Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Spordi- ja korvpallipsühholoogia (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON KORVPALLI PSÜHHOLOOGIA?
  • Mis on vaimsete oskuste treenimine?
  • Kes kasutab vaimsete oskuste treenerite abi korvpallis?
  • Kuidas vaimsete oskuste treenimine töötab?
  • Mis on korvpalli psühholoogia?
  • Mis on vaimsete oskuste treenimine?
  • Kes kasutab vaimsete oskuste treenerite abi korvpallis?
  • Kuidas vaimsete oskuste treenimine töötab?
Vasakule Paremale
Spordi- ja korvpallipsühholoogia #1 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #2 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #3 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #4 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #5 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #6 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #7 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #8 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #9 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #10 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #11 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #12 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #13 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #14 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #15 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #16 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #17 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #18 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #19 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #20 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #21 Spordi- ja korvpallipsühholoogia #22
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eek05 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
pdf

II tase psy MA002242

NB! NOORTE SPORDIPSÜHHOLOOGIA KAIVO THOMSON, AAVE HANNUS Nii spordijuhtide kui ka treenerite hulgas kohtab sageli seisukohta, mille järgi on lastele spordi juures justkui kõige tähtsam võistlustel võitmine. Treeninguid alustanud noortega läbiviidud uuringutes on aga täheldatud, et laste eelistused on teised. Nii poeglaste kui ka tütarlaste arvates on kõige tähtsamaks motiiviks sportimise juures see, et treeningutes oleks lõbus/huvitav – “fun”. Loomulikult ei tuleks laste eelistustest lähtuvalt hakata võistlemist taunima, kuid seoses võistlemisega tuleks rangelt järgida spordipsühholoogias levinud vastavat käsitlust (vt Treenerite tasemekoolitus, I osa, Vajaduste saavutusteooria). Käesoleva teema raames tutvustatakse laste sportimishuvi peamisi motiive, aga Noorsport

Kategoriseerimata
thumbnail
14
docx

Spordipsühholoogia eksami kordamisküsimused ja vastused

muutumine. Positiivsete emotsioonide uurimine võib meil aidata paremini mõista sportlikku sooritust ja spordist saadavat kogemust. 8. Mida uurisid Lam jt. (2009) õppimise ja ärevuse seostest ning millised olid nende põhilised järeldused? Uurisid kas õppimine näitliku analoogia kui implitsiitsema õpiviisi najal toob stressirohkes, ärevust tekitavas situatsioonis kaasa sooritusvõime parema säilimise kui klassikaline õppimne detailse tehnilise arusaamise kaudu. Katseülesandeks oli korvpalli vabaviske modifitseeritud ülesanne. Õppimises kasutatud kujundlik analoogia oli teha viske lõpus liigutus „justkui sirutaks käe küpsisepurki küpsise järele“. Arvatakse et see analoogia rõhutab liigutust, mis paneb pallile käe sisse hea tagurpidi vindi, suurendades seeläbi edu tõenäosust. Järeldused: Õppimise faasis, eriti selle hilisemas järgus, paranes statistiliselt oluliselt mõlema grupi sooritus, rühmadevahelist erinevust ei täheldatud

Spordipsühholoogia
thumbnail
26
docx

Spordiüldainete küsimused ja vastused kokku pandud

TREENING JA SOOLISED ISEÄRASUSED 1. Kirjeldage lühidalt soolisi erinevusi maksimaalses hapnikutarbimise võimes ning selgitage nende füsioloogilisi põhjusi. Seega on terve, kuid treenimata naise VO2max väiksem kui mehel. See tõsiasi on vaid osaliselt seletatav sugudevaheliste erinevustega kehakaalus ja keha koostises. Naise maksimaalset hapnikutarbimise võimet piiravad veel südame ja vereringening hingamissüsteemi tagasihoidlikumad funktsionaalsed näitajad, vere väiksem hemoglobiinisisaldus ning väiksem hapniku arteriovenoosne diferents. 2. Milline hormoon mõjutab kõige enam lihaskoe arengut ja põhjustab soolisi erinevusi lihasmassi osakaalus keha koostises? Lihaste hüpertrofeerumine jõutreeningu mõjul tuleb meestel selgemini esile kui naistel seoses meesuguhormooni testosterooni kümneid kordi kõrgema tasemega meestel. 3. Selgitage lühidalt, miks peaksid naissportlased vältima rasvkoe osakaalu langust keha koostises alla 17–12% piiri. Suur risk am

Toit, toitumine ja sportlik saavutusvõime
thumbnail
7
docx

Aus mäng spordis

mis avab inimese parimaid külgi ning aitab jõuda eneseteostuseni. Samuti arendades oskust mõelda, võidelda ja järgida reegleid. See tähendab, et tegemist on keha ja vaimu vahelise harmoonia kehastusega. (http://noorteajakiri.com/2012/04/23/aus-mang-ja-vaartused-spordi/) 1. Aus mäng (fair play) Mis on aus mäng? Kas sõbrakäsi suusarajal kukkunule, kohtunikule märkamatuks jäänud vea tunnistamine palliplatsil või lihtsalt konkurentide austamine? Rahvusvahelise Spordi- ja Kehakultuuri Nõukogu (ICSPI) Ausa Mängu Deklaratsiooni kohaselt on aus mäng käitumisviis, mis põhineb endast lugupidamisel ja hõlmab ausust ning lugupidamist nii meeskonnakaaslaste kui ka vastaste suhtes. Peale selle ka kohtuniku otsuste vaieldamatut aktsepteerimist. Aus mäng ei ole ainult võistleja õigus ja kohustus, vaid ka treenerite, ametnike ja teiste spordiga seotud isikute panus sporti.

Sport/kehaline kasvatus
thumbnail
22
docx

Andekus

TALLINNA ÜLIKOOL Terviseteaduste ja Spordi Instituut Kehakultuuri osakond Pelle Pohlak ANDEKUS Referaat Juhendaja: Kristjan Port Tallinn 2015 Sisukord Sissejuhatus.......................................................................................................... 3 1.Sihipärane treening............................................................................................. 5 1.2 Matthew effect............................................................................................. 6 ............................................................................................................................ 6 1.3 Toetav keskkond........................................................................................... 6 1.4 Mentaalne ja füüsiline harjutamine..............................................................7 1.5 Tegevuse õppimin

Treeningu analüüs
thumbnail
16
docx

Treeneri tasemekoolitus 3. tase. Spordi üldained

Lühiülevaade inimese organismi ehitusest ja talitlusest. 1) Kirjelda lühidalt raku peamisi organelle ja nende põhilisi funktsioone. (Organell ehk raku väikeorgan) Endoplasmaatiline retiikulum on raku organell, mis kujutab endast membraansete seintega torukeste ja põiekeste süsteemi, mille ülesanne on erinevate ainete rakusisene transport ning hõlmab rakus võrdlemisi suure ruumi. Mitokondrid on kahekihilise membraaniga ümbritsetud piklikud organellid, mis mõnedes rakkudes puuduvad sootuks, teistes aga leidub neid tuhandeid. Mitokondrid varustavad rakku eluks vajaliku energiaga, neid on palju sellistes rakkudes, mille energiavajadus on suur. Müofibrillid on üksnes lihasrakus esinevad organellid. Müofibrillid annavad lihasele kokkutõmbevõime, inimesele tervikuna aga liikumisvõime. 2) Kirjelda lühidalt rasvkudet ja tema peamisi funktsioone inimese organismis. Rasvkude on sidekoe vorm, milles erinevalt teistest sidekoe liikidest paiknevad rakud tihedasti üksteise k

Sport
thumbnail
10
docx

Spordiliikumise alused eksamiks

„Spordiliikumise alused“ SPORDI ÕIGUSKESKKOND JA SPORDIPOLIITIKA 1. Nimeta seadusi, mis reguleerivad Eestis sporti. (7)  Eesti Spordiseadus  Mittetulundusühingute seadus  Kutseseadus  Hasartmängumaksu seadus  Eesti Kultuurkapitali seadus  Riigieelarve seadus  Tulumaksuseadus 2. Mis on Eesti Spordi Kongress? (millistele dokumentidele tugineb oma tegevuses? Kui sageli toimub?) Suurkoosolek, millel ei ole oma kindlat statuuti ega põhikirja ja millel on olnud oluline roll Eesti spordiliikumise arengus. Kongress on kutsutud kokku siis, kui tõesti on vaja midagi tähtsat ühiselt otsustada, võtta koos vastu edasise arengu põhisuunad või hinnata kriitiliselt saavutatut. 3. Mis on ja mida määratleb Eesti spordis Eesti Spordi Harta?  ESH on spordiliikumise kui terviksüsteemi struktuuri, funktsioneerimise ja arenemise põhimõtete kogum, mis on Eesti spordipoliitika alus, järgimiseks kõigile sp

Spordijuhtimise alused
thumbnail
20
doc

Spordipedagoogika eksami kordamisküsimuste vastused

eesmärkidest. Uuemad ideed keskenduvad õpetamise fenomenoloogistele aspektidele ja õpetaja õpetamisele, sest õpetaja mõtlemine ja tunnetuslik protsess avaldab toimet tema otsuste tegemisele. Tunnetuse teaduslikud uuringud käsitlevad teadmisi ja teadmiste struktuuri rolli kogemustes. Walter Doyle esitas 1977 a. paradigma, mille järgi kognitiivsed ehk tunnetuslikud protsessid on õpetamise vahendajaks õpetaja ja õpilase vahel. Seega kasutatakse spordipedagoogikas nii psühholoogia teoreetilisi kui praktilisi seisukohti. Viimastel aastatel on hakatud uurima kuidas õpilased tajuvad õpikeskkonda ja õpetaja tegevust, sest viimane mõjutab suuresti õpitulemust. 2. Spordipedagoogikas kasutatavad uurimismeetodid ja kasutatavad paradigmad Kvalitatiivne uurimismeetod hakkas levima 1980. a alguses. Tunnused: 1. loomulik olukord ­ otsene andmete kogumise allikas ja uurija on võtmeisik. Nt. uurija läheb kooli, võimlasse, mänguväljakule..

Spordipedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun