Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on organisatsiooni peamised koostisosad ja mis on nende roll?
  • Kuidas on omavahel seotud 4 peamist juhtimisfunktsiooni?
  • Mille poolest erinevad organisatsiooni mikro-ja makrokeskkond?
  • Mida kujutab endast PEST-analüüs ja kuidas seda koostatakse?
  • Milline on strateegilise kavandamise protsess ja milliseid tegevusi ta sisaldab?
  • Kus me oleme praegu olukorra kaardistamine?
  • Kus me tahaksime olla teatud aja möödudes visiooni loomine?
  • Kuidas me jõuame soovitud olukorrani strateegia?
  • Milliseid konkreetseid samme on selleks vaja teha tegevuskava?
  • Kuidas me oma tegevust mõõdame seire kontroll tagasiside?
  • Mis on SWOT analüüs kuidas see on seotud PEST analüüsiga?
  • Millised on meie tugevad küljed?
  • Millised on meie nõrgad küljed?
  • Mille poolest me teistest erineme?
  • Mida teised meist paremini teevad?
  • Mille poolest erinevad missioon ja visioon?
  • Mis neid iseloomustab?
  • Kuidas minu tegevus toetab seda visiooni?
  • Mis on strateegilised eesmärgid ja mida tuleb jälgida nende püstitamisel?
  • Mis on strateegia?
  • Mille poolest erinevad töö spetsialiseerimine laiendamine rotatsioon ja rikastamine?
  • Millal on juhtimisulatus suurem või väiksem millest see oleneb?
  • Millised on nende struktuuride plussid ja miinused?
  • Kuidas määratleda probleemi ja millised on siin peamised võimalikud vead?
  • Kuidas otsustamine on seotud keskkonnaga?
  • Mida kujutab endast ajurünnak ja millal on seda sobiv kasutada?
  • Millistest inimestest peaks koosnema meeskond?

Lõik failist

b>Lõpuseminari kordamisküsimused

  • Millised on organisatsiooni peamised koostisosad ja mis on nende roll?
    Organisatsiooni koostisosad on strateegia, struktuur, inimesed ja tehnoloogia . Strateegia annab üldise suuna, tegevus on seeläbi koordineeritud ja eesmärgistatud; inimesed annavad organisatsioonile oma väärtuste ja arusaamadega oma „näo“, moodustavad organisatsiooni kultuuri, määravad, kuidas seal asju tehakse, millistest tegutsemispõhimõtetest lähtutakse. Struktuur näitab seda, kuidas inimesed organisatsioonis paiknevad, mis on kellegi ülesanded, kes kellele allub ning tehnoloogia roll on aidata tööprotsesse efektiivsemaks muuta. Tehnoloogiat on kolme liiki: füüsilised vahendid, protsessid ning oskused ja teadmised, olenevalt organisatsiooni tegevusvaldkonnast, võivad seal olla esindatud kõik kolm (suured organisatsioonid ) või ka ainult üks (nt oskused ja teadmised väikeses konsultatsioonifirmas).
  • Kuidas on omavahel seotud 4 peamist juhtimisfunktsiooni ?
    4 juhtimisfunktsiooni on:
    Planeerimine (eesmärkide seadmine, kavade koostamine, vahendite leidmine)
    Organiseerimine (ül, vastutuse ja ressursside jaotamine eesmärkide täitmiseks)
  • Vasakule Paremale
    Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #1 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #2 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #3 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #4 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #5 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #6 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #7 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #8 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #9 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #10 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #11 Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused #12
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-05-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor liikats Õppematerjali autor
    Lõpuseminari kordamisküsimused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    30
    docx

    ORGANISATSIOONI JUHTIMINE

    TMO3171 ORGANISATSIOONI JUHTIMINE KORDAMISKÜSIMUSED – KONTROLLTÖÖ nr 1 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Organisatsioon on inimrühm, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel (teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke.). Tunnused:  Organisatsioon on sotsiaalset identiteeti omav grupp, mis tähendab , et org-l on psühholoogiline tähendus igale tema liikmele.  Org-i iseloomustab koordineeritus, inimeste tegevus on organiseeritud ja struktureeritud.  Org-i tegevus on eesmärgistatud, on suunatud teatud tulemuse saavutamiseks 2. Mis on organisatsiooni edukuse eelduseks?  Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine.

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    16
    docx

    JUHTIMISE KT1 KORDAMISKÜSIMUSED VASTUSTEGA 2016/17

     Horisontaalteljel-aeg konkreetse ülesande täitmiseks. 24. Mida nimetatakse strateegiaks? Strateegia- pikaajaliste eesmärkide ja nende saavutamise teede omavahel söestatud ja üheks tervikuks sulatatud tegevuskava. 25. Mida nimetatakse missiooniks? Näide Missioon- kirjeldada organisatsiooni olemasolu põhjuseid ja suunda. NT Bestwine’i missioon on harida inimesi kvaliteetsete veinide maailmas. 26. Mida nimetatakse visiooniks? Näide Visioon- kirjeldab kuidas organisatsioon soovib välja näha tulevikus. NT Bestwine’i visioon on 10 aasta pärast olla Eesti nr. 1 veini maaletoojaid. 27. Milline on strateegilise juhtimise protsess? 1. Organisatsiooni missiooni, eesmärkide ja strateegiate kindlaks määramine. 2. Väliskeskkonna analüüs: missugused trendid võivad mõjutada organisatsooni. 3. Võimaluste ja ohtude väljaselgitamine. 4. Organisatsiooni ressursside (materiaalsete, rahaliste, tööjõu jm) analüüs. 5

    Juhtimine
    thumbnail
    94
    docx

    Juhtimise alused - slaidid piltidega ja kahed eksamiküsimused

    • Suletud ja avatud süsteemid • Kui süsteem ei saa keskkonnast sisendit, siis lõppeb töö iseenesest Juhtimisteooriate areng 5 • OLUKORRALINE KOOLKOND 1970ndad! • Mõjutajad: ärikeskkond,tehnoloogia, organisatsiooni suurus • Võtmesõna: paindlikus • Esmane on ühendada olemasolev (mitte luua uut) • Tööd hästi teha on palju viise • Iga olukord on unikaalne • Kindlate reeglite asemel välis- ja sisemõjutuste analüüs Juhtimisteooriate areng 6 • ÕPPIV ORGANISATSIOON 1990ndad • Peter Senge “Viies distsipliin” (1990) • Keskkonna muutused tingivad muutuse organisatsioonis • Oskused, hoiakud, käitumine- kõik õpitakse jooksvalt • Eluaegne õpe • Vajalik õppimistingimuste olemasolu. • Organisatsiooni areng teatud faasini, kui õppimise eeltingimus • Iga organisatsioon õpib oma moodi • Suurendatakse võimet saada tulemusi • Üksikute liikmete õpitulemused on kõigele organisatsioonis kättesaadavad ÕPPIV ORGANISATSIOON

    Juhtimispsühholoogia
    thumbnail
    15
    doc

    Juhtimine

    TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2015 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad

    Juhtimine
    thumbnail
    23
    docx

    Organisatsiooni Juhtimine - Kontrolltöö I kordamisküsimused

    Kindel kord ja õigused ei ole maha salatud ja neid vajadusel ka muudetakse Inimestele suunatud - arvestab esimesena töötajate huve ja arvestab nende vajadustega. 2. Mis on organisatsiooni edukuse eelduseks? Kõige tähtsam ülesanne on tulemuste andmine. Igal organisatsioonil on vähemalt neli põhilist koostisosa: Inimesed Tegevused Siseehitus Ainelised ja rahalised varad Lisaks sellele peab organisatsioon olema suunatud pidevale arengule, tähtis on ka loovus, uuendused, muudatused. Ta peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda ja sellele baseerudes tegema muudatusi ja uuendusi. Uuendusel on mõte ainult siis, kui väliskeskkond selle omaks võtab. 3. Mida nimetatakse juhtimiseks? Juhtimine - on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, mille eesmärk on saavutada organisatsiooni eesmärgid ja hoida organisatsiooni liikmed õnnelikuna. Tulemuste

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    14
    docx

    Juhtimine vastused

    Organisatsiooni sotsiaalne vastutus tähendab seda, et organisatsioonid tegutsevad vabatahtlikult ja ilma seadusest tuleneva kohustuseta sotsiaalsete ja keskkonnaalaste eesmärkide saavutamiseks oma igapäevases äritegevuses. Organisatsiooni sotsiaalseks vastutuseks nimetatakse juhtkonna kohustust oma tegevustes üheaegselt silmas pidada nii ühiskonna kui organisatsiooni huve. 19. Miks ja kuidas peaksid organisatsioonid sotsiaalselt vastutustundlikult toimima? Vastutustundlik organisatsioon püüab tagada, et tema ettevõtte mõju inimestele, loodusele ja meie planeedile oleks võimalikult positiivne. Ettevõtteid suunavad vastutustundlikkusele rahvusvahelise üldsuse poolt kokku lepitud nõuded, mida iga ettevõtja peab täitma, sest need nõuded põhinevad inimõiguste ülddeklaratsioonil ja rahvusvahelistel tööõiguse reeglitel. 20. Mida nimetatakse kavandamiseks/planeerimiseks? Miks on vaja kavandada/planeerida?

    Juhtimine
    thumbnail
    73
    docx

    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

    Rõhutab üksiku liidri tähtsust ­ intuitsioon, otsustusvõime, tarkus, kogemus. Visiooni olulisus, liidri roll selle väljatöötamises Puudus ­ liigne orienteeritus ühele inimesele Ettevõtluse koolkonna põhiteesid Strateegia eksisteerib liidri mõistuses Strateegia formeerumine on poolteadlik, tugineb liidri intuitsioonile ja kogemustele Visioon on liidri kinnismõte Visioon on paindlik (juht korrigeerib seda). Puudub detailne ettekavandamine. Organisatsioon paindlik, reageerib ruttu juhi juhtnööridele Otsitakse turunisse, välditakse konkurentsi. Kognitiivne koolkond Strateegia formeerimine kui vaimne, tunnetuslik protsess. Uurib strateegia mõistuses toimuvat. Uuritakse erinevate tegurite mõju otsuste langetamisele. Kognitiivse koolkonna lähtepositsioonid Strateegia formeerumine tunnetuslik, toimub strateegi mõistuses Strateegiad kui perspektiivid ­ kontseptsioonid, kaardid, skeemid jne Maailma saab kujutada, raamistada, konstrueerida

    Juhtimine
    thumbnail
    60
    doc

    Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

    TMO0010 JUHTIMINE - KORDAMISEKS kevad 2014 Mida peab teadma eksamil 1. Organisatsiooni mõiste Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. 2. Juhtimise kui protsessi mõiste Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on tulemuste andmine.

    Juhtimine




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun