Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Eesti teeninduskultuur (1)

1 HALB
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
EESTI TEENINDUSKULTUUR
Referaat
Juhendaja : Tiina Viin
Pärnu 2013
Sisukord
Sissejuhatus 3
1. Teenindus Eestis 4
1.1. Probleemid Eesti teeninduses 4
1.2. Probleemide võimalikud põhjused Eesti teeninduskultuuris 4
1.3. Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused 5
2. Teeninduse kvaliteet Eestis nüüd ja varem 7
2.1. Teenindus Eesti NSV ajal 7
2.2. Teenindus tänapäeval 7
3. Teeninduse suundumused 9
3.1. Tehnoloogiline innovatsioon 9
3.2. Teenindajate suhtumise muutmine 10
Kokkuvõte 11

Sissejuhatus


Teeninduse osaks saame me kõik mingit moodi igapäevaselt, kuid sageli ei mõtle me pikemalt selle üle, mida teenindus endast hõlmab. Antud referaadi eesmärgiks on erinevat kirjandust uurides koostada ülevaade peamistest teenindusvaldkonda puudutavatets probleemidest Eestis ning arutleda ka suundumustest selles valdkonnas.
Uurimisülesanded, millele vastust otsitakse, on järgmised:
  • selgitada välja probleemid Eesti teeninduskultuuris;
  • analüüsida erinevate Eesti teeninduskultuuris esinevate probleemide põhjuste üle;
  • tuua välja Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused;
  • analüüsida teenindust nüüdsel ja varasemal ajal;
  • arutleda võimalike suundumuste üle teenindusvaldkonnas.

Uurimisülesannete lahendamiseks tuleb tutvuda erinevate artiklitega, mis puudutavad Eesti teeninduskultuuri . Töös kasutatakse kirjeldamist, mis esineb verbaalsel kujul. Materjali otsitakse internetist ja seal olevatest andmebaasidest. Vanim kasutatud allikas pärineb aastast 2009 ja uusimad aastast 2011.
Töö koosneb kolmest osast. Esimeses osas on omakorda kolm alapeatükki, kus kirjeldatakse Eesti teeniduskultuuris esinevaid probleeme, nende põhjuseid ning ka teeninduse tugevusi ja nõrkusi. Töö teine osa koosneb kahest alapeatükist ning kirjeldab lühidalt teenindust nõukogude ajal ja ka tänapäeval. Kolmas osa koosneb samuti kahest alapeatükist ning kirjeldab võimalikke suundumusi teenindusvaldkonnas.

1. Teenindus Eestis

1.1. Probleemid Eesti teeninduses


Iga tarbija ootab klienditeenindajalt meeldivat suhtumist ja asjatundlikku nõud, kuid paraku tegelikkuses kliendid selle osaliseks alati ei saa. On kindel see, et Eesti teeninduskultuur jätab soovida . Alati on võimalik aga olukorda parandada ja tuua sisse erinevaid muutusi ja täiustusi. Selge on see, et üks teeninduskultuuri kasinuse põhjus, võib olla meie kultuuriline pärand - eestlane pole harjunud teenindama ega lihtsalt soovi seda teha. (Jääb mulje... 2011) Leidub mitmeid üldlevinud teenindusprobleeme:
  • kontakti alustamine ja loomine on puudulik;
  • teenindaja suhtlusoskused ei ole piisavalt head;
  • kontakti lõpetamisele ei pöörata tähelepanu;
  • teenindajad ei ole piisavalt motiveeritud (Teeninduskultuur...2011);
  • teeninduskvaliteedi kõikumine.

Erinevaid probleeme võib välja tuua igalt eluvaldkonnalt ning teenindusvaldkond pole mingi erand. Kuid probleemid eeldavad ka mingeid põhjuseid, mille pärast need esinevad.

1.2. Probleemide võimalikud põhjused Eesti teeninduskultuuris


Müüdi, et eestlane
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Eesti teeninduskultuur #1 Eesti teeninduskultuur #2 Eesti teeninduskultuur #3 Eesti teeninduskultuur #4 Eesti teeninduskultuur #5 Eesti teeninduskultuur #6 Eesti teeninduskultuur #7 Eesti teeninduskultuur #8 Eesti teeninduskultuur #9 Eesti teeninduskultuur #10 Eesti teeninduskultuur #11 Eesti teeninduskultuur #12 Eesti teeninduskultuur #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaRoLy Õppematerjali autor

Lisainfo

Uurimisülesanded, millele vastust otsitakse, on järgmised:•selgitada välja probleemid Eesti teeninduskultuuris;•analüüsida erinevate Eesti teeninduskultuuris esinevate probleemide põhjuste üle;•tuua välja Eesti teeninduse tugevused ja nõrkused;•analüüsida teenindust nüüdsel ja varasemal ajal;•arutleda võimalike suundumuste üle teenindusvaldkonnas
Eesti teeninduskultuur , suundumused teeninduses , teenindusvaldkond , tugevused , nõrkused , tehnoloogiline innovatsioon , Eesti NSV

Mõisted


Kommentaarid (1)

leopardimustriga profiilipilt
leopardimustriga: Jah, suurepärane töö!
22:14 30-10-2016


Sarnased materjalid

14
docx
EESTI TEENINDUSE HINNANG
10
docx
MCDONALDS’I TEENINDUSKULTUURI ANALÜÜS
95
doc
KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL
343
pdf
Maailmataju uusversioon
30
docx
Klienditeeninduse alused
7
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun