Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaan (0)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

Tartu Kutsehariduskeskus
Turismiosakond
Jaanika Karp
TURUNDUSPLAAN
Juhendaja Maarja Nõmme
TARTU 2016

SISUKORD


1.SISSEJUHATUS 3
2. MISSIOON 3
3. VISIOON 4
4.EESMÄRGID 4
5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS 4
5.1.Turustatava turismitoote kirjeldamine 4
5.2.Kliendisegmentide kirjeldamine 5
5.3.Konkurentsianalüüs 5
6.TEGEVUSKAVA 5
7. FINANTSPROGNOOSID 7
7.1. Hinnapakkumine 7
7.2.KLIENDI HINNAPROGNOOS 9
  • SISSEJUHATUS


    Tegutseme turismivaldkonnas giidituuride ettevalmistamise ja läbiviimisega. Tõukerattatuuri käigus pakume inimestele aktiivset ajaviidet Annelinna päevade raames, meie kliendid saavad põnevaid teadmisi ja nostalgia tunnet Annelinna kohta. Tõukerattatuuri teemaks on 90´ndate Annelinn .
    Me pakume vaheldust Tartus muidu toimuvale tõukerattatuurile sellega, et teeme teistsuguses linnaosas tuuri ja seda kõike tasuta. Lisaks sellele on tuuri lõpus tore viktoriin , kus jagame parimatele Tartu Kutsehariduskeskuse meeneid.
    Tuuri sihtrühmaks on gümnaasiumi ja ülikooli noored, keskealised ja reipamad vanemad inimesed, kellel puudub liikumispuue, mis takistaks tõukeratasetel sõitmist.
    Ühel tuuril saab korraga osaleda 10 inimest. Nende seas on meie poolt giid ja reisisaatja. Tuuri käigus kasutame ka giidisüsteemi, mis koosneb saatjatest ja kõrvaklappidest. Ohutuse tagamiseks on meil pakkuda ka kiivreid . Et tagada klientide suurem rahulolu, pakume tuuri ajal ka juua. Olemas on hädajuhuks ka plaastrid , sidemed ja valuvaigistid . Kõigi nende asjade tuuril kaasas kandmise eest vastutab reisisaatja. Osalejad saavad oma murede korral pöörduda reisisaatja poole (nt. peavalu, haav , janu). Giidi ülesandeks tuuri ajal on anda infot Annelinna ja selle ajaloo kohta, valida sobiv marsruut ja inimestele sobiv varjulisem koht, kus nad saavad kuulata giidi juttu .
    Tuuri lõpus saab iga osaleja endale diplomi ja küspsisepakikese. Samuti anname kohapeal võimaluse täita tagasisideküsitluse lehte. Kui nad seda kohapeal ei soovi
  • Vasakule Paremale
    Turundusplaan #1 Turundusplaan #2 Turundusplaan #3 Turundusplaan #4 Turundusplaan #5 Turundusplaan #6 Turundusplaan #7 Turundusplaan #8 Turundusplaan #9
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 113 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Jaanika Karp Õppematerjali autor
    Antud turundusplaan on Annelinnas korraldatud tõukeratta tuuri kohta.
    Antud töös on olemas enamus punktid, mida läheb vaja turundusplaanis: missioon, visioon, eesmärk, välis- ja sisekeskkonna analüüs, tegevuskava, finsantsprognoos.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    13
    docx

    Turundusplaani analüüs

    Tartu Kutsehariduskeskus Turismiosakond Jaanika Karp ja Riho Majas TURUNDUSPLAANI ANALÜÜS Juhendaja Maarja Nõmme TARTU 2016 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................3 2.SWOT.....................................................................................................................................................................4 3.MISSIOON.............................................................................................................................................................6 4.EESMÄRGID.........................................................................................................................................................6 5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS...............................................................................................

    Turundus
    thumbnail
    51
    pdf

    Turundusplaani koostamise juhend

    ettevalmistamiseks. Äriplaan on strateegiline dokument, milles näidatakse ära ettevõtte olemus, tegevussuunad ja eesmärgid ning see sisaldab finantsprognoose. Äriplaan on planeerimisvahend, mis asetab organisatsiooni juhtimisotsuseid laiemasse konteksti, näidates ära firma tegevussuunad funktsionaalsetes valdkondades (nt tootmises ja teeninduses, tootearenduses, inimressursside juhtimises, turunduses ja mujal). Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. EASi eesmärk on toetada uute turismitoodete/-pakettide arendamist ja jagada ettevõtja riske uutele turgudele sisenemisel. Kooskõlas ettevõtte kui terviku äriplaani ja strateegiaga (n-ö korporatiivse tasandi strateegiaga) võib organisatsioon koostada ka projekti äriplaani, mis

    Ainetöö
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus



    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun