Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Teadliku külastajana teenindusettevõttes (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
Eleri Kang
AÜTH1
TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
Uurimistöö
Juhendaja: dotsent Heli Tooman
Pärnu 2013
Sisukord
Sissejuhatus 3
1. Kahe ettevõtte külastused 4
1.1. Külastuste ajad 4
1.2. Rakvere Põhjakeskuse Rimi 4
1.3. Rakvere Põhjakeskuse Hesburger 6
2. Analüüs ja hinnang 8
Ettepanekud 10
Kokkuvõte 11
Viidatud allikad 12
Lisad 12

Sissejuhatus


Absoluutselt kõik inimesed puutuvad kokku teenindusega, käid sa siis toidupoes, reisil või tööl. Samamoodi on kõik inimesed mingil määral ise klienditeenindajad sõltumata oma ameti- või töökohast. Ikka on keegi, kelle jaoks on see oluline, mida sa teed. Siis on kliendiks see inimene, kellele lõpptoodang läheb ja kui sa teed oma tööd halvasti, siis on klient ärritunud.
Uurimistöö eesmärgiks on uurida, kuidas näeb välja teeninduskultuur erinevates ettevõtetes. Selleks jälgitakse kahe ettevõtte klienditeenindust ning neid analüüsitakse lähtuvalt teenindusfilosoofias omandatud teadmistele .
Uurimisülesanded:
  • selgitada välja, kas Eestis saab rääkida teenindusmõttelaadist;
  • leida seoseid teeninduskultuuri teoreetiliste aspektide ja tegelikkuse vahel;
  • analüüsida Eesti teeninduskultuuri;
  • anda ülevaade kahe ettevõtte külastustest.

Uurimisülesannete lahendamiseks külastatakse viis korda üht ettevõtet ning viis korda teist ettevõtet ning külastuste ajal jälgitakse ja analüüsitakse nende ettevõtete teenindust ning teeninduskultuuri olemasolu. Teoreetilist materjali otsitakse teenindusfilosoofia loengu konspektidest ja õppejõudude koostatud materjalidest .
Töö koosneb kolmest osast. Esimeses osa jaguneb kolmeks alapeatükiks, kus tuuakse välja ettevõtete külastuste ajad tabeli kujul ning Rakvere Põhjakeskuse Rimi ja Rakvere Põhjakeskuse Hesburgeri külastuste kirjeldused. Töö teine osa keskendub analüüsile ning seal antakse ka autoripoolne hinnang. Töö kolmandas osas on äratoodud ettepanekud teeninduse parandamiseks.

1. Kahe ettevõtte külastused

1.1. Külastuste ajad


Külastuse kuupäev
Kirjeldus
Organisatsioon
Kellaaeg
29.september
lk 4
Rakvere Rimi
19.50-20.10
29.september
lk 6
Rakvere Hesburger
20.15-20.25
30.september
lk 5
Rakvere Rimi
14.50-15.00
06.oktoober
lk 6
Rakvere Hesburger
12.10-12.15
12.oktoober
lk 5
Rakvere Rimi
19.51-20.11
15.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger
20.19-20.34
16.oktoober
lk 5
Rakvere Rimi
18.25-18.32
19.oktoober
lk 5-6
Rakvere Rimi
12.15-12.27
19.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger
12.30-12.34
20.oktoober
lk 7
Rakvere Hesburger
18.30-18.36

1.2. Rakvere Põhjakeskuse Rimi


29.september – kauplus suletakse kell 22.00, kauplust külastati aga paar tundi enne seda. Ei olnud märgata, et klienditeenindajad või muu teenindav personal kibeleksid koju. Ringi liikusid ka mõned saalitöötajad, üks neist jälgis kliente väga pingsalt. Kassa klienditeenidaja alustas kliendiga esimesena suhtlust, usaldas klienti ning tema käitumise põhjal oli näha, et tal on suur potentsiaal
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Teadliku külastajana teenindusettevõttes #1 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #2 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #3 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #4 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #5 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #6 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #7 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #8 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #9 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #10 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #11 Teadliku külastajana teenindusettevõttes #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 66 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kangeleri Õppematerjali autor

Lisainfo

Kahe ettevõtte külastuste võrdlus. Teenindusfilosoofia sõnavara kasutamine.
teenindusfilosoofia , analüüs , teenindaja , klient , klienditeenindaja , teeninduskultuur

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

12
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
doc
TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
15
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
12
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
8
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
docx
Teadliku kliendina teenindusettevõttes
14
doc
Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes
15
doc
TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun