Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Auto remont, hooldus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Auto remont, hooldamine

Ginemaatiliselt seotud pindade sissetöötamine

Detailide ühtlane purunemine lubatud tolerantsi piires.

Rikete liigitus

Konstruktiivsed defektid
Hõõrduvate detailide materjalide ebaõige valik, ginemaatiliselt seotud detailide ebõige alglõku määramine, hõõrduvatelt pindadelt soojuse halb ärajuhtimine.

Tootmisalased defektid

Mittekvaliteetsed või vastav materjal (mittekvaliteetsed detailid), detailide ebõige terminile töötlemine, detailide ebaõige mehaaniline töötlemine, nõrk tehniline kontroll valmis toodangu üle.

Käitlemisest tulenevad defektid

Mittekvaliteetsed kütte- ja määrdained, mootori hoolduse graafikust mitte kinnipidamine.

Avariilise iseloomuga defektid

Muttrite ebõige pingutamine .


  • Hammasrihma vahetus. Klapi vahede kontroll, vajadusel reguleerimine. Hammasrihma vahetusega tuleb tavaliselt vahetada ka rullikuid.
  • Kiil - ja soonikrihmade kontroll, vajadusel pingutus
  • Mootoriõli ja filtri vahetus
  • Mootori õlijahuti voolikute ja liidete kontroll
  • Mootoriruumis olevate jahutus- ja soojendussüsteemi voolikute ja liidete kontroll.
  • Jahutusvedelike taseme ja külmakindlustuse kontroll, jahutusvedelike vahetamine.
  • Areomeetriga mõõdetakse aku elektrolüli kaalu ja külmakindlust.
  • Diiselmootori vaakumpumba õlitusvoolikute ja liidete kontroll.
  • Väljalaske torustike tihenduse ja kinnituse kontroll.
  • Eelsüüte nurga kontroll
  • Aku kontroll ( kinnitus , vedeliku tase, klemmid )
  • Kütusefiltri vahetus
  • Õhufiltri kontroll ja vahetus
  • Tühikäigu kontroll, mõnel juhul reguleerimine
  • Kontrollitakse heitgaase
  • Siduripedaali kõrguse kontroll, vajadusel reguleerimine
  • Piduripedaali kõrguse ja seisupiduri kontroll, vajadusel reguleerimine
  • Ketaspidurite hõõrdkatete kontroll, sama trummelpiduriite kohta
  • Siduri ja piduri vedeliku taseme kontroll, pidurivedeliku vahetus, piduri voolikute kontroll
  • Roolivõimendi vedeliku taseme ja rooli voovastiku kontroll
  • Kuulliigendite ja veovõllide kummikaitsete kontroll
  • Jõuülekande õlitaseme kontroll
  • Rehvi rõhkude kontroll, vajadusel seadmine (kontrollitakse ka varuratast)
  • Näidikute ja kontrolllampide kontroll
  • Tuled, helisignaal, vajadusel lampide vahetus
  • Esilaternate ( valgusvihu ) reguleerimine
  • Klaasipuhastite ja pesurite töötamise kontroll, anumate täitmine pesuvedelikuga
  • Lukupesade, lukkude, higede ja piirajate määramine
  • Lõppkontroll

Mootorsõiduk – vähemalt 2-rattaline teel sõitmiseks valmistatud üle 25 km/h mootori jõul liikuv sõiduk. Ei kuulu rööbastel ja traktorid.
Auto – sõitjate või veoste veoks, vähemalt 4-rattaline mootorsõiduk (25 km/h)
Sõiduauto – projekteeritud ja ehitatud kuni 9 sõitja kohaga sõitjate või nende pagasi vedamiseks. Võib vedada haagist.
Sedaankere kinnine , katus jäik ja paikselt kinnitatud, osa katust võib olla avatud. Salongis 4 või enam istekohta vähemalt 2 reas. 2 või 4 külgust. Võib olla luugiga pagasiruum või tagauks . 4 või enam külgakent.
Paeton – katuseta auto.
Limusiin – kere kinnine, esi ja taga istmed eraldatud seinaga. Katus jäik, paikselt kinnitatud, osa võib olla avatud. Salongis üle 4 istekoha vähemalt 2 reas. Tagaistmete ees võivad olla kokkupandavad istmed. 4 või 6 külgust. Luugiga pagasiruum või tagauks, 6+ külgakent.
Universaal – kere kinnine, tagaosa suurendatud mahtuvusega, katus jäik, paikselt kinnitatud. 4+ istet 2 reas. Tagaistmed kokkupandavad, pakiruumi suurendamiseks. 2 või 4 külgust ja tagauks, 4+ külgakent.
Kupee – kere kinnine, tagaosa maht võib olla vähendatud. Katus jäik, paikselt kinnitatud, salongis 2 või enam istekohta. 2 külgust ja 2 või enam külgakent.
Kabriolett – katus jäik või pehme, katusel peavad olema järgmised asendid : suletud, kere kaetud ja avatud, kere avatud. Salongis 2 või enam istekohta, vähemalt 2 istmete rida. 2 või 4 külgust, 2 või enam külgakent.
Mahtuniversaal – sõiduauto, mille rooliratta keskpunkt asub kere pikkuse esi/neljandikus.
Autobussid – projekteeritud ja ehitatud enam kui 9 sõitja ja nende pagasi veoks. Võib olla kuni 2-korruseline ja võib vedada kerghaagist.
Linnaliini buss – Buss, mis on projekteeritud ja ehitatud istuvate ja seisvate reisijate ning nende pagasite veoks linna- ja lähiliikluses. Peab olema tagatud bussis vaba liikumine sisse ja välja.
Reisibuss – buss, mis on projekteeritud ja ehitatud kaugliikluseks, sõitjate ning meeskonna pikaajaliseks mugavaks viibimiseks bussis. Bussis puuduvad seisukohad.
Troll – buss, mille veomootor saab elektritoite trolli liinilt. Hübriitbuss, elektrimootoril veel lisaks sisepõlemismootor.
Veoauto – mootorsõiduk, mis on projekteeritud ja ehitatud veoste veoks. Veoauto võib vedada haagist.
Üldveoauto – teenindava meeskonna veoks. Kere ehitusel võib olla veoauto olla lahtine (madel) või kinnine (burgoon). Üldveoauto võib vedada haagist.
Sihtotstarbeline veoauto – konkreetse ülesande ja otsatarbega auto.
Vedukauto – haagise veduk, on projekteeritud ja ehitatud täis- või kesktelg haagise veoks.
Sadulveok - sadulhaakme seadmega veok , mille haakeseade kannab suurema osa poolhaagise massist.
Üldotstarbeline haagis – vähemalt 2 teljaline, vähemalt 1 telg juhitav, on haagitud vedukautoga nurkliikuvalt.
Kesktelg haagis – haagis, mille telg või teljed asuvad haagise raskuskeskme lähedal. Haagis toetub osaliselt haakeseadmele.
Kerghaagis – haagis, mille registrimass ei ületa 750 kg.
Poolhaagis – haagis, mis toetab olulise osaga oma massist vedukauto sadulhaake seadmele.
Autorong – autost ja ühest või enamast haagisest koostatud sõidukite kombinatsioon.
Mootorratas – 2, 3 või 4 rattaline juhtrauaga juhitav mootorsõiduk. Mootori töömaht on üle 50 cm3, kiirus üle 50 km/h. Mootor ja kütusepaak asuvad juhi ja kaasreisija jalgade vahel, juhi ja kaassõitja jalad toetuvad jalaalustele.
Mootorroller – mootorratas, juhi jalad toetuvad kere põhjale.
ATV – 4-rattaline mootorratas, juhil ja sõitjatel on jalatoed.
M1;2;3
M1 – sõiduautod (8+1) B
M2 – buss (9+) C 5000kg
M3 – buss (9+) D 5000+kg
SM - sõidumeerik
N1;2;3 - veoautod
N1 - 3500kg B,C
N2 – kuni 12000kg C,E
N3 – üle 12000kg D,E
SM
G - 4x4, 6x6, 8x8 – maastur
L – mootorrattad
O – haagised
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Auto remont-hooldus #1 Auto remont-hooldus #2 Auto remont-hooldus #3 Auto remont-hooldus #4 Auto remont-hooldus #5 Auto remont-hooldus #6 Auto remont-hooldus #7 Auto remont-hooldus #8 Auto remont-hooldus #9 Auto remont-hooldus #10 Auto remont-hooldus #11 Auto remont-hooldus #12 Auto remont-hooldus #13 Auto remont-hooldus #14 Auto remont-hooldus #15 Auto remont-hooldus #16 Auto remont-hooldus #17
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 98 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor egert0000 Õppematerjali autor

Lisainfo

väga hea konspekt
rehv , troll , mootor , kere , sõiduk , garantii , rool , veoauto

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

181
doc
A Palu mootorratta raamat
18
docx
Sissejuhatus Erialasse
200
doc
Masina osadest ja kontroll
252
doc
Rakendusmehaanika
1072
pdf
Logistika õpik
19
doc
Veermik ja juhtimisseadmed
937
pdf
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
38
docx
Jõuülekanne





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun