Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"müügitoetus" - 97 õppematerjali

müügitoetus ehk müügi soodustamine hõlmab neid toetusmeetmeid, millega stimuleeritakse tarbijaid ostma, vahendajaid tõhusamalt tegutsema või siis mõlemat.
thumbnail
4
pdf

Kooliraamatukogu turundusplaan II-VI osa

Konkurendid Konkurentide määratlemine: · esmased ja kaudsed konkurendid · konkurendi toote kirjeldus · konkurendi suurus ja kasv · konkurendi turuosa Konkurentide tugevused: · toote/teenuse kvaliteet · hind, jaotuskanalid, müügitoetus Konkurentide nõrkused: · toote/teenuse omadused · tarbija hoiakud · hind, jaotuskanalid, müügitoetus III OSA 4. Ettevõtte eesmärgid järgmisel kolmel aastal Turu vajadused Huvigruppide vajadused Ettevõtte vajadused 5. Müügieesmärgid Müügimaht Geograafiline jagunemine Müügimaht sihtgruppides Turuosa 6. Diferentseerimise strateegia 7. Positsioneerimise strateegia 8. Hinna ja kvaliteedi strateegia IV OSA 9. Toote valik sihtgruppidele Erilise tähendusega on kooli raamatukogu kui info- ja kultuurikeskus ning kooli raamatukogu juhataja...

Infoteadus
30 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

14 Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid, samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid. Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Reklaamikulude planeerimiseks soovitame kasutada järgmist tabelit. NÄIDE...

Majandus
583 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes

Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse kaks põhiaspekti on uute klientide värbamine ja olemasolevate klientidega suhete kinnistamine ja laiendamine. Klassikalise turundusmeetmestiku (ing. Marketing Mix, vahel ka 4 P's ehk 4 P-d) vahendid on: · hind (Price) · müügitoetus (Promotion) · toode (Product) · turustus (Placement) Tänapäeval on klassikalist 4P turundusmeetmestikku täiendatud: 1. 7 P kontseptsioon, milles lisaks eelnevale loetakse meetmestiku olulisteks vahenditeks ka: personal (Personnel), protsesside juhtimine (Process Management) ja füüsiline keskkond (Physical Facilities) 2. Väites, et 4P meetmestik on pigem turundajakeskne, on kirjeldatud ka 4C turundusmeetmestikku, mis lähtub pigem tarbijast...

Ettevõtlus
294 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Näiteks on otstarbekas...

Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

24 6.2 Marketingi komponendid.............................................................................. 25 6.2.1 Toode/ teenused........................................................................................... 25 6.2.2 Hinnakujundus.............................................................................................25 6.2.3 Turustuskanalid............................................................................................26 6.3 Müügitoetus ......................................................................................................26 7. FINANTSPLAAN......................................................................................................28 7.1 Finantseerimine............................................................................................... 28 7.2 Rahakäibeprognoos ........................................................................................28 7.3 Kulude arvestused...

Majandus
381 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

Turustus, turustusstrateegiad. (lk 73-77, Turundus) · Turustusstrateegia sõltub tootja asukohast ja toote iseärasustest ning on määratud vahendajate arvuga. · Vahendajate arvu üle otsustamiseks on kolm strateegiat: o Intensiivturustus (toodet pakutakse paljudes kohtades) o Valikturustus (valikuline võrgustik, kestvuskaubad) o Välistav turustus (tooted vajavad täiendavat infot ja teenuseid, ostetakse harva) 17. Müügitoetus : eesmärgid, sihtgrupid ja strateegiad. (lk 78-88, Turundus) Vt küsimus 13. 18. Turunduse planeerimine: etapid, protsess. (lk 48-54, Turundus) · STRATEEGILINE TURUNDUS on: o rahvusvahelise standardi ISO 9000 järgi objekti elutsükli esimene faas, o kui kontseptsioon, mis orienteerib kõik tegevused tarbijale, · Ettevõtte turundustegevuse plaanimise etapid: o STRATEEGIA KUJUNDAMINE (kuidas tegutseda?) o STRATEEGIA VALIMINE (milline strateegia parim?)...

Ettevõtte majandusõpetus
949 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Toote positsioneerimise võtted turunduses

POSITSIONEERIMISE VÕTTED TURUNDUSES Positsioneerimine turul on konkurentsivõimelise positsiooni ja vastava turunduskompleksi formuleerimine toote jaoks (Sepp 1990:31). Sealhulgas klassikaline turunduskompleks koosneb 4 P-st ehk product, price, promotion, place, mis tähendavad eesti keeles vastavalt: toode, hind, müügitoetus ja koht ­ neid kujundab pakkuja ja nad avaldavad mõju ostja nõudmisele. Lühidalt on positsioneerimise aluseks ainult toode, millega küll midagi otseselt ei teha, kuid selle abil mõjutatakse potensiaalse kliendi mõtteid ja suhtumist ehk toodet positsioneeritakse potensiaalse klendi peas. (Ries & Trout 2003:3). Kuid samas võib positsioneerida peale toote ka ettevõtteid ja brände (Vihalem 2003:65). Antud töös vaadeldakse peamiselt toote positsioneerimise võtteid turunduses. 3.1...

Ainetöö
340 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Konspekt

osa ETTEVÕTE JA KESKKOND ETTEVÕTE 30.09.2007 Anu Reiljan I loeng Ettevõtet tuleb vaadata kui tervikut. Kõik osad on ühtemoodi tähtsad. See on nagu ahelreaktsioon, ettevõte on just nii tugev, kui tema kõige nõrgem lüli. Ettevõte on keeruline sotsiaalne süsteem mille käitumist mõjutavad oluliselt seal tegutsevad indiviidid ja nende grupid; mis tootmistegureid kombineerides toodab teatud hüvesid; on pidevas vastastikuses seoses keskkonnaga; on pidevas muutumises, kohanedes uute arengutingimustega ja neid ise mõjutades; määrab ise oma eesmärgid; - keegi ei saa sundida ettevõtet näiteks kasumit teenima, kui ta ei taha (turumajanduslik ettevõte) suunab lõppkokkuvõttes kogu oma tegevuse turuvajadustele ­ st toodeta...

Sissejuhatus...
206 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

välistav) Millised on erinevade edasimüüjate/vahendajate nõuded? Turustuskanalid Jaekauplused Esindussalongid Projektimüügiesindused ( eriprojektidele, ehitusfirma näide suurtellimustega) Erinevatel esindustel erinevad sihtgrupid Müügitoetustegevus Kus ja kuidas ettevõtte ennast ja või oma tooteid reklaamid? Ära tuleks märgkida milline periood vaatluse alla võeti. Võimalusel nimetada konkreetsed viisid. Kus, millal kuidas reklaamis? Kas kasutatakse teisi müügitoetus meetmeid (suhtekorraldus, müügiedendamise võtted(tarbjamängud a la 2=1, messid, ) vms.) (reklaamitegevuse esitlemise korral tuleks kasutada näiteid) Inimsete motiveerimine Kas ettevõttes kasutatakse mingisuguseid motiveerimise stimuleerivate süsteeme? Millised? Jõlupreemia, tasuta kinkekaart, korraldatakse suvepäevi, tulemspalk, staazitasu..... Probleemid Millised on ettevõtte kõige enam muret tekitavad probleemid turundusalased.?...

Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

Ettevõte hangib oma toorme põhiliselt talupidajatelt ja erametsa omanikelt ning suurematelt metsamaa omanikelt, firmadelt ja eraisikutelt. Toorme toob ettevõte ise kohale. Samuti müüb ettevõte valmistoodangu otse ostjale. Vahendajaid ei kasutata. Soovi korral viiakse tellimus ka ettevõtte poolt ostjale kohale, seega toote kättesaadavusega probleeme ei teki. 7.2.4 Müügitoetus ja reklaamitegevus Reklaamitegevust korraldab ettevõttes sekretär. Põhiliselt reklaamitakse end lehes ning temaatilistes ajakirjades ja kataloogides. Oma tegevuse tutvustaiseks ka välismaailmale on ettevõttel internetis ka oma kodulehekülg, kus on kirjeldatud ettevõtet, tema tegevust ning tooteid ja teenuseid. On käidud ka Itaalias messil ja tulemused olid rahuldavad. 7.2.5 Ettevõtte imago ja PR tegevus Ettevõtte maine kujundamisel on põhilist rõhku pandud ettevõtte keskkonna...

Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Majandus õpetuse aasta konspekt.

Turunduse - informatsiooni kogumine põhiülesanded - ostmine - vedu - müük - ladustamine - finantseerimine - standardiseerimine - sortimine - juhtimisrisk Turunduse neli etappi - Toode (product) 4 P-d - Hind (price) - Müügitoetus (promotion) - Müügikoht (place) Turgude tunnused Täiskonkurents Monopolist Oligopol Monopol lik konkurents Firmade Palju ettevõtteid. Palju Üksikud Üks arv ettevõtteid. suurfirmad. suurfirma. Kontroll Puudub. Turg Asenduska Sageli head Üks firma...

Majandus
204 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal

Klassikalise turundusmeetmestiku (ing.k. marketing mix, vahel ka 4 P's ehk 4 P-d) vahendid on: · hind (Price); 5 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal · müügitoetus (Promotion); · toode (Product); · turustus (Placement). Eelnevat klassikalist 4P turundusmeetmestikku on tänapäeval veel täiendatud personaliga (ing.k. personell), protsesside juhtimisega (ing.k. process management) ja füüsilise keskkonnaga (ing.k. physical facilities). Konkreetse turundusmeetmestiku olemuse määravad otsused erinevate vahendite kasutusviiside osas. Turundusjuhi ülesanne on otsustada, millistele kliendigruppidele millist...

Turunduse alused
141 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

c) Välistava turustusstrateegia korral on igal turul tegemist vaid üksikute vahendajatega. See võib sobida kaupade korral, mida ostetakse harva, tarbitakse kaua ning mille puhul on tarbija vajaduste rahuldamiseks vaja täiendavaid teenuseid või informatsiooni (nt. autod). 8. MÜÜGITOETUS 8.1. Müügitoetuse olemus Müügitoetus on tegevus, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ja vastuvõtmist. Müügitoetus on klassikalise turundusmeetmestiku üks neljast koostisosast. Müügitoetuse raames edastatakse ühele või mitmele inimesele mingi sõnum ning sellele oodatakse teatavat reageeringut ­ kas teadmusena tootest, hoiaku muutusena, ostu sooritamisena või millegi muuna. Müügitoetus tähendabki tarbijatega turundusprotsessis erinevates vormides suhtlemist, eesmärgiga muuta taotletavad vahetused efektiivsemaks ja toimivamaks. Müügitoetuse korraldamine eeldab kommunikatsiooniprotsessi...

Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele" *,,Head ettevõtted rahuldavad vajadusi, silmapaistvad loovad turgusid. Juhtpositsioon võidetakse kätte uute toodete, teenuste , elustiilide ja elatustaseme tõstmise viiside ettekujutamise kaudu." Kasumit taotlevad äriorganisatsioonid soovivad müüa kaupu ja teenuseid nii, et see ennast ära tasub. Kuid turundusprobleeme on teistelgi organisatsioonidel, näiteks mittetulundusühingutel ja riigiasutustel. Õppeasutused võitlevad õpilaste, muuseumid ja teatrid külastajate, kirikud poolehoidjate pärast ning nad kõik vajavad raha. Tu...

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8 4.4.2. Tootmisprotsessi kirjeldus ja tehnoloogiline skeem 8 4.4.3. Tootmise mõju väliskeskkonnale 8 4.4.4...

Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

Ettevõtja mõiste - majanduskirjanduses ja Äriseadustikus. · Ettevõtja on isik, kes kulutab oma aja ja jõu oma ettevõtmisele, võttes enda kanda finants-, psühholoogilise ja sotsiaalse riski, saades tasuks rahulolu saavutatuga ja edu korral ka kasumi. · ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid. · isiklik huvi, kasumi motiiv · millegi uue käivitamine, organiseerimine, planeerimine · erinevus kapitali andja funktsioonist · initsiatiivi ülesnäitamine · riski, vastutuse võtmine ÄS: Ettevõtja on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid ning kaupade ja teenuste müük on talle püsivaks tegevuseks. 2. Ettevõtja ja omanik-juht. Omanik-juht (owner-manager) - iseloomulik elustiiliettevõttele, juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole...

Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
388 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Praktika aruanne, Valga Selver

Keskmiselt käib Selveris päeva jooksul 1300 inimest. Majandussurutise ajal on näha kuu algul suuremaid ostupäevi kui kuu lõppudel. Kliendid on rohkem hakanud jälgima kampaanias olevaid tooteid ja erinevate poodide hindade vahemikku. Selver ei ole eksporditav ettevõte. Küll aga impordib ettevõte mitmeid kaupu, toitu ja esmatarbetooteid. Ettevõte impordib tooteid Lätist, Poolast, Inglismaalt, Tsehhist jne. Ettevõtte sortiment ning olulisemate kaupada müügitoetus ettevõttes Ettevõtte kaupade sortiment on väga suur ja lai. Valga Selveris on kaupade valik suurem, kui mujal kauplustes. Kaup pannakse riiulitele planogrammi järgi. Selveris müüakse vähekalorilisi tooteid, mida tähistatakse sinise täpiga. Kuna tervislik toitumine on hea tervise ja pikaealisuse saladus. Selveri kaubavalikus on hulgaliselt vähekalorilisi tooteid, mis on mõeldud nii kaalulangetajatele kui ka tervislikust toitumisest lugupidajaile...

Müügitöö alused
271 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muut...

Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Juhtimisarvestuse ainetöö

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL ETTEVÕTTE KOONDPLAAN Ainetöö Juhendaja: Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.ETTEVÕTTE KOONDPLAAN JA SELLE ELEMENDID...................................................4 2.KOONDPLAANI KOOSTAMISE ETAPID...........................................................................5 2.1 Põhitegevuse eelarved........................................................................................................5 2.1.1. Müügiplaan.................................................................................................................6 2.1.2. Tootmise eelarve.........................................................................................................8 2.1.3. Ühikuline tootmise eelarve...

Juhtimisarvestus
486 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse alused, eksamiküsimused

See võib sobida kaupade korral, mida ostetakse harva, tarbitakse kaua ning mille puhul on tarbija vajaduste rahuldamiseks vaja täiendavaid teenuseid või informatsiooni (nt. autod). 17. Müügitoetuse ülesanne ja meetmed Müügitoetus on tegevus, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ja vastuvõtmist. Müügitoetus tähendabki tarbijatega turundusprotsessis erinevates vormides suhtlemist, eesmärgiga muuta taotletavad vahetused efektiivsemaks ja toimivamaks. Müügitoetuse korraldamine eeldab komunikatsiooniprotsessi pühitõdede tundmist ja rakendamist. Müügitoetuse meetmed: Reklaam, Isiklik müük, müügi soodustamine, suhetekorraldus 18. Reklaam, isiklik müük, müügi soodustamine ja suhtekorraldus Reklaam tuleneb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab korduvat karjumist, hüüdmist....

Ärijuhtimine
117 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun