Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Irl - i ajakirjas Kindel Seltskond on kasutatud ühtse platvormi võtet: „kindel seltskond” „Sinu kindel võit!” „Meie kuulame sind” Enesekindlat väidet: „Sinu kindel võit!”, „meie kuulame sind” Omade poiste”võte: poliitikutest on lapsepõlvepildid, fotod neist argipäevastes olukordades, artiklid kandidaatide elust ja perekonnast, isiklikest saavutustest ja hobidest, on esile tõstetud huvitavaid fakte.
Ilma tähelepanuta on mõeldamatu tegevuse õige ja teadlik suunamine, tegevuste vahetulemuste kontroll, toimingute mõttekas korrigeerimine, eesmärgi püstitamine ja saavutamine. emotsionaalne seisund mõjustab tähelepanuprotsesse: Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist, mille raames stiimuleid kognitiivselt töödeldakse.
Info tsiteerimiseks – lisatakse nimi ja amet Info parafraseerimiseks – mitte tsitaadina, võib lisada nime ja ameti Info anonüümseks kasutamiseks – allikas jääb anonüümseks Info isiklikuks kasutamiseks – ajakirjanik kirjutab enda nimel Neljasilmainfo – ajakirjanikule vaid teadmiseks, pole ka luba küsida kinnituste teistest allikatest • Proaktiivsed meediasuhted 7.4
Isikulugude kõrval on teine suur kategooria lood ajaloost või sellega seonduvast (ajaloo mälestamine, mälestusmärgid). Neljas käsitletavas numbris on ilmunud järgmised ajalooteemalised artiklid: „Varakapitalismi aeg Eesti lähiajaloo uurimises“ (4/2010), „Ukraina ja Turkestan Teises maailmasõjas“ (4/2010), „Melliste lahing“ (1/2011), „Suure võitluse algus.
Imago analüüsimisel on oluline hinnata: Dünaamilisus – staatilisus Avatus – suletus Rahulolu – rahulolematus Peamiste sihtgruppide ja orgi vastastikune mõistmine – mittemõistmine Usaldus – umbusaldus Imago eklektilisus – terviklikkus Tasakaal ühiskonna ja orgi ootuste vahel – tasakaalustamatus Orgi spetsiifikast tulenevad täiendavad kriteeriumid
Isikulugude kategoorias on analüüsitavas neljas numbris ilmunud kaks arvamuselaadset lugu pealkirjadega „Sofi Oksanen – Eesti suursaadik Soomes“ (1/2011) ja „Vabadusvõitleja Roland Wilson Reagan“ (1/2011). Esimeses loos vastab artikli autor Peep Varju Piret Tali kriitikale kirjanik Sofi Oksaneni kohta.
Intellektuaalne nälg – kognitiivsete vajaduste pärssimine võib viia neuroosini, isiksuse hääbumiseni, elukvaliteedi langemiseni, jne (naine pikemat aega väikese lapsega kodus, pikemat aega kestev nt seniilse vanuriga seotud hooldussuhe, kinnipidamisasutuses viibimine äärmiselt piiratud oludes jmt)
Illustreeringutest on välja toodud Teksti aitavad joonis pealkirjaga ’’Kuidas teha GM- visualiseerida ohtralt taime’’, graafikud toidutootmise jooniseid ning pilte ning ning geenmuundatud taimede tabel, mis toob võrdlusesse kasvatamise kohta ning joonis kivisöe ja tuumaenergia.
Interaktiivsusega on need meediumid, mis võimaldavad pidevaid teadlikke valikuid ja kasutajapoolseid vastusõnumeid. Meediakasutuse liigitamine: 1) Kodus või väljaspool kodu? 2) Individuaalne või kollektiivne kogemus? 3) Avalik või privaatne kasutus? 4) Interaktiivne või mitte?
Iseenesest mõistetav on see, et miski ei toimunud üleöö – ei ärgatud ühel hommikul üles ja ei mõeldud, et nüüd me “ärkame”! Ärkamisaja eellugu algab juba 18. sajandi lõpus, kui rahvusliku liikumise ideed, mis said alguse Saksamaalt, jõudsid Eestisse.
Integreerumine - millisel tasemel on organisatsioonis koostöö, 5. juhtkonna toetus töötajatele, 6. kontroll, 7. identiteet, ehk mil määral samastavad töötajad end organisatsiooniga, 8. hüvituste süsteem, 9. konflikti tolerants, 10. kommunikatsioon.
Informeerimine tähendab usaldusisikule või tema puudumisel töötajatele teabe edastamist: tööandja struktuurist majanduslikust olukorrast tööhõive olukorrast ning võimalikust arengust muudest töötajate huve puudutavatest asjaoludest.
Ideereklaamid on erinevad maailmavaadete ja mõttelaadide reklaamid, nagu näiteks „Eelista Eestimaist“ ; „Welcome to Estonia“ jne. Ostjakeskne reklaam – reklaam, mis on ostja hüvanguks, ostjale ei määrita midagi pähe.
Ilmselgete ehk manifesteerivate funktsioonide (süsteemis osalejate poolt mõistetud ja soovitud toime) kõrval esineb ka varjatud ehk latentseid (süsteemis osalejad pole neist aru saanud ega neid soovinud) funktsioone;
Ii etapp - planeerimine ja programmi koostamine Strateegia ja taktikaline plaan 5.3 Strateegia - pikaajaline põhimõtete ja peamiste liikumissuundade määratlus (n ausus ja avatus, suhelda eriala ajakirjandusega).
Internet on see, mille abil on võimalik oluliselt odavamalt kampaania läbi viia, kusjuures selle efektiivsus pole mitte ainult võrdväärne suurema summa eest traditsioonilises meedias korraldatuga, vaid suurem.
Infoühiskond – mõiste, mida kasutatakse laialdaselt kaasaegse ühiskonna kirjeldamiseks, lähtudes seisukohast, et informatsioon kujutab endast selle peamist liikumapanevat jõudu või tootlike jõudude allikat.
Imago ON FIRMA VÕI TOOTE/MARGI ISIKSUS EHK PERSOON, MILLE LOOVAD REKLAAM JA TARBIJA KOGEMUSED 2. IMAGO ON NENDE TEADMISE, OOTUSTE, USKUMUSTE JA MULJETE SUMMA, MIDA KEEGI TOOTE VÕI TEENUSE KOHTA OMAB.
Imago kujundamine – pilt, mis kujuneb ettevõtte koostöörühmadel ja laial avalikkusel ettevõtte visuaalsest identiteedist (nähtust), tegevusest (kogetust) ja org-i edastatud sõnumitest (informatsioonist).
Image on the explore page is 6. Now search the hashtags; Thinsporation, Proanorexia, Probelemia and Thigh Gap. Did anything come up? If you have a Tumblr, access your app and find the search page.
Iv etapp - tagasiside ja olukorra hindamine Tegevuste mõõtmine Mõõtmise vajalikkus – annab võimaluse välja selgitada kulutatud rahaliste vahendite ja tegelikult saadud tulemi suhte.
Informeerimisel on olulisel kohal erilehed, arvamuslood maakonna- ja vallalehtedes jne. Sellega välditakse info moondumist ning tagatakse, et teave jõuab inimesteni õigel ajal ja korrektselt.
Ikoon – taotleb sarnasust objektiga 2. Index – taotleb eksistentsiaalset, põhjuslikku seost objektiga 3. Sümbol – märk, mille seos objektiga on kujunenud läbi kokkuleppe
Intertekstuaalsus - Märgiliste elementide ülekanne ühest märgisüsteemist teise, millega käib kaasas tähenduste transformeerimine, uue tähenduse v paralleelsete tähenduste loomine.
Istungile on kutsutud Viljandi haigla juhatuse esimees Priit Tampere, Eesti patsientide nõukoja juhatuse liige Kaido Kolk ning sotsiaalministeeriumi ja haigekassa esindajad.
Isiku majandus - või kutsetegevuses kasutatava sõiduki tähistust selle isiku nime, kontaktandmete, kaubamärgi, domeeninime ja tegevusalaga Nt. kasiino km autol ok
Isiksuse joon – suhteliselt püsiv iseloomujoon või omadus, mis ilmneb inimese emotsioone, temperamenti ja inimestevahelist suhtlemist väljendavas käitumises.
Internet on lihtsalt üks hiiglaslik suhtluskeskond või tehniline võimalus, mis lubab igal tavalisel kodanikul teha palju asju, mis enne olid ilmvõimatud.
Identiteet – isiku või inimkoosluse spetsifiline määratlemine enda või teiste poolt, vastavalt sotsiaalsetele, kultuurilistele või teistele tunnustele.
Impordipartnerid on Ameerika Ühendriigid 12,35%,Hiina 7,43%, Saksamaa 7,1%, Šveits 6,94%, Belgia 5,42%, Itaalia4,49%, Suurbritannia 4,0 3%, Holland 3,98% (2009).
Institutsioonidel on palgal pressiesindajad ja mainemeistrid, kellel tuleb kindlustada soodne pilt nende tegevusest ja minimeerida mis tahes negatiivsed aspektid.
Internet on suhtlus. Ühesuunaline meedia- üks rääkija paiskab oma sõnumit massidele ja massidel ei ole võimalik talle vahetult reageerida.
Info esitus on oluline. Info on kindlalt suunatud kelllelegi , kuid rahvapärast teksti pole hea kasutada ja info on uudiste edastamise vahend.
Informeerimine – informatsiooni edastamine ühiskonnale, progressi hõlbustamine. 2. sidustamine – informatsiooni selgitamine, tõlgendamine.
Imago on omakorda toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud assosatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimetusega.
Imago on teatud ettekujutluste, ootuste,kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote,isiku või firma kohta.
Inns – kalduvus kommunikatsiooniviisile – ruumiga seotud kommunikatsioniviis , aega seotud kommunikatsiooniviis.
Intranet ehk sisevõrk >>> Elektrooniline siseleht Elektronpost >>> Suhtlustarkvara (MSN), netitelefon (Skype, Hotifon)
Infopäev on vaja korraldada siis, kui suuremale hulgale töötajatele soovitakse olulisi sõnumeid vahetult edastada.
Imidžireklaam – ehitub üles tarbijakeskselt, esmatähtis on tarbija emotsionaalne enesemääratlus, kauba omaduste
Isiksuslik – domineerib eneseväljendus, emotsionaalne kontakt, reeglid vabad, dialoogilisus – kahepoolsus.
Imidž on pettus, valetegelikkus, lavastatakse imidž, millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla.
Ii lausekujundid ehk figuurid kujunevad taotluslikult eripärase lauseehituse või – tähenduse tulemusena.
Ilutse - millest võiks kirjutada, luuletada, näidelda ja laulda aastaid ilma mine vahetpidamata.
Investorsuhted on lai mõiste, enamasti kasutatakse seda lihtsalt investoritega suhtlemise kirjeldamiseks.
Infol on alati ka omanik, töötaja, kelle tegevust või kelle üksuse tegevust info puudutab.
Ilmaolude n - ö lukustumise võimalikke tagajärgi ning aastaaegade äärmuslikuks muutumist.
Ivanovi sõnul on kohtu otsustada, kas Greenpeace'i tegevus oli seaduserikkumine või mitte.
Isiklik suhtlemine on suurest ajakulust hoolimata ka suurtes organisatsioonides väga oluline.
Iroonia ehk pilkav teesklus, kui üteldakse ühte, kuid vihjatakse vastupidisele.
Intervjuudele on iseloomulikud suunavad küsimused üldsusele huvipakkuvatel teemadel.
Imago on mulje, mis ühel või mitmel sihtrühmal organisatsioonist kujuneb.
Infohulgaga on enamikul töötajail üldjuhul raske ja ajakulukas toime tulla.
Isikulugudele on iseloomulik vaadeldava persooni loomingu kajastamine artiklis.
Inimesena on Mart esiteks hirmus töökas ja teiseks kohutavalt andekas.
Ikoon - On märgid, mille vorm on determineeritud tähenduse poolt.
Individuaal - ehk isikustiil Funktsionaalstiil- tähtis kasutusvaldkond
Iisraeli rahvusgrupid on järgmised:75,3% juudid, 20,5% araablased, 4,2% muud.
Identiteetide loomisprotsess – eesmärgiks auditooriumi positiivne tagasiside.
Interneti tõttu on ajakirjandus oluliselt kaotanud oma mõjuvõimu.
Ideereklaam – reklaam, mis ei ole konkreetse toote reklaam.
Ikoon – taotleb sarnasust objektiga, võti ON võti.
Internetikaubandus on väga hea võimalus säästa aega ja ka raha.
Igas numbris on mitme artikliga esindatud arvamuse rubriik.
Internet on väga paljude inimeste esmased infoallikad.
Intervjuu on tavaliselt üks ajakirja mahukamaid osasid.
Iseseisvad võrguajalehed - ja kirjad – Vaatleja (astronoomia ajakiri=
Internet on muutnud uudiste edastamise veel kiiremaks.
Interneti kaudu on kättesaadav ka erialane- ja ilukirjandus.
Int - d kasutati enim reportaazhis ja vestluses.
Infotöötluse tõenäosus on kõrge. Mõju: ratsionaalne reaktsioon.
Infoagentuur – meediale teavet hankiv organisatsioon
Igale naisele on loomu poolest omane soov emaks saada.
Ilmumissagedus – nädala, poolkuu, kuu või kvartali
Imidž – saatja kommunikatiivne atribuut
Ideaalika on mõistus, analüüs ja arutlus.
Imidž on ANTROPOMORFNEehk inimkujuline.
Intervjueeritavateks on kultuurielus tuntud tegelased.
Interpersonaalne – isikutevaheline suhtlemine .
Infos on kõigil asjadel mingi mote.
Intervjuu – Pressikonverents - Kõne
Iludus - ja modellikonkurssidelt.
Intervjuul on alati kindel eesmärk.
Intrapersonaalne – suhtlemine iseendaga.
Interst – sissejuhatav lõik.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Infoagentuur – ajakirjanduse uudiseid, informatsiooni hankiv organisatsioon



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun