Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Informeerimine nõustamisprotsessis on vajalik, kui: • see on otseselt seotud kliendi probleemi ja eesmärkidega ning aitab klienti tema eesmärkidele lähemale; • klient ei ole teadlik oma võimalustest, alternatiividest; • see aitab märgata väärarusaamu, müüte, irratsionaalseid veendumusi ja korrigeerida kliendi ebaõigeid teadmisi.
Informeerimine tähendab usaldusisikule või tema puudumisel töötajatele teabe edastamist: tööandja struktuurist majanduslikust olukorrast tööhõive olukorrast ning võimalikust arengust muudest töötajate huve puudutavatest asjaoludest.
Informeerimine tähendab usaldusisikule või tema puudumisel töötajatele teabe edastamist, mis võimaldab töötajatel saada õigel ajal selget ja piisavalt põhjalikku ülevaadet kavandatavast töökor-ralduse muutmisest.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.