Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida me kavandame on eeldatav mõju?
  • Mis võib minna valesti ja mida siis teha?
  • Kes on veel ideest huvitatud osapooled?
  • Kui ilma kas siis on kõik hästi?
Vasakule Paremale
1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #1 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #2 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #3 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #4 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #5 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #6 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #7 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #8 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #9 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #10 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #11 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #12 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #13 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #14 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #15 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #16 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #17 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #18 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #19 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #20 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #21 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #22 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #23 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #24 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #25 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #26 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #27 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #28 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #29 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #30 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #31 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #32 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #33 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #34 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #35 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #36 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #37 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #38 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #39 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #40 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #41 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #42 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #43 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #44 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #45 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #46 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #47 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #48 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #49 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #50 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #51 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #52 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #53 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #54 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #55 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #56 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #57 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #58 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #59 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #60 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #61 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #62 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #63 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #64 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #65 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #66 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #67 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #68 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #69 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #70 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #71 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #72 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #73 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #74 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #75 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #76 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #77 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #78 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #79 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #80 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #81 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #82 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #83 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #84 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #85 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #86 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #87 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #88 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #89 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #90 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #91 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #92 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #93 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #94 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #95 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #96 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #97 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #98 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #99 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #100 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #101 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #102 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #103 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #104 1 Tervisekäitumine II loeng 2017 Moodle #105
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 105 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor beowolf Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
29
doc

Rasedate ja imetavate emade toitumissoovitused

Rasedate ja imetavate emade toitumissoovitused (Marge Mahla) Sissejuhatus Kvaliteetne ja mitmekesine toit on inimese tervise jaoks olulise tähtsusega. Toitumise rolli tervise säilimisel tuleb vaadelda esmatasandi tervishoiuteenuste lahutamatu osana. Raseduse ja imetamise ajal on toiduenergia, vitamiinide ja mineraalainete vajadus tavalisest täiskasvanu vajadusest veidi erinev. Piisav ja tervislik toit on vajalik, et emaüsas arenev noor organism oleks varustatud kõige kasvamiseks tarvilikuga. Veelgi enam vajab tähelepanu aga ema ise, sest paljud tema keha toitainete, mineraalainete ja vitamiinide tagavaradest võivad sellel eluperioodil ammenduda. Soovitustes esitatu järgimisel on tagatud organismi kasvamine ja funktsioneerimine tänapäeva seisukohtade põhjal ja seeläbi väheneb võimalik tasakaalustamata toitumisest tingitud haiguste risk. Kõik tervishoiutöötajad, kes puutuvad tervishoiuteenuste osutamisel kokku rasedate ja imetavate emadega ning nende peredega (pe

Bioloogia
thumbnail
12
doc

Toitainete tähtsus lapse arengus

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Referaat Toitainete tähtsus lapse arengus Koostas: Grupp: Juhendaja: Tartu 2009 1 SISUKORD 1.Toitained...................................................................................................................................4 1.1.Valgud ...................................................................................................................................4 1.2.Süsivesikud ...........................................................................................................................5 1.3.Toidurasvad........................................................................................................................... 6 1.4.Vesi...........

Toitumisõpetus
thumbnail
11
pdf

TERVISEKÄIUMISE EKSAM

Epidemioloogia mõiste ja peamised uurimisteemad. Epidemioloogia on teadusharu, mis uurib mingil piiritletud rühmal esinevate haiguste (ja teiste tervisega seotud nähtuste) esinemist ning neid nähtusi esilekutsunud mõjureid. Epidemioloogid hindavad näiteks haiguste esinemise sagedust ja levikut ning riskitegureid. Nakkushaigused, väärtoitumishaigused, pahaloomulised kasvajad, vereringe elundite haigused, minevikus lühikese kuluga haigused, nüüd kroonilised haigused, kutseoht, ravimite kõrvaltoimed, haiguse esinemise seos tervishoiuteenuste vajaduse, nõudluse ja pakkumisega Haiguste esinemisnäitajad ja nende tõlgendamine (absoluutarvud ja rahvastiku suurusega seotud suhtarvud; haigestumus ja levimus; elulemisaeg; levimusmäär; kumulatiivhaigestumusmäär; haigestumuskordaja). Alguses peab haiguse esinemisnäitajaid käsitlema lahus andmetest rahvastiku suuruse kohta, ent hiljem tuleb haigusjuhtude arv seostada inimeste arvuga rahvastikus. Juhtude absolu

Terviseõpetus
thumbnail
32
docx

Nutridata toitumisprogramm ja tervislik toitumine

Tõrva Gümnaasium Andra Sööt 11.a klass OMA TOITUMISE JÄLGIMINE NUTRIDATA PROGRAMMI KASUTADES Uurimistöö Juhendaja Marge Kaiv Tõrva 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................ 3 1.TASAKAALUSTATUD TOITUMINE...................................................................5 1.1Toitainete roll tasakaalustatud toitumises..............................................5 1.1.1.Süsivesikud..................................................................................... 5 1.1.2.Lipiidid............................................................................................ 6 1.1.3.Valgud............................................................................................. 7 1.2 Organismi ööpäevane energiavajadus........................................

Bioloogia
thumbnail
17
docx

Elustiilipäeviku analüüs

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool õenduse õppetool TRO-1 Katrin Pääsuke ELUSTIILIPÄEVIKU ANALÜÜS Iseseisev töö Juhendaja: Kadri Kööp Tallinn 2016 SISUKORD SISEJUHATUS.......................................................................................................... 4 1. TOIDUPÄEVIK................................................................................................... 5 Kolmapäev, 24.02.2016.......................................................................................... 5 Hommikusöök: muna praetud õliga 87g, suitsuvorst 42g, kohv suhkruta 320g.....5 Lõunasöök: hakklihakaste segahakklihast (õliga) 40g, kartul keedetud soolata 128g....................................................................................................................... 5 Õhtusöök: kapsarull riisi-segahakklihatäidisega 336g, vinegrett 75g, majonees 10g, kapsa

Tervislik elulaad
thumbnail
13
pdf

Toitumine vol.1

Aine- ja energiavahetuse füsioloogia Küsimused 1. Mida nimetatakse põhiainevahetuseks? 2. Kuhu kulub põhiainevahetuse energia? 3. Millest oleneb põhiainevahetuse suurus? 4. Millal võib PAV olla normist kõrgem? 5. Millal võib PAV olla normist madalam? 6. Kuidas leitakse tarbitud hapniku hulk Kroghi meetodi korral? 7. Mida nimetatakse respiratoorseks kvotsiendiks ja miks seda ei saa määrata Kroghi meetodi puhul? 8. Mis tingimustel väljendatakse äraantud CO 2 ja tarbitud O 2 hulkasid? TOITUMISE ANALÜÜS Käesolev praktilise töö juhend koosneb kahest osast. Esimeses teoreetilist laadi osas on esitatud seisukohad ja soovitused, millega tuleks toitumisel arvestada. Teises osas on toodud praktikumis tehtava töö käik. PÕHILISED TOITUMISSOOVITUSED 1. Toiduga saadav energiahulk (toiduenergia) peab katma organismi ööpäevase energiakulu. 2. Toit peab olema tasakaalustatud, mis tähendab, et toiduga peab saama kõiki vajalikke to

Bioloogia
thumbnail
28
docx

Toitumine raseduse ajal

Tartu Ülikool Kehakultuuriteaduskond Kaiti Vasiljeva Toitumine raseduse ajal referaat Juhendaja: Luule Medijainen Tartu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................. 3 1. RASEDATE TOITUMINE............................................................................................ 4 1.1 Energiavajadus raseduse ajal............................................................................ 4 1.2 Raseda toidurežiim............................................................................................ 5 1.3 Toidu keemiline koostis...................................................................................... 6 1.3.1 Süsivesikud................................................................................................. 6 1.3.2 Valgud....................................................

Toit ja toitumine
thumbnail
13
docx

SAUE GÜMNAASIUMI ÕPILASTE TOITUMISHARJUMUSED JA SELLE MÕJU ORGANISMILE

SAUE GÜMNAASIUM SAUE GÜMNAASIUMI ÕPILASTE TOITUMISHARJUMUSED JA SELLE MÕJU ORGANISMILE Uurimistöö Saue 2012 SISSEJUHATUS Toitumine on igapäevane ja kõiki puudutav teema. Tervislik toitumine aitab luua tugeva tervise ning on väga tähtis just kasvava organismi puhul. Tänapäeva kiires ühiskonnas on meie hulgas vähe neid inimesi, kes toituvad tervislikult. Õigesti toitudes saad luua elus edu. Toitumisega on seotud kindlasti ka õppimine ja õppeedukus, sest terves kehas on terve vaim. Antud uurimustöö annab ülevaate tervisliku toitumise põhitõdedest. Põhjalikumalt keskendutakse valkude, rasvade ja süsivesikute osatähtsusel. Uurimustöös on püstitatud mitu küsimust. Kas Saue Gümnaasiumi seitsmendate klasside õpilased toituvad mitmekesiselt? Milliseid toitaineid tarbitakse liigselt ja millest on puudujääk? Millised on poiste ja tüdrukute toitumisharjumuste

Bioloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun