Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUSPLAAN (1)

4 HEA
Punktid

Lõik failist


TURUNDUSPLAANI VORM
AINES ETTEVÕTLUS JA TURUNDUS

EESÕNA JA INSTRUKTSIOON
Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millises piirkonnas) ja millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata. Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites kõik selle turundusplaani osad. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi, vajadusel saab sinna sisse lisada tabeleid/ jooniseid või muid illustratsioone. Kui formulari alapunkt sisaldab tabelit, on selle täimine kohustuslik.
1. TURUNDUSPLAANI SISU LÜHIKIRJELDUS. Käesolevalt kirjeldage oma ettevõtmisest lähtuvat planeeritavat tegevust, tuues välja vähemalt tegevusvaldkonna lühikirjelduse; millises piirkonnas tegutsete; millistele turgudele ja kliendigruppidele oma tooteid/ teenuseid pakutakse.
2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED. Käesolevalt täida formulari üldandmete osa. Kui on tegemist asutatava osaühinguga või muu äriühinguga, palun täitke ka kolm viimast veergu.
Ettevõtte nimi
Ettevõtte juriidiline vorm
Ettevõtte tegevusala
Ettevõtte tegevuspiirkond
Ettevõtte kontaktandmed (aadress)
Telefonid ja faks
E-mail
Kontaktisik, tema telefon
Juhatuse liikmed
Omakapital
Omanikud, nende osa kapitalist
3. ÄRIIDEESTIK. Käesolevalt palun tabeli vormis loetleda detailsemalt ettevõtte planeeritavad tooteid/ teenuseid; kliente; ettevõtte eeliseid ja peamiseid konkurente. Nimeta igast kriteeriumist minimaalselt kolm ( maksimumi ei ole määratletud).
Toote/ teenused: Ettevõtte eelised:
* *
* *
* *
Kliendid: Peamised konkurendid:
* *
* *
* *
4. ETTEVÕTTE PÕHIEESMÄRK, TURUNDUSEESMÄRGID. Käesolevas blokis tuleb kirjeldada ettevõtte põhieesmärki (võite kirjeldada ka ettevõtte alaeesmärke; samuti visiooni, missiooni). Oluline on kirjeldada turunduse eesmärke, s.h ka müügieesmärke, toote/ teenuse-, hinna-, turustus-, teenindus-, reklaami jm eesmärke (mida oma ettevõtmisega kaasnevalt oled püstitanud).
5. TURUNDUSKESKKONNA ANALÜÜS
5.1 MAKROKESKKONNA ANALÜÜS. Täpsusta millised majanduslikud, poliitilised, sotsiaalsed, looduslikud ja tehnoloogilised faktorid mõjutavad ettevõtte planeeritavat äritegevust. Oluline on iga mõjuri (faktori) välja toomisel analüüsida, kuidas see sinu ettevõtlus(turundus)tegevust mõjutab
5.2 MIKROKESKKONNA ANALÜÜS. Täpsusta millised mikrokeskkonna tegurid ja kuidas sinu ettevõtmist mõjutavad. Ettevõtte tarnijad too välja alljärgnevas tabelis.
Ettevõtte tarnija
Tooraine/materjal
Tarne eemärk
Kontakt
Muu info
6. SWOT ANALÜÜS. Kirjelda oma ettevõtte sisemisi tugevusi ja nõrkuseid, samuti väliskeskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohtusid.
Ettevõtte tugevused
Ettevõtte nõrkused
Ettevõtte võimalused
Ettevõtte ohud
7. TURUNDUSTEGEVUS jm TURUNDUSE ALAPROTSESSID (MÜÜGIPROTSESS, TEENINDUS-PROTSESS jne). Kirjelda alustuseks oma ettevõtte üldist tegevusprotsessi, seejärel turundusprotsesse.
8. TURU ANALÜÜS
8.1 TURUSITUATSIOON JA –ARENGUTENDENTSID
8.2 TURU ANALÜÜS/ TURU SEGMENTEERIMINE
8.3 TURU UURING JA SELLE TULEMUSED
9. KONKURENTSIANALÜÜS. Kirjelda ja analüüsi oma ettevõtte (otseseid) konkurente. Täida ka alljärgnev tabel.
Konkurent
Pakutavad tooted/teenused
Konkurendi hind
Muu info
10. TURUNDUSMEETMESTIKU PLANEERIMINE .
10.1 TOODETE/ TEENUSTE ANALÜÜS. Kirjelda detailsemalt tooteid ja teenuseid. Sul on võimalik seda teha erinevaid meetodeid kasutades.Vaata konspekti
10.2 HINNAKUJUNDUS . Kirjelda ettevõtte hinnakujundust-, eesmärke ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Prognoositavad perioodid ei pea olema aastad, neid perioode võib muuta vastavalt turundusplaani eesmärgile.
Toode/ teenus
Hind
2013
2014
2015
10.3 MÜÜK JA TURUSTAMINE. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turustustegevust.
10.4 MÜÜGITOETUS JA ETTEVÕTTE REKLAAMITEGEVUS. Siin on võimalik kirjeldada ja analüüsida milliseid müügitoetusmeetmeid on plaanis kasutada.
11.TURUNDUSPLAANI REALISEERIMISEKS VAJALIKUD RESSURSID. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis.
Ressurss
Ressursi vajadus/ olemasolu
11.PERSONAL. Kirjelda oma ettevõtte personali ja juhtimistegevust (lühidalt), detailsemalt võid analüüsida personali ja nende tegevust, kes hakkavad realiseerima antud turundusplaani.
12. MÜÜGI PROGNOOSIMINE . Kirjelda millistel alustel ja milliste toodete/ teenuste osas käesoleva turundusplaani raames müüki prognoosid. Täida alljärgnev tabel, koostades müügiprognoos vähemalt esimeseks tegevusaastaks. Kui antud tabelivorm ei sobi, võid kasutada oma tabelit (vormi), kustutades eelneva.
13. TURUNDUSE RISKIANALÜÜS. Hinda ja kirjelda ettevõtte turunduslike riske nii ettevõtte käivitamisel kui ka tegevuse esimestel aastatel.
14. TURUNDUSE EELARVE. Koosta antud turundusplaani raames turunduse eelarve. Prognoosi kõiki turunduskulusid, seda vähemalt esimese tegevusaasta vältel. Kasuta soovi korral alljärgnevat tabelivormi, kui see ei sobi loo oma tabeli(vorm) ja kustuta eelnev.
Turunduskulu liik
1 kuu
2 kuu
3 kuu
4 kuu
5 kuu
6 kuu
7 kuu
8 kuu
9 kuu
10 kuu
11 kuu
12 kuu
Kokku
Vasakule Paremale
TURUNDUSPLAAN #1 TURUNDUSPLAAN #2 TURUNDUSPLAAN #3 TURUNDUSPLAAN #4 TURUNDUSPLAAN #5 TURUNDUSPLAAN #6 TURUNDUSPLAAN #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 193 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor PeiviAss Õppematerjali autor
näidis blanket

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
doc

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE

ETTEVÕTLUSE JA MAJANDUSARVESTUSE ÕPPETOOL TURUNDUSPLAANI VORM METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE Koostaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Käesolev formular on täitmiseks, seda turunduse juhtimise aine iseseisva töö raames. Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millisel turul, ehk millises piirkonnas). Kui äriideestik on paigas on vajadus küsida ­ millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata (ettevõtluse loeng). Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites formulari punktid. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi,

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). 10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. 11.2 Müük ja turustamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks.

Ärijuhtimine
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

Tallinna Majanduskool ÄRIPLAANI VORM Anastassia Agarok, Andra Kaljurand, Joanna Käi, Sandra Aulik Tallinn 2017 1. Äriplaani kokkuvõte VEGAN? on 100% Eesti kapitalil loodud ettevõte, mille eesmärgiks on pakkuda kindlale sihtgrupile mugavat võimalust oma shoppamist ja tarbimist lihtsustada. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: VEGAN? Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing Aadress: Raua tn 4 Telefonid: 5467 3876 E-mail: [email protected] Juhatuse liikmed: Anastassia Agarok, Andra Kaljurand, Joanna Käi, Sandra Aulik Omakapital:

Majandus
thumbnail
12
doc

Äriplaani vorm

Pole teada Grupp OÜ ripplagede paigaldus, põrandakatted, RESTOR AS ehitus, ehitusfirmad, kinnisvara, kinnisvara Pole teada arendus, kinnisvara müük, kinnisvara ost, kinnisvara ost-müük 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. Kaabelite 1,25 Jooksevmeeter paigaldus Vundament 150 m"2 - Hoone 300 T - konstruktsioo Konstruktsioonikohta n Hoone sise- Sisesein - 20-22 m2 ja välisseinte Välissein -20-30 me

Menetluspraktika
thumbnail
14
doc

Äriplaan

Konkurendid : Tartu Tervishoiu Kõrgkooli söökla. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused Kooli söökla Söök tasuta 0.00 Asub meie juures, söök tasuta Kohvik Anneke Soe toit, kohal või 5.10 eur Asub vastaval kaasa tänaval 12. Turundusplaan 12.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ teenus Hind 1.a. 2.a. 3.a. Hommikusöök (puder,tee,võileib) 5 eur 5 eur 6 eur Lõunasöök (supp+teine) 10 eur 10 eur 12 eur Õhtusöök (puder/makaroni+kotl 7 eur 7 eur 8.50 eur ett) Snäkkimine

Tootmine
thumbnail
13
docx

Äriplaan

10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused toitlustus kõrge Hea asukoht, hea Olde Hansa reputatsioon toitlustus kõrge Hea asukoht Raerestoran 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ teenus Hind 1.a. 2.a. 3.a. Pirukas 2.- 2,50.- 2,75.- Tee 1.- 1.50.- 1.75.-

Ettevõtlus
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

tahaplaanile. Põhjenduseks tuuakse sageli see, et on ju juba koostatud äriplaan ja turundusplaani ei ole seetõttu vaja. Kuid selle väitega võib nõustuda ainult osaliselt. Need kaks ettevõttele väga vajalikku plaani on ainult teatud osades sarnased. Seetõttu on sellel, kes omab korraliku äriplaani tunduvalt kergem alustada turundusplaani koostamisega. Alljärgnev joonis püüab selgitad nende kahe plaani omavahelist seost. Äriplaan ja turundusplaan Nagu jooniselt näha, on turundusest ka äriplaanis juttu, kuid tunduvalt üldisemalt, kui turundusplaanis. Sageli on ettevõtte turundusplaan isegi mahukam, kui äriplaan, kuna sisaldab väga põhjalikku käsitlust selle kohta, kuidas on kavandatud ettevõtte turundustegevus. Korralikult koostatud turundusplaan võib olla ettevõttele mitmeti vajalik: 1

Turundus
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

........................ 4 3. Äriidee kirjeldus................................................................................................. 4 4. Visioon, missioon ja eesmärgid..........................................................................5 5. Ärikeskkonna analüüs........................................................................................ 5 9. Turu analüüs...................................................................................................... 7 11. Turundusplaan................................................................................................. 8 2 1. Äriplaani kokkuvõte OÜ Lillekeste raamatupidamisbüroo asutatakse 2015. aasta alguses. Selle ettevõtte omakapital on jaotatud kolme osaniku vahel. 1. osaniku sissemakse on 14500 eurot, 2. osaniku sissemakse on 9000 eurot ning 3. osaniku sissemakse on samuti 9000 eurot. Ettevõttel on 3 omanikku, kes on samuti ka ettevõtte

Raamatupidamine




Kommentaarid (1)




Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun