Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse 6 h . (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kellele kuulub praegu?
  • Kes on ettevõtte peamised konkurendid?
  • Keda ettevõtte peab oma peamisteks konkurentideks?
  • Kui suur on turu maht?
  • Kes ostavad ettevõtte tooteidteenuseid?
  • Kuidas ettevõtte leiab kliente?
  • Milline on jaotuvus?
  • Mida ettevõtte teeb et kliente saada3 ?
  • Milliseid tooteid teenuseid ettevõtte pakub?
  • Milline on tddete teenuste sortiment?
  • Kuidas toimub Tooteteenuse arendus?
  • Kuidas toimub sortimendi laiendamine?
  • Kuidas toimub hindade kujundamine?
  • Kesjuht juhatus ettevõttes langetab hinnaalaseid otsuseid?
  • Kus ja kuidas ettevõte oma tooteid turustab?
  • Millist turustust strateegiat ettevõtte kasutab?
  • Millised on erinevade edasimüüjatevahendajate nõuded?
  • Kus ja kuidas ettevõtte ennast ja või oma tooteid reklaamid?
  • Kus millal kuidas reklaamis?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Turunduse 6 h- #1 Turunduse 6 h- #2 Turunduse 6 h- #3 Turunduse 6 h- #4 Turunduse 6 h- #5 Turunduse 6 h- #6 Turunduse 6 h- #7 Turunduse 6 h- #8 Turunduse 6 h- #9 Turunduse 6 h- #10 Turunduse 6 h- #11 Turunduse 6 h- #12 Turunduse 6 h- #13 Turunduse 6 h- #14 Turunduse 6 h- #15 Turunduse 6 h- #16 Turunduse 6 h- #17 Turunduse 6 h- #18 Turunduse 6 h- #19 Turunduse 6 h- #20 Turunduse 6 h- #21 Turunduse 6 h- #22 Turunduse 6 h- #23 Turunduse 6 h- #24
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 24 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 147 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Mandakas Õppematerjali autor
Kuidas teha uurimistööd eksisteerivast ettevõttest ja selle turundusstrateegiast. Power Pointis, Priit Tannik

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Logistika kui äritegevuse valdkonna järgi on olemas vajadus põhjusel, et tootmine ja kaubandus ei suudaks transpordi, ladustamise ja varude haldamiseta eksisteerida. Esmatähtsad valdkonnad on tarbijate vajaduste rahuldamine kaupade tootmise ja müügi kaudu. Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Logistika kui äritegevuse valdkonna järgi on olemas vajadus põhjusel, et tootmine ja kaubandus ei suudaks transpordi, ladustamise ja varude haldamiseta eksisteerida. Esmatähtsad valdkonnad on tarbijate vajaduste rahuldamine kaupade tootmise ja müügi kaudu. Seega on pri- maarsed turundus ja tootmine ning vastavad eesmärgid. Logistika funktsioon on teenindava vald- konna ülioluline funktsioon. Logistika strateegia, eesmärgid ja ülesanded lähtuvad ettevõtte ja selle turunduse eesmärkidest. Logistika peaks looma eeldused ja võimalused efektiivseks toot- miseks ning turunduseks.

Baas Logistika
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun