Miljonärid ei tea, mida tunneb vaene inimene, enne kui neil endal on rahakotis viimased sendid. Nad ei aima, mis tunne on, kui palgapäev ei näi veel tulevat. Sellises olukorras pannakse kõik müüki, ka kõige väärtuslikumad ja kallimad esemed- kas vana-vana-vanaema pärandatud ehe, enda keha, auto, elamispind või isegi oma hing. Üha suuremaks probleemiks viimastel aastakümnetel on saanud inimkaubandus. inimkaubitsejad kasutavad osavalt ära inimeste vaesusest, töötusest, majanduslikust- ja soolisest ebavõrdsusesy tingitud soovi minna välismaale või suurlinna paremat elu otsima. Tööpuuduse käes vaevlevad
suurendada tunduvalt antud ettevõtte usaldusväärsust. Kui firmal on olnud oma lehekülg Internetis juba näiteks kauem kui aasta aega, siis võiks ka selle ära märkida, sest see lisab samuti usaldusväärsust klientide hulgas. Samuti võib lisada Interneti lehele oma telefoninumbri. Sageli seda ei tehta, sest arvatakse, et e-maili aadress peaks olema piisav, kuid mõningatel klientidel võib olla helistamine meelepärasem tegevus kui elektronposti saatmine. Tuleb arvestada, et kõik inimesed ei oskagi e- maili saata. Kui Interneti lehele lisada firma füüsiline aadress, siis näiteks võib huviline kasutaja teiselt poolt maailma firmat külastada kasvõi näiteks ärireisil olles. 3. Lühiülevaade mõningatest Interneti vahendusel äri tegevatest ettevõtetest Kõige lihtsam viis Internetis kaupluste otsimiseks, on seda teha otsingumootorite kaudu. Otsingumootoreid kasutades ei ole vaja kaupa spetsiaalselt isegi otsima hakata,
.............................................................................................................. 9 Kasutatud materjalid ........................................................................................................................ 10 2 Sissejuhatus Sõna internetipettus ei ole ühelegi arvutikasutajale tundmatu ja me kõik puutume sellega kokku iga päev. Selle ära tundmine ja vältimine vajab head analüütilist oskust, sest ikka ja jälle kukub keegi mõne petuskeemi otsa. Internetipettused on interneti kaudu levivad skeemid, kus uudishimulikke, teadmatuid või heausklike kasutatakse ära või röövitakse. Enamasti kaotab ohver raha või teenitakse seda tema teadmata, kasutades ohvri arvutit, e-poste ja muud. Viimastel aastatel on interneti pettuste arv
Enne kui jõuan midagi öelda, ütleb ta, mis poodi ma helistan ning mis on tema nimi. Küsin viisakalt, et kas tal oleks natuke aega, et vastata paarile minu küsimusele. Sõbralikult on ta väga koostööaldis. Soovisin infot, kuidas saaksin tellida fotot interneti teel. Teenindaja rääkis väga üksikasjalikult. Mingil hetkel tundsin, et see venib juba liiga pikaks, huvi hakkas kaduma ning lõpuks tundsin end juba väga rumalalt nagu oleksin laps, kellele on vaja detailideni kõik selgeks teha. Et end targemana tunda hakkasin küsimusi esitama tehnika kohta. Küsisin mis printerit ja paberit nad printimiseks kasutavad, mille peale tuli väike vaikushetk ning naisterahvas pakkus välja, et annab telefoni kellegi targema kätte, kes oskab paremini mulle vastata. Telefonile vastas käreda häälega meesterahvas ning esitasin talle samad küsimused, mis teiselegi teenindajale. Kuigi need vastused mind eriti targemaks ei teinud,
püüab lugeda. Selliseid aknaid kasutatakse enamasti veebireklaami edastamiseks, kuid reklaamimine ei ole nende akende peamine väljund (hoiatused, märguanded). Tänapäeval siiski sellised reklaamid enam nii tõhusad ei ole, kuna veebilehitsejatesse on sisse ehitatud hüpikakende kaitse. Küll aga on asemele leiutatud uus bännerite liik, mille puhul bännerid hüppavad lahti juba veebilehe sees kattes ära osa või kõik kodulehe sisust. Selline moodus reklaamimiseks on tõhus, sest nii kaua kui otsitakse võimalust reklaami sulgemiseks, jõuab selle sisu garanteeritult kodulehe külastajani. Joonis 2. Pop-up reklaamid 8 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused 4.3 Otsingumootorid
kaasata juba töö alguses ka tootmisjuhid ja personalijuhid ning raamatupidajad. Finantsjuhid peaksid tähelepanu pöörama sellele, et turundusega tegelevatel inimestel oleksid head finantsalased teadmised. 13. Osa inimesi leiab, et teaduse ja tehnoloogia areng lahendab ka ökoloogilised probleemid ja turundus ei peaks sellega tegelema. Milline on Sinu seisukoht? Mina arvan, et ökoloogiliste probleemidega peaks tegelema kõik tegevusvaldkonnad ning ka lõpptarbijad. Turundusega saab üldsuse teadvusesse paremini tuua ökotooted ning öko-eluviisi. Turundustegevust saab ka tarbijate vajadustelt suunata ka keskkonna vajadustele ning panna inimesi tarbima keskkonda vähem reostavaid tooteid ning pöörata tähelepanu jäätmekäitlusele ning taaskasutusele. 14. Kuidas Sa hindad väidet: "Hea kaup müüb ennast ise"? Ei nõustu. Kui vaid toode on väga hea kuid ei ole kedagi kes toodet müüb, arendab,
teenust müüa just nendele ,kellele oleks seda toodet või teenust vaja. 2.Klient ehk persoon, kes soetab antud toote või teenuse ning saab selle kaudu oma vajaduse täidetud. Tarbija ehk soov oma vajadus millegi järgi täita. Seega võin öelda , et tarbija ja klient on sünonüümid. Siin kohal võin tuua näite. Klient, kes soovib korraldada oma sünnipäeva pöördub ettevõtja poole, kes tegeleb selle alaga ning saab teenuse, mis täidab tema vajaduse. 3.Aga otse loomulikult, kuna kõik need ettevõtted samamoodi konkureerivad oma samasuguste või sama laadsete ettevõtetega ning nende edukus sõltub samamoodi klientidest ja tarbijatest. 4. Ise olles klienditeenindaja söögikohas, siis võiksin välja tuua selle, et reklaam on suur mõjutus vahend, kuna tänu sellele paljud kliendid just selle söögikoha leidnud ja samuti tehtud töö juures küsitlusi, et mis muudatusi menüüs teha ja mille järgi oleks kõige suurem nõudlus.
Laias laastus võib interneti head küljed jagada kahte suurde rühma. Esimest gruppi võib pidada meelelahutuslikuks, kuna internet on lõputu ning ,,aega surnuks lüüa" on seal väga kerge, olgu selleks siis ajalehtede sirvimine, suhtlemine või mängimine. Teiseks rühmaks saab lugeda eneseharimist hõlbustavaid lehti, on küllaltki raske esitada küsimust, millele ,,internet" vastus ei teaks. Inimesed otsivad valdavalt materjali internetist, näiteks kui kooli jaoks on vaja essee või mõni muu kirjatöö esitada, tehakse ikka esimese asjana lahti Google või mõni muu otsingumootor. Samas leidub internetis ka hulgaliselt infot selle kohta, mida koolis või tööl tegelikult vaja ei lähe, kuid mis on siiski hariv või edendab mõnd hobi. Tegin ka ise päringu teema kohta, mida mina põnevaks pean ja leidsin kohe väga palju õpetusi selle kohta, kuidas ehitada endale sisepõlemismootoriga mudelauto.
Kõik kommentaarid