Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Silmapaistvate juhtide tegevus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Silmapaistvate juhtide tegevus #1 Silmapaistvate juhtide tegevus #2 Silmapaistvate juhtide tegevus #3 Silmapaistvate juhtide tegevus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2020-09-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annabelpern Õppematerjali autor
Tuntud juhtide äritegevus. Failis on 3 erinevat ärijuhti, kelle tegevust kirjeldatakse.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

need tegelikult suunatud on ning kuidas tahetakse adressaadi suhtumist mõjutada või mida temalt oodatakse. Kogu "inimkonnaga" korraga rääkimine ei anna tavaliselt tulemusi. Organisatsiooni sihtgrupid võib üldjoontes jaotada kaheks: organisatsioonisisesed ja -välised. Nagu siinses käsiraamatus korduvalt rõhutatud, ei ole suhtekorraldus ainult organisatsioonist välja suunduv tegevus. Ta on kahes tähenduses kommunikatsioon sissepoole: suhtlus organisatsiooni liikmetega (st sisemiste sihtgruppidega) ning info kogumine väliskeskkonnast, sisemiste otsuste hõlbustamiseks. Organisatsiooni edu seisukohalt on sisene suhtlus väliste sihtgruppidega heade suhete loomise ja hoidmise teenistuses. Entusiastlik, oma firmast lugu pidav ning hästi informeeritud kollektiiv on

Suhtekorraldus
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Igal juhul lisab kodulehekülg – eriti kui see on hästi teostatud – usaldusväärsust ning garanteerib, et suurem hulk huvilisi ja potentsiaalseid kliente leiab tee organisatsiooni ning selle toodete-teenuste juurde. 4.1.2. Kuidas seda kasutada? Usalduse loomine on äärmiselt oluline. Seega tasub luua kas või imelihtne, ainult ettevõtte tegevusala ja kontaktandmeid sisaldav koduleht. Põhjalik ja läbimõeldud kodulehekülg on muidugi parem, sest tegevus paljudes teistes e-turunduse kanalites muutub vähem tulemuslikuks, kui koduleht, kuhu potentsiaalsed kliendid jõuavad, on nõrk ega teeni organisatsiooni eesmärke. Legendaarne müügiguru Zig Ziglar ütles, et inimesed keelduvad ostust vaid neljal põhjusel:  pole raha  pole vajadust  pole kiiret  pole usaldust Ja see viimane põhjus - usalduse puudumine - on kõige levinum põhjus ostust keeldumiseks.

Turundus
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.5.3.3 Organisatsiooni tsentraliseeritus 69 4.3.6 Tegevuste organiseerimise põhimõtted ettevõttes 69 4.3.6.1 Ülesannete jaotamine 69 4.3.6.2 Allüksuste moodustamine 70 4.3.6.3 Ametikohtade kavandamine 71 4.6.3.4 Juhtide ja spetsialistide jagunemine rivi- ja staabipersonaliks 73 4.6.3.5 Õiguste ja võimu jaotamine ametikohtade vahel 73 4.4 Personali juhtimine 75 4.4.1 Personali juhtimise olemus 75 4.4.2 Töö analüüs ja personali planeerimine 77 4.4.2

Juhtimine



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun