Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"rahulolevad" - 81 õppematerjali

thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

suudetakse leida mingi uudne toode, tekib kohe järgi ka konkurents, sest seda toodet hakatakse järgi tegema ning tihtipeale ka odavamalt või kvaliteetsemalt. See loob tarbijale valikuvõimaluse ning konkurents ongi tekkinud. Klientideta pole käivet, käibeta pole kasumit ning kasumita pole varsti enam ettevõtet. Võib väita, et kliendibaasi säilitamine ning kasvatamine on tänapäeva ettevõtete ülesanne number üks. Kliendibaas säilib või suureneb ainult juhul, kui kliendid on rahulolevad. Käesoleva referaadi eesmärgiks ongi näidata, et kliendikeskne turundus tagab rahulolevad kliendid, mis omakorda tagab lojaalsuse. Klientide lojaalsus tagab stabiilse kliendibaasi, mis omakorda tagab ettevõtte edukuse. Antud referaat koosneb kahest osast. Töö esimeses osas näidatakase kliendikeskse turunduse, rahulolu, lojaalsuse ning edukuse omavahelisi seoseid. Teises osas tõestatakse maailmakuulsa kiiretoidurestorani

Majandus → Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendisuhte mõisted

Daniel Bell – „Teenindus on mäng inimeste vahel. Me ei ole loodud teenijaks vaid teenindama“ Esmane kokkupuude – kodulehekülg, reklaam, suust-suhu informatsioon, jne Füüsilised takistused – raskendab suhtlemist kliendiga Giid – Giidi ja turismi vahel toimub teenindamine Hospitalitu – külalislahkus: positiivsus, sõbralikkus, organiseeritus, jne Itsitamine – mõned inimesed itsitavad, et vältida vestluspause või piinlikke hetki Jack Mitchell – „Äärmiselt rahulolevad kliendid on alati ustavad“ Kallistus – see tähendab ükskõik mida, mis ületab kliendi ootused – see on mõtteviis Lodev keel – kasutatakse liiga palju slängi, tuleb kasutada selle asemel korrektset kõne- ja kirjakeelt Mitchell, J – „Ei saa olla kliendikeskne, kui organisatsiooni kõik osad ei emba kirjalikult klienti“ Nina – üks neljast meelest, mis osaleb esmamulje tekkimisel Ootusi kujundavad välised tegurid – reklaamid, tuttavate kogemus, firma maine, kuulujutud

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
3 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Uurimisprojekti poster

KLIENDIRAHULOLU HINDAMINE ETTEVÕTTES X Maret Uibopuu Eriala: Majandusarvestus ja finantsjuhtimine Uurimisprobleem Milline on klientide rahulolu ettevõttes X pakutavate toodete ja teenindusprotsessiga? Kliendirahulolu on vaja mõõta selleks, et saada teada mida oleks vaja muuta ning milliseid valdkondi veel arendada. Rahulolevad kliendid jagavad oma kogemust vähemate inimestega, kui seda teevad rahulolematud kliendid. Samuti on praegusel ajal väga levinud oma kogemuste jagamine sotsiaalmeedias, mis tähendab, et halb kogemus võib jõuda ka tuhandete inimesteni ning see mõjutab omakorda uusi potentsiaalseid kliente. Lojaalsed ja rahulolevad kliendid kalduvad enam teie firma teenuseid ka teistele soovitama, tehes teile nii efektiivset ja soodsat reklaami.

Majandus → Uurimustöö meetodid
26 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeeninduse esimese kursuse kokkuvõte

TEENINDUSSTRATEEGIA · Erinevad teenuste liigid ja teenuste sarnased elemendid arendatakse välja selliselt, et tugevneksid suhted tarbijaga. TEENINDUS JA UUS ÄRIMAASTIK Muudatused: Reageeriv -> Ennetav Tehingud -> Suhted Võlunimekiri -> Kliendipõhised teenused Rahulolevad kliendid -> Väga rahulolevad kliendid Väga rahulolevad -> Äärmiselt rahulolevad kliendid Täida ootused -> Ületa ootused KLIENDIKESKNE TEENINDUS · Mitchell,J:Ei saa olla kliendikeskne, kui organisatsiooni kõik osad ei emba kirglikult klienti ! · Kallistus tähendab ükskõik mida, mis ületab kliendi ootused- see on mõtteviis. Kallistamiseks ei ole universaalset moodust- see võib olla naeratus, tunnustust

Majandus → Klienditeenindus
33 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Organisatsioonikäitumise kodutöö

Ta mõistab, et teda on usaldatud tähtsamateks ülesanneteks, talle avaldatakse rohkem võimalusi, näiteks ta saab koostada ise oma graafiku ja puhkuseasjad, motiveerib see töötajat kindlasti. See annab omakorda võimaluse edasi areneda ningi omakorda üks päev veel kõrgemale tõusta. Tööandja suhtumine on väga tähtis. Tööandja peab muretsema väga paljude asjade eest- töökoht, töötajad, kliendid. Kõik peavad olema rahulolevad, siis sujub ka äri hästi. Tööandja tunnustused ja kiitused aitavad töötajaid väga hästi motiveerida parema töötulemuse saamiseks. Mida rohkem on firmal kleinte, see näitab, kui hästi suudab juht korraldada tööd nii, et kõik oleksid rahul. Rahulolevad kliendid näitavad, et juht on suutnud luua enda firmast usaldusväärse ja konkurentsivõimelise ettevõtte ning see näitab omakorda, et juhi ja töötajate vahelised suhted on korras ning kõik sujub hästi.

Majandus → Organisatsioonikäitumine
15 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Leibnizi ja Jumal

Kõik sai alguse algsubstantsist ehk ülimast loojast Jumalast. Kes oli või on- ülim täiuslikkus oma kõikvõimsuse ja kõiketeadmisega. Ning kelles on ülim headus ja õiglus. Autor väidab, et Jumala loodud maailm on kõige parem kõikidest võimalikkudest. Arvestades tarkuse poolt juhitud valikut. Aga kelle või mille jaoks kõige parem? Kas elusolendite või substantside või mõlema jaoks. Kui võrrelda elusolendeid siis on ainult väga väike osa õnnelikud ja rahulolevad. Tekib küsimus ,,kas tõesti oli see kõikidet võimalikest valikutest kõige parem?" Nõustun Leibniziga öelduga, et unenägudes tõesti mõtleme välja ilma vaevata asju, (millest ärkvel olles tuleks kaua mõelda, et neid üldse avastada) kuigi minuarust näevad und ka loomad. Vähemalt osa neist. Teksti lõpus Autor kirjeldab peamiselt, et Jumal pakub meile armastusväärselt ja omakaupüüdmatult naudingut ja ülimat heaolu. Kuid miks siis osad kogevad seda rohkem

Filosoofia → Filosoofia
39 allalaadimist
thumbnail
2
docx

12. klassi lõpukõne

Lugupeetud direktor, õpetajad, lapsevanemad, külalised, armsad lõpetajad! Vastu suve lõpetab järgmine lend selle kooli. Kas 83. lennule on koolis kasvatatud tiivad, et saaks kõrgustesse püüelda? Usun, et on. Mul on siiralt hea meel, et te kõik täna siin minu ees istute ­ Tallinna Nõmme Gümnaasiumi värsked lõpetajad, rõõmsad ja rahulolevad, kuid kui silma vaadata, siis pisut mõtlikud ja nukravõitu. Tänane päev paneb punkti järgmisele lõppenud etapile eluteel ja mis on ühtlasi ka uute võimaluste algus. Kui kasutada tööõigusest pärit väljendeid, siis on täna lõpuks jõudnud kätte teie palgapäev ja tunnistuse näol olete saanud palgalehe 12 aasta jooksul väljateenitud tasu kohta. Numbrid meie käes olevatel paberitel on erinevad, seega oleks võimalik nende põhjal teha igasuguseid järjestusi ja võrdlusi

Kirjandus → Kirjandus
98 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Inimene Vutlaris-Anton Tšehhov

Inimene Vutlaris Anton Tsehhov Mironossitskoje küla serval, külavanem Prokofi küünis seadsid hilistunud kütid loomaarst Ivan Ivanõts ja günaasiumiõpetaja Burkin end öömajale. Burkin jutustas Inavõtsile loo tema sõbrast ja naabrist Belikovist, kes oli küla koolis kreeka keele õpetaja ja kes suri kuu aega tagasi. Belikov kõndis alati vihmavarjuga, kalossidega ja sooja palituga isegi siis, kui oli soe ilm. Ta varjas oma nägu alati krae taha. Ta paistis nagu vutlaris ehk koorega ümbritsetud. Belikov tahtis eralduda kõigest. Kõiksugused üleastumised, kõrvalekaldumised, patustamised reeglite vastu, tegid ta nukraks. Ta tihtipeale ütles, et gümnaasiumis käitub noorsugu halvasti. Belikov laskis õpetajatel kaks õpilast välja visata, sest nad käratsesid. Ta käis teiste kolleegide juures istumas, kuna pidas seda oma kohustuseks. Kõik õpetajad kartsid teda...

Kirjandus → Kirjandus
426 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Motivatsiooni isesesev töö

Vasta joonise 4-1 põhjal (Vt allpool). Joonise järgi arvan, et teist inimest ei ole võimalik motiveerida, sest tal endal peavad olema seatud eesmärgid ja stiimul, mis viiks ta tegutsemiseni. 5. Kuidas on omavahel seotud töörahulolu ja motivatsioon? mida rahulolevamad ja motiveeritumad on ettevõtte töötajad, seda enam panustavad nad oma tegevusega ettevõtte arengusse ja ühtse eesmärgi saavutamisse. Rahulolevad töötajad on produktiivsemad, loomingulisemad ja rohkem pühendunud oma tööandjale 6. Mis on sisemine töörahulolu ja milles seisneb välimine töörahulolu? Motivatsioonitegurid jagunevad kaheks: välisteks ja sisemisteks. Esimeste all peetakse silmas konkreetset tasu, näiteks palk, meeldiv töökeskkond, töötingimused, soodustused jms. Sisemise motivatsiooni loob psühholoogiliste vajaduste rahuldamine: tunnustus,

Psühholoogia → Motivatsioon ja tööga...
83 allalaadimist
thumbnail
16
odp

Sodiaagimärgid

vastuvõtlikud, tulised, võimega, konservatiivsed emotsionaalsed, kirglikud, teadmiste- , intuitiivsed, entusiastlikud, janulised, arvestavad, sügavad ja spontaansed, abstraktse tundlikud ja valmis teisi enesega mõtlemisega, lojaalsed. kuulama. loogilised, Negatiivne rahulolevad objektiivsed, Neid võib ja romantilised. variant võib sallivad, olla mitte- iseloomustada Negatiivne idealistlikud ja loominguline ka liigne tujukus, variant võib eelarvamuste- olenemine ja liiga olla diktaatorlik vabad. materiaalselt ümbruskonnast, Negatiivne variant

Füüsika → Astronoomia ja astroloogia
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

TEENINDUSSTANDARDI ANALÜÜS

Eriti oluline on see uute töötajate kollektiivi lisandumisel. Uued töötajad tuleb meeldivalt vastu võtta. Vanad olijad peavad uutele liikmetele alati abiks ja eeskujuks olema. Väga palju mõjutab kollektiivi kolleegide suhtumine, kui keegi saabub tööle näiteks paha tujuga, siis tihti on nii, et selle all kannatavad just teised. Kõik isiksused on väga erinevad ning tuleb osata arvestada üksteise eripäradega. Kui suhted kollektiivis on head siis on töötajad rahulolevad ja kõik ettevõtte sisene õhkkond peegeldub ka klientidele. Teenindusstandardi loomiseks pannakse kirja teenindusprotsess ehk teenindussituatsioonid, sest standardiseerida saab tegevusi, mitte inimest. Kui teenindusstandard on teenindusruumis või firma kodulehel kliendile nähtav, siis annab see kindlustunde nii töötajale kui ka kliendile. Saime teada seda, et Rademar ei avalda oma teenindusstandardeid tava klientidele, vaid igas Rademari kaupluses on

Majandus → Teenindus
36 allalaadimist
thumbnail
1
docx

On inimesi, kellel on raha, ja on inimesi, kes on rikkad

Raha ei taga alati edu ja õnnelikku elu. Kõik materiaalne ei tee meid ka rikkaks. Rikas on see, kes teab, et tal on piisavalt ja oskab sellega ka rahul olla. Rahulolu saavutamiseks on minu meelest vaja eelkõige tasakaalu iseendas leida. Kui olla halvatujuline, negatiivne, jonnakas, kade ja kitsi, siis ei tunne end kunagi rahuloleva ja õnnelikuna. Helded, avatud, positiivsed, armastavad ja sooja südamega inimesed on enesega rahulolevad ja minu meelest ka rikkad. Rahulolu teeb meid rikkaks, mitte rikkus ei tee meid eluga rahulolevaks. Tähtis ei ole see, mis kellelgi on, vaid see, kes ta ise on.

Eesti keel → Eesti keel
19 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Niguliste kiriku orelipooltund

Käisin 5. detsembril, pühapäeval kell 16.00 kuulama Niguliste kiriku orelipooltundi. Kirik oli gooti stiilis, sellel oli 3 löövi ning sammaste peal olid kunstiteadlase Villem Raami must- valged fotod. Päeval, kui seal käisin, oli kappaltar avatud. Kesklöövis oli kuldseid lühtreid 4 ning need läksid altari juurest alustades kõige väiksemast kõige suuremaks. Minu ees oli Maarja seitsmeharuline põrandalühter, selle taga oli risti löödud Jeesus Kristuse maal ning maali kohal oli suur aken punaste ja siniste mosaiikpildikestega. Seinte peal oli palju mäletustahvleid ehk epitaafe. Meist paremal oli väike orelirõdu ning meie ees kõrgel lae all oli suurem orelirõdu. Suurele orelirõdule tuligi Andres Uibo. Tal olid pikad hallikaspruunid juuksed ning seljas oli hall kampsun. Esimene lugu oli Dietrich Buxtehude Preludium in C (BuxWV 137). Pala algas pika madala noodiga, loo algus oli väga dramaatiline ja vihane. Mõne aja pärast oli hetkeline rõõms...

Muusika → Muusika
8 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Naise roll ühiskonnas

üks endast lugu pidav naine peaks mehe koju tulles käituma - ära võta teda vastu virinaga, söök olgu valmis, tee veel kiire tiir ümber kodu korjates üles laste mänguasjad ning õpikud. Veel soovitati pereemadel igasugune müra kaotada ja lapsed magama panna. Naiselt nõuti täit pühendumist ja ohverdust oma mehe heaolu ja õnnelikkuse nimel. Selle tagajärg oli õnnetu abielu. Osa naisi kasutas olukorda enda kasuks ära: õpiti kaasadega manipuleerima. Näiliselt olid lisaks meestele rahulolevad ka naised. Hendrik Ibsen kujutab oma teoses ,,Nukumaja" 19. saj naist, kes on vastupidiselt tüüpilisele tolle aja naisele isepäine ja julge. Nora pälvis ühiskonna hukkamõistu purunenud abielu lõpetamise ja kodust lahkumisega. Ta oli oma ajastukaaslastest sammukese võrra ees. 20. sajand oli naiste jaoks murdepunkt. Sajandi alguses jättis sõda maha isafiguurita kodud ja tühjad tehased. Lisaks loomupärasteks peetud majapidamistöödele olid naised

Eesti keel → Eesti keel
47 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ooperifantoomi retsensioon

Dirigent oli Martin Sildos, koreograaf Georg Malvius (Rootsi) ja eesti keelsed sõnad on Leelo Tunglalt. “Ei muud Sult soovi ma”, esitatud Koit Toome ja Maria Listra poolt, oli varasemalt tuttav pala, mis viis hetkeks nostalgia lainetele. Koidu ja Maria duett oli ka üks minu lemmikumaid hetki etendusest. Tuttav oli ka üks muusikaliga samanimeline pala, mille esimesed noodid olid Pink Floydi laulust „Echoes“ maha tehtud, nagu hiljem järele uurides selgus.. Esialgsed rahulolevad emotsioonid asendusid edaspidi skeptilisusega. Eurolaulu võitja ja Eurovisioonil 12. koha saavutanud Koit Toome näitas end muust küljest kui vaid poplauljana. Kuulates Koitu, ei tulnud pähegi, et "Mere lapsed" ja „Mälestused“ on just tema repertuaaris. Õhtuväsimus annab kõigile tunda, aga kahjuks nägin seda ka Koidu üksikutel kõrgetel nootidel, aga seda võisid märgata vaid esimestes ridades vaatajad. Sopran Maria Listra on 2014

Muusika → Ballett
11 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

................................................................................................9 2 Kokkuvõte Kogu ettevõtmise eesmärgiks on teenida kasumit oma tehtud töö arvelt ja saada rahulolu, olles iseenda peremees ennast tõestades. Missiooniks on toota võimalikult kvaliteetseid tooteid klientidele, sest parim visiitkaart on hea töö. Rahulolevad kliendid tulevad ka teinekord tagasi ja on tasuta reklaamiks, rääkides tuttavatele kvaliteetsest tööst. Ettevõte Ettevõtte nimi: RIIULIFIRMA Aadress: Tartumaa, Rõngu vald, Kalme küla, Kasumetsa tee, 61002 Registreeritud: 31. Detsember. 2010, Tartus. Omanik: Tauri Tohvri. Telefon: +37256331170 Hetke olukord: Startiv ettevõte Tegevusvaldkond: Liimkilbist riiulid Missioon: vastupidav ja moderne mööbel Eesmärgid: kasum, rahulolevad kliendid, konkurentsivõimekus turul.

Metsandus → Puiduõpetus
518 allalaadimist
thumbnail
10
odt

Majandus ja ettevõtte alused Referaat

võrreldes erinevaid statistilisi andmeid - elanikkonna vanust, haridust, autode hulka, toitumisharjumusi, haridustaset jne. Näiteks autode hulka, nende hoolduseks kuluvat aega ja olemasolevate hooldusjaamade hulka omavahel võrreldes võib hinnata, kas hooldusjaamu on palju või vähe. Kui neid on vähe, võib selle analüüsi põhjal panna püsti autohooldusettevõtte. "Vajadus kasvada" - juba toimivate ettevõtete puhul on äriideede algpunktiks vajadus kasvada. Firmal on olemas rahulolevad kliendid ja head tooted, kuid konkurentsis püsimiseks tuleb läbimüüki tõsta. Väljakujunenud turul võib uute klientide saamine olla liiga kallis - kulud reklaamile, allahindlustele ja muudele uute klientide saamiseks suunatud tegevustele võivad ületada uutelt klientidelt saadava tulu. Seega tuleb ühe võimalusena mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada. Äriidee hindamine endajaoks Äriidee olemasolu ei tähenda veel seda, et võid hakata plaane pidama, kuidas

Majandus → Ettevõtlus
25 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Karjääriplaneerimine

Kui etapi lõpus ollakse saavutatuga rahul, siis jätkatakse uhkustundega, rahulolematuse korral võidakse langeda nn. keskeakriisi. Karjäärikulminatsioon, osadel inimestel taandumine Karjääri hiline etapp (51-65 aastased) ­ inimene on saavutanud töös oma maksimumi, püüab säilitada olemasolevat positsiooni ning kindlustada tulevikku. Kardetakse kaotada saavutatud taset ja sotsiaalset heaolu. Aktsepteeritakse karjääri lõppemist ning tehakse elust kokkuvõtteid. Rahulolevad inimesed pühenduvad oma hobidele ja tegelevad isendaga. Karjääriplatoo Karjääriplatoo on karjääri punkt, kust edutamine on vähetõenäoline. Karjääriplatoo liigidStruktuurne platoo ­ tuleneb organisatsiooni olemusest (suurus, ametikohtade arv, töötajate vanus jne), edutamisega edasise edutamise võimalused pidevalt vähenevad. Töötaja peaks ennast viima vastavusse organisatsiooni võimalustega või otsima arenguvõimalusi teistes organisatsioonides.

Ametid → karjääri planeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Juhtimise alused esimene osa

kontroll) Mintzberg: 10 planeerimise koolkonda 1.) Mitte plaan vaid planeermine on probleem 2.) 3 kontrollipõhist(design, planning, positioning) 3.) 6 mõju põhised(enterpreneurial, cognitive, learning, power, culture, enviromental Edukad väikeettevõtted ei tee 5 aasta plaane. Nad arendavad ärivõimalusi, mitte plaane. Eesmärgid ebamäärased ja pidevas muutumises. Kestlik kasumlikkus -> Rahulolevad kliendid(teenuse kvaliteet, toote kvaliteet), Rahulolevad töötajad(motivatsioon, kvalifikatsioon), Konkurentsieelis(väärtuspakkumine) Eduka projekti eeldused: Probleem on õige, lahendus on õige ja kaotab probleemi, plaan viib lahenduse elluviimisnei, juhtimine tagab plaani elluviimise Plaanide täitmiseks peab olema paigas kontrollifunktsioon ­ hinnatakse ja analüüsitakse erinevusi plaanide ja aruandeliste tulemuste vahel. Kontrollimine peab kindlustama, et eesmärgid saavutatakse võimalikult väikeste kõrvalekalletega ning optimaalse ajaga

Majandus → Juhtimine
89 allalaadimist
thumbnail
52
ppt

Isiksus

Kõrge neurootilisuse tasemega inimesed kalduvad kogema rohkem negatiivseid emotsioone, samas kui ekstravertsematel inimestel on ülekaalus positiivsed emotsioonid. On leitud, et oma eluga rahulolu hinnangutes lähtuvad inimesed ennekõike sellest, mil määral nad on kogenud positiivseid ja negatiivseid emotsioone, positiivsete ja negatiivsete emotsioonide tasakaal määrab suuresti ära selle, kuivõrd õnnelikud ja rahulolevad inimesed on. Tervis ja pikaealisus Isiksuse omadustel on püsiv ja kumulatiivne mõju nii tervisele kui inimeste eluea pikkusele positiivne emotsionaalsus (ekstravertsus) ja meelekindlus ennustavad pikemat eluiga, vaenulikkus aga viletsamat füüsilist tervist. Seos isiksuse ja tervise vahel väljendab kolme erinevat protsessi: Isiksuse seadumused on seotud teguritega, mis põhjustavad haigusi Isiksus võib viia käitumisteni, mis kas kaitsevad või

Psühholoogia → Psühholoogia
14 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kehaliste võimete arendamine fitness-poksiga

Selle käigus õpitakse erinevaid liikumistehnika aluseid, jõuga löömist ning samas välditakse ise pihta saamist. Poksimine laseb sul treenida füüsiliselt väljakutsuval meetodil, mistõttu on korralik treening kõikvõimalikele erinevatele lihasegruppidele rohkem kui garanteeritud ­ see on oluline element kombineerimaks teadmisi enesekaitsest ja fitnesstreeningutest. Nagu näitavad ka erinevad uuringud on antud alaga tegelevad inimesed rahulolevad ning nende saavutatud tulemused enda vastupidavuse, koordinatsiooni, jõu ning ka kiiruse alal räägivad enda eest.

Sport → Kehaline kasvatus ja sport
19 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Milliste isikuomadustega inimene sobib (äri)juhiks

Kui näiteks kaup ei ole kvaliteetne, siis peab kliendile pakkuma välja tema jaoks sobiva lahenduse, et mitte peletada ostjaskonda oma ettevõttest eemale, halbade muljete pärast. Ettevõttel peab olema kõva eestvedaja, hea ärijuht, keda töölised austavad. Töötan ise kaubandusettevõttes, kus juhid hoolivad väga oma töötajatest. Klientide ostudest oleneb palju poe kasum. Oluline sellejuures on kuidas töötajad suhtuvad klientidesse ja kas kliendid on rahulolevad teeninduse kvaliteediga. Meie ettevõtte juhid suhtlevad poe töötajatega juhatajate kaudu, arvan, et see on õige taktika. Poe juhataja korraldab tihti koosolekuid ja ootab palju meie tagasisidet ja tähelepanekuid kõige suhtes. Arutame kõike esmalt oma kollektiiviga ja siis teeb juhataja sellest kokkuvõtva analüüsi ja edastab selle ettevõtte omanikele, ehk suurjuhtidele. Omanik-juhid on konservatiivsemad, aga seejuures oma ettevõttele väga pühendunud

Majandus → Teenindus
3 allalaadimist
thumbnail
6
doc

„Faust“ II

Näiteks ajal, kui vaheldub üdini hea ja üdini halb, nähakse olukorda kokkuvõttes halvana. Eelistatakse pigem stabiilset olukorda, kus ei toimu ka suurel määral head. Eitust võib nimetada kui antud olukorra taunimist. Näiteks Eesti poliitikas peamiste parteidega ei olda rahul, kritiseeritakse neid ja soovitakse muutust, aga häälte enamusega saavad nad jälle võimule. Kas see, mida me kuuleme, ongi olukorra subjektiivne väärhindamine ja halva poole esiletõstmine? Rahulolevad inimesed ei võta sõna öeldes, et neil on kõik korras, sest see võib näida egoistliku tegevusena. Olukorrast kerkibki esile see eitav jõud, mis osutub määravaks ja põhjustab arengut. Ainult vääratest tegudest saame tagasisidet ja suudame nende põhjal otsustada, mida edasi teha. Samalaadsed olid Fausti eksirännakud, mida Mefistofeles nägi halvana, aga Issand teadis, mis järgneb sellele. 3. Fausti vaimne suurus avaldub selles, et ta oskas igast elukutsest midagi

Kirjandus → Kirjandus
26 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

konkurentsi piiravatele regulatsioonidele, kõrgetele ümberlülitumiskuludele, ainuvalitsevale tehnoloogiale, mis välistab alternatiivid ja tugevatele lojaalsusedendusprogrammidele (nt. lennuliinide punktiprogrammid). Niisuguste turgude tarbijad käituvad nagu tugeva konkurentsiga turul ­ kui avaneb võimalus 10 vabalt valida, siis lojaalseks jäädakse ainult juhul, kui ollakse täiseti rahul. Sellepärast lahkuvad pealtnäha rahulolevad kliendid, kui pakutakse alternatiivseid tehnoloogiaid. Sidumisprogrammid on ennast ammendunud või turg dereguleeritakse. Selliste turgude kliendid püsivad lojaalsetena vaid juhul, kui nad on toote või teenusega täiesti rahul. Tabel 3. Tugeva ja nõrga konkurentsiga situatsioonid Tugev konkurents Nõrk konkurents Kliendi ükskõiksus Reguleeritud monopol või vähe asendajaid

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Töörahulolu

Siin on TÖÖSSE SUHTUMINE ILMINGUD JA TAGAJÄRJED LK. 73 eriti oluline ka küllaldane hüvitus ja töörahulolu suureneb veelgi. Töörahulolu kõrge tase avaldub inimese pühendumises tööle ja firma lojaalsuses. Kaadri voolavus: Pühendumine tööle, tööga haaratus on tase, milleni töötajad on valmis sukelduma Kõrgema töörahuloluga kaasneb madalam tööjõu voolavus, sest rahulolevad töösse, ajale ja energia kulule mõtlemata. Töö on inimesele kõige olulisem, see töötajad mõtlevad vähem töölt lahkumisele ja uuele töökohale. Rahulolematutel on eneseteostuse viis. Tähtsa töö tegemine tõstab inimese enese "mina". töötajatel on ka kaadrivoolavus suur Täielikult tööle pühendunud inimene usub tõenäoliselt tööeetikasse , tal on suur Tööjõu voolavusel on rida negatiivseid tagajärgi, eriti selle kõrge taseme

Sotsioloogia → Organisatsiooniline käitumine
37 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Tai kuningriik

Tai Kuningriik Tai on ainus Kagu-Aasia riik, mida pole kunagi koloniseeritud, ning sellest maast õhkub piiritut energiat ja usku oma rahvasse. Otsetõlkes tähendab Tai "vabade inimeste maad". Tailased on muretud, rahulolevad ja oma maa üle uhked. 95% elanikest on budistid. Nende kultuur on meie omast väga erinev. Taide jaoks on lahkhelide vältimine väga oluline. Seepärast ei tohi kasutada topelteitust ega esitada küsimusi, mis nõuavad jah- või ei-vastust. Wai on taide traditsiooniline tervitus. Wai`ks tuleb panna käed nagu palveks kokku ja hoida neid rinna kõrgusel. Kummardades, nii et silmad põrandat näeksid, puudutavad sõrmeotsad peaaegu laupa.

Geograafia → Geograafia
38 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Teine maailmasõda

Saksa okupatsiooni ajal nii ulatuslikult seda ette ei võetud. *Nõukogude okupatsiooni ajal toimusid ulatuslikud arreteerimised ja massiküüditamine, Saksa okupatsiooni ajal hukati koonduslaagrites nõukogude sõjavange ning juute. *Majanduse poolest olid okupatsioonid suhteliselt sarnased, tehti eri valdkondade reforme majanduse taastamiseks, kuid elatustase oli siiski väga madal. *Saksa okupatsiooni ajal olid eestlased suhteliselt rahulolevad - osalesid Saksa sõjaväes ja seal peetavates lahingutes, Nõukogude okupatsiooni ajal oldi sellele vastu. Millised olid eestlaste valikud II maailmasõjas? *Võimalus osaleda Saksa sõjaväes. *Võimalus osaleda Nõukogude sõjaväes. *Põgenede lääneriikidesse. *Sooritada enesetapp. *Varjata end võimude eest metsas. Millal püüdsid eestlased oma iseseisvust taastada? Milline oli tulemus? Taasiseseisvumiskatse toimus 1944. aastal, kuid eestlastel see ei õnnestunud.

Ajalugu → Ajalugu
26 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tähtkujud ja sodiaagimärgid

Päikese vahel, mistõttu tundub Maalt vaadates, et Veenus on ekliptikast veelgi kaugemal. Nii on kujunenud mõte lugeda sodiaagiriba laiuseks 16 kraadi, 8 kraadi kummalegi poole. Sel juhul lisandub sodiaagi tähtkujude nimekirja täieõigusliku liikme Maokandja (seda läbib ekliptika) kõrval veel kaheksa: Vaal, Kaaren, Karikas, Hüdra, Orion, Pegasus, Kilp, Sekstant. TULEMÄRGID - Jäär, Lõvi ja Ambur on tulised, kirglikud, entusiastlikud, spontaansed, enesega rahulolevad ja romantilised. Negatiivne variant võib olla diktaatorlik ja vägivaldne. MAAMÄRGID - Sõnn, Neitsi ja Kaljukits on praktilised, konservatiivsed, arvestavad, tundlikud ja lojaalsed. Negatiivne variant võib olla mitteloominguline ja liiga materiaalselt häälestatud. ÕHUMÄRGID - Kaksikud, Kaalud ja Veevalaja on hea suhtlemisvõimega, teadmistejanulised, abstraktse mõtlemisega, loogilised, objektiivsed, sallivad, idealistlikud ja eelarvamustevabad

Füüsika → Füüsika
28 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Iga teenindaja püüab teha endast oleneva, et kliendid oleksid rahul. Rahulolev klient läheb ja kiidab ka tuttavatele, kui hästi teda teenindati. Üks Ameerikas tehtud uurimus näitab, et üks rahulolev autoostja räägib sellest kaheksale inimeslee, aga rahulolematu klient kurdab oma pettumust kahekümnekahele inimesele. Klienditeeninduses töötavad inimesed peavad teadma, et tegelikult maksavad neile palka just rahulolevad kliendid. Seega peaks olema just üheks motivaatoriks tööd teha, teadmine, et kui palju sõltub nende palk heast teenindusest, ehk sellest kui hästi nad teevad oma tööd. Tihtipeale on inimesed kogenud seda, et kallimates poodides on parem klienditeenindus kui mingites väiksemates poodides. Miks aga on see nii? Sest sellistes poodides pannakse väga palju rõhku just oma klientide hoidmisele, sealsed töötajad on rohkem motiveeritud ja saavad paremat palka

Majandus → Klienditeenindus
171 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Silmapaistvate juhtide tegevus

ja neid edutada. “Mulle on öeldud, et see on pehmovärk. See on jamps! On hea näha inimesi õitsemas!” ütles Welch ja lisas, et ta ei salli tüüpe, kes ülemuste ees lipitsevad ja alluvatega halvasti käituvad. (aripäev, 2013) Mina arvan, et iga firma on just nii edukas, kui edukaks juht suudab selle teha. Juhi ülesanne on panna firmas kõik toimima nii, et tulemused tuleksid suurepärased ning töötajad rahulolevad. Martinson, Musk ja Welch on minu arvates üsna sarnase juhtimisviisiga juhid. Nende jaoks on tähtsad elementaarsed asjad, näiteks kommunikatsioon. Kõige põnevam oli minu jaoks kirjutada Elon Muskist. Peaaegu et iga inimene teab tema nime tänapaeval ning väga huvitav oli teada saada, milline oli tema lapsepõlv ning et kuidas ta sattus ettevõtluse teele. Kasutatud allikad https://www.xolo.io/meist https://digi.geenius

Majandus → Ettevõtluse alused
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

TÖÖRAHULOLU

Nad püüavad säilitada varem rahulolu kindlustanud tulemuslikkuse taset nagu edukad elukutselised sportlased, kes muutuvad enesega rahulolevaks ega pinguta enam vanaviisi.Treeneri ülesandeks on muuta neid rahulolematuks oma tegutsemistes, kuni taastub endine soov võita iga hinna eest. 1 Kaadri voolavus- rahulolematud töötajad mõtlevad rohkem töölt lahkumisele kui rahulolevad töötajad. Rahulolematutel töötajatel on kaadrivoolavus suurem. Rahulolematuse põhjuseks võib olla eneseteostusevõimaluse puudumine, töö vähene tunnustamine, püsiv konflikt ülemuse või töökaaslastega või isikliku karjääritaseme saavutamine edasise tõusu võimaluseta. Selline tööline püüab leida ,, rohelisemat karjamaad". Töölt puudumine ­ rahulolematu inimene püüab vältida talle ebameeldivat kohta. Statistiliselt kaasneb rahulolematusega sagedasem töölt puudumine

Sotsioloogia → Organisatsiooniline käitumine
126 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Isiksus - radikaalhumanistlik psühhoanalüüs

Selle iseloomutüübi negatiivseteks külgedeks võib lugeda aga alistuvust, madalat enesehinnangut, pelglikkust, sentimentaalsust ja parasiteerivat ellusuhtumist. Ekspluateeriva loomuga inimesed võtavad ennastusaldavalt, nõudlikult ja võimukalt selle, mis toob neile kasu ning tõotab naudingut. Erinevalt retseptiivse iseloomuga inimestest on ekspluateeriva loomuga inimene varmas vajalikku jõuga võtma. Selle tüübi esindajad on endaga rahulolevad ja üleolevad. Nad vaatavad kadedusega lähikondlaste varandusele, otsides teid selle omastamiseks. Nad eelistavad rikkaks saada pigem tüssamise või varastamise, kui ausa loova töö kaudu. Kui retseptiivsete tüüpide hulgas on valdav enamus masohhistid, siis ekspluateerijate hulgas on enamus sadistid. Hoiustava (hoiustava, koonerdava, säästva) loomuga inimeste arust napib maailmas hädavajalikke ressursse, seetõttu tuleks koguda aega varusid täiendada ja olla valmis

Psühholoogia → Psühholoogia
12 allalaadimist
thumbnail
27
doc

TOIDUHÜGIEEN

HÜGIEENITASEME HIND: Toiduaineettevõtete omanikele: · Tööpäevade kadu (tootlikkuse langus) · Võimalik ettevõtete sulgemine · Reputatsiooni alanemine · Võimalikud trahvid ja uurimismaksumused · Võimalikud tsiviilhagid kahju kannatanud isikute poolt · Kaod saastunud toiduainetega · Suur töötajate voolavus Töötajatele: · Võimalik töökohast ilmajäämine · Võimalik lisatasude äravõtmine KÕRGE TOIDUHÜGIEENI EELISED: · Rahulolevad tarbijad · Vastavus seadusesätetele · Toidu säilivusaja pikendamine · Head töötingimused · Töötajate kõrge moraal · Madal tööjõu voolavus HÜGIEENI ÜLDREEGLID- peavad tagama toidu kvaliteedi ja ohutuse inimese tervise kaitse eesmärgil. Need nõuded on kohustuslikud toidu käitlemisel. TOIDUKÄITLEJA- füüsiline või juriidiline isik, kelle ülesandeks on tagada toidualaste õigusnormide nõuete täitmine tema kontrollitavas

Toit → Toitumise alused
24 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Teeninduskorraldus - töötajate jõustamine.

kliendiga on minimaalne ja töö on reguleeritud rangete teenindusjuhiste ning ­standarditega. Jõustamine ja suhtlusoskused Jõustatud teenindaja suudab kindlasti tõsta kliendi rahulolu pakkudes talle just temale sobivat teenindust. Kuid ainult jõustamisega ei saa veel endale lojaalseid kliente, teenindajad peavad muuhulgas olema ka head suhtlejad, tööandja näitama eeskuju ja suutma luua töökohal pingevaba ning lootusrikka õhkkonna, kuna ainult enese ja ümbritsevaga rahulolevad inimesed suudavad pakkuda toetust ning vajalikku abi ka teistele ehk siis klientidele. Kuidas töötajaid jõustada? Tegevuskava juhile · Ole ise eeskujuks! · Varusta töötajad kogu vajaliku informatsiooniga, et nad saaksid ise otsustada. · Anna töötajatele tagasisidet ja ole avatud seda ka ise saama. Toeta avatud suhtlemiskultuuri ja dialoogi. Ka keerulistes olukordades võiks töötajatega rääkida ausalt ning

Majandus → Teenindus
22 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis.

Sellele, kas sõnum jõudis vastuvõtjani ja kui hästi ta sellest aru sai, annab vastuse asjakohane tagasiside. Kõige tavalisem kliendiga suhtlemise viis on tema küsimustele vastamine. Oskuslik vastamine annab kliendile rahulolu ja võib pälvida müügipotensiaali. Kahjuks ei pööra teenindaja kliendi küsimustele alati vajalikku tähelepanu, vastates neile kas liiga lühidalt või ükskõikselt. Kuid klienditeenindaja töö seisnebki selles, et kliendid oleksid rahulolevad ning sellisel puhul ei ole teenindaja oma töönõudeid täitnud. Küsimuste esitamise viisi järgi tajub klient, kas teda tõepoolest soovitakse siiralt aidata, kuid ka neil on oma soovitused. Esitada oleks sobiv ainult üks küsimus korraga ja siis oodata kliendi vastust. Küsida tuleks ainult seda, mida tõepoolest kliendi huvides oleks vaja teada ja ebaoluline uudishimu kõrvale jätta. Kõige tähtsam on esitada küsimused loogilises

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö korraldus
443 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kokkuvõte Tsehhovi novellid Daam koerakesega, Inimene Vutlaris, Donõts ja Palat nr 6

2. ,,Jonõts" Sissejuhatus: S. kubermangus elab tark, huvitav ning meeldiv Turkinite perekond ­ Ivan Petrovits, Veera Jossifovna ja Jekaterina Ivanovna. Sõlmitlus: Dmitri Jonõtsile räägitakse, et nii intelligentne inimene, kui tema, peab kindlasti tutvuma Turkinitega. Teemaarendus: 1. Jonõts tutvub Ivan Petrovitsiga ning saab küllakutse nende koju. 2. Jonõts läheb Turkinite juurde. 3. Jonõts näeb Jekaterinat. 4. Veera loeb ette oma romaani. 5. Jekaterina mängib rasket klaveripala. 6. Jekaterina kavatseb konservatooriumi õppima minna. 7. Jekaterina vanemad keelavad selle ära. 8. Enne kojuminekut käis Jonõts restoranis õlut joomas. 9. Veera migreenihood suurenevad, kui Jekaterina ähvardab konservatooriumisse minna. 10. Jonõtsi abiga hakkab Veeral natuke parem. 11. Jonõts kutsub Jekaterina endaga aeda. 12. Jonõts läheb Turkinite juurde abielluettepanek...

Kirjandus → Kirjandus
454 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Ettevõtja intervjuu

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEDUSKOND Ettevõtluse alused Ettevõtja intervjuu Nimi Õppejõud: Juhan Teder Tallinn, 2013 Sisukord Sisejuhatus Ma olen valinud veebistuudio Maatriks, et läbi viia intervjuu juhatuse esimehe Kenno Kirspuuga. Miks ma valisin selle firma? Aasta tagasi minu ühe väga hea sõbra soovitusel kasutasin nende teenindused ja mulle meeldis kuidas nad töötavad ja suhtlevad klieentidega. Maatriks ­ see on veebistuudio, mis kombineerib oma töödes loovaid disainilahendusi koos innovaatilise tehnoloogiaga, pidades silmas kasutusmugavust. Nad käivad teed, mida tuleb nendel ise ehitada ning püüavad teha nii, et ka kõik teised saavad seda mõnuga kasutada. Nende soov on, et nende kliendid oleksid õnnelikud, edukad ja rahulolevad. Kui soovite endale veebilehte, või soovite, et Teid leitakse Interneti avarustest, siis nad aitavad Teil hea...

Majandus → Ettevõtluse alused
188 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Töörahulolu

Töörahulolu olemus Igale organisatsioonile on oluline alluvate suhtumine oma töösse. Negatiivne suhtumine on probleemide tunnuseks, lahendamata probleemid on aga eelseisvate raskuste tunnuseks. Töössesuhtumine on inimese tundmus, mille objektiks on tema tööalane tegevus. Negatiivset suhtumist iseloomustavad negatiivsed emotsioonid, norutunne, nördimus, viha jms. Selle tulemusena lahkuvad sageli kõrge kvalifikatsiooniga töötajad ja organisatsioonil tuleb tööle võtta väljaõppeta inimesi ning teha nende arendamiseks kulutusi; allesolevad töötajad suhtuvad oma töö tulemustesse ükskõikselt, mis põhjustab toodangu kvaliteedi ja teeninduskultuuri taseme languse. Negatiivse suhtumisega töötajad puuduvad pisimagi põhjuse korral, nendega on seotud distsiplinaarprobleemid, nad võivad korraldada “logelemisstreike”, st sihilikult aeglustada töötempot. Lõppkokkuvõt- tes mõjutab see organisatsiooni kulusid ...

Majandus → Juhtimise alused
6 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ärieetika

· turu koostöö ja usalduse arendamine · korruptsiooni takistamine · keskkonnakaitse ja säästlikkus · inimõiguste tugevdamine, vaesuse vähendamine · organisatsioonide poolt toetatud kriminaalse tegevuse ja vägivaldsuse ära hoidmine Ettevõtja kasu 9 põhjust juhile, miks olla eetiline ja vastutustundlik 1. investeering tulevikku 2. iseenda väärtustamine 3. rahulolevad kliendid 4. pühendunud töötajad 5. elamisväärne keskkond 6. omanike positiivne suhtumine 7. usaldusväärsed partnerid 8. eetilisem riik 9. ühiselt suudame rohkem Ettevõte ühiskond ja keskkond on seotud ning ettevõte ei saa eksisteerida ilma ühiskonna ning keskkonnata

Majandus → Majandus
124 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Terasnool OÜ äriplaan

potentsiaalne kordustarbija. 7 TURUNDUSSTRATEEGIA Turundusplaani koostatakse ja uuendatakse üks kord aastas, eesmärgid püstitatakse kaheks aastakse, tegevuskava koostatakse üheks aastaks. Turundustegevuste juhtimisel lähtutakse turunduskontseptsioonist, mis tugineb järgnevatele asjaoludele: - eeldus: klient saab seda teenust mida vajab, püüdes maksimeerida saadavaid hüvesid - tegevused: tegutsemisel lähtutakse kliendi vajadustest - lõppeesmärk: rahulolevad kliendid tegemas viburaja korduskülastusi, suurendamas tuntust ja tunnustatust 7.1 Lisateenuste kirjeldus Vibukütid alustavad oma päeva harjutusplatsil, kus iga osaleja saab lühikese tutvustusega vibulaskmisest endale varustuse. Instruktori juhendamisel omandatakse laskmistehnika põhitõed, mida kohe ka ise proovima asutakse. Seejärel järgneb põnev jahiretk metsas, kus tabada püütakse ulukiformaadi sihtmärke (14 märki) rebasest karuni. Päev lõpeb punktide lugemisega. Hind: 19

Majandus → Majandus
95 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

korraldada personalile täiendkoolitused ning uurida ka nende rahulolu antud ettevõttes töötamisel. 10 KOKKUVÕTE Ettevõtte kvaliteetse külastuskogemuse tagamisel on kliendirahulolu oluline komponent. Kõige olulisem on tagada kliendi vajadused ja soovid, olles selle protsessi juures professionaalne ning vastutulelik. Selleks, et kliendi ootuste ja soovidega kursis olla, peab organisatsioon pidevalt uurima, kui rahulolevad on kliendid ning millised tegurid mõjutavad seda enim, et vajadusel teha parendusi kliendikesksuse saavutamiseks. Uurimistöö esimeses osas tutvustati teeninduskultuuri kui erilise organisatsioonikultuuri olemust ning selle alla kuuluvaid tähtsaid mõisteid. Töös toodi välja peamised kliendirahulolu mõjutegurid – klienditeenindajate vastutulelikkus, kontakti loomine, usaldusväärsus, professionaalsus, ettevõtte sisustus, klienditeenindaja välimus ning informatsiooni kättesaadavus

Muu → Akadeemiline kirjutamine ja...
31 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Uurimustöö meetodid

Üheks varguse eelduseks peetakse töötajate rahulolematust, kuid mitte kõik rahulolematud töötajad ei hakka varastama. Uuringus leiti, et töötajate rahulolematus oli küll vargusega seotud, kuid vaid sellistel juhtudel, kui töötajad tajusid organisatsioonikliimat vargusi soodustavana. Teema: Käesolevas töös uuriti varguse seost rahulolematusega ja organisatsioonikliimaga. Võrdlev hüpotees: Tööga rahulolevad töötajad varastavad vähem kui need, kes on tööga rahulolematud. Objektiivne alus gruppide moodustamiseks võiks olla: need, kes on varastanud ja need, kes ei ole. Siis sõnastame hüpoteesi järgmiselt: nende inimeste seas, kes on vargustega vahele jäänud, on rahulolematus kõrgem kui nende seas, kes ei ole vargustega vahele jäänud. Korelatsiooni puudutav hüpotees: 1. Tööga rahulolematus on seotud vargustega. Näiteks:

Kategooriata → Uurimustöö metoodika
791 allalaadimist
thumbnail
11
docx

PLATON

lastest. Samuti see, et inimesed on rühmitatud klassidesse, see võib tekitada ideaalses riigis lahkhelisid, kui ka toimida. Kuna kui on inimesed jaotatud paremuse järgi klassidesse siis teavad inimesed oma positsiooni ja kohta. Samuti ei meeldi mulle Platoni põhimõte inimeste tõuaretusest, et paremad mehed peavad saama paremad naised. See samuti tekitab vastandlikke tundeid ning kui ta tahab ideaalset riiki kus kõik oleksid rahulolevad ei sobiks see eriti. Kui ta tahab ideaalset riiki oma ideepõhiselt siis tuleks mõelda kõikide arvamusele ja heaolule, et ei tekiks vastastikuseid tundeid. Ma arvan, et Platoni ideaalse riigi põhimõte toimib, kuna tal on kõik kriteeriumid paika pandud. 2. PLATONISM Platonismi kui Platoni ideeõpetus. Selle järgi on ideed või vormid ainsad tõeliselt olevad: igavesed, muutumatud, täiuslikud. Konkreetsed asjad materiaalses maailmas

Tehnoloogia → tehnomaterjalid
28 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Noorsootöö alused ja korraldus

Toetada sallivat mõtteviisi noorte hulgas, pöörates erilist tähelepanu sotsiaalse sidususe suurendamisele Euroopa Liidus. Suurendada teineteisemõistmist erinevatest kultuuridest pärit noorte hulgas. Panustada noorte ettevõtmisi toetavate tegevuste kvaliteedi arendamisse ja noortevaldkonnas tegutsevate organisatsioonide jätkusuutlikkuse tagamisse. Toetada koostööd noortevaldkonnas Euroopas. 3. Euroopa Noored Eesti büroo (ENEB) visioon on tegusad rahulolevad noored hoolivas kodanikuühiskonnas. Selle saavutame oma missiooni täitmisega ehk noorte arenguvõimaluste toetamisega läbi mitteformaalse õppimise. Büroo peamisteks tegevusteks on: - teavitada programmi sihtgruppe ja laiemat avalikkust programmi Euroopa Noored väärtustest, võimalustest ja tingimustest; - nõustada projekti algatamisest ja arendamisest huvitatud noori, projektirühmi ja organisatsioone;

Muu → Ainetöö
78 allalaadimist
thumbnail
13
odt

Spordiorganisatsiooni personalijuhtimine

Tartu Ülikool Kehakultuuriteaduskond Margit Mathiesen SPORDIORGANISATSIOONI PERSONALIJUHTIMINE Referaat Juhendaja: Alar Rikberg Tartu 2010 Sisukord 1. Spordiorganisatsiooni põhistruktuur ja juhtimine........................................................................3 2. Sissejuhatus personalijuhtimisse..................................................................................................5 3. Personalijuhtimise eesmärgid ja tegevusvaldkonnad...................................................................6 4. Effektiivselt töötava personali leidmine......................................................................................7 5. Töö analüüs...........................................................................................................................

Sport → Kehaline kasvatus ja sport
42 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Referaat: "Laps ja vägivald"

Kiusajad leiavad kodus teistest õpilastest vähem tunnustust, kodus on neid kehaliselt karistatud rohkem kui teisi ja nad on näinud seal suhteliselt palju vägivalda. Kiusatav õpilane on arg ja tihtipeale teistest välimuselt erinev ( näit. pisikest kasvu, paks vms.). Tal võib ka olla teistest erinev väärtusmaailm (usklik) ja tal on vähem sõpru kui teistel. Ühesõnaga, kiusatav õpilane on üldiselt kerge ohver, kes ei oska ennast kaitsta. Kui kiusajad on pealtnäha endaga rahulolevad, siis kiusatavad seda pole. Uurimustest ilmneb, et vanemate ettekujutus kiusamise levikust on tunduvalt väiksem kui see, mida teatavad õpilased. Lisaks sellele on eriti tüüpiline, et vanemad ei usu, et nende lapsed kiusavad sel määral, kui lapsed seda ise tunnistavad. Vanemad küll teavad, et eksisteerib kiusamine, aga suhtuvad sellesse kui võõrasse muresse. Nad usuvad, õigupoolest küll loodavad, et nende last ei kiusata ja nende laps ei kiusa teisi. Faktid räägivad aga midagi muud.

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
178 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Innovatsioon ja tootearendus

olla muuta. Läbi kaine analüüsi võtta olemasolev idee, pole vaja ei patente, ega rasket tööd, ega ideed. Vajadus kasvada ­ Toimiva ettevõtte puhul on äriidee alguspunktiks vajadus kasvada. Näiteks ka Microsofti puhu Skype ära ostmine, et mitte oma asja arendada, vaid osta sarnane asi. Või näiteks Linnuse kalja ostmine Coca-Cola poolt, et turuosa saada. Ostad ära ja siis ei pea ise midagi leiutama. Firmal on olemas rahulolevad kliendid ja head tooted, kuid konkurentsis püsimiseks tuleb läbimüüki tõsta. Mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada. Eesti energiaga toimuv ei viitsi tegeleda teenuse innovatsiooniga Eestis, vaid ostab maid igalool mujal kokku. Et vaja oleks kasvada, selleks seda tehakse. Minnakse tulu teenima hoopis mujal. Ehk siis tehakse äri pärast, mitte oma põhitoote arendamist, minnakse lihtsama vastupanu teed.

Majandus → Innovatsioon
144 allalaadimist
thumbnail
26
docx

ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS

haridustaset jne. Näiteks autode hulka, nende hoolduseks kuluvat aega ja olemasolevate hooldusjaamade hulka omavahel võrreldes võib hinnata, kas hooldusjaamu on palju või vähe. Kui neid on vähe, võib selle analüüsi põhjal panna püsti autohooldusettevõtte.[4] 6 "Vajadus kasvada" - juba toimivate ettevõtete puhul on äriideede algpunktiks vajadus kasvada. Firmal on olemas rahulolevad kliendid ja head tooted, kuid konkurentsis püsimiseks tuleb läbimüüki tõsta. Väljakujunenud turul võib uute klientide saamine olla liiga kallis - kulud reklaamile, allahindlustele ja muudele uute klientide saamiseks suunatud tegevustele võivad ületada uutelt klientidelt saadava tulu. Seega tuleb ühe võimalusena mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada.[4] Idee kuus etappi Enamik ettevõtjaid läbivad kuueetapilise tee ideede arenemisel toimivaks projektiks.

Majandus → Ettevõtlus
32 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

Tarbija rahulolu elemendid: x tagasiside x fookus x aeg Mida annab kõrge tarbija rahulolu? x Lojaalsuse suurenemine ettevõtte suhtes x Ettevõtte mainekuse kasv x Tarbijate vähenev hinnaelastsus x Tööjõu tootlikkuse kasv x Madalamad ettevõtte kulud tulevikus x Ettevõtte kasumi suurenemine x Tarbijate kaebuste oluline vähenemine x Rahulolevad kliendid toovad ise kliente x Tarbija rahulolu suurendab innovatsiooni Hea äri kuldreeglid: x Klient on minu äri jaoks kõige tähtsam inimene x Klient ei ole meist sõltuv, ettevõte sõltub kliendist x Klient ei sega meie tööd, ta on meie töö eesmärk x Kliendi teenindamine ei ole talle meiepoolse teene osutamine x Klient on meie äri osa x Klient ei ole meie jaoks külm statistika, vaid inimene oma tunnete ja emotsioonidega nagu meiegi x Kliendiga ei vaielda

Majandus → Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Mõisted

saavutamisel jõudnud · Hüvitatakse vastavalt sellele, kui kaugele isik eesmärkide saavutamisel jõudis (kas tasustada töötajale tulemustasu v mitte) 13.Visioon Tegeleb tulevikuga, aga mõjub juba praegu. Visioon-vaade tulevikku; kontseptsioon sellest, milliseks org tahab saada ja kuidas teised võiksid org näha. Visioon on org seisundi kirjeldus. Visiooni takistab: piiratud juhid, dogmaatikud, pidevad kaotajad, rahulolevad paigalistujad, traditsiooniarmastajad, enamusega arvestajad, õnnetuse ennustajad 14.Missioon Missioon erineb kvalitatiivsest eesmärgist · Kannab endas org jaoks püsiväärtust · Tal on lisaks majanduslik- pragmaatilisele alati ka ühiskondlik e. eelis- filosoofiline aspekt Missiooni organisatsiooniline külg

Majandus → Juhtimise alused
516 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun