.

Ikoon – taotleb sarnasust objektiga, võti ON võti.
Igas numbris on mitme artikliga esindatud arvamuse rubriik.

Igale naisele on loomu poolest omane soov emaks saada.
Ilmumissagedus – nädala, poolkuu, kuu või kvartali
Imidž – saatja kommunikatiivne atribuut

Ideaalika on mõistus, analüüs ja arutlus.
Iludus - ja modellikonkurssidelt.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun