Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kliendina" - 86 õppematerjali

thumbnail
14
docx

Teadliku kliendina teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Kristo Tõnissoo AÜEP2 TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Uurimustöö Juhendaja: dotsent Heli Toomann Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Uurimistöö eesmärgiks on klienditeeninduse aluste kursusel õpitud teadmiste ja oskuste kinnistamine, hinnangu andmine teenindusettevõtete teenindusele ning teeninduskultuuri arendamine. Sealhulgas märgata kõike, mis on seotud teenindusega valitud ettevõtetes, selle häid ja halbu külgi. Uurimustöö on jaotatud kaheks peatükiks, esimeses peatükis kirjeldan oma külastusi ja kontakte valitud organisatsioonidega, püüan võimalikult arusaadavalt anda edasi oma tähelepanekuid ja kogemusi. Töö teine pool koosneb teeninduskultuuri analüüsist kus ma kombineerin oma külaskäikude kogemused ja teadmised mis olen omandanud kursuse materjale lugedes...

Majandus → Ettevõtluskeskkond
140 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtte infosüsteemid nr 3

1. Kuidas majandusteooriad ja käitumisteooriad seletavad infosüsteemide mõju organisatsioonidele? 2. Kuidas on internet muutnud sinu ostuharjumusi ja suhtlemist ettevõtetega? 3. Kuidas internet on mõjutanud sinu käitumist kliendina? 1. Nii mõnigi kord on odavam palgata arvuti, kui palgata inimene. Inimeste asendamine masinatega võib meile meeldida või mitte; me võime masinaid lõhkuda või mitte; kuid ajalugu on inimese asendamist masinate poolt tuhandete aastate jooksul tõestanud. Käitumisteooriate järgi ei mõjuta tehnoloogia areng organisatsioone otseselt. Et pole olemas maagilist infosüsteemide nimelist võlunuppu mis ettevõtte kõik probleemid lahendab. Käitumisteooria ütleb, et

Informaatika → Ettevõtte infosüsteemid
55 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Klienditeenindaja meelespea

Nagu näide toodud tahvelarvuti kohta, siis kindalsti ütleksin talle oma arvamuse selle tahvelarvuti kohta ning võimalik, et soovitaks midagi muud (oleneb mis eesmärgil ta selle ostab või milline on tema ootus sellelt tahvelarvutilt). Kui ma tunnen oma tööd ning olen sellest huvitatud (tahan seda teha), siis muidugi mulle meeldib kliendiga suhelda vastaval teemal, talle enda arvamust avaldada jne. Lühijutt Minu kõige meeldivam kogemus kliendina on olnud mitte ainult ükskord vaid mitu, kunagi sattusime kokku ühe huvitava taksojuhiga kes andis meile oma isikliku numbri kus me teda koguaeg tellida saime kui soov oli (kui tal just parajasti teist klienti ei olnud). Ta oli sõbralik, jutukas ning tegi ka väga tihti soodust hinnapealt, kuna olime tal juba kui püsiklient. See klienditeenindaja oli taksojuht. Minu kõige ebameeldivam kogemus kliendina on olnud turvafirma poolt (kes pubis seisab

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Juhtumiuuring kaupluses

Räpina Aianduskool Keskkonnakaitse eriala mittestatsionaarne osakond Reimo Teder KAUPLUS KLIENDI SILMADE LÄBI Juhtumiuuring Juhendaja Anu Seim Räpina 2015 Sisukord Minu ootused kliendina..................................................................................................3 Mida ma ootan teenindajalt.........................................................................................3 Kaupluse külastus...........................................................................................................3 Põhjus kaupluse külastamiseks...................................................................................3 Kauba tagastamine...........

Majandus → Teenindus
6 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Rooma ajaloo 12 klassi kokkuvõte

Patriits ­ (pater ehk isa), muistsest suguvõsast pärit suursugune roomlane, algusaegadel kuulus kogu võim neile, hiljem oli vaid aunimi Patroon ­ jõukas ja suursugune inimene Vana-Roomas, kes võttis vaesama roomlase kliendina oma kaitse alla Proletaar ­ vaene Rooma kodanik, kes oli vabastatud sõjaväekohustustest Klient ­ ennast patrooni kaitse alla andnud inimene Vana-Roomas ja Itaalias, vastutasuks tüotas patrooni ustavalt teenid Plebei ­ lihtrahva liige, vabariigi algul olid riigivõimust kõrvale jäetud, aja jooksul võitsid patriitsidega võrdsed õigused SPQR ­ rooma ametlik nimi, senatus populusque romanus Senat ­ aristokraatlik vanemate nõukogue, kes juhtis rooma riigi poliitikat

Ajalugu → Ajalugu - 7.klass
9 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Toote esitlus

q Astaksantiin ja mustikaekstrakt ü Toetab naha tervist ü Parandab lihasjõudlust ja vastupidavust ü Parandab silmade tervist ü Põletiku vastane q multivitamiinide ja mineraalide kompleks ü Tagab organismile kasulike ainete igapäevase normi, on vajalikud kasvuks, arenguks ja tervislikuks eluks. Toote eelised q Looduslik q Lihtne kasutada q 3 võimalust tellida kas kliendina või konsultandina ü Tellimine internetist ü Tellimine Oriflame esindusest ü Helistades Oriflame esindusse q 100% raha tagasi garantii q Konsultandiks registreerides soodustus igalt tootelt 18% q Iga neljas pakk tasuta, kui ühined püsikliendiprogrammiga q 29.99 eurot kliendile 1.43 eurot päevas oma tervise heaks! Tootega kaasnevad h üved q Lihtne tellida q Tasumise aeg 16 päeva q Vastupidavam tervis q Soodsam hind

Muu → Toote esitlus
32 allalaadimist
thumbnail
15
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS

21.september 12.30-13.00 1.oktoober 12.30-13.00 5.oktoober 12.30-13.00 13.oktoober 12.10-12.15 päring meilitsi 13.oktoober 14.15-15.00 5 1. TOITLUSTUSETTEVÕTTE PÄRNU JAHTKLUBI RESTORANI KÜLASTUS Klienditeekond algas meil teenindusfilosoofia ja teeninduse aluste praktikumitunnis, kui külastasime Pärnu Jahtklubi üliõpilasena, mitte veel reaalse kliendina. Enne esimest külastust tegime taustauuringut Pärnu Jahtklubi kodulehel ning võtsime Jahtklubi tutvustava voldiku Pärnu Külastuskeskusest. Voldiku andmetel on Pärnu Jahtklubi restoranis 50 kohta, millele lisandub suvel väliterrassi näol veel 100 kohta. Kodulehel olev informatsioon erines voldikus esitatust. Nimelt on kodulehel kirjas, et välisterrass mahutab 120 inimest. Lisamiinusena jäi silma, et voldikus oli sõna ,,terrass" kirjutatud valesti.

Turism → Turismi -ja hotelli...
61 allalaadimist
thumbnail
4
docx

ETTEVÕTTE KÜLASTUS

erinevat logot, sõltuvalt sellest, mis riigiga tegu on. Lisaks, nägime DPD ladu, mis osadeks see jagatud on, kuidas toimub kauba peale laadimine jne. Ettekannest saime teada, et DPD maja ei ole DPD oma, vaid nad rendivad seda. 4) Kindlasti jah, sest näha ettevõttet (sõlstumatu selle tegevusvaldkonnast) seest, nagu näevad seda töötajad, on alati põnevam, kui vaadata selle peale kliendina. Mulle isiklikult pakuvad huvi merelogistikaga seotud ettevõted.

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Vana rooma 600 eKr - 3. saj pKr

Vana ­ Rooma Algus: Müüt: Romulus ja Reemus 753 eKr Arheoloogid: Karjused u 600 eKr. Kuningas valiti rahvakoosolekul, valitses koos Senatiga. Vaene kodanik elas kliendina rikka(patrooni) kaitse all. Sai patroonilt maad, andis talle saagi, käis temaga sõjaretkedel. Peategevus põlluharimine ja sõdimine. Viimane kuningas langes 510 eKr, algas Vabariigi ajastu. Rooma vabariik: Riiki juhtis Senat ja ametnikud, kellest 2 kõrgemat olid konsulid. 450 eKr 12 karmi seadust. Sai otsa 30 eKr. Sõjad: 1. 1. Puunia sõda ­ 264 ­ 241. Sardiinia, Sitsiilia ja Korsika 2. 2. Puunia sõda ­ 218 ­ 201

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse

Kahe teenindussituatsiooni analüüs Positiivne situatsioon kliendina: Reede õhtupoolikul, umbes kella kuue ajal, otsustasin minna Jõhvi Jewe Keskusesse. Jewe Keskuses on päris palju kaupluseid ning sealne kaup uueneb näiteks kiiremini, kui Rakvere poodides. Läksin sellise ideega, et saada endale ürituse jaoks üks uus t-särk ning võibolla leian midagi huvitavat veelgi. Olin juba seal poes umbes tund aega otsinud endale t- särki aga ei leidnud sobivat. Üks pood oli mul veel käimata ­ Denim Dream. Kuna ma olin

Majandus → Klienditeenindus
172 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kui ma oleksin ori Vanas- Roomas

väiksem, kuid elamistingimused on neilgi halvad. Kohati tundub mulle, et peremees võtabki mind kui loomana- alles hiljuti pani ta mulle kaela sama rihma, mis loomadele. See pidavat hea olema juhuks, kui ma põgeneda kavatsen. Minu kinnipüüdmisel teataks kohe, kellele kuulun. Ka toidunorme käsitleb ta kõrvuti veiste söögiportsjonitega. Tean, et on peremehi, kes lasevad orje vabaks, kuid on ka neid kes suudavad endeid ise vabaks osta. Vabakslastud saavad Rooma kodanikuks, kuid jäävad kliendina oma senise isandaga seotuks. Paljud vabakslastud püüavad orjaseisusest pääseda, tehes hoolsat tööd ning kogudes varandust. On neidki, kes püüavad ühiskonnas võimalikult kõrgele tõusta. Mõnel see õnnestubki, tõustes näiteks keisrite usaldusalusteks. Vabakslaskmine või enda vabaksostmine võib toimuda kas ametlikult või koduselt. Ametliku vabastamise korral viiakse ori templisse. Preester puudutab orja kepiga,

Ajalugu → Ajalugu
9 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turunduskampaania analüüs

jaekett Eestis aastal 2011. Jaekettide kodulehti võrreldes selgus, et kuigi Rimi ja Säästumarketitel avati aastal 2011 2 uut kauplust, oli nende käibe kasv vaid 3%. Maxima samal aastal avas 10 uut kauplust, käibekasv oli 13%. Prismas aga jäi kaupluste arv samaks, kuid käibekasv oli koguni 25%. Seega garantii oli end juba ära tasunud. Minu arvates on Hinnagarantii üks paremini läbi viidud turunduskampaania. Hea on minna kauplusesse, kus mind ei oota ees järjekordne hinnatõus. Oskan kliendina planeerida oma oste pikemaajaliselt ning saan samaaegselt säästa ka raha. Hinnagarantii kampaania eristub selgelt teistest kampaaniatest ning annab seega ostjale kindluse, et hinnad ei muutu teatud aja jooksul. 2011. aastal valiti Prisma Peremarketi kampaania ,,Hinnagarantii" ka aasta turundusteoks.

Majandus → Turundus
60 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Mittetulundusühing, ühistud, aktsiaselts vs ühistu

Volinikel proportsionaalselt teda volitanud liikmete arvule. 13. Võim (strateegia kujundamine, kontroll) kuulub liikmetele, teenuste kasutajatele. 14. Esiplaanil liikmete-kasutajate huvid. 15. Eesmärgiks teenuste osutamine ja raha teenimine liikmetele. 16. Tegevuspoliitika määravad liikmed, teenuste kasutajad oma eesmärke silmas pidades. Aktsiaselts 1. Ettevõtted on aktsionäride omandis, kes reeglina ei kasuta ettevõtete teenuseid. 2. Omanik ei kasuta kliendina ettevõtte teenuseid. 3. Ostab tooraineid tootjatelt nii madala hinnaga kui võimalik. 4. Müüb kaupu ja teenuseid kõikidele nii kõrgete hindadega kui võimalik. 5. Ei otsi turu tasakaalu vaid püüab saada müügimahu suurendamisega rohkem raha, pole kohustust toetajate huvides turgu stabiliseerida. 6. Ei taga klientidelt tooraine kokkuostu. 7. Differentseerib hindu vastavalt oma huvidele, teeb vajadusel eelistusi, tekitab ebastabiilsust. 8

Majandus → Majandus
65 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade, mida kodutöö peab sisaldama

Näita seejuures ära, millisel allikal idee tugines. Äriidee/ -võimaluse allikas Esialgsed (lihtsustatud) äriideed 1. Sinu hobid. 2. Senine töökogemus (või muu elukogemus). 3. Mida oskad teha paremini kui 90% inimestest? 4. Rahuldamata vajadused turul. Mida oled Jäätisekohvik, otsinud kliendina, kuid pole leidnud (või gelateria 2 pole rahul pakutava tasemega)? 5. Mida oled näinud teistes riikides, mida võiks Kohvik vana ka Eestis rakendada? muusikaautommatide ga igal laual, nagu olnud 1950 aastatel Ameerikas. 3 6

Majandus → Ettevõtlus alused
3 allalaadimist
thumbnail
3
rtf

Nimetu

Oluline oli ennustamiskunst. Foorum - sillutatud turu ja koosolekuplats Rooma linn asutati 21 aprill 753 eKr. Linna rajaja on Romulus. Ta oli esimene Rooma kuningas. Kokku oli 7 kuningat. 510 eKr - kuningas Superbuse vastu ülestõus Siis hakati kuningate asemel valima riigiametnikke. Algas vabariigi periood. Eesotsas seisis rahvakoosolekul kinnitatud kuningas. Valitses koos senatiga (nõukogu). Rooma kodanikkond jagunes sugukondadeks ja perekondadeks. Vaene kodanik andis end kliendina rikka ja mõjuka kaaskodaniku ehk patrooni kaitse alla. Sai patroonilt maad ja kandis vastutasuks ta koormisi. Roomlaste peategevus oli põlluharimine ja sõdimine. Proletaarid - vaeste järeltulijad 23 ROOMA VABARIIK SÕJARETKED 387 - gallide(keltide) sissetung Rooma. Olid tohutud rüüsted. Pärast seda alustati võitlust samniitidega. Oli kolm sõda. Roomlased võitsid. Samniidid kui ka etruskid läksid Rooma võimule. Kreeka linnad kutsusid omale appi kuningas Pyrrhose. Rooma võitis ikka

Varia → Kategoriseerimata
11 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Essee "Mis on teenindus?"

Veel oleneb teeninduskvaliteet töötaja rahvusest, temperamendist ja sellest, kas ta oskab riigi ametlikku keelt hästi, või mitte. Sellele peaksid tööandjad kindlasti rohkem tähelepanu pöörama. Minu kogemus Minu kogemus ütleb, et klienditeenindus Eestis on mõnes kohas hea, mõnes aga halb. Hea on see enamasti suuremates ettevõtetes nagu näiteks Selver. Seal saan alati vastu sooja naeratuse ja tervituse. Selveri teenindaja on sõbralik ja igati abivalmis. Selveri kliendina olen rahulolev, kuid võiksin olla väga või äärmiselt rahulolev klient, seega on seal asju, mida võiks paremaks muuta teeninduses. Minu halb kogemus on enamasti seotud Ida-Virumaa maakonna bussiliinidega, kus klienditeenindajaks on bussijuht, kes ei oska eesti keelt, ei tervita, ei loo silmsidet, on ükskõikne ja ei ütle isegi pileti hinda või ,,Meeldivat reisi". Kuigi Ida-Virumaal elab palju vene rahvusest inimesi, elab siin siiski ka eestlaseid ja klientidena on üheks

Majandus → Klienditeenindus
185 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Kullerteenuste võrdlus

Paki liikumise teekond, kättetoimetamise aeg ja vastuvõtja andmed on jälgitavad internetis. Kauba kindlustus: pakid on kindlustatud kuni 520 EUR paki kohta. Võimalik ka lisakindlustus. TNT TNT on üks maailma suurimaid kiirkullerteenuse pakkujaid. TNT on esindatud ülemaailmselt 200 riigis ning tugev positsioon on saavutatud Euroopas. TNT tagab, et Sinu pakid, dokumendid ja kaubasaadetised jõuaksid kohale turvaliselt ja õigeaegselt terves maailmas. TNT kliendina on Sul juurdepääs laialdasele teenuste valikule. Meie Euroopa maanteevõrgustik ühendab enam kui 40 Euroopa riiki ja 550 depood. Samuti on see ühendatud TNT rahvusvahelise lennuvõrguga.TNT pühendunud ja usaldusväärsed töötajad käsitsevad kõiki Sinu saadetisi äärmise hoolsuse ja ettevaatusega ning on "Teeme ära" suhtumisega. TNT Eelised Täiuslik äritehing: et saavutada laitmatu kliendikogemus tellimuse esitamisest arve väljastamiseni.

Ühiskond → Ühiskond
35 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Lojaalse kliendi olulisus kaubanduslikus müügis

Lojaalse kliendid olulisus kaubanduslikus müügis Laialt levinud tõekspidamise järgi on edukad need ettevõtted, kellel on lojaalsed kliendid. Kliendina teame kõik, et meie roll, ükskõik millise firmaga me asju ajame, on selle firma jaoks määrava tähtsusega. Meist sõltub selle ettevõtte käekäik, meie oleme need, kes selle firma töötajatele palka maksavad. Kuidas on võimalik, et pärast edukat müüki võidab ettevõte endale kliendi, kelle saamiseks ta on palju raha kulutanud ning siis kaotab ta konkurendile teise kliendi hoolimatuse või kehva teeninduse või aeglase reageerimise tõttu. Kõik ettevõtjad

Majandus → Klienditeenindus
31 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Rooma ühiskond ja seisused

Kui linnad kasvasid, suurenes ka proletaaride e. varatute linnaelanike hulk. Eriti palju oli neid keisririigi pealinnas Roomas. Kõik nad olid Rooma kodanikud. Juba vabariigi lõpuperioodil hakati proletaaridele riigi kulul tasuta vilja jagama. Keisririigi ajal sai selle korraldamisest Rooma linnavõimude üks tähtsaimaid ülesandeid. Vabakslastud olid end kas vabaksostnud või vabakslastud orjad. Vabakslastud said kohe rooma kodanikeks, kuid jäid tavaliselt kliendina oma isandaga seotuks. Mõnedest vabakslastutest said väga mõjukad ja rikkad inimesed, mõned jõudsid isegi keisri usaldusalusteks. Orjad täitsid Rooma ühiskonnas väga tähtsat rolli, kuna Rooma oli väga orjanduslik ühiskond. Orjad ollid pärit eri rahvustest ja ühiskonnakihtidest, nende seas oli nii kõrgelt haritud kreeklasi kui ka tsiviliseerimata barbareid. Orje kasutati peaaegu kõigis elauvaldkondades: nad töötasid käsitööliste kodades, latifundiumides ja kaevandustes

Ajalugu → Ajalugu
46 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Vana-Rooma kokkuvõtlikud küsimused

b) itaalikud (kuidas on nimi jäädvustatud ajalukku)? ­ Indoeuroopa hõimud, Liitlassõja tulemusel said nad Rooma kodanikeks,karjakasvatajad. c) latiinid (kuidas on nimi jäädvustatud ajalukku)? Itaalikute hõim, Roomavastane ülestõus Latiinisõda, alistati ja alles peale sõda said latiinid kodanikuõigused Roomas. d) Senat ­ valitsev riiginõukogu, ametis eluaegselt e) Klient ­ vaene kodanik kes andis end kliendina rikka ja mõjuka kaaskodaniku hoole alla, said maatüki ja pidi patrooni heaks asju tegema ja hääletas koos patriooniga rahvakoosolekul. f) Patriits ­ põliste suguvõsade liikmed, ainult nemad võisid olla riigiametnikd ja preestrid, jõukad maavaldajad, nende ümber palju kliente. g) Plebei ­ kodanikud, kes polnud patriitsid. h) Konsul ­ juhtis sõjaväge.

Ajalugu → Ajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Vana-Rooma mõisted

18. Itaalikud ­ II aastatuhande eKr sisserännanud indoeuroopa hõimud (roomlaste esivanemad) 19. Kapitoolium ­ künkast sai kindluse asupaik 20. Keiser - Caesari nimest. Ladina keeles oli hääldus ,,kaesar". Ainuvalitseja tiitel. 21. Kleopatra ­ Antonius toetas hellenistliku Egiptuse valitsejannat. 31 eKr sai Antoniuse laevastik lüüa ning ta põgenes Egiptusesse, kus ta tappis ennast koos Kleopatraga. 22. Klient ­ vaene kodanik andis ennast kliendina rikka kaaskodaniku kaitse alla 23. Konsul ­ senatis sest valiti kaks ametnikku, kes olid konsulid (kõige kõrgemad) 24. Latifundiumid - orjatööl põhinevad suurmaavaldused - olid lääneprovintsides. 25. latiinid ­ itaalikute haru, elasid Latiumi maakonnas 26. liitlane - munitsiipiumid olid kohe ka liitlased. Enamik Itaalia linnu ja rahvaid. 27. magistraat ­ (vabariik) valiti rahvakoosolekul üheks aastaks, olid kollegiaalsed. 28

Ajalugu → Ajalugu
27 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Painting with a Twist - Fratsiisiidee

maalimine/joonistamine on üks minu kirg ning leian, et eestlased tegelevad kunstiga üldiselt väga vähe. Minu arvates ei leidu isegi tavalisi kunstikoolitusi väga palju. Samuti võib selline kogemus panna inimesi avastama endas uusi külgi kuna kunstiga tegeletakse vähe ­ tihti, peale põhikooli lõpetamist mitte üldsegi. Suudaksin selle ettevõtte realiseerida ka Eestis, kuna mul on sellesse usku ning leian, et kui mul oleks võimalus sellisest asjast osa võtta kliendina, siis teeksin seda. Kuna see ettevõte aitab igas mõttes frantsiisvõtjat väga palju, arvan, et ma saaksin asutajatelt ka palju tuge, mida läheb ühe ettevõtte käima saamiseks vaja, eriti kui oled noor ja kogenematu. Kõigile lisaks on selles ettevõttes väga suur rõhk pandud ja heategevusele ning ka see kutsub inimesi osalema. 2 Karmen Tamm TABB14 Kasutatud kirjandus 1. Frantsiis. Painting with a twist. www.franchise

Majandus → Ärieetika
1 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Etruskid ja Rooma

Hiljem linnu piirati ka müüridega. Kuningas kinnitati ametisse rahvakoosolekul ja ta valitses koos vanemate nõukogu senatiga. *Rooma linna rajas Romulus. Kaks venda Romulus ja Remus. Rooma ühiskond oli vist talupoegadeühiskond.Täisväärtuslikeks kodanikeks peeti maaomanikke. *Proletarid ­ vaesed kodanikud. * Rikkaid ja vaesemaid roomalsi ühendas sageli patrooni ja kliendi vahekord. * Patroon ­ jõukas ja suursugune inimene Vana-Roomas,kes võttis vaesema roomlase kliendina oma kaitse alla.* * Klient ­ Polled tõotasid 11 toetama. Patroon andis kliendile maad kasutada ja kaitses teda tarviduse korral kohtus, klient aga saatis patrooni sõjaretkedel ja kandis tema heaks kokku lepitud koormisi. Varase vabariigi perioodil jagunes Rooma kahte klassi: patriitsideks ja pleideks. Patriitsid olid suursuguste suguvõsade liikmed, kelle esiisad usuti olevat asunud Rooma juba Romilise ajal. Patriitidele kuulusid kõik kodanikuõigused. Enamasti olid nad rikkad maavaldajad

Ajalugu → Ajalugu
24 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Millist teenindust ootab noor klient?

sajaprotsendiliselt puududa. Erinevates asutustes on isemoodi teenindus. Ma ei kurdaks pankade, postkontorite ega näiteks piletikassade üle ­ sealne teenindus on korrektne ning veatu. Loomulikult peab klient ise ka omalt poolt midagi andma ­ olema viisakas ning teadma täpselt, mille tarvis ta asutusse pöördub, siis on ka teenindaja abivalmis ning suhtlemisaldis. Kuid millist teenindust siiski mina noore kliendina? Esmalt kauplustes ­ sisenedes poodi on viisakas esmalt teretada ning pean ka õigeks seda, kui müüja küsib, kas ta kuidagi aidata saab. Minu arvates on see täiesti loogiliselt võetav tegevus teenindaja puhul. Seejärel saades vastuse, olenevalt sellest, kas ma palusin abi või mitte, peaks müüja ka vastavalt käituma ­ kas siis näitama vajalikku kaupa või laskma kliendil omapäi toodetega tutvuda. Kõige tähtsam hea teeninduse puhul ongi elementaarne viisakus ning suhtlemisoskus

Eesti keel → Eesti keel
38 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Heatasemeline klienditeenindus

vajalikku energiat ja sädet. Kõik need oskused on treenitavad! Lk 5/ 8 Kokkuvõte Müümine on protsess, mida saab läbi viia ainult koos kliendiga. Seega teenindaja peab pakkuma abi igale kliendile ja teenindaja ei tohiks karta iga kliendi poole pöörduda, kui ta on veendunud, et väheste negatiivselt suhtuvate klientide kõrval kohtab ka suurt hulka rahulolevaid ja siiralt tänulikke kliente. Tähtis on sealjuures teada, et kliendina tunneme ennast sageli ebakindlalt, kuigi me ei pruugi seda välja näidata. Kliendile tuleb müüa just seda, mida ta tahab, kuna klient ostab mugavust. Kliendiga tuleb suhelda kogu müügiprotsessi jooksul, sest nii tekib usaldus ja avatus. Heatasemelise klienditeeninduse saavutamiseks peaksid teenindajad ennast pidevalt arendama. Mida kogenum on teenindaja, seda lihtsam on seda ka saavutada. Lk 6/ 8 Kasutatud infoallikad

Majandus → Klienditeenindus
417 allalaadimist
thumbnail
5
odt

Rooma ajalugu

ROOMA · Pigem põlluharija rahvas I aastatuhandel ­ palju rahvaid, peamiselt Itaalikud II aastatuhandel ­ indoeuroopa hõimud, mis jagunesid mitmeks osaks, nt: Kesk-Itaalias latiinid (hilisemad roomlased) · Austasid vaprust, distsipliini (sõjalisi omadusi) · Puutusid kokku foiniiklaste ja kreeklastega (kes mõjutasid roomalasi kõige enam) · Kolonisatsiooni käigus (8.-6.saj eKr) rajasid linnu Itaalia lõunarannikule ja Sintsiiliasse. Kreeklased moodustasid seal (merepiiridel) põhielanikkonna ja tõid sinna viinamarja- ja oliivikasvatuse, linnariikliku ühiskonnakorralduse, tähestiku, rahamüntimise, jumala müüdid Etruksid-Apenniini ps. Loodes · Käisid läbi foiniiklaste & kreeklastega · võtsid üle kreeka tähestiku ­ kujundasid selle omamoodi, tänapäeval pole teiste keeltega seoseid · tuntud ahreoloogiliste mälestiste ja autorite teos...

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Eetilise konflikti lahendamine

kliendid ei saa ise langetada otsust, mis on nende õigus. Teise-nahas-olemise-test: Tele2 nahas olles mingil määral see otsus meeldiks, kuna kliente jääb firmasse rohkem ning neil on keerukam minna konkurentide juurde. Konkurentide nahas olles see otsus ei meeldiks, kuna klientidel on keerukas minna nende firmasse üle ning potentsiaalsete klientide arv võib kahaneda. Klientide nahas olles samuti see otsus ei meeldiks, kuna kliendina tahaksin teha ise otsuse, millise operaatori teenuse kasuks otsustan. Turu-test: Tele2 otsus annaks turul eelise, kuna klientide äravool kahaneks. Samas turu- eelis võib langeda, kuna ettevõtte maine võib langeda, sest kliendid ei julge selle firmaga end siduda. Hinnang vastavalt Kanti kategoorilisele imperatiivile: Tele2 ei toimi nii, et see ei kahjustaks teiste operaatorite võimet vabalt toimida, kuna kliendid ei saa vabalt

Filosoofia → Ärieetika
116 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Väärtused Eesti organisatsioonides

Kõik asjad on omavahel seotud, aga eriti firmad, kus väärtused on vajalikud, et püsida. Kaubamaja koduleheküljel on ilusti välja toodud nende 6 väärtushinnangut : loovus, tahe, koostöö, ausus, usaldusväärsus ja hoolivus. Swedbank-il seevastu on ainult 3 väärtust välja kirjutatud : lihtne, avatud, hooliv. Kas alati peabki mingil organisatsioonil olema punasega paberile kirjutatult paika pandud väärtused - mõned kindlasti peavad, mõned ei. Kui mina lähen Kaubamajja kliendina, tahan ma vahel abi saada mõne asja leidmiseks või lihtsalt soovitust. Abi ma peangi saama, kahjuks tihti antakse seda ka liiga palju, mis tundub pigem pealesurutuna, aga nad täidavad oma kirjutatud väärtusi, koostööd: suhe klientide ja teiste töötajatega; ausust : klientide ja koostööpartnerite vahel, õeldakse, milles saab aidata ja milles ei. Väga meeldib mulle Kaubamaja üks väärtus nimega loovus. Miks just see nii silma paistab minu jaoks

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ajalugu - Rooma

kkarjus nad oma hoole alla võttis. Kui vennad suureks sirgusid tahtsid nad kätte maksta onule, nad kukutasid ta võimult. Kui nad hakkasid uut linna rajama tekkis vendade vahel tüli ja Romulus tappis Remuse, linn sai team järgi nimeks Rooma. 4) Mõisted: Kapitooliumi küngas- sinna rajati kindlus. Proletaarid- vaesed Rooma kodanikud, kes olid vabastatud sõjaväekohustustest Patroon ja klient- jõukas ja suursugune inimene Vana-Roomas, kes võttis vaesema roomlase kliendina oma kaitse alla, kui too teda austavalt teenib Patriits- muistsest suguvõsast pärist suursugune roomlane Plebei- Vana-Rooma lihtrahva liige Rahvatribuun- Vana-Rooma riigiametnik, kaitses algul plebeide ja hiljem kõigi kodanike õigusi 12 tahvli seadus- Rooma esimesed seadused, mis pandi kirja 12-le pronkstahvlile Populus romanus- Rooma rahvas Magistraadid- riigiametnikud Vana-Roomas Senat- aristokraatlik vanemate nõukogu, kes juhtis Rooma riigi poliitikat Nobiliteet- Rooma ülemkiht

Ajalugu → Ajalugu
9 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Rooma ja roomlased

Rooma toodi orjadena paljudest eri rahvustest ja erisuguse kultuuritausta ning ühiskondliku positsiooniga inimesi, kõik nad kõik pidid alluma oma peremehele. Neid kasutati kõikides elu valdkondades alates õpetajatest kuni gladiaatoriteni. Omanik võis orjaga teha mis iganes soovis, ka vabaks lasta ja tappa. Vabaks laskmine ei olnud harv juhus, seda võis teha tasu eest, kuid ka heast südamest. Tavaliselt oli vabakslastu edaspidi oma senise isandaga seotud kliendina. Samas sai Rooma kodaniku ori vabakslaskmise läbi kohe ka ise Rooma kodanikuks. Nii mõnestki vabakslastust sai väga jõukas ja võimekas inimene. Roomlaste igapäevane alusrõivas oli tuunika, mis oli varrukateta särk, mis tõmmati keskelt vööga kokku. Tuunika ulatus põlvini. Seda kandsid nii naised kui ka mehed. Avalikes kohtades kandsid naised lisaks ilmekat mantlit, mis kattis kogu nende keha. Kogu rõivastus võiski piirduda ainult tuunikaga

Ajalugu → Ajalugu
14 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Turunduse seminar II

Asendustoodete turule TARNIJAD tuleku oht TARBIJAD TINGIMISJÕUD KÕRGE: ASENDUS- TINGIMISJÕUD KÕRGE: Vähe tarnijaid TOOTED Vähe tarbijaid Vähe asendustooteid Suured ostukogused Haru kliendina pole oluline Standardsed tooted Võimalus integreeruda Madalad ümberlülitus- allapoole kulud Ostja ümberlülituskulud on Võimalus integreeruda kõrged ülasuunas

Majandus → Turundus
66 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Ajalugu Vana-Rooma

ülemvõimupoliitikat nimetati roomlaste põhimõtteks „jaga ja valitse“ 16. Kuidas said orjad vabaks, millised olid vabakslastu õigused?  Kui orjad olid hakanud endale ise elatist teenima, said ennast vabaks osta  Mõned vabastati tänutäheks ustava teenistuse eest või lihtsalt heast südamest  Vabakslastud said kohe Rooma kodanikeks, kuid jäid tavaliselt kliendina oma senise isandaga seotuks  Paljud proovisid orjaseisuisest pääseda, tegid hoolsalt tööd, kogusid varandust ja püüdsid ühiskonnas võimalikult kõrgele tõusta  Seetõttu said vabaksalstutest enamasti rikkad ja mõjukad inimesed 17. Võrdle naiste ühiskondlikku positsiooni Kreekas ja Roomas. KREEKA ROOMA  Polnud kodanikuõigusi  Naised olid seaduse silmis

Ajalugu → Ajalugu
4 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

et klient on siis kuningas, see kõige kõrgemal seisev inimene ja klienditeenindaja on seega teener? Kas kuningal on õigus seega tujutseda, ülbitseda ja olla klienditeenindaja suhtes üleolev? Mina nii ei arva. Klient on vaid siis kuningas, kui ta käitub nagu kuningas. Seega saab väita, et iga klient ei ole kuningas, vaid et on nagu alati ka erandeid. Kliendi ja klienditeenindaja vahel peaks kehtima tõsiasi ­ ,,kohtle inimesi nii nagu sa tahad, et sind koheldaks". Kui mina kliendina lähen poodi ja hakkan ilmaasjata oma paha tuju välja elama klienditeenindaja peal, siis oleks ju rumal loota, et sind koheldaks paremini kui sina just kohtlesid klienditeenindajat. Sama kehtib ka kliendi poolt vaadatuna, kui klienditeenindaja on nipsakas ja ebaviisakas, siis miks peaksin olema mina tema suhtes viisakas. Me ootame, et klienditeeninduses töötavad isikud, kes on heatahtlikud,

Majandus → Klienditeenindus
171 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

inimene ja klienditeenindaja on seega teener? Kas kuningal on õigus seega tujutseda, ülbitseda ja olla klienditeenindaja suhtes üleolev? Mina nii ei arva. Klient on vaid siis kuningas, kui ta käitub nagu kuningas. Seega saab väita, et iga klient ei ole kuningas, vaid et on nagu alati ka erandeid. Kliendi ja klienditeenindaja vahel peaks kehtima tõsiasi – „kohtle inimesi nii nagu sa tahad, et sind koheldaks”. Kui mina kliendina lähen poodi ja hakkan ilmaasjata oma paha tuju välja elama klienditeenindaja peal, siis oleks ju rumal loota, et sind koheldaks paremini kui sina just kohtlesid klienditeenindajat. Sama kehtib ka kliendi poolt vaadatuna, kui klienditeenindaja on nipsakas ja ebaviisakas, siis miks peaksin olema mina tema suhtes viisakas. Me ootame, et klienditeeninduses töötavad isikud, kes on heatahtlikud, profesionaalid, naeratavad, tunnevad hästi oma

Majandus → Klienditeenindus
69 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ainetöö

meie otstarbe jaoks piisab ka 2.1.1 versiooni sisseehitatud komponentidest. Oli pandud üles ka samasugune võrk, mis on näidatud alljärgneval joonisel, kuid kõik seadmed olid NAT sees ja omasid IP aadressid kujul 192.168.1.xxx. Joonis 1. SIP võrgu elemendid Järgneval skemaatilisel joonisel on ära näidatud seadmete paigaldus: Joonis 2. Võrgu elemendid Nagu joonise pealt on näha, Asterisk server on ka Xlite kliendina Windowsi keskkonnas. Nokia E51, Xlite klient ning ka Grandstream VoIP adapter on Thomson ST780WL võrgus ning omavad järgmiseid IP aadresse: · Nokia E51 mobiiltelefon : 192.168.1.70 · Asterisk server, ML N350 sülearvuti : 192.168.1.68 · Grandstream ATA adapter : 192.168.1.65 Lauaarvuti on Nokia E50 kaudu ühendatud internetti, kusjuures mobiil on kasutatud modemina EMT võrgus. Seega ta omab muud IP aadressi, mis on antud EMT poolt.

Informaatika → Kommunikatsiooniteenuste...
61 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Vana-Rooma kronoloogia ja mõisted

karmid, sätestades muuhulgas võlaorjuse ning võlgniku hukkamise kui too laenu tagasi maksta ei suuda.Hiljem seaduseid muudeti kuid roomlaste mälestustes püsisid need kindlalt Rooma õiguse lähtekohana. Klient- ennast patrooni kaitse alla andnud inimene vanaroomas ja itaalias, vastutasuks lubas patrooni ustavalt teenida Patroon- jõukas ja suursugune inimene vanaroomas, kes võttis vaesema roomlase kliendina enda kaitse alla Preetor- vanarooma kõrge riigiametnik, kes vastutas eelkõige kohtukoraalduse eest, kuid vajaduse korral asendas konsulit Tsensor ­ vanarooma riigiametnik, kes pidi jälgima roomlaste kombeid ja korrigeerima kodanike ning senaatorite nimekirju Kvestor ­ vanarooma rahandusametnik, algselt nimetati konsulite poolt Diktaator ­ piiramatu võimuga riigiametnik vanaroomas, seati ametisse kriisiolukordades pooleks aastaks

Ajalugu → Ajalugu
19 allalaadimist
thumbnail
5
odt

Kokkuvõte Rooma ajaloost

Rooma rahva Plebeid , esialgu need kodanikud, kes ei põlvnenud kuningliku senati liikmeist, hiljem hakati nii tähistama lihtrahvast. Plebeid jagunesid varandusliku seisundi järgi: ratsanikud ( kõige jõukamad, kes vabariigi ajajärgu lõpul kuulusid juba koos patriitsidega valitsevasse klassi), keskmiselt jõukad jalaväelased ja päris vaesed proletaarid. Et end võimaliku vägivalla eest kaitsta, siis kujunesid välja kliendisuhted. Vaesemad kodanikud andsid end kliendina mõne rikkama kodaniku, patrooni hoole alla ja said kasutada maad. Vastutasuks pidid nad patrooni igati toetama nii rahvakoosolekul hääletades kui ka ihukaitsjana. Rooma vabariik 510- 30 eKr. Valitsemiskorraldus. Kõrgem võim kuulus vormiliselt rahvakoosolekutele e. komiitsidele. Koosolekuid peeti linnast väljas Marsi väljakul. Hääletati elupaikade ja sõjaväeosade kaupa. Koosolekul

Ajalugu → Ajalugu
15 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

võiks potentsiaalne klient meie tootest loobuda. Toitlustusasutuse puhul võib konkurendina käsitleda naabertänavas tegutsevat väikest pubi, kes pakub oma toodet põhimõtteliselt samadel alustel nagu seda on kavas teha meil. Samuti võiks konkurendiks pidada kolm tänavat eemal tegutsevat hamburgeri kiirsöögikohta. Kui teil on läheduses konkureerivad ettevõtmised, siis see on samuti hea koht info ammutamiseks. Nimelt peaks kliendina neid kohti mõnikord külastama. Ja kui käituda "nõudliku" kliendina, võib kätte saada igasugust salajast infot ja toimimisskeeme, mille teadmine võib anda teile olulise eelise konkureerimisel. Toitlustusasutuse puhul on väga hea istuda konkurendi juures tehes sealjuures märkmeid ja tähelepanekuid. Näiteks, kes on kliendid, milline on menüüvalik, milline on interjöör, kuidas toimub teenindamine, palju võiks töötada inimesi jne. Samuti oleks oluline märgata nüansse, et

Majandus → Ettevõttlus
55 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Henri de Toulouse Lautrec

Sisukord Lapsepõlv.................................................................................................................. 2 Kunstiõpingud Pariisis ja loominguline areng............................................................ 2 Plakatikunstnik.......................................................................................................... 5 Fotograafia............................................................................................................. 6 Teater ja japonism.................................................................................................. 6 Elu lõpul................................................................................................................. 6 Tuntumad tööd....................................................................................................... 7 Kirjandus......................................................................

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
43 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Rooma

1. Iseloomusta etruske. Etruskide päritolu pole teada, nende kultuurist leiab foiniikia kui ka kreeka jooni. Nad kujundasid kreeka tähestiku põhjal oma tähestiku. Kuigi on leitud etruskide raidkirju ei suuda seostada ükski teadlane seda keelt ühegi keelega, ja need tekstid on siiani arusaamatud. Etruskid olid suurepärased meresõitjad, kardetud piraadid. Nende käsitöö ja metallitöötlemine oli kõrgelt arenenud. Nad elasid Etuurias. 2. Milline on legend Rooma linna tekkest ja milline on teaduslik seisukoht? Legendi järgi järgi rajas Rooma linna 2 venda Romulus ja Remus, kuid kui nad hakkasi linna ehitama puhkes nende vahel tüli Romulus tappis Remuse ja sellest tulebki Rooma nimi. Teaduslikult oli linna kujunemine järk-järguline protsess. 10 sajandil kujunes Paltinuse künkale asula. Teised kõrgendikud asustati natuke hiljem ja terviklik linnakompleks kujunes 6 saj eKr....

Ajalugu → Ajalugu
14 allalaadimist
thumbnail
14
docx

EESTI TEENINDUSE HINNANG

koondatakse, siis mõjutab see otseselt ka teeninduskultuuri. Tööhõive määr, mis oli ligi 70 protsenti 2008 aasta keskel, langes alla 59 protsendi 2010 aasta alguseks, kajastades eriti tugevaid muutusi ehitussektoris ja tootmises ning lisaks ka kaubanduses ja transpordis. (Markoo; Tammaru, 2011: 9). Joonis 1. Rahvaarv ha maksutulu 2000-2009. (Aas, 2007). 5 Kõik inimesed on tarbijad ja seega ka kliendi rollis olnud. Mida aga inimesed kliendina ootavad on erinev. Ootusteks on ikkagi viisakas vastuvõtt ja meeldiv teenindus. Teenindaja ei pea oma nahast välja hüppama piisab ka väikestest pisiasjadest nagu esimesena kontakti alustamine ja naeratus. Üldjuhul on aga kontakti alustamine ja loomine on puudulik, mistõttu klient tajub, et ta pole oodatud, vaid pigem segab teenindajat. (Aeternum, 2011; Teenindaja). Sellised väikesed pisiasjad mõjutavad teenindust ja arvestades eestlase üldtuntud tagasihoidlikust oleks üheks plussiks

Turism → Restoraniteenindus
13 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Tsivilisatsiooni teke, Vana-Kreeka, Vana-Rooma

Herodotos- hakkas esimesena uurima ja üles tähendama lähema ajaloo sündmusi. Tema teos ,,Historia" 3. Vana-Rooma Kuningriik: kuningas valitses koos nõukoguga e. senatiga, mille koosseisu kuulusid tähtsamate sugukondade vanemad. Rahvakoosolek ­ hääleõiguslikud kodanikud said hääletada erinevate ettepanekute üle ning kinnitati ka kuningas. Senat- nõukogu, kuhu kuulusid tähtsamate sugukondade vanemad. Vaene kodanik andis end kliendina rikka ja mõjuka kaaskodaniku e. patrooni kaitse alla. Klient sai patroonilt kasutamiseks maad ja pidi omalt poolt patrooni heaks koormisi kandma ning temaga koos sõjaretkedel käima. Vabariik: konsulid- 2 kõrgemat ametnikku moodustasid 2 konsulit, kes pidid eeskätt juhtima sõjaväge. Patriitsid olid põliste suguvõsade liikmed, usuti et pärinevad kuulsatest esiisadest. Ainult nemad võisid olla riigiametnikud, jõukad maavaldajad. Need kes patriitside hulka ei kuulunud nim

Ajalugu → Ajalugu
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Muistne Itaalia, Vana-Rooma algus, Rooma Vabariik ja Rooma langus

Tegelikult puudub sellel daatumil igasugune usaldusväärne põhjendus, kuid Rooma ajaloo traditsioonilise algpunktina käibib see tänapäevani. Kuningate aeg 753-510 eKr. Pärimuse järgi sai Romulus Rooma esimeseks kuningaks. Kokku valitses seal selle aja jooksul seitse kuningat. Kuningas valiti rahvakoosolekul. Ta valitses koos nõukogu ­ senatiga, mille koosseisu kuulusid tähtsamate sugukondade vanemad. Ühiskonnas toimis kliendi ja patrooni suhe. Vaene kodanik andis end kliendina rikka ja mõjuka kaaskodaniku ehk patrooni kaitse alla. Klient sai niimoodi patroonilt maad laenuks põllumajanduseks, kandis patrooni heaks koormisi ja käis temaga sõjaretkedel. Patroon sai nii mõjuvõimu rahvakoosolekutel, kus tema kliendid tegid talle meelepäraseid otsuseid. Vajaduse korral pidid kõik roomlased ilmuma sõjaväkke ettenähtud relvastuses, mille muretsemine oli igaühe enda probleem. Kõige vaesemad, maata kodanikud, olid sõjaväekohustusest vabastatud. Nende

Ajalugu → Ajalugu
62 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kreeka ajalugu

· hoolimata oma haritusele olid haritud orjad võrdväärselt teiste orjadega samamoodi oma peremehe omand. · omanik võis teha oma orjaga ükskõik mida · vastavalt orja-peremehe suhetele lubas peremees nt. orjal endale elatist teenida. · orje lasti ka vabaks mis polnud ühiskonnas mingi haruldus. o tehti heast sudamest o tänutäheks o või mõne muu asja pärast. · tavaliselt oli ori peale vabaks laskmist seotud oma peremehega kliendina. · peale vabakslaskmist loeti orje kohe Rooma kodanikeks. · vabakslastud üritasid iseseisvas elus ennast tõestada ning tihtipeale said nad väga mõjukale kohale. Perekond ja kasvatus · perekond oli mehekeskne · perekonnapeale(mehele) kulus piiramatu võim kõigi pereliikmete üle. · isal oli õigus ka oma pereliige surma mõista kuid sellega võis kaasneda ühiskonna hukkamõistmine. · naistel puudusid poliitilised õigused.

Ajalugu → Ajalugu
21 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Kaudsed konkurendid Neutral ja Minirisk kuid kuna nende hinnatase on tunduvalt kõrgem, ei mõjuta nad Mayeri Sensitive pesugeeli ostmist oluliselt. 11 Kokkuvõte Töö koostamine oli autorile põnev ja silmaringi laiendav. Head informatsiooni sai Mayeri koduleheküljelt kui ka suheldes ettevõtte turundusspetsialistiga. Mayeri tehas asub Tabiveres. Enamus kohalikest oli rõõmuga nõus vahendama oma muljeid nii töötajatena kui ka kliendina. Heameel oli ära tunda, et enamus pesugeeli ostjatest on märganud tootel samu häid tunnuseid. 12 Viited 1. Jaansoo A., Turunduse alused I, AS Innove 2014. [http://www.ekk.edu.ee/vvfiles/0/Turundus%20I.pdf] 12.11.2014 2. Tolk Ü., Toode turunduses, Tartu Kutsehariduskeskus 2014. [http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/toode_turunduses/index.html] 3. Mayeri Industries AS kodulehekülg [http://mayeri

Majandus → Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

suurlinnadele. Mitmed need puhkekeskused pakuvad klientidele matkasi, ekskursioone kui ka sauna. Seega on nad meile konkurentideks. Samuti on neil juba välja kujunenud maine, mis on neile kasuks. Neid on lihtne neti otsingumoorotist üles leida. Samuti on suur pluss ka see, et nad asuvad keset loodust, eemal linnadest. Miinusteks on samas ka asukoht, kuna nad pole ligidal suurlinnadele ja seetõttu peavad nad ennast pidevalt reklaamima. Mina kui käisin kliendina Nelijärvel, sain ma väga hea kohtlemise osaliseks, seetõttu arvan, et nad suhtuvad igasse klienti nii ja tänu sellele suhtuvad kliendid ka neisse hästi. Kõik need ettevõtted on samas meiega võrdväärsed kuna kellegil pole asukoht ideaalne. Meie eeliseks on see, et seal asuvad mitmed vaatamisväärsused, järved, jõgi mis voolab läbi puhkekodu ning mäed. Muidugi hakkame me osavõtma mitmetest laatadest ja messidest.

Majandus → Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Sotsiaalhoolekanne

teenuste osutamisel: sotsiaalsed sihtrühmad? poole suunatud teenustele ja kes · Institutsioonidevaheline teeb seda vastumeelselt. Üldiselt Sotsiaalhoolekande seaduses on määratletakse inimesi sotsiaaltöö koostöö on nõrk, spetsialistide toimetulek defineeritud kui isiku või kliendina siis, kui nad suhtlevad vastutus ja tööjaotus ebaselge; perekonna. sotsiaaltöötajaga. · Hoolekande meetmete Sihtrühmade väljaselgitamine efektiivsus sõltub suuresti tähendab elanikkonna nende osade 23. Millal sai alguse teistest avalikest teenustest (nt kindlakstegemist, kellele haridusja tööturuteenused), mille hoolekanne?

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
175 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

kliendid on neile kui näota olevused. Ka Rimi on suur jaekaubandusettevõte ning ilmselt ei ole hirmu, et nad jääksid kahjumisse, kui kaotavad mõned kliendid. Nende mõnede klientide all on mõeldud inimesi, kes on kursis teenindusmõttelaadiga ning hindavad seda. Tundes valdkonda leiavad nad kindlasti mõne ettevõtte, kus nendega ollakse viisakas, neile naeratakse ning tehakse kõik endast olenev, et ta saaks tunda end kliendina. Nii kaua kui neil pole hirmu kahjumisse jääda, ei hakka seal ka midagi muutuma. 8 Tegelikult on rõõm tõdeda, et Eestis on teeninduolukord paranenud. Varem käisid poes, siis ei öeldud isegi tere, nüüd leiab harva kohti, kus seda ei tehta. Klienditeenindajad on ikkagi enamjaolt viisakad. Kuid siiski on veel palju ära teha ning suurepärased klienditeenindajad on vaid käputäis. Suurepäraseks ei sünnita, selleks tuleb arendada ennast

Majandus → Teenindus
87 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Keskaja Rooma

Rooma paiknes Apeniini poolsaarel ning selle lähedal asuvatel saartel.. Sealse rahvastiku moodustasid algeslt: 1) etruskid (Põhi) 2) indoeurooplased, itaalikud+latiinid (Kesk) 3) kreeklased (Lõuna) Itaalikud harisid põldu ning kasvatasid karja. Nad hindasid kõrgelt vaprust , distsipliini ja muid sõjas tarvilikke omadusi. Kreeklased Itaalias juurutasid viinamarja- ja oliivikasvatust, tõid kaasa linnriikliku ühiskonna korralduse, tähestiku, rahamüntimise, Homerose eeposed, oma jumalad ja müüdid, sammuti ka aristokraatliku elulaadi. Etruskid Etruskide päritolu on tundmatu. Nad käisid tihedasti läbi kreeklaste ning foiniiklastega ning nende kultuuris võib leida mõjutusi mõlemalt poolt. Nad võtsid üle kreeklaste tähestiku ning kohandasid selle oma keelele. Etruskide ajalugu ja kultuur on tuntud üksnes arheoloogiliste mälestiste ja kreeka ning rooma autorite teoste poolt. Etruskid olid ettevõtlikud meresõitjad ning kaupmehed, s...

Ajalugu → Ajalugu
11 allalaadimist
thumbnail
5
txt

Vana-Kreeka kultuuri kokkuvõte

kui omaette seisused. Need seisused asendas sna peatselt uus aristokraatia nobiliteet, kes hoidis reaalset poliitilist vimu endiselt enda kes. 18) etruskid miks olulised? Etruskid on loonud Itaalia kige varasema krgkultuuri See rahvas elas Kesk-Itaalias, tnapeva Toskanas, mida vanasti kutsuti Etruuriaks Kreeklased kutsusid etruske trreenideks 19) patroon-- jukas ja suursugune inimene Vana-Roomas, kes vttis vaesema roomlase kliendina oma kaitse alla klient-ennast patrooni kaitse alla andnud inimene Vana-Roomas ja Itaalias, vastutasuks totas patrooni ustavalt teenida. ...Patroon ja klient rikkaid ja vaeseid roomlasi hendas sageli patrooni ja kliendi vahekord, klient oli vaene Patriits- muistsest suguvsast prit suursugune roomlane Plebei- Vana-Rooma lihtrahva liige Patriits ja plebei- neil oli abielukeeld, Rooma vabariigi algul olid plebeid riigivimust krvale jetud, kuid aja jooksul vtsid nad ktte

Ajalugu → Ajalugu
18 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun