Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida me kavandame on eeldatav mõju?
  • Mis võib minna valesti ja mida siis teha?
  • Kes on veel ideest huvitatud osapooled?
  • Kui ilma kas siis on kõik hästi?
Vasakule Paremale
1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #1 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #2 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #3 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #4 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #5 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #6 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #7 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #8 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #9 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #10 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #11 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #12 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #13 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #14 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #15 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #16 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #17 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #18 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #19 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #20 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #21 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #22 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #23 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #24 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #25 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #26 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #27 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #28 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #29 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #30 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #31 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #32 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #33 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #34 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #35 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #36 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #37 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #38 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #39 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #40 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #41 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #42 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #43 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #44 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #45 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #46 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #47 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #48 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #49 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #50 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #51 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #52 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #53 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #54 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #55 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #56 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #57 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #58 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #59 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #60 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #61 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #62 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #63 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #64 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #65 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #66 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #67 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #68 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #69 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #70 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #71 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #72 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #73 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #74 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #75 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #76 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #77 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #78 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #79 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #80 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #81 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #82 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #83 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #84 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #85 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #86 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #87 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #88 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #89 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #90 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #91 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #92 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #93 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #94 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #95 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #96 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #97 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #98 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #99 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #100 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #101 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #102 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #103 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #104 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #105
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 105 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor beowolf Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
29
doc

Rasedate ja imetavate emade toitumissoovitused

Rasedate ja imetavate emade toitumissoovitused (Marge Mahla) Sissejuhatus Kvaliteetne ja mitmekesine toit on inimese tervise jaoks olulise tähtsusega. Toitumise rolli tervise säilimisel tuleb vaadelda esmatasandi tervishoiuteenuste lahutamatu osana. Raseduse ja imetamise ajal on toiduenergia, vitamiinide ja mineraalainete vajadus tavalisest täiskasvanu vajadusest veidi erinev. Piisav ja tervislik toit on vajalik, et emaüsas arenev noor organism oleks varustatud kõige kasvamiseks tarvilikuga.

Bioloogia
thumbnail
240
docx

Sotsaalpsühholoogia konspektid kokku

.....................77 12. Suhtlemine I..............................................................88 13. Suhtlemine II.............................................................98 14. SP arendused ja rakendused.....................................105 15. Subjektiivne heaolu..................................................110 16. Sotsiaalpsühholoogia: arendused ja rakendused II.....114 17. SP uurimismeetodid. Uurimistöö eetika.....................118 1. Sotsaalpsühholoogia SP – osa psühholoogiateadusest. SP maastik: eneseteadvus ja identiteet, sotsiaalne taju ja hoiakud, inimestevahelised suhted ja sotsiaalne mõju, suhtlemine, grupid ja grupiprotsessid ... Gordon Allport (1954): “Social psychology is an attempt to understand and explain how the thoughts, feelings, and behaviors of individuals are influenced by the actual, imagined or implied presence of other human beings”.

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia
thumbnail
98
docx

Kogu keskkooli bioloogia konspekt

IV. GENEETIKA......................................................................................49 V. EVOLUTSIOON..................................................................................65 VI. ÖKOLOOGIA....................................................................................79 VII. AINEVAHETUS................................................................................86 VIII. MOLEKULAARBIOLOOIGA..............................................................94 1 Loeng I 07.09.11 Üldbioloogia eesmärgid: 1.) lihtsus vajalikul tasemel, 2.) luua seoseid erinevate asjade bioloogia distsipliinide vahel ning põhikooli ja gümnaasiumi bioloogia vahel, 3.) seostada bioloogia teadmisi igapäevaeluga, 4.) tunda ära ja õppida tegelema tüüpvigadega, 5.) seoed riigieksamiga, 6.) õppida hindama info tõepärasust, 7.) õpetaja jaoks õpetada bioloogilist loogikat.

Bioloogia
thumbnail
548
pdf

Cialdini raamat

Dr. Cialdini was able, in a lucid and cogent manner, to tell us why this happens." --MARK BLACKBURN, Sr. Vice President, Director of Insurance Operations, State Auto Insurance Companies "Dr. Cialdini's ability to relate his material directly to the specifics of what we do with our customers and how we do it, enabled us to make significant changes. His work has enabled us to gain significant competitive differentiation and advantage" -LAURENCE HOF, Vice President, Relationship Consulting, Advanta Corporation "This will help executives make better decisions and use their influence wisely ... Robert Cialdini has had a greater impact on my thinking on this topic than any other scientist." -CHARLES T. MUNGER, Vice Chairman, Berkshire Hathaway, Inc. If you're wondering why of Latin America, the Far East, and

Psühholoogia
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

KESKKONNAKAITSE JA KORRALDUS 1. loodus- ja keskkonnakaitse üldküsimused Keskkonnakaitse: atmosfääri, maavarade, hüdrosfääri ratsionaalse kasutamise ja kaitse, jäätmete taaskasutamise või ladustamise, kaitse müra, ioniseeriva kiirguse ja elektriväljade eest. Keskkonnakaitse on looduskaitse olulisim valdkond.  Looduskaitse : looduse kaitsmist (mitmekesisuse säilitamist, looduslike elupaikade ning loodusliku loomastiku, taimestiku ja seenestiku liikide soodsa seisundi tagamine), kultuurilooliselt ja esteetiliselt väärtusliku looduskeskkonna või selle elementide säilitamine, loodusvarade kasutamise säästlikkusele kaasaaitamine 2. loodus- ja keskkonnakaitse mõiste Keskkonnakaitse- rahvusvahelised, riiklikud, poliitilis-administratiivsed,

Keskkonnakaitse ja säästev...
thumbnail
148
docx

NEUROPSÜHHOLOOGIA

NEUROPSÜHHOLOOGIA PAITA; KALLISTA; SILITA oma last ja üksteist jnejne. See on väga hea ajule  Trakt ehk juhtetee. Taalamus võtab sensoorse info vastu ja saadab edasi nt posttsentraalkääru. pärast Neuropsühholoogia sissejuhatus ja sensoorne süsteem sporti vabanevad endorfiinid ja siis tunneme end hästi. TEE SPORTI! Aju loob kogu aeg seoseid. Kui aju ei kasuta, siis ta hakkab ühendusi ära kustutama jne. *PAROKAMBER* -ruum, kus rõhuga surutakse CO hemoglobiiniküljest ära. Geneetikal ka suur tähtsus ja ka kogemused, positive elamus jne, mis elu jooksul (eriti 3 KÜSIMUSJÄRGMISEKS KORRAKS:? Milline sensoorse süsteemi osa viib sensoorse info esimese a jooksul) saame.Kõik saab alguse meie ajutööst

Psühholoogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun