Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

2009 Riigi eelarve seadus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
2009 Riigi eelarve seadus #1 2009 Riigi eelarve seadus #2 2009 Riigi eelarve seadus #3 2009 Riigi eelarve seadus #4 2009 Riigi eelarve seadus #5 2009 Riigi eelarve seadus #6 2009 Riigi eelarve seadus #7 2009 Riigi eelarve seadus #8 2009 Riigi eelarve seadus #9 2009 Riigi eelarve seadus #10 2009 Riigi eelarve seadus #11 2009 Riigi eelarve seadus #12 2009 Riigi eelarve seadus #13 2009 Riigi eelarve seadus #14 2009 Riigi eelarve seadus #15 2009 Riigi eelarve seadus #16 2009 Riigi eelarve seadus #17 2009 Riigi eelarve seadus #18 2009 Riigi eelarve seadus #19 2009 Riigi eelarve seadus #20 2009 Riigi eelarve seadus #21 2009 Riigi eelarve seadus #22 2009 Riigi eelarve seadus #23 2009 Riigi eelarve seadus #24 2009 Riigi eelarve seadus #25 2009 Riigi eelarve seadus #26 2009 Riigi eelarve seadus #27 2009 Riigi eelarve seadus #28 2009 Riigi eelarve seadus #29 2009 Riigi eelarve seadus #30 2009 Riigi eelarve seadus #31 2009 Riigi eelarve seadus #32 2009 Riigi eelarve seadus #33 2009 Riigi eelarve seadus #34
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 34 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-03-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tomcik Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Fiskaalpoliitika

muudest tuluallikatest. (Riigi raha veeb) Volituse laekuva raha kasutamiseks annab valitsusele Riigikogu. Igal aastal töötab valitsus välj auue eelarveprojekti. Juhul kui riigieelarvetseadusena ehaks ei kiideta, saab järgneva aasta algusest valitsus raha kasutada vaid eelmise riigieelarve mahtude piires. (Riigi raha veeb) Riigieelarve koostamise alused. Riigieelarve koostamise aluseks on põhiseadus, riigieelarve seadus ja igaastaselt koostatav rahandusministri määrus. (Rahandusministeerium) Rigieelarve kohta käib põhiseaduse § 115: ,,Iga aasta kohta võtab Riigikogu seadusena vastu riigi kõigi tulude ja kulude eelarve. Vabariigi valistus esitab riigieelarve eelnõu Riigikogule hiljemalt kolm kuud enne eelarveaasta algust. Valitsuse ettepanekul võib Riigikogu eelarveaasta keskel vastu võtta lisaeelarve." Samuti § 116: ,,Riigieelarve või selle eelnõu muutmise ettepanekule mis tingib nendes

Majandus
thumbnail
57
doc

Maksundus (kokkuvõtvalt)

KASUTATUD LÜHENDITE LOETELU FI füüsiline isik FIE füüsilisest isikust ettevõtja JI juriidiline isik KM käibemaks KMD käibedeklaratsioon KMK käibemaksukohustuslane KMS Käibemaksuseadus KOV kohalik omavalitsusüksus KPM kogumispensionimakse MKS Maksukorralduse seadus RT Riigi Teataja SM sotsiaalmaks SMS Sotsiaalmaksuseadus TKM töötuskindlustusmakse TLS Eesti Vabariigi töölepingu seaduse TM tulumaks TMS Tulumaksuseadus TSD tulu- ja sotsiaalmaksu ning kohustusliku kogumispensioni ja töötuskindlustuse maksete deklaratsioon VD kauba ühendusesisese käibe aruanne VV Vabariigi Valitsus

Majandus
thumbnail
72
docx

Majanduse alused

müüa . Pakkumisseaduse kohaselt kehtib seos, mida kõrgem on kauba hind, seda suurem on pakutav kogus ehk tegemist on võrdelise sõltuvusega. Majandusteadlased põhjendavad võrdelist seost kauba hinna ja pakutava koguse vahel kahe asjaoluga: kõrgema hinna puhul on tootjad huvitatud suurema koguse kauba pakkumisest, sest antud kauba hind on suhteliselt kõrgem võrreldes teiste toodetavate kaupade hindadega kasvava alternatiivkulu seadus (Law of Increasing Opportunity Cost), mille kohaselt suudab tootja rohkem toota kõrgema hinna korral. Selgitus: kasvava alternatiivkulu seadus Kasvavad alternatiivkulud tähendavad, et ettevõte peab loobuma kasvavas koguses ühe kauba tootmisest, selleks et vabastada piisavalt ressursse täiendava ühiku teise kauba tootmiseks. Samuti võib tõlgendada, et ettevõtja peab loobuma kasvavas koguses ühest

Majanduse alused
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

1 Ajas rändamine ja selle tehnilised alused I Ajas rändamise teooria sissejuhatav eelülevaade Teada on fakt, et absoluutselt kõik kehad alluvad Universumi paisumisele. Kuid Universumi paisumine avaldub alles galaktikate ja nende parvede ning superparvede tasandil. See tähendab seda, et galaktikad ja nende parved ning superparved eemalduvad üksteisest. Mida kaugemal on üksteisest galaktika parved, seda kiiremini nad üksteisest eemalduvad ­ ehk kehtib tuntud Hubble´i seadus. Teada on ka fakt, et Universumis leidub ka selliseid piirkondi aegruumis, kus aega ja ruumi enam ei eksisteerigi. See tähendab seda, et aeg on ,,seal" lõpmata aeglenenud ja kahe ruumipunkti vaheline kaugus on ,,seal" võrdne nulliga. Sellised piirkonnad aegruumis eksisteerivad näiteks mustade aukude ja ka galaktikate tsentrites. Neid tuntakse ka kui Schwarzschildi pinnana. Kui aga näiteks inimene satub sellisesse erilisse aegruumi piirkonda, siis ei saa see inimene

Teadus
thumbnail
31
doc

Majanduse artikleid

Küsimusele, kas TALO liikmeskond kavatseb palgaküsimustes lähiajal aktsioone, vastas Tuuling, et seda teemat ei ole käsitletud. Jätkuvalt püütakse küsimused lahendada läbirääkimiste laua taga. Ka tänase kohtumise üheks otsustuspunktiks jäi, et nädala jooksul kohtuvad kultuuri ja haridustöötajate esindajad oma tööandjatega ning täpsustavad läbirääkimiste protsessis kujunenud põhiseisukohad, et need formuleerida otsuseks. Reform: töölepingu seadus tõukab majandust kasvu suunas 17.12.2008 Postimees Täna riigikogu vastu võetud uus töölepingu seadus tervendab Eesti tööturgu ja annab tõuke majanduskasvule, leiab Reformierakond. Riigikogu liige Tõnis Kõiv rõhutas oma tänases ettekandes, et tänu uuele töölepingu seadusele muutuvad töösuhted paindlikumaks ehk siis Eesti majanduse arengu pudelikaelaks olnud töösuhete jäikus saab parandatud.

Majandus
thumbnail
75
doc

Kohaliku omavalitsuse õigus

haldusõiguse üldosaga, eriti haldusorganisatsiooniõigusega ja haldusmenetlusõigusega. · omavalitsuskorraldusõigus · munitsipaalõigus · riigiõigus · haldusõigus Munitsipaalõigus laiemas tähenduses - hõlmab nii avalik-õiguslikke kui ka eraõiguslikke õigussuhteid. Harta: Kohalike omavalitsuste võimupiiride kaitse - muudatusi KOV-e võimupiirides ei tehta kõnealuse kohaliku kogukonnaga eelnevalt nõu pidamata. Kus seadus lubab, võib seda teha rahvahääletuse teel. Munitsipaalõiguse piiritlemine muutub praktiliseks, kui ta puudutab pädevusi, kohtualluvust ja järgnevat õiguslikku vastutust. 2.4.Munitsipaalõigus ja omavalitsusteadused Munitsipaalõigus on omavalitsusteaduste komponent. Omavalitsusteaduse põhiülesanne seisneb KOV eksisteerimisvormide ja õiguslike vormide, haldustegevuse, institutsioonide ja olukorra laialdases uurimises. Omavalitsusteadused on selle tulemus, et

Õigus
thumbnail
20
docx

Majandus alused konspekt

tasakaalustama turud, et majandus toimiks MAJANDUS 3.03.10 1. majanduskriis ­ töötus (toetused, investeeringud, 2. haridus (haridusreform) 3. haldusreform 4. poliitika (riigikogu, 5. seadusandlus ­ seaduse kvaliteet 6. eesti saab olema põhja-euroopa kõige integreeritum riik (NATO, Eli liige, schengeni viisaruum, euro?) 7. liiklus + õnnetused RIIGIEELARVE RIIGIEELARVE SEADUS Vastu võetud 9. 06. 1999. a seadusega ( RT I 1999, 55, 584), jõustunud 1. 01. 2000, 2. ja 3. peatükk 1. 07. 1999. Muudetud järgmiste seadustega (vastuvõtmise aeg, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg): 17. 11. 1999 ( RT I 1999, 92, 824) 15. 12. 1999 14. 06. 2000 ( RT I 2000, 55, 360) 12. 07. 2000 20. 06. 2002 ( RT I 2000, 55, 360) 20. 07. 2002, osaliselt 1. 01. 2003 terviktekst RT paberkandjal ( RT I 2002, 67, 405) 22. 01. 2003 ( RT I 2003, 13, 69) 1. 05. 2003 11. 02

Majanduse alused
thumbnail
5
doc

Ühiskonna kordamisküsimused 12.kl - valitsemine ja haldus

- õigus kutsuda ministreid esinema parlamendi täiskogu ette ja esitada arupärimisi. 5. Seaduseelnõu jõudmisel RK'sse vaatab selle üle vastav komisjon. Kui komisjon leiab, et seda võib esitleda RK'le, siis läheb seadus I lugemisele, kus kõik võivad oma täiendusi ja parandusi esitleda. Täiendused ja parandused vaadatakse läbi, läheb edasi II lugemisele ning seejärel otsustatakse, kas seadus võetakse vastu. 6. Fraktsiooni võivad moodustada ja sinna peavad kuuluma vähemalt viis Riigikogu liiget, kes on valitud sama nimekirja järgi. Ühte nimekirja kuuluvad Riigikogu liikmed võivad moodustada ainult ühe fraktsiooni. Eesti riigi fraktsioonid : Eesti Reformierakonna fraktsioon - 33 liiget Eesti Keskerakonna fraktsioon - 26 liiget Isamaa ja Res Publica Liidu fraktsioon - 23 liiget Sotsiaaldemokraatliku Erakonna fraktsioon - 19 liiget

Ajalugu



Lisainfo

5+

Kommentaarid (1)

entzu profiilipilt
E. K.: hea
20:44 07-04-2009





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun