Sõnu seletav sõnaraamat
Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like
Imago analüüsimisel on oluline hinnata: Dünaamilisus – staatilisus Avatus – suletus Rahulolu – rahulolematus Peamiste sihtgruppide ja orgi vastastikune mõistmine – mittemõistmine Usaldus – umbusaldus Imago eklektilisus – terviklikkus Tasakaal ühiskonna ja orgi ootuste vahel – tasakaalustamatus Orgi spetsiifikast tulenevad täiendavad kriteeriumid
Imago kujundamine – pilt, mis kujuneb ettevõtte koostöörühmadel ja laial avalikkusel ettevõtte visuaalsest identiteedist (nähtust), tegevusest (kogetust) ja org-i edastatud sõnumitest (informatsioonist). Imago on mulje, mis ühel või mitmel sihtrühmal organisatsioonist kujuneb.
Imago - o kohta käivate muljete/hinnangute summa, pilt, mille on loonud indiviid või sihtgrupp; kujutluspilt, jaanuar, eriti esimene pool, ülestõusmispühade teine püha; nädalapäevadest raadios laupäev ja pühapäev, mis ei peegelda o kõiki omadusi.

Imago kujundamisel on määravateks komponentideks enamasti siiski kirjalikud kommunikatsioonivahendid (reklaamlehed, tutvustused jne.), ametialane kontakt ettevõtte ja kliendi vahel ja asutuse füüsiline atmosfäär.
Imago ON FIRMA VÕI TOOTE/MARGI ISIKSUS EHK PERSOON, MILLE LOOVAD REKLAAM JA TARBIJA KOGEMUSED 2. IMAGO ON NENDE TEADMISE, OOTUSTE, USKUMUSTE JA MULJETE SUMMA, MIDA KEEGI TOOTE VÕI TEENUSE KOHTA OMAB.
Imago kujundamine – pilt, mis kujuneb ettevõtte koostöörühmadel ja laial avalikkusel ettevõtte visuaalsest identiteedist (nähtust), tegevusest (kogetust) ja org-i edastatud sõnumitest (informatsioonist).

Imago on omakorda toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud assosatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimetusega.
Imago – kipsist või vahast surimask Väga realistlikud portreed!! Idealiseerimine tekkis kuningriigi ajal nt Lucuis Brutus.
Imago on teatud ettekujutluste, ootuste,kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote,isiku või firma kohta.

Imagot on võimalik mõjutada teadliku kommunikeerimise, igapäevaste tegevuste ja ühtsete väärtushinnangute kaudu.
Imago on terviklik mulje brändi suhtelisest positsioonist konkurentide hulgas, seega tarbijakeskne.
Imagodei - jumala imidžiga inimesed (Lenin) 2) loogiline mõtlemine- see on teadus mõtlemisest.

Imago - firma või toote / margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija
Imago on mulje, mis ühel või mitmel sihtrühmal organisatsioonist kujuneb.

Imago on sihtgruppide peas olev kujutluspilt organisatsioonist.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun