Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse alused kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on turundus ?
  • Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis?
  • Mis on strateegiline turundus?
  • Kus me praegu oleme?
  • Kuhu me tahame jõuda?
  • Kuidas eesmärgini jõuda?
  • Kuidas kindlustada et eesmärk saavutatakse?
  • Mis on taktikaline turundus?
  • Millistele juhtimisküsimustele aitab taktikaline turundus vastuseid leida?
  • Mis on turundusmeetmestik marketing mix?
  • Mis on turundusmeetmestiku komponendid?
  • Mis on turunduskontseptsioon?
  • Mis on turunduse planeerimise kolm probleemvaldkonda 3C?
  • Mis on turundusplaan?
  • Mis on turundusplaani roll?
  • Mis on sihtturunduse strateegia?
  • Mis on massturunduse strateegia?
  • Mis on sihtturunduse strateegia eelised massturunduse starteegia ees?
  • Mis on sihtturunduse strateegia koostamise etapid?
  • Mis on segmenteerimine?
  • Kuidas aitab segmenteerimine sihtturunduse strateegiat koostada?
  • Mis on 5 olulist kriteeriumi mis aitavad segmentide tunnuste määramist hästi teostada?
  • Mis on sihturunduse kontsentreerumisstrateegia?
  • Mis on diferentseerimisstrateegia?
  • Mis on toote positsiooneerimine?
  • Kui mõlema ühisnimetajaks on imago ehk mulje?
  • Mis on kliendiprobleem ja toote väärtuspakkumine ehk lahendus?
  • Kuidas need mõisted seostuvad tootearendusega?
  • Kes või mis on early adopter?
  • Millises toote elutsükli faasis toimub toote tutvustamine?
  • Mis on bränd Kuidas on seotud mõisted brändi identiteet ja brändikuvand imago?
  • Kuidas luuakse brände " jäämäe " mudeli järgi?
  • Kuidas eristuvad "jäämäe" "veepealne" osa ja " veealune " osa?
  • Miks on hinnakujundus hinna määramine etapiline protsess?
  • Millised on peamised etapid?
  • Kuidas erinevad hinnakujundus ja hinnapoliitika?
  • Mis on turunduskommunikatsioon?
  • Mis on turunduskommunikatsiooni viis etappi ?
  • Millistes etappides tegutseb peamiselt turundusspetsialist?
  • Kuidas mõjutavad ostuvalmiduse staadiumid turunduskommunikatsiooni?
  • Kuidas toimub kanalistrateegia kujundamine?
Vasakule Paremale
Turunduse alused kordamisküsimused #1 Turunduse alused kordamisküsimused #2 Turunduse alused kordamisküsimused #3 Turunduse alused kordamisküsimused #4 Turunduse alused kordamisküsimused #5 Turunduse alused kordamisküsimused #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Renqke Õppematerjali autor
Turunduse aluste arvestus - küsimused ja vastused.
Turunduse olemusest kuni turundusstrateegiate ja taktikateni välja. Turundusskeemid, segmenteerimine, bränd, hind, toode.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

Turundus
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta.

Turundus
thumbnail
9
docx

Turundus ja müük

Turundus ja müük, eksamiks kordamine 1) Defineeri turunduse mõiste Turundus tervikuna on elementide kombinatsioon. Turundus on paljude tegevuste kogum, mis hõlmab turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, logistikat, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja sõltuvalt kaubast veel mitmeid muid tegevusi. Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajaduste tundmaõppimiseks, nende rahuldamiseks ning samal ajal ka ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. Kõige lihtsam definitsioon- turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine (meeting

Majandus
thumbnail
4
rtf

Ettevõtluse õpimapp - turundus ja sihtturundus

Tootja -----tehas-------erakliendid äriettevõtted 1)kaup 2)raha 3)informatsioon KVALITEET! (disain,suurus) avalik sektor Segmenteerimine Turu segment on sarnaste vajadustega tarbijarühm,kes reageerib ühiselt teatud turundusmeetmetele. Vajadused ja tundlikkus turundusmeetmetele varieeruvad uuesti erinevate segmentide vahele, kuid mitteoluliselt ühes segmendis. Turu segmenteerimine on protsess, mille käigus kogu turg(tarbijad). Segmenteerimise alused · Demograafilised näitajad(vanus,sugu,sissetulek,rahvus,haridus). · Geograafilised näitajad(piirkonnad). · Sotsiaal-psühholoogilised näitajad(isiksusetüüp,elustiil,sotsiaalne klass,tarbimisstiil). Segmenteerimise nõuded · Mõõdetavus: kliendigrupi suurus ja ostujõud peavad olema mõõdetavad · Juurdepääs: kliendigrupile peab juurde pääsema ja neid peab saama teenindada

Turunduse alused
thumbnail
7
docx

Turg Turundus Konkurents

TURG Nõudlus – sisaldab tarbija soovi ja maksevalmidust. Kui inimesel on soov, aga ta ei ole nõus maksma, siis nõudlust EI OLE Soovid on vajaduste kohandatud väljendused. (Kohandaja kultuurikeskkond – kui eestlane tahab süüa, siis liha ja kartulit!) Kui inimene tahab süüa, siis turundus kujundab, mida täpsemalt süüa. Vajadus on inimeste sisemine tegur millegi järele. Vajaduste käsitlus – Maslow’ vajaduste hierarhia Eneseteotstusvajadus Tunnustusvajadus Armastus- ja kuuluvusevajadus Turvalisusvajadus Füsioloogilised vajadused TURG – traditsiooniliselt füüsiline koht, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks-müügiks Nõudluse mõistest – potentsiaalsete ja praeguste tarbijate hulk, kes soovivad ettevõtte tooteid osta ning ka nende eest tasuda.

Kategoriseerimata
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi:

Majandus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
49
ppt

Turundus

  Turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.  Turundustegevus algab pikalt enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele (Joonis 1), kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel.  Joonis 1 Kliendi vajadusi arvestav turunduse juhtimine Turunduse rolliks on  mõjutada nõudluse suurust. Turunduse eesmärgiks ei ole mitte ühekordselt müügitehingult maksimaalse kasu saamine, vaid vastastikku kasulike pikaajaliste suhete arendamine. Joonis 2 Kliendi soovidel ja vajadustel põhinev ostuotsus Turundus-uuring ja turu- uuring: Turundus-uuring tegeleb ettevõttele vajalike andmete kogumise ja analüüsiga, näiteks konkurentide tegevuse uuring. Turu-uuring selgitab klientide võimalikku

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun