Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Innovatsioon ja tootearendus (2)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tekkib äri?
  • Kui on olemas siis mille poolest teie toode erineb?
  • Kuhu toode edasi läheb kuidas areneb tulevikus?
Vasakule Paremale
Innovatsioon ja tootearendus #1 Innovatsioon ja tootearendus #2 Innovatsioon ja tootearendus #3 Innovatsioon ja tootearendus #4 Innovatsioon ja tootearendus #5 Innovatsioon ja tootearendus #6 Innovatsioon ja tootearendus #7 Innovatsioon ja tootearendus #8 Innovatsioon ja tootearendus #9 Innovatsioon ja tootearendus #10 Innovatsioon ja tootearendus #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 144 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor wodduck Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Innovatsioon ja tootearendus

Kodutöö 1. Kuidas sai laguse GPS? GPS sai alguse läbi orbiidile saadetud Sputniku signaalise kuulamisest maal. Signaali põhjal said teadlased välja arvutada täpse asukoha orbiidil. Sealt tehti järeldus, et kui malt kuulatud signaali kaudu saab orbiidil asuva objekti asukohta määrata, siis piisavalt paljude sateliitidega on võimalik ka vastupidine tegevus ehk orbiidil signaali kaudu kindlaks teha maalpealsed objktid. Tänapäeval tunub väga lihtne ja loogiline, kuid andis ikka selle peale kunagi tulla. Tahaks teada, mida need, kes selle leiutasid, arvaksid tänapäeva seadmetest ja võimalustest. 2. Millised keskkonnad loovad innovatsioonirikka õhkkonna? Innovatioonirohket keskkonda ei ole otselt võimalik luua. Läbi uuringu selgus, et kõige innivaatilisem keskkond tekib siis, kui erinevad inimesed jagavad oma kogemusi (nii õnnestumisi, kui ka ebaõnnestumisi). Väga

Ettevõtlus ja innovatsioon
thumbnail
3
doc

Innovatsioon loeng 1

Loeng 1: 1. Millest tuleneb vajadus aru saada innovatsiooni erinevatest tahkudest? Innovatsiooni nähakse tihtipeale väga valesti, kuidagi ettevõtte kaugena. On olemas ainus õige viis näha teda ettevõtetega seonuvalt. Meedias kasutatakse mõistet innovatsiooni tihtipeale valesti. Innovatsiooni tuleb näha ettevõtete kontekstis ja sellisena, et see annab konkurentsi eelise. Innovatsiooni nähakse: · kõrgtehnoloogilisena, · teadus- ja arenduskesksena · elitaarse ja kaugena. Eestis levinud radikaalne innovatsioonikäsitlus on mütoloogilise iseloomuga (vastandudes ratsionaalsele ja konstruktiivsele). Sellega omakorda kaasneb omakorda oht, et kasutatav mõiste muutub sisutühjaks. Innovatsioon on leiutise, avastuse, uue või olemasoleva teadmise uudne kasutamine majanduslikus protsessis. Innovatsiooniga on tegu siis, kui toode või teenus jõuab reaalselt turule.

Innovatsioon
thumbnail
4
doc

Innovatsioon loeng 2

Loeng 2: 1. Kuidas on arusaam innovatsiooniprotsessi toimumisest muutunud läbi aja? I põlvkond sai alguse peale II maailmasõda. Teaduse poolt surutud ja lükatud, põhiargument on see, et meil on turg paremas ääres, aga vaskus ääres on tegelikult teadus ja tehnoloogia ja teadusarendustegevus, mis tegelikult määrab ära kõik mida ettevõtted teevad ja kuidas nad saavad edukad olla. Rõhutatakse seda, et kõik saab alguse teadustegevusest ja arendustegevusest. Teadus-, arendustegevus, tootmine, turustamine ja müük, see käib sellise lineaarse rajana. Avaldati raamat ,,Teadus-piiritlematud võimalused" kus argumenteeriti seda, et kõige aluseks on väga tugev teadus ja sealt kaudu saab ka meie ettevõtlus olla edukas ja me saame nii palju sotsiaalseid probleeme ja ka majanduslikke probleeme selle kaudu lahendada. Vastukaaluks

Innovatsioon
thumbnail
7
doc

Innovatsioon loeng 3, 5, 6

Loeng 3: Innovatsioon on üldjuhul seostatud ühe ettevõtte majandustegevuses mingi uuendusega, mis annb sellele ettevõttele konkurentsi eelise. Tema toode, teenus on parem kui konkurentidel ja tänu sellele ettevõte teenib ka rohkem raha. 1. Miks spetsialiseeruvad ettevõtted erinevates riikides erinevatesse valdkondadesse? Majandusteaduses ehk majanduspoliitikas on kaks täiesti erinevat arusaama sellest kus spetsialiseerumised või konkurentsieelised tulenevad. Ühelt poolt on meil klassikaline majandusteadus, mille idee seisneb selles, et kui me vaatame miks ettevõtte toodavad erinevaid asju erinevates piirkondades, siis on näha, et looduslik ja geograafiline keskkond soodustab ühes piirkonnas näiteks veini tootma ja teises mitte. Ja on mõistlik, et need

Innovatsioon
thumbnail
12
docx

Innovatsioon vastused

Igal kasvufaasil on oma probleemid. Tavaliselt tegutseb nishis. Väikefirma peremehe aju - Selles peab olema palju teadmisi ja soovi õppida. Areng toimub astmetena. Suurem rõhk on elust enesest õppimisel kui teoorial. Oluline on suhe partneritega. 3.Innovatsiooniga tegelemise konkurentsieelised-uued tooted aitavad võita ja hoida turuosa ning kasvatada neil turgudel kasumlikkust. Suutlikkus pakkuda paremat, kiiremat, odavamat, kvaliteetsemat toodet/teenust.  Pakutava toote või teenuse uudsus: pakkuda midagi, mida teised ei suuda. Nt: Esimese Walkmani, sulepea, fotoaparaadi, nõudepesumasina, telefonipanga jne turule toomine maailmas.  Protsessi uudsus: pakkuda seda viisil, millele teisel pole midagi vastu panna – kiiremini, madalamate kuludega, kliendile kohandatumalt jne. Nt: internetipangandus, online- raamatukaubandus.  Keerukus: Pakkuda midagi, mida teistel on raske põhjalikult omandada

Ühiskond
thumbnail
6
docx

Innovatsioon kordamisküsimused

1.Millest tuleneb vajadus aru saada innovatsiooni erinevatest tahkudest ning millised teadusvaldkonnad tegelevad innovatsiooni uurimisega? Sellest, et innovatsiooni õige kasutamine aitab suurendada tootlikkust, uued tooted aitavad võita ja hoida turuosa ning kasvatada kasumlikkust. Uute toodete väljatöötamine on oluline oskus, sest keskkond on pidevas muutumises. Innovatsiooni uurimisega tegelevad majandusteaduse, tehnoloogia, sotsioloogia ja inseneriteaduse valdkonnad. 2.Kirjeldage, kuidas innovatsioon annab ettevõtetele konkurentsieelise; tooge näiteid. Protsessiinnovatsioon mängib olulist strateegilist rolli, pakkudes uusi või oluliselt täiustatud mehhanisme. Toetudes nendele mehhanismidele ja oma paremale tootmisoskusele saavad ettevõtted turul konkurentsieelise, pakkudes paremat/uuemat toodet/teenust kui teised ettevõtted. · Pakutava toote või teenuse uudsus: pakkuda midagi, mida teised ei suuda. Nt: Esimese Walkmani,

Projekti juhtimine
thumbnail
3
doc

Integreeritud tootearendus

1. Integreeritud tootearendus on tooteloome, turunduse, toote valmistamise ja kogu selle protsessi finantseerimise sünergialine ühtsus toodete loomiseks, mis oleksid konkurentsivõimelised maailmaturul. 2. Tootearendus on tegevuste kogum, mis algab toote turuvõimaluste selgumisest, jätkub toote kavandamise ja loomisega ning lõpeb selle tootmise, müügi ja teenindamisega. Tootearenduse tulemuseks ei ole mitte uus toode vaid edukas äri. 3. Innovatsioon - uuendus ehk mingi teadusliku, tehnilise või organisatsioonilise avastuse, leiutise või mõne muu saavutuse rakendamine ühiskonnas. 4. Toode - tehis, mida ettevõte kavandab, toodab ja müüb oma klientidele 5. Toote definitsioon: · Toode (product) on tema valmistamise tehnilistele tingimustele vastav ese inimühiskonna eksisteerimisel mingi tarbe või vajaduse rahuldamiseks.

Integreeritud tootearendus
thumbnail
8
docx

Innovatsioonialused

Kordamisküsimused 1. Mis on innovatsioon? Mille poolest erinevad innovatsioon (innovation) ja leiutis (invention) Innovatsioon on millegi uue ja kasuliku edukas juurutamine, mis leiab tunnustamist olulise ja arengule suunatud muutusena. Uudsus võib tähendada uut ettevõtte jaoks, mingi turu jaoks või kogu maailma jaoks. Innovatsioon ei ole uus idee, meetod, seade, toode või teenus. Leiutamine kui näiteks tooteidee väljatöötamine pole samuti innovatsioon. Leiutis on uue tooteidee või protsessiidee esmailmnemine. Innovatsioon on seevastu esimene katse seesugust uut ideed praktikas rakendada. 2. Millised on innovatsiooni peamised liigid? (näiteks võiks teada Schumpeteri liigitust) Tooteinnovatsioon Protsessiinnovatsioon Turundusinnovatsioon organisatsiooniinnovatsioon Schumpeter’i innovatsiooniliigitus:

Ühiskond




Kommentaarid (2)

YBD profiilipilt
YBD: aitäh toreda materjali eest
11:21 10-05-2013
znegurotchka profiilipilt
znegurotchka: oli abiks.
23:01 14-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun