Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link


Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused. Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis. (15)

3 KEHV
Punktid
Vasakule Paremale
Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #1 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #2 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #3 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #4 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #5 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #6 Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused-Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-03-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 443 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 15 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor christiine Õppematerjali autor

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (15)

rsedman profiilipilt
rsedman: Töö on teemast tugevalt mööda. Pealkiri on ju sisekliendi (kolleegi) teenindamine.. ei saanud mitte ühtegi ideed oma töö koostamiseks
16:23 20-11-2013
cooky profiilipilt
cooky: Kahjuks ei saanud seekord abi, kujutasin ette teistsugust lähenemist töö teemale, aga muidu täitsa normaalne töö.
13:57 09-12-2012
liiston profiilipilt
liiston: Sisekliendi teenindamise teoreetilist käsitlust oli küll väga vähe.
09:23 04-10-2018


Sarnased materjalid

26
rtf
SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED-SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
11
docx
Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused
5
docx
SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED
10
doc
Siseklient ja teeninduskeel
3
pdf
Klientide ootused ja vajadused-Esmamulje teeninduses-Klienditeenindaja suhtlusvahendid
26
doc
Toidupoe klienditeenindaja töökoht
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun