Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUS ja MÜÜK (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on turu segmentimine milleks on see vajalik?
  • Mis on mark brand name?
  • Mis on kaubamärk trademark?
  • Mis on kaubamärgi eesmärk ning mis tagab selle edukuse?
  • Mida nimetatakse kaubamärgi arhitektuuriks?
  • Milliseid kaubamärgi strateegiaid tead?
  • Miks ja millal neid strateegiaid kasutatakse?
  • Mida sisaldab turunduse 4-P-d�?
  • Mida nimetatakse toodete diferentseerimiseks?
  • Mis on tootesari ja tootekompleks?
  • Mis on kulupõhine hinnastrateegia?
  • Mis on väärtuspõhine hinnastrateegia?
  • Mis on bartertehing ?
  • Milles seisneb reklaami ja suhtekorraluse olemus?

Lõik failist

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUS ja MÜÜK KURSUSES
Kordamisküsimused:

  • Defineeri turunduse mõiste.
    Turunduse mõiste tänasel päeval on vahetuskonseptsioon ehk kelleltki millegi saamine midagi vastu andes . Selleks ei pea tingimata olema raha või füüsiline ese, võib olla ka idee, tööpakkumine või annetus heategevuseks. Turundus võib olla ka business to business(B2B) ehk ettevõtete omavaheline turundus. Turundust võib defineerida ka kui tegevust, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu või tähendab turundus firma juhtimist turust lähtuvalt( turu-ja konkurentsiuuringud, toote arendus, hinnapoliitika, reklaam , müük ja samal ajal ettevõtte eesmärkide saavutamine).
  • Loetle turunduse juhtimisprotsessi põhietapid.
  • Eesmärkide püstitamine: missioon, visioon , tegevuseesmärgid
  • Hetkeolukorra analüüs: turundusaudit- hetkeolukorra analüüs ehk tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- ja tooteanalüüs ; SWOT -analüüs, eeldused
  • Strateegia formuleerimine: oodatavad tulemused, turunduseesmärgid ja strateegiad, alternatiivsed strateegiad
  • Ressursside planeerimine ja kontroll: eelarve, elluviimise analüüs
  • Mis on turu segmentimine, milleks on see vajalik?
    Turu segmenteerimine on tarbijate jaotamine gruppidesse mingite kindlate tunnuste alusel (geograafilised, demograafilised, sotsiaal-majanduslikud jne)
    Turu segmenteerimine on ettevõttele vajalik, sest see aitab määratleda potentsiaalsete klientide hulka, kohaneda muutuvate turunõudmistega, paigutada ettevõtte ressursse oskuslikult ja konkreetsemalt püstitada turunduse eesmärke.
  • Kirjelda, mis on turunduse ühesegmendiline strateegia – plussid-miinused.
    Ühesegmendiline strateegia on see, kui ettevõte võtab sihiks ainult ühe segmendi, kellele suunatakse kogu turundus.
    Plussid:
    Miinused:
  • Kirjelda, mis on turunduse mitmesegmendiline strateegia – plussid-miinused.
    Turunduse
  • Vasakule Paremale
    TURUNDUS ja MÜÜK #1 TURUNDUS ja MÜÜK #2 TURUNDUS ja MÜÜK #3 TURUNDUS ja MÜÜK #4 TURUNDUS ja MÜÜK #5 TURUNDUS ja MÜÜK #6 TURUNDUS ja MÜÜK #7
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2017-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 76 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Angelina Savolainen Õppematerjali autor
    Kordamisküsimused:

    1. Defineeri turunduse mõiste.
    Turunduse mõiste tänasel päeval on vahetuskonseptsioon ehk kelleltki millegi saamine midagi vastu andes. Selleks ei pea tingimata olema raha või füüsiline ese, võib olla ka idee, tööpakkumine või annetus heategevuseks. Turundus võib olla ka business to business(B2B) ehk ettevõtete omavaheline turundus. Turundust võib defineerida ka kui tegevust, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu või tähendab turundus firma juhtimist turust lähtuvalt( turu-ja konkurentsiuuringud, toote arendus, hinnapoliitika, reklaam, müük ja samal ajal ettevõtte eesmärkide saavutamine).

    2. Loetle turunduse juhtimisprotsessi põhietapid.
    1) Eesmärkide püstitamine: missioon, visioon, tegevuseesmärgid
    2) Hetkeolukorra analüüs: turundusaudit- hetkeolukorra analüüs ehk tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- ja tooteanalüüs ; SWOT-analüüs, eeldused
    3) Strateegia formuleerimine: oodatavad tulemused, turunduseesmärgid ja strateegiad, alternatiivsed strateegiad
    4) Ressursside planeerimine ja kontroll: eelarve, elluviimise analüüs

    3. Mis on turu segmentimine, milleks on see vajalik?
    Turu segmenteerimine on tarbijate jaotamine gruppidesse mingite kindlate tunnuste alusel (geograafilised, demograafilised, sotsiaal-majanduslikud jne)
    Turu segmenteerimine on ettevõttele vajalik, sest see aitab määratleda potentsiaalsete klientide hulka, kohaneda muutuvate turunõudmistega, paigutada ettevõtte ressursse oskuslikult ja konkreetsemalt püstitada turunduse eesmärke.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    9
    docx

    Turundus ja müük

    Turundus ja müük, eksamiks kordamine 1) Defineeri turunduse mõiste Turundus tervikuna on elementide kombinatsioon. Turundus on paljude tegevuste kogum, mis hõlmab turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, logistikat, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja sõltuvalt kaubast veel mitmeid muid tegevusi. Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajaduste tundmaõppimiseks, nende rahuldamiseks ning samal ajal ka ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. Kõige lihtsam definitsioon- turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine (meeting

    Majandus
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

    Turundus
    thumbnail
    12
    docx

    TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

    1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.

    Turundus
    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus

    Turundus
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

    Turundus
    thumbnail
    49
    ppt

    Turundus

    kogutud, kuid need tuleb üles leida ja läbi töötada. https://ariregister.rik.ee/ http://www.stat.ee/ Turundusinformatsioon Pange kirja kolm põhjust, milleks turundusinformatsiooni koguda. Sihtturg ja turusegment: Sihtturg on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ettevõttel valida 3 sihtturu strateegiat: Massturundus – ettevõte üritab rahuldada kogu turu vajadusi, pakkudes kõigile tarbijatele ühesuguseid tooteid. Diferentseeritud turundus – ettevõtte võtab sihikule mitu selgelt määratletud turusegmenti, mille jaoks töötab välja neile kohandatud erinevad tooted või teenused. http://www.valemivihik.ee/ Fokuseeritud turundus – turul valitakse välja kindel kliendigrupp (turusegment) ja keskendutakse selle grupi vajaduste rahuldamiseks. Turu segment on sarnaste vajadustega ostjaskond, kes reageerib üheselt teatud turundusmeetmele: tootele, hinnale, ostukohale või reklaamisõnumile.

    Majandus
    thumbnail
    36
    doc

    Turundus eksam

    1. Turunduse mõiste ja olemus: põhilised kontseptsioonid Tekkis vajadus tooteid kas omavahel vahetada või neid müüa ja osta. Turundus hakkas arenema juba 20. sajandi esimesel poolel. Põhiseisukohad kujunesid välja alles pärast II maailmasõda. Kaasaegne turunduse definitsioon on järgmine: Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, reklaami ja jaotuse planeerimise ning teostamise protsess loomaks vahetusi, mis realiseerivad individuaalseid ja organisatsiooni eesmärke. Vajadused ja nendest tulenevad soovid, mille eest ollakse valmis maksma, moodustavad nõudluse. Öeldakse, et nõudlus on ostuvõimega kaetud soovid. Selle info põhjal saab luua vajadust rahuldava toote. Kuid sellest veel ei piisa. Edasi tuleb see toode anda tarbijale

    Turundus
    thumbnail
    17
    docx

    Turunduse eksamiks kordamine

    Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun