Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"retsensendi" - 35 õppematerjali

thumbnail
4
odt

Reklaamid ajakirjas National Geographic

Retsensioon Õpilase... Uurimistöö „Reklaamid ajakirjas National Geographic“ kohta. See teema on aktuaalne kuna praegusel ajastul loetakse palju ajakirju, ajalehti jne. Kõigis nendes kohtades esineb reklaame, kuigi need inimesi väga ei huvita. Retsensendi arvates on see teema väga asjakohane ja huvitav. Seda lugedes saad teada 50 aasta vältel esinenud reklaamidest ajakirjas National Geographic. Töö sissejuhatuses ja kokkuvõttes on eesmärgid selgelt välja toodud. Probleemi püstitus on otstarbekas, sest uurimistöö autorit huvitab teada saada aastate vältel ajakirjas esinenud reklaamide muutmine. Töös püstitatud eesmärgid on läbi käsitletud ning töös puuduvad hüpoteesid.

Meedia → Reklaam
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Uurimistöö kaitsekõne koostamine

1. UURIMISTÖÖ KAITSMINE Kaitsekõnes tutvustab uurimistöö autor oma tööd kaitsmiskomisjonile, vastab retsensendi ja kuulajate küsimustele ning saab pärast edukat kaitsmist teada oma hinde. Kaitsmisprotseduur: 1. Uurimistöö autori pöördumine: ,,Lugupeetud/austatud uurimistööde kaitsmiskomisjon, retsensent, juhendaja, kohalviibijad." 2. Minu uurimistöö on kirjutatud teemal ,,...". 3. Ülevaade uurimistööst: ,,Uurimistöö on kirjutatud ... lehel. Koosneb ... peatükist, sissejuhatusest ja kokkuvõttest. Sisaldab ... joonist ja ... tabelit. Kirjanduse loetelus on ..

Kategooriata → Uurimistöö alused
476 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Retsensiooni koostamise soovituslik mudel

· Teie hinnang töö praktilise kasutamise võimalustele · Teemakohase kirjanduse kasutamine, selle asjakohasus ja piisavus Töö vormist lähtuvalt: · Töö vormistamise korrektsus ja juhendi nõuetele vastavus · Keeleline korrektsus · Stiili sobivus · Viitamise vastavus juhendi nõuetel · Teie üldhinnang retsenseeritavale tööle Retsensendil tekkinud küsimus(ed): Retsensiooni teksti lõppu: retsensendi nimi ja allkiri (kui ei ole kursuslane, siis ka töö- ja ametikoht)

Eesti keel → Eesti keel
8 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE

­ Vikerkaar 1987, nr 3, lk 43-47. E.Köst, Loomine ja lugemine. Loomine. Tallinn: Eesti Raamat, 1986, lk 8. TallinnaTehnikagümnaasium Õpilasuurimuse ja praktilise töö ettevalmistamine ja hindamine Internetist võetud allika viide märgitakse järgmiselt: Haridus- ja teadusministeeriumi kodulehekülg. Õppimine kolmandast viienda eluaastani. Külastatud 13. septembril, 2011, aadressil www.hm.ee/index.php?046333&print=1 4. KOOLITÖÖTAJATE, SH JUHENDAJA JA RETSENSENDI ROLL Arendusjuht · Juhend­ ja korralduslike materjalide täpsustamine · Tähtajalise ajakava väljatöötamine ja selle jälgimine · Kollokviumide ettevalmistamine · Kaitsmiseks vajalike materjalide ettevalmistamine Haridustehnoloog · Infotehnoloogiline tugi (uurimistööde arvutiga vormistamise nõustamine) · Valitud õpikeskkonna haldamine · Valminud uurimistööde elektrooniline vastuvõtt Õpetajad ja kooli töötajad

Varia → Uurimistöö alused
28 allalaadimist
thumbnail
24
odp

LÜG õpilaste vaated võõrkeelte vajalikkusele

LÜG õpilaste vaated võõrkeelte vajalikkusele Autor: Jaanus Vaht Juhendaja: Mariann Aava Teema valik  Huvi võõrkeelte olulisuse vastu  Keeltevajalikkus reisimisel  Õpin kahte erinevat võõrkeelt (inglise, vene) Uurimisülesanne  Anda ülevaade LÜG-i õpilaste vaadetest võõrkeelte vajalikkusele  Teada saada, mida arvavad ja tunnevad LÜG õpilased osates erinevaid võõrkeeli Uurimistöö teoreetiline osa Teoreetiline osa koosneb kahest peatükist: Lähte Ühisgümnaasiumis õpetatavad võõrkeeled Mida on vaja, et edukalt õppida võõrkeelt Küsitlus  Viidi läbi 10.-12. klassi vahel  Eesmärk: 1. Uurida LÜG õpilaste vaateid võõrkeelte vajalikkusele 2. Võõrkeelte tähtsust inimese elus Olulisemad joonised ja tabelid Joonis 3. 15-19aastaste noormeeste Joonis 4. 15-19aastaste neidude hinnang võõrkeelte õppimise olulisusele hinnang võõrkeelte õppimise o...

Keeled → Keeleteadus
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Uurimistöö- kaitsekõne koostamiseks vajalikud abipunktid

kohalviibijad" 2. Enese tutvustamine ­ mina olen ... 3. Töö teema ... 4. Töö EESMÄRK ehk põhiprobleemi kirjeldus/olemus antud valdkonnas. Töö ülesehitus, teostatud ülesanded, uuringud vms (siin võib olulisemaid asju demonstreerida ­ graafikuid, tabeleid, midagi, mida on visuaalselt hea jälgida) 5. Põhilised tulemused milleni jõudsite, teie järeldused ja ettepanekud, mida võiks töö/probleemi arendamisel edasi teha 6. Juhendajate ja retsensendi tänamine 7. Lõpetuseks öelda "aitäh" või "tänan kuulamast!"

Kategooriata → Uurimistöö
216 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Jõusaali treeningkavade koostamise veebilahendus

Jõusaali treeningkavade koostamise veebilahendus Autor: Urmas Sepp Juhendaja: Priit Raspel Eesmärk  Luua veebilahendus, mille abil erinevad veebisaidid saaksid realiseerida jõusaali treeningkavade koostamiseks mõeldud veebiliideseid Probleem  Mitmetel jõusaalispordi teemalistel veebisaitidel ei ole veebiliideseid, mille abil nende veebisaitide kasutajad saaksid omale jõusaali treeningkavasid luua  Sellise veebiliidese arendamine veebilehele on ajakulukas, kuna lisaks veebilehel nähtava liidese arendamisele, tuleb arendada ka serveripoolne äriloogika, mille põhjal veebilehel olev liides toimib Aktuaalsus  Analoogne mitmete veebisaitide poolt kasutatav lahendus puudub  Mitmetel jõusaalispordi teemalistel veebisaitidel puudub jõusaali treeningkavade koostamise võimalus Seatud piirangud 1  Jõusaali treeningkavade koostamiseks mõeldud äriloogika peab olema konkreets...

Informaatika → Informaatika
10 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Uurimistööde kaitsmise kord Tallinna Tehnikagümnaasiumis

4.1. Austatud komisjoni esimees, komisjoni liikmed, retsensent, juhendaja ja kaasõpilased. Uurimistööde kaitsmise kord Tallinna Tehnikagümnaasiumis ­ 4.4.2. Tänan Teid ja olen valmis vastama mulle esitatud küsimustele. ­ 4.4.3. Tänan. 4.5. Autori vastus retsensioonile (viisakalt ja põhjendatult tuleb vastata kõigile retsensendi märkustele ja komisjoni liikmete poolt esitatud küsimustele). Kogu kaitsekõne sõnast ,,Austatud" kuni sõnani ,,Tänan" peab mahtuma etteantud ajapiiridesse (näiteks 10 minuti sisse). Esinemisel on oluline järgida struktuuri. Esinemine peab olema positiivsele muljele rõhuv. Uurimistööde kaitsmise kord Tallinna Tehnikagümnaasiumis Lõpetuseks Kaitsekõne edastamisel tuleb silmas pidada järgmist reeglit: selle eest,

Kirjandus → Kirjandus
6 allalaadimist
thumbnail
2
odt

"Dielektrik- barjäärlahendusseadme ülesehitus ja materjalitöötluseks sobivate töörežiimide leidmine".

RETSENSIOON Järgnevalt on esitatud retsensioon Keila Kooli õpilase Toomas Põõsa (nimi muudetud) uurimistööst teemal "Dielektrik- barjäärlahendusseadme ülesehitus ja materjalitöötluseks sobivate tööreziimide leidmine". Antud uurimus põhineb füüsikalistel nähtustel ning uurimuse põhieesmärgiks on leida materjalitöötluse jaoks sobivad huumlahenduse piirkonnad. Töös on kokku neli teoreetilist ning teooriat analüüsivat peatükki ning 22 alapeatükki ning mahuks kokku koos lisade ja allikatega 30 lehekülge. Uurimus on suhteliselt sisutihe, kuid teemat mittevaldavale inimesele üpriski raske mõista, mida täpselt uuritakse ning mis on tööle seatud põhiküsimus. Uurimistöö esimeses peatükis selgitatakse, mis on plasma ning mida kujutavad endas selle erivormid nagu külm ja kuum plasma ja lisaks selgitatakse peatükis kolme erinevat gaaslahendust, mis on tähenduselt elektrivool gaasis. Teine peatükk koondab enda...

Muu → Ainetöö
1 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Avalik esinemine kõne - Lõputöö kaitsmine

kohalviibijad" 2. Enese tutvustamine ­ mina olen ... 3. Töö teema ... 4. Töö EESMÄRK ehk põhiprobleemi kirjeldus/olemus antud valdkonnas. Töö ülesehitus, teostatud ülesanded, uuringud vms (siin võib olulisemaid asju demonstreerida ­ graafikuid, tabeleid, midagi, mida on visuaalselt hea jälgida) 5. Põhilised tulemused milleni jõudsite, teie järeldused ja ettepanekud, mida võiks töö/probleemi arendamisel edasi teha 6. Juhendajate ja retsensendi tänamine 7. Lõpetuseks öelda "aitäh" või "tänan kuulamast!" Komisjoni küsimused ja diskussioon Kuna seda ei saa ette teada, on see osa kõige komplitseeritum. Siin on nõuanne järgmine - kui Te ei oska vastata, tuleb leida põhjendus, miks pole selle küsimusega kursis (nt mina oma töös ei puutunud antud problemaatikaga kokku ja seetõttu ei saa sellele põhjalikult vastata). Komisjonil

Eesti keel → Eesti keel
236 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Retsensiooni koostamine

retsensioonis kohe pärast vastavat arutlust või koondada nad eraldi nummerdatult retsensiooni lõppu. Retsensendil peab olema lõpphinnang kogu töö hindena olema läbi ja valmis mõeldud. 07.10.14 Uurimistöö alused Tamsalu Gümnaasium 9 Vormistusnõuded Retsensiooni leheküljed peavad olema nummerdatud. Retsensiooni pealdis peab sisaldama lõputöö kaitsja nime, töö pealkirja, andmed töö õppetaseme ning juhendaja kohta. Retsensiooni lõppu tuleb lisada retsensendi nimi koos esitamise kuupäevaga. 07.10.14 Uurimistöö alused Tamsalu Gümnaasium 10 Kasutatud materjal http:// www.flfi.ut.ee/sites/default/files/fl/juhend_loputoo_retsensendile.p http://www.vonnukk.edu.ee/docs/Retsensioon.pdf http://wiki.cs.ut.ee/atiwiki/Main/Retsenseerimine http:// kristiine.tln.edu.ee/index.php?option=com_content&view=article& 07.10.14 Uurimistöö alused Tamsalu Gümnaasium 11

Muu → Uurimistöö alused
18 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Retsensioon Marta-Magdaleena Kuninga uurimustööle „Moodsa viievõistluse arengusuunad aastatel 2009-2012“

Retsensioon Marta-Magdaleena Kuninga uurimustööle ,,Moodsa viievõistluse arengusuunad aastatel 2009-2012" Marta-Magdaleena Kuninga uurimistöö eesmärgiks oli moodsale viievõistlusele kui spordialale suuremat tähelepanu pöörata. Uurimistöö sissejuhatust lugedes selgub, et autor ise on alaga peaaegu seitse aastat tegelenud, mis teeb uurimistöö veelgi huvitavamaks, kuna siis võib kindel olla, et autor valis endale meelepärase teema. Teema valiku suudabki autor ära põhjendada, sest autor tegeleb ise aktiivselt moodsa viievõistlusega. Marta-Magdaleena Kuninga sissejuhatusest jääb selgusetuks, miks see inimesi üldisemalt huvitama peaks kui teadmised selle kohta on kehvad ning ajakirjanduses seda ka väga aktiivselt ei kajastata või siis ainult seoses olümpiamängudega. Lugejale on arusaadavaks tehtud, mida eesmärgi saavutamiseks tehti. Sissejuhatuses räägib autor, kuidas ta võrdleb küsimustiku alusel 2012/2013 õ.a gümnaasiumiõpilaste teadmisi 20...

Ajalugu → Ajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Oponeerimine

lõpetatus, töö tehnilise vormistuse vastavus õppeasutuses kehtivale kirjalike tööde juhendile; • töö praktiline väärtus uurimistulemuste rakendamisvaldkond ja võimalikud rakendamisviisid; • esiletõstmist väärivad momendid, tulenevalt töö sisust sõnastab need retsensent, arvestades teema aktuaalsust, metoodika originaalsust, probleemiasetuse uudsust, empiirilise materjali mahtu ja sisukust, katsetulemuste tähtsust jms.; • retsensendi põhiküsimused töö koostajale lisaks retsensiooni eelnevates osades antud hinnangutele ja tehtud märkustele esitab retsensent mõned tööst johtuvad põhiküsimused, mis moodustavad kaitsmisväitluse telje; • hinnang, retsensent sõnastab lõpphinnangu vastavalt lõputöö vastavusele eelpool toodud nõuetele. Retsensent ei hinda lõputööd hindeliselt. Oponeeringu koostamine ja esitamine Oponeerimine on akadeemilise suhtluse üks põhivorme

Eesti keel → Eesti keel
7 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Uurimustööde alused lõhike ülevaade

- diplomitöö kahes eksemplaris - retsensioon ühes eksemplaris - juhendaja arvamus ühes eksemplaris - tõend raamatukogult?!?! 4) Üliõpilane registreeib kaitmisaja 4 5) Toimub kaitmisne kaitmiskomisjoni avalikul istungil. Kaitmiskomisjon koosneb vähemalt 5 liikmest. Kaitsmise protsess: - esitatud dokumentide tutvustamine - lõpetaja ettekanne - juhemdaja arvamuse tutvustamine - retsensendi arvamuse tutvustamine - diskussioon kus on kõigil kohalviibijatel võimalus esitada kaitsjalt küsimusi lõputoo kohta - otsuse vastuvõtmine 6) Positiivse otsuse korral vormistatakse akadeemileine õiend ja diplomitöö mis antakse lõpetajale üle pidulikul lõpuaktusel. 5

Muu → Teadustöö alused
146 allalaadimist
thumbnail
24
odp

UURIMISTÖÖ alused

Tee juhendaja poolt antud töö kiirelt, korralikult ja alati õigeks ajaks valmis Juhendaja peab olema kursis Sinu tegemistest seoses uurimistööga Hoia sõbralikke suhteid Uurimistöö kaitsmine Töö antakse retsensendile ülevaatamiseks ja hindamiseks Retsensent tutvub tööga ja esitab küsimused ning hindab töö Kaitsmisel- lühike kokkuvõte uurimistööst, tavaliselt powerpointi slaidiesitus Auditooriumi, komisjoni ja retsensendi küsimustele vastamine Uurimistöö hindamine Hindamisel järgitakse: Töö sisu, protsessi ja koostööd juhendajaga Õpilase esinemist kaitsmisel Oluline on jälgida probleemi püstitamist, järelduste tegemist, töö teemast ja metoodikast kinnipidamist ning, et uurimistöö ei ole referaat Kaitsmisel riietumine Riietutakse pidulikult Soovitatav must-valge Mitte liiga paljastavalt või igapäevaselt

Kategooriata → Uurimistöö
65 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kõne: õpilaste vaated võõrkeelte õppimise vajalikkusele

klassikaaslaste ees, põhjuseks on see, et klassikaaslased on lähedased Veel võime järeldada, et meie kooli 10.-12.klasside õpilaste võõrkeelte tase on hea ja kool näitab ennast sellega heast küljest. ---SLAID 10--- Tänusõnad: Juhendaja Mariann Aavale, kes aitas mul tööga hakkama saada, Õpetaja Helle Järvaltile, tänu kellele saadi uurimistöö algteadmised ja 10.-12.klassidele, kes olid abivalmid ja täitsid minu küsimustikku. ---SLAID 11--- Vastan retsensendi küsimusel: Millised on uurimistöö autori vaated võõrkeelte õppimisele? Töö autoris tekitab võõrkeelte õppimine edukuse tunde, kuna see tagab enesekindluse inimestega suhelda ja võõrkeelte õppimine on autori jaoks oluline. Võõrkeelte õppimine avab uksed igale poole, kuna tänapäeva maailmas saab võõrkeelte abiga hakkama peaaegu kõikjal. Peamine võõrkeel on inglise keel, mis tuleb kasuks reisimisel, välismaal õppides ning töökoha leidmisel. ---SLAID 12---

Keeled → Keeleteadus
2 allalaadimist
thumbnail
3
docx

KÄSITÖÖTEHNOLOOGIAD JA DISAIN ÕPPEKAVA DIPLOMITÖÖ KOOSTAMISE JA KAITSMISE JUHEND

sealjuures selgelt lisanduvad osad. Loov-praktilise töö lõppviimistlus ja esitustehniline pool võivad samuti vajada täiendamist. 18. Diplomitöö esitamise, kaitsmise ja hindamise nõuded on reguleeritud TLÜ õppekorralduseeskirjaga ja TLÜ Haapsalu Kolledzi üliõpilastööde vormistamisnõuete ja kaitsmisprotseduuri juhendiga. Retsensent 19. KTD õppekava juht määrab igale diplomitööle ühe retsensendi. 20. Diplomitöö retsenseerija omab vähemalt magistrikraadi või sellega võrdsustatud kvalifikatsiooni. 21. Retsensioon peab sisaldama töö analüüsi ja algatama diskussiooni (esitama küsimusi), iseloomustama tööd nii sisuliselt kui vormiliselt. 22. Kirjalik retsensioon (vähemalt üks lehekülg) peab laekuma osakonda hiljemalt kolm tööpäeva enne kaitsmist. 23. Retsensentide negatiivsed arvamused ei ole aluseks töö mittelubamiseks kaitsmisele.

Tehnoloogia → Käsitöötehnoloogia
5 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

saa nõustuda? 5. Kas kasutatud kirjandus on esinduslik ja autoriteetne? 6. Kas kõik teiste autorite seisukohad kirjandusallikatest ja mujalt pärinevad andmed, joonised, tabelid on viidatud? 7. Kas uurimistöös esitatud kokkuvõte/järeldused tulenevad ülesannete lahendamise tulemusena või on need oletuslikud (st ülesannete lahendamise käigus pole tegelikult antud küsimustega tegeletud)? 8. Kas uurimistöö vastab retsensendi meelest TJG uurimistöö koostamise ja vormistamise juhendile? Kui retsensendil tekib uurimistööd lugedes täpsustamist nõudvaid küsimusi, siis tuleb need retsensioonis eraldi välja tuua. Näiteks: Elulookirjelduste uurimine on õpilaste hulgas populaarne (lk 16). Millisele faktile või millisele allikale tuginedes uurimistöö autor seda väidab? Täpsustavaid küsimusi võiks uurimistöö autorile püstitada mitu (3­5), et näha, kui ladusalt

Eesti keel → Eesti keel
111 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Spordi- ja korvpallipsühholoogia

(9) 21 2.4.1 Kaitsmine Uurimistööde kaitsmise päeva määrab TNG juhtkond, pärast uurimistööde laekumist määrab aineõpetaja/juhendaja kaitsmiste ajakava. Uurimistöö kaitsmine toimub uurimistööde kaitsmiskomisjoni ees diskussioonina, mida on soovitav illustreerida korrektse akadeemilise multimeedia esitlusprogrammiga. Kaitsmisprotseduur koosneb järgmistest osadest: · kaitsja pöördub lugupidamisavaldusega komisjoni, retsensendi ja publiku poole; · kaitsja tutvustab end ja nimetab oma töö teema; · uurimistöö kaitsja poolt esitatav illustreeritud ettekanne (10 min), mis peab selgitama teema valikut, uurimistöö eesmärki, kasutatavaid materjale ja meetodeid, saadud tulemusi ja järeldusi. Ajalimiidi ületamisel katkestab komisjoni esimees kaitsekõne; 10· diskussioon uurimistöö kaitsja ja retsensendi vahel; · juhendaja sõnavõtt uurimistöö valmimiskäigu ja uurimistöö teostaja kohta;

Kategooriata → Uurimustöö alused
16 allalaadimist
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

.................................................................................. 25 7. UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ HINDAMINE .......................................................... 26 KASUTATUD KIRJANDUS .......................................................................................................... 29 Lisa 1. Uurimistöö vahearuande vorm ............................................................................................. 30 Lisa 2. Retsensendi hinnanguleht ..................................................................................................... 31 Lisa 3. Juhendaja hinnanguleht ........................................................................................................ 33 Lisa 4. Kaitsekõne elemendid .......................................................................................................... 34

Eesti keel → Eesti keel
13 allalaadimist
thumbnail
56
pdf

Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

näpunäidetest, on juhendajal õigus end juhendaja kohalt taandada.  Kui õppija ei pea kinni lõputöö kirjutamise kalenderplaanist, on koolil õigus juhendaja avalduse alusel tühistada õppijale antud uurimistöö või praktilise töö õigus.  Kui õppijal puudub kooli kinnitatud juhendaja, ei pea kool õppija lõputööd arvestama.  Kui lõputöö on valmis, kuid sellel puudub retsensendi hinnang, ei pääse töö kaitsmisele.  Kui lõputöö ei vasta sisulistele nõuetele, loeb lõputööde komisjon esitatud töö mittearvestatuks.  Kui lõputöö ei ole vormistatud käesolevas juhendis esitatud nõuete kohaselt, võib lõputööde komisjon sisu tugevusele vaatamata töö tagasi lükata ja nõuda selle vormistusnõuetega kooskõlla viimist. 1.5. Lõputöö autor ja juhendaja

Muu → Ainetöö
35 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Vormistamise juhend

vorm. 6. Töö kaitsmine ja hindamine BT esitatakse kõvakaanelises köites (liimköites, kahes eksemplaris) lõplikult vormistatuna ning allkirjastatuna autori ja juhendaja poolt õppekava juhile vähemalt kaks nädalat enne kaitsmiseks määratud kuupäeva. Üliõpilane lubatakse instituudi direktori korralduse alusel BT-d kaitsma pärast teoreetilise kursuse läbimist. Õppekava juht lubab BT kaitsmisele, kinnitades seda oma allkirjaga tiitellehel, ja määrab retsensendi. Töö esitatakse õppesuuna poolt retsensendile vähemalt seitse päeva enne kaitsmist. Retsensent saadab oma kirjaliku retsensiooni õppekava juhile hiljemalt kolm tööpäeva enne kaitsmist. Retsensioon sisaldab üldhinnangut nii vormistusele kui ka sisule ning üldisi küsimusi töö sisu kohta, akadeemilise diskusiooni küsimusi retsensioon sisaldama ei pea. Üldnõuded retsensioonile on toodud lisas 3. Dissertant saab retsensiooniga tutvuda kaitsmisele eelneval tööpäeval.

Kirjandus → Tööde vormistamine
100 allalaadimist
thumbnail
23
rtf

Uurimistöö koostamine

................... 11.4. Viidete sisestamine arvutil..................................................................................................................... 11.5. Tabelite, skeemide, jooniste ja graafikute koostamine.......................................................................... 12. Näpunäiteid tekstitöötluseks........................................................................................................................ 13. Juhendaja ja retsensendi rollist..................................................................................................................... 14. Materjale uurimistööde kohta:..................................................................................................................... 1. Uurimistööst Uurimistöö on: 1) uurimusliku protsessi konkreetne tulemus- kirjalik aruanne sellest, mida uuriti,

Muu → Teadus tööde alused (tta)
206 allalaadimist
thumbnail
46
pdf

Uurimistöö koostamise juhend

..................... 16 11.4. Viidete sisestamine arvutil ............................................................................................................... 17 11.5. Tabelite, skeemide, jooniste ja graafikute koostamine. ................................................................... 18 12. Näpunäiteid tekstitöötluseks ................................................................................................................... 21 13. Juhendaja ja retsensendi rollist ............................................................................................................... 22 14. Materjale uurimistööde kohta: ................................................................................................................ 23 1. Uurimistööst Uurimistöö on: 1) uurimusliku protsessi konkreetne tulemus- kirjalik aruanne sellest, mida uuriti,

Eesti keel → Eesti keel
22 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Uurimistöö vormistamine

· Kaitsmiskomisjoni liikmed istuvad näoga kaitsja poole. · Publiku toolid asetsevad teatristiilis kaitsmiskomisjoni selja taga. · Ruumis valitseb akadeemiline õhkkond. Nõuded kaitsmiskomisjonile · Kaitsmiskomisjon määrab kindlaks uurimistööde kaitsmisjärjekorra, kus igale kaitsjale on ettenähtud maksimaalselt 15 minutit, millest 5 minutit kaitsekõnele ja 10 minutit retsensendi ja komisjoni arvamustele, küsimustele ning nendele vastamisele. · Kaitstav töö tuleb läbi töötada vähemalt ühel komisjoniliikmel, kes ei ole kaitstava töö juhendaja. · Uurimistööde kaitsmise juhatab sisse komisjoni esimees, kes tutvustab publikule ja kaitsjatele komisjoniliikmeid ning kaitsmise korda. Nõuded juhendajale · Kaitsmisele pääsevad tööd, mis on juhendaja poolt retsensendile esitatud vähemalt viis päeva enne kaitsmist.

Kategooriata → Uurimistöö
599 allalaadimist
thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

minutit. 7.4. Diplomitöö retsenseerimine Retsensendi valimine. Kõik diplomitööd kuuluvad retsenseerimisele. Retsensent peab olema kooli õppejõud või töötav kõrgharidusega erialaspetsialist, kes on kompetentne vastaval teemal (mida väljendab akadeemiline kraad vastaval erialal või praktiline kogemus). Võimalusel tuleb eelistada retsensendiks inimest, kes ise on teinud uurimistööd. Üliõpilane valib koostöös juhendajaga retsensendi ning diplomitöö esitamise päeval annab ühe eksemplari retsensendile. Samas teavitab üliõpilane väljapool kooli võetud retsensenti retsensioonilehe ja kirjalike tööde vormistamise juhendi kättesaamise võimalusest (kooli 52 kodulehekülje aadress või üliõpilane saadab ise e-maili teel) ning lepib kokku diplomitöö õigeaegse tagastamise ja retsensiooni esitamise osas. Diplomitöö retsenseerimine ja tagastamine

Eesti keel → Eesti keel
232 allalaadimist
thumbnail
63
doc

Lõputööde vormistamine

viibijate küsimustele vastamine. Hindamisel arvestab komisjon kirjalikult vormistatud töö vastavust nõuetele, retsensendi hinnangut ja hinnet, esitlustaset ja üliõpilase väitlusoskust lõputöö kaitsmisel ­ oskust vastata küsimustele, kaitsta ja põhjendada oma seisukohti, oskust orienteeruda töös püstitatud eesmärgi ja ülesannete täitmise ja lahendamise osas. Üliõpilane tuleb lõputöö kaitsmisele hea tava kohaselt korrektselt riietatult, kaasas lõputöö, retsensendi kirjalik arvamus, dokumendid. Registreerub õigeaegselt, paigutab ettekande arvutisse, tutvub ruumi ja esinemiskohaga ning osaleb võimalusel lõputööde kaitsmise päeval kõikide kaitsmiste toimimise lõpuni. Kaitsmiskomisjoni esimees või tema poolt volitatud isik teatab lõputöö kaitsmis- tulemuse samal päeval. 11 2. ÜLIÕPILASTÖÖDE LIIGID, KOOSTISOSAD JA VORMISTAMINE 2.1. Üliõpilastööde liigid

Majandus → Riskianalüüs
275 allalaadimist
thumbnail
26
docx

MIKS BIOLOOGILISELT MITMEKESISEMAD AGROÖKOSÜSTEEMID ON TAIMEKAITSELISEST SEISUKOHAST JÄTKUSUUTLIKUMAD?

Ökosüsteemide ja bioloogilise mitmekesisuse ökonoomika (TEEB) uuring on suur rahvusvaheline algatus, milles juhitakse tähelepanu bioloogilise mitmekesisuse kohalikele, riiklikele ja ülemaailmsetele majanduslikele eelistele, et tuua esile bioloogilise mitmekesisuse vähenemise ja ökosüsteemide halvenemise kasvavad kulud, loodusvarasse investeerimise eelised ja koondada teaduse, majanduse ja poliitika valdkonnad praktilise tegevuse võimaldamiseks. See raamat näitab enam kui saja autori ja retsensendi meeskonnale 5 ökosüsteemide ja bioloogilise mitmekesisuse väärtust majandusele, ühiskonnale ja üksikisikutele. Selles rõhutatakse strateegilise poliitika kujundamise ja tegevuse kiireloomulisust riiklikul ja rahvusvahelisel tasandil ning esitatakse kogu maailmas kasutatavate poliitikate ja vahendite rikkalik tõestusbaas ning mitmesuguseid uuenduslikke lahendusi. (http://www.teebweb.org/)

Põllumajandus → Maakasutuse ja...
14 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Loo KK uurimistöö koostamise juhend

Loo Keskkool Uurimistöö koostamise juhend Loo 2012 SISUKORD 1 UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISEST...........................................................................4 1.1 Uurimistöö mõiste...................................................................................................4 1.2 Töö korraldus...........................................................................................................5 1.3 Teema valik ja eesmärgi püstitus.............................................................................6 1.3.1 Töö kava...........................................................................................................7 1.4 Kirjanduse valik ja läbitöötamine............................................................................7 2 TÖÖ VORMISTAMINE JA ÜLESEHITUS..................................................................8 2.1 Tiitelleht......................

Eesti keel → Eesti keel
5 allalaadimist
thumbnail
32
docx

1924. aasta kommunistide riigipöördekatse

- Pärnu Postimees, 20. 06. 2006. a. http://www-wxyz.parnupostimees.ee/040706/esileht/artiklid/10065467.php Hea oleks, kui autorite puhul tuuakse välja ka eesnimed. Lisad. Täiendavad ja täpsustavad uurimistööd, mistõttu on antud töö puhul asjakohased. Retsensendi poolt esile toodud puudused ja ebakohad ei kahanda töö väärtust. See on kirjutatud uudsest ja vajalikust aspektist vaadelduna, mille kaudu avardub arusaam 1. detsembri 1924. a. riigipöördekatsest ja selle olemusest. Retsensendi hinnang tööle: Väga hea. Retsensent: Valdur Ohmann Magister artium Rahvusarhiivi teadus- ja publitseerimisbüroo peaspetsialist-teadur 03. 06. 2013

Ajalugu → Ajalugu
20 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Uurimuse vormistamine

Tallinna Laagna Gümnaasium Tiitellehe näidis Mati Allik 12.c klass HELID JA VÄRVID MATI UNDI TEOSTES Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Maret Mets Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA..................................................................... 4 2. TÖÖ KOOSTAMISE ETAPID ............................................................................................... 5 3. TEEMA VALIK ...................................................................................................................... 6 4. UURIMISTÖÖ ESIALGNE KAVASTAMINE ................

Eesti keel → Eesti keel
14 allalaadimist
thumbnail
52
doc

Tööde vormistamise juhend

Vähemalt üks eksemplar lõputööst peab olema kõvaköites. Teistel eksemplaridel on lubatud köide, millele ei saa lehti lisada ega ära võtta. Koos tööga tuleb esitada disketil töö eesti- ja võõrkeelne annotatsioon (Lisa 2). Paberkandjal esitatud annotatsioonis peab olema koostaja allkiri ja juhendaja nõusolek kaitsmisele lubamise kohta. Töö registreeritakse ja antakse retsensendile läbivaatamiseks. Akadeemilise allüksuse juhataja määrab lõputööle (v.a doktoritöö) ühe retsensendi, kellel peab olema taotletava kraadiga vähemalt samaväärne akadeemiline kraad. Kirjalik retsensioon (vähemalt üks lehekülg) peab laekuma osakonda/õppetooli vähemalt kolm tööpäeva enne kaitsmist. Üliõpilasel on õigus eelnevalt tutvuda oma lõputöö retsensiooniga vähemalt 1 tööpäev enne kaitsmist. Töö kaitsmine toimub suulise ettekandena, mida on soovitav illustreerida näitliku abimaterjaliga (stendiettekanne, multimeedia, audiovisuaalsed jm vahendid)Esituse

Kirjandus → Tööde vormistamine
419 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

vihjetega meenutusteste. Tuntuim meenutustest- järgmise päeva meenutus-viiakse läbi telefoniküsitlusena. Mälutestide kasutamist põhjendatakse sellega, et kui ei mäleta, siis ei saa ka mõju olla. Aga sagely mäletatakse ka halbu ja negatiivseid hoiakuid loovaid reklaame. 1.6. Äratundmistestid-tuntuim on Strach INRA Hooperi test ajakirja/ajalehe reklaamide jaoks, nn. Retsensendi test. Valimisse võetakse 100 inimest, kes väidavad end lugenud olevat konkreetset väljaanet, kellele näidatakse testitavat teadet kattes kinni tellijat või kaubamärki identifitseerivad sümbolid. Küsitluse tulemused vormistatakse kolme protsentuaalse näitajana: 19 kui paljud seda reklaami nägid 20 kui paljud seostasid seda kaubamärgi või tellijaga

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

Eelkontroll toimub üks nädal enne kindlaksmääratud kaitsmise kuupäeva. Eelkontrolli teostab aineõpetaja, kes juhendab õpilas(-t)e praktilist tööd. Praktilise töö kaitsmisel esitab õpilane vormistatud kirjaliku kokkuvõtte ja praktilise töö. PRAKTILISTE TÖÖDE HINDAMINE Praktilist tööd hinnates arvestab erapooletu kooli eksamikomisjon - töö autori suulist kokkuvõtvat kaitsmist, - töö teostamisel juhendist kinnipidamist, - retsensendi arvamust - juhendaja hinnangut 14 - autorikaitse nõuetest kinnipidamist. Praktilise töö hindamisel lähtutakse 5 ­ palli süsteemis ning juhindutakse koolis kinnitatud hindamisjuhendist! ,,5" ­ väga hea - on omandanud väga heal tasemel ainealased pädevused säilitades seejuures isikupärase väljenduslaadi, suurepärased praktilise töö

Kategooriata → Uurimistöö
35 allalaadimist
thumbnail
544
pdf

Mitmekeelne oskussuhtlus

teemal vaielda tarvis, vaid võiks tähenduse välja selgitada ja jutul lõpp. Tegelikult tuleb eriarvamusi siiski ette, ka üsna kõrgete panustega aladel nagu näiteks kohtuvaidlustes. Advokaatide töö ju tekstide (oma kliendile soodsal viisil) tõlgendamises seisnebki. Konkreetselt võivad oskuskeelest rääkides vaidlusi põhjustada terminivalik ja tekstide tõlgendamine. Uusi termineid läheb ikka vaja ja nende üle vaieldakse terminikomisjonides, tõlkija ja toimetaja vahel, autori ja retsensendi vahel, mõnikord ka lihtsalt kõneleja ja kuulaja vahel. Fikseeritud koodi pooldavad vaidlejad sooviksid arusaadavalt vaadata autoriteetsest koodiraamatust järele, missugune koodielement 26 Eeldused on kõnealuse nähtuse tähistamise jaoks õige. Aga kui nähtus on täiesti uus? Siis nõustuvad paljud, et koodiraamatus ei saa selle kohta veel rida olla, vaid see tuleb sinna alles tekitada, valides nähtusele nimetuse

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
36 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun