Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"müügiosakond" - 52 õppematerjali

thumbnail
2
doc

Juhirollid

uusi piirkondi turvateenuse pakkumiseks. Juht annab müügiosakonnale korralduse uues piirkonnas uute klientide leidmiseks. ettevõtja-uuendaja 11.30 – klienditeenindaja esitab juhile aruande võlgnikest, kes on võlgu üle kahe kuu – hakatakse võlgu sisse nõudma. arusaamatuste lahendaja 12.00 – juht kutsub välja raamatupidaja, et vaadata koos üle varustuse ja uue valvetehnika hankimise võimalused, samas juht kinnitab ka päevas tehtavad pangaülekanded. ressursi jagaja 13.30 – müügiosakond on leidnud uue kliendi, teinud omapoolsed pakkumised ja kui klient on lepingu tingimustega nõus, sõlmitakse direktori juures tehnilise ja mehitatud valve leping, mille firma poolt kirjutab alla direktor. läbirääkija/tseremoniaalne 14.00 – koos turvajuhi ja teenistusülemaga vaadatakse läbi vahetusaruanded, et välja selgitada tublimaid turvatöötajaid. Kellel ei ole kuu aja jooksul eksimusi, neile määratakse direktori käskkirjaga kiitus pluss rahaline preemia

Majandus → Juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
4
docx

JUHI ROLLID

­ hakatakse võlgu sisse nõudma. lahti probleemid. 12.00 Juht kutsub välja raamatupidaja, et otsustamine Ressursside jagajana teeb Suhtlus ja tehnilised vaadata koos üle varustuse ja uue ta strateegilisi otsuseid oskused. valvetehnika hankimise võimalused, samas juht kinnitab ka päevas tehtavad pangaülekanded. 13.30 Müügiosakond on leidnud uue kliendi, otsustamine Läbirääkija, (püüab Suhtlusoskused ja teinud omapoolsed pakkumised ja kui lepingute sõlmimisel tehnilised oskused klient on lepingu tingimustega nõus, saada organistasioonile sõlmitakse direktori juures tehnilise ja paremaid tingimusi). mehitatud valve leping, mille firma poolt kirjutab alla direktor. 14

Majandus → Juhtimine
26 allalaadimist
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

palju on hotellis kliente, keda on vaja toitlustada. Restoranis on võimalik korraldada nii suuremaid kui ka väiksemaid üritusi. Raamatupidamisosakond tegeleb peamiselt arvete koostamisega, väljastamise ja maksmisega, ettevõtte finantsjuhtimisega, aasta- ja vahearuannete koostamisega, palkade arvestamisega ja ülekandmisega, samuti jälgitakse, kas on laekunud hotellile ettemaksud ja vajadusel saadetakse meeldetuletusi. Majutusosakonnale kuuluvad müügiosakond ja vastuvõtt ja mõlemad osakonnad alluvad majutus- ja vastuvõtu juhile. Müügiosakond tegeleb grupi päringutega, igapäevaste meilide vastamisega, konverentside pakkumiste ja kinnituste tegemisega, haldab kõik broneerimissüsteemid, nii online, kuid hotelli oma, koostab ettemaksu arveid ja otsib uusi kliente. Lisaks üks töötaja müügiosakonnast tegutseb hotelli turundamisega, korraldab erinevaid kliendiüritusi. Hotelli reklaamitakse erinevates interneti portaalides, ajalehtedes,

Majandus → Praktika
545 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Ametikiri - Koostöö võimaluse ja kauba pakkumine

Sellest lähtuvalt saame Teile pakkuda porgandi-, kõrvitsa-, redise- ja peediseemneid, värskeid kurke ja tomateid, sügisperioodil õunu ja ploome. Hea kvaliteedi tagame. Soovi korral transport meilt. Kui teie firma on huvitatud tarnetest ja vastava lepingu sõlmimisest, siis palume võtta meiega ühendust. Lugupidamisega Leo Kaan Leo Kaan Direktor Lisa(d): 1 lehel 1 eksemplaris Koopia(d) müügiosakond Karel Varik [email protected] Kuuseoksa 19a Telefon 547229824 Arvelduskonto 10041608090548 935487 Paide Faks 4751389 SEB e-post: vä[email protected]

Infoteadus → Asjaajamine
81 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tellimuskirja näidis

AS MUSTIKAS Hr Priit Pärn Hotell Sokos Müügiosakond 20.10.2012 nr 2-5/55 Uus t 6 32323 TALLINN Banketisaali üürimisest Lugupeetud härra Pärn AS Mustikas soovib üürida 5. maiks 2012 kella 18-23ni firma aastapäeva pidulikuks tähistamiseks banketisaali 50 inimesele koos viiekäigulise õhtusöögi, alkoholi ja kohvilauaga. Palume infot hinna ja tingimuste kohta. Lugupidamisega (allkiri) Kalle Kallis Juhatuse esimees Lisa: ürituse kava 3 lehel 2 eks Muraka 4 Telefon 7676 8989 Arvelduskonto 12345678987 12345 VÕRU Faks 9898 7878 Sampo pank Registrikood 232323232323 E-post: [email protected] AS MUSTIKAS Ave Valdenberg 626 3311 [email protected] Muraka 4 Telefon 7676 8989 Arvelduskonto 12345678987 12345 VÕRU Faks 9898 7878 Sampo pank Registrikood 232323232323 E-post: [email protected]

Ametid → Sekretäritöö
33 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ametijuhend K-L Tamberg

Tööandja nimi: Tradehouse OÜ Lisa 1. Töölepingu nr. 12. Töölepingu sõlmimise kuupäev 14.05.2016 MÜÜGIJUHI AMETIJUHEND 1. ÜLDOSA 1.1 Ametikoha nimetus Müügijuht 1.2 Struktuuriüksus Müügiosakond 1.3 Alluvus Osakonna juhatajale 1.4 Alluvad Müügiassistendid, müügiesindajad 1.5 Asendaja Teise osakonna juhataja 1.6 Asendab Kaupluse/firma juhataja 2. TÖÖ EESMÄRK Müügiosakonna töö juhtimine, eesmärkide püstitamine ja kontrollimine, ülesannete täitmise tagamine, kollektiivi töö jälgimine. 3. AMETIKOHA TEENISTUSÜLESANDED 1

Muu → Amet
16 allalaadimist
thumbnail
4
xls

Tööjõuplaan

Tööjõu liikumine kuude lõikes tootmis ettevõttes Töölepinu Uutele loodud Lapse- lõpetamine - Seis töökohtadele hoolduspuh- töölt Uute töötajate eelmise tööleasumine kusele minek Pensionile lahkumine (-) tööleasumine kuu lõpul (+) (-) siirdumine (-) va LHP ja P (+) Kuu T1 UTK LHP P TL T2 Jaanuar 50 1 1 1 Veebruar 51 2 2 Märts 51 ...

Majandus → Töökeskkond ja ergonoomika
28 allalaadimist
thumbnail
2
xls

Tööjõuplaan

Tööjõu liikumine kuude lõikes OÜ Mari tegeleb rõivaste disainimise,õmblemise ja müügiga.Meie töötajad on kõik omaala professionaalid ning vastava ha Rõivaid valmistatakse vaid tellimuste peale.Hetkel müüme oma kaupa vaid Eestis,kuid lähitulevikus plaanime laieneda ja o Ettevõte alustas tegevust 12.03.2010. Töölepinu Uutele loodud Lapse- lõpetamine - töökohtadele hoolduspuh- töölt Seis eelmise tööleasumine kusele Pensionile lahkumine (-) kuu lõpul (+) minek (-) siirdumine (-) va LHP ja P Kuu T1 UTK LHP P ...

Haldus → Personalijuhtimine
316 allalaadimist
thumbnail
8
rtf

Töökeskkonnavoliniku valimine

Valimised toimuvad üldkoosoleku ajal või valimiste väljakuulutamisele järgneva 2 nädala jooksul kirjaliku hääletamise teel. 3. Kirjalikud hääled koguvad töötajatelt tööandja poolt selleks kinnitatud isikud. 4. Hääletamine on avalik. 5. Valimised loetakse toimunuks, kui neis on osalenud vähemalt 50% ettevõtte töötajatest. 6. Töökeskkonna volinike kandidaadid esitatakse ja nende kandidatuur pannakse hääletusele järgmiste allüksuste kaupa: müügiosakond, transpordiosakond, haldusosakond ja teised administratiivüksused. 7. Töökeskkonna volinik loetakse valituks, kui ta kogub 50% valimisel osalenud vastava allüksuse töötajate häältest. 8. Töötajad valivad ettevõtte igasse allüksusesse ühe töökeskkonnavoliniku. 9. Igal töötajal on 1 hääl, mille ta saab anda oma allüksuse töökeskkonnavoliniku kandidaadi poolt. 10. Igal töötajal on võimalik anda oma hääl lihtkirjalikult volitatud isiku kaudu.

Muu → Töökeskkond
86 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Firma tootmisplaan

Projektiplaan Arvutikomponentide tootja Eesmärgiks on arvutite emaplaatide tootmine. Ja nende edasimüüjatele edasi müümine. Kliendi sihtrühmaks on ettevõtted kes tegelevad arvutijuppide müümisega. Firma struktuur: Inimesed on jagatud osakondadesse, et organiseerida töö jaotust ja töö suundumust. Eriti tähtsal kohal on insenerid, kes toote üldse disainivad. Kui teeb vea näiteks inimene, kes kalibreerib masina valesti on toote kadu väiksem, kui siis kui insener on disaininud toote valesti ja praagi protsent on 100% Ülesanded: Juhataja hoiab kõike kontrolli all Müügiosakond tegeleb turundusega ja turu uuringutega Tootmisosakond toodab tooteid. Kvaliteediosakond kontrollib toodete nõuetele vastamist ja üldist töökõlblikust. Eksperimentaalosakond tegeleb uute lahenduste välja töötamisega (tekiks hiljem kui firma toob juba kasumit sisse) Pakkimisosakond on üsna enesest mõistetav. Logistika- ja ost...

Tehnika → Tootmistehnika alused
17 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Teatriteadus II

Etenduskunst(id)- laiem valdkond kui teater, hõlmab tantsu, tsirkust, muusikat, tegevuskunsti vms Näitekunst- teatri ja näitlemise sünonüüm Näidend- draamavormis kirjanduslik tekst, teatris esitamisex mõeldud dialoogiline tekst Lavastus- kirjaniku, lavastaja, näitlejate, kunstnike jt koostöös loodud teos, mida esitatakse reaalses teatriruumis. Virtuaalne kunstiteos, mis realiseerub etenduses. Etendus- lavastuse ühekordne esitamine Lavastuse põhiinfo- kavalehed, afišid, flaierid jne Teatriantropoloogia tegeleb teatri tekke, piiride ning f-de uurimisega Publiku- ja reseptsiooniuuringud uurivad teatripubliku ja etenduse vastuvõttu Sõnateater e draamateater põhineb kirjalikul tekstil- näidendil. Peamised väljendusvahendid on näitleja kõne ja mäng. Ooper- klassikaline, rangelt reglementeeritud muusikateatri žanr Operett- koomilise sisuga muusikaline teos, kus laulud vahelduvad dialoogide ...

Teatrikunst → Teatriteaduse alused
13 allalaadimist
thumbnail
10
xlsx

Informaatika I

k 20 cm g 20 cm n 10 cm m 20 cm l 40 cm A 1000 cm² P 240 cm Kompositsioon Keskerakond, varsti ka sinu linnas istutame puud ja parandame teed samaaegselt hulgiliselt perspektiivsed töökohad kes siis veel? eel? Personaal 1 1 1 Juhatus Müügiosakond Tehnikaosakond 1 Inseneer 2 1 Juhatuse liige Hulgimüük 2 Vanem tehnik 3 2 4 Regioni Jaemüük Tehnik juht 1

Informaatika → Informaatika
83 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Projektiplaani spetsifikatsioon

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Projektiplaani spetsifikatsioon 1. iseseisev töö õppeaines "Infosüsteemi projekti juhtimine" Autor: Eero Ringmäe 010636IAPM Juhendaja: Karin Rava Tallinn 2006 Sisukord 1. Taust.................................................................................................................................3 2. Projekti saavutatavad eesmärgid......................................................................................3 3. Oodatavad tulemused.......................................................................................................3 4. Projekti huvigrupid.........................................................................................................

Informaatika → Infosüsteemi projekti...
67 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Äriplaan

i. Kauba tootmine/teenuse osutamine Kirjeldage ettevõtte olemasolevat või plaanitavat toomisprotsessi ning tootmisseadmeid (eraldi välja toodud, kas seadmed on renditud või ostetud), toomismahtu, töötajate arvu ning palganumbreid, organisatsiooni struktuuri, IT süsteeme jms. Graafik. Ettevõtte organisatsiooni struktuur Juhatus Siseaudit Müügiosakond Tootmise Ostuosakond Klienditeenidus osakond Graafik. Ettevõtte peamised äriprotsessid Kliendi Materjali Kohale- Garantii- Tootmine tellimus ost toimetamine hooldus ii. Müügiplaan

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Essee aines "ettevõtlus" Peep Vain

saada nn. Presidendi Klubisse ning auhinnaks oleks saanud vineerist seinadiplomi, kena pusa ja õhtusöögi firma teiste parimate poegade ja tütarde seltsis koos firma presidendiga. Peep ihkas seda preemiat väga. Esimesel ega teisel suvel ta seda ei saanud, aga kolmandal suvel ta suutis müüa 500 ühikut. Pärast Bentley kolledži lõpetamist tuli ta Eestisse ning hakkas tööle müügijuhina toiduainete hulgimüügifirmas Jungent. Tema käe all kasvas neljaliikmeline müügiosakond paari aastaga meeskonnaks, kus töötas kuuskümmend inimest. Hiljem võttis ta enda peale müügimeeste koolitamise ja arendamise. Ta on aidanud ka käivitada Hansapanga (praegune Swedbank) elukindlustuse müüki. Kuid müügijuhi amet ei olnud ikkagi ta tõeline kutsumus. Juba õpingute esimestest päevadest kütkestasid teda inimesed, kes suutsid laval seistes ja rääkides sadade tähelepanu köita. Neid julgustada ja innustada kõrgeid eesmärke seadma ja saavutama. 1997

Majandus → Ettevõtlus
19 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Riskianalüüs

Riskianalüüsi tulemuste aruande koostas: ________________________________ (allkiri) ________________________________ (ees- ja perekonnanimi) ________________________________ (ametikoht) ________________________________ (kuupäev) RISIKIDE VÄLTIMISEKS, VÄHENDAMISEKS JA KONTROLLIMISEKS VAJALIKE ABINÕUDE ELLUVIIMISE TEGEVUSKAVA Ettevõte: OÜ Abrakadabra Struktuuriüksus: müügiosakond Töökoht: Konsultant (kontoritöö) Ohutegur Riski Meetmed riski välimiseks või Täitmise Vastutav Maksumus Täitmise tase vähendamiseks tähtaeg isik kontroll 1. Arvutitööruumis 2 Akendele tuleb valguse puuduvad akendel katted, takistamiseks paigaldada ette mis takistaks valguse katted (rulood) langemist arvutikuvarile. 2

Meditsiin → Tööohutus- ja tervishoid
519 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Personalijuhtimise õpimapp

Kokku 20 22 23 22 23 22 23 23 24 24 25 25 Tööandja nimi: [tööandja nimi] Lisa töölepingule nr [töölepingu nr] OSAKONNA JUHATAJA AMETIJUHEND 1. ÜLDANDMED JA STRUKTUUR 1.1 Ametikoha nimetus Osakonna juhataja 1.2 Struktuuriüksus Müügiosakond 1.3 Alluvus Kaupluse juhatajale 1.4 Alluvad Müügijuhid, vanemmüügimehed, müügimehed, müügimehe abid 1.5 Asendaja Osakonna juhataja 1.6 Asendab Kaupluse juhatajat 2. AMETIKOHA EESMÄRK

Haldus → Personalijuhtimine
79 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Osakonnajuhataja õpimapp- ametijuhend, töölevõtuintervjuu, töökuulutus, tööjõuliikumine

Lisa 1. Töölepingu nr. 7 OSAKONNA JUHATAJA AMETIJUHEND 1. ÜLDOSA 1.1 Ametikoha nimetus Osakonna juhataja 1.2 Struktuuriüksus Müügiosakond 1.3 Alluvus Kaupluse juhatajale 1.4 Alluvad Vanem-müüja, müüja-kassiir 1.5 Asendaja Vanem-müüja, teise osakonna juhataja 1.6 Asendab Kaupluse juhataja 2. TÖÖ EESMÄRK Osakonna töö juhtimine, osakonna personalile tööülesannete jagamine, nende püstitamine ja kontrollimine, ülesannete täitmise tagamine

Muu → Amet
78 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED UURIMUSTÖÖ K&H AJALUGU 1991 tegevust alustab ehituse ja geodeesia valdkonnas AS K&H . 1994 tegevust alustab teede ja tänavate ning kommunikatsioonide projekteerimisega AS K&H projektbüroo. 1996 tegevust alustab AS K&H Tallinna osakond. 1997 Tallinna osakonnast kasvab välja tütarettevõte AS K&H Tallinn (100 %). Samal aastal alustab AS-s K&H tegevust müügiosakond, mis hakkab tegelema firma Hauraton toodete müügiga. Tegevust alustab ka tütarettevõte AS Teleekspert (70 %). 1999 uue tegevusalana lisandub ruumiline planeerimine. 2001 tegevust alustab tütarettevõte Trevali OÜ (50 %). Samal aastal omistatakse AS-le K&H kvaliteedijuhtimissüsteemi sertifikaat. 2002 AS K&H kolib uude peakontorisse aadressil Turu 45d, Tartu. Samal aastal alustab tegevust tütarettevõte Läti Vabariigis SIA Vides Projekts (70 %)

Majandus → Majanduse alused
77 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Juhtimisarvestuse eksamiks kordamise konspekt

st EBT) Koguvõimenduse aste = piirkasum / kasum enne maksustamist (täiendava ühiku korral siis) Vastutuskeskused ­ ,,kõik ettevõtte tulud ja kulud saavad vastutaja, kelleks on struktuuriline üksus. Neile eraldatavad rahalised vahendid ­ kulud ja neilt oodatavad tulud on kajastatud eelarves." Nii võib vastutuskeskuseks olla nt mingi toote loojad, mingi konkreetse osa tegijad, aga tulukeskuseks nt mingi müügiosakond (nt Business to Business müük), ettevõtete laenud vms, aga ka turundusosakond. Tänapäeva praktikas pidavat puhtakujulisi tulukeskusi raske leida olevat. Kasumikeskuses kuuluvad juhile nii teatud tulud, kui vastavad kulud. Nt restoraniketis on üks restoran kasumikeskus. Investeerimiskeskuses on juhil nii vastutus kasumi, kui ka investeeringute eest. Ta otsustab, kas seda restorani üldse teha või mitte. EVA (economic value added) = nõutavat kapitali hinda ületanud tootluse % osa *

Majandus → Juhtimisarvestus
434 allalaadimist
thumbnail
47
xlsm

Exc Joonestamine

muutumisel nendevaheline side ei katke. Neid on mugav kasutada erinevate skeemide tegemisel. Konnektoritena toimivad alamgrupis Lines asuvad jooned Insert / Shapes menüüst. Abipomo Pomo Asepomo Sekretär Müügidirektor Ostudirektor Ostuosakond Müügiosakond Uue konnektori lisamiseks: Klõpsata sobivat konnektorit. Hiirekursor muutub väikeseks ristikeseks. Kui kursor on kujundi kohal ja ilmuvad nähtavale kujundi sidumispunktid (punased punktikesed, punktide arv sõltub kujundist: 2 kuni 8), valida sobiv punkt ja klõpsata seda. Viia kursor teise kujundi sobiva ühenduspunkti kohta ja klõpsata seda. Konnektor jääb aktiivseks ja tema markerid peaks olema rohelised.

Matemaatika → Matemaatika
11 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

16. Kasuta ettevõtte sisemisi ja välimisi müügiinimesi efektiivsemalt Õpeta oma müügiinimesi. Selgita neile, millised peavad presentatsioonid ja esitlused olema, vasta kõigile nende küsimustele ning salvesta neile koolitusi. Põhjaliku ettevalmistuse tulemusena saad sa teada, millised lähenemised töötavad ja millised mitte, saad teada, kes esitab millist esitlust kõige paremini jne. 17. Loo müügitulemustel põhinev müügiosakond On õige luua müügiosakond, kui see tasub ära. Nii lihtne see ongi ­ kõigest testi. Anna müügimehele, telefonimüüjale või tootja esindajale kätte ette määratud piirkond. Seejärel valmista oma uus müügiosakond ette: tööta oma inimestega ning jälgi. Osakond kas töötab või ei tööta, see sõltub valitud inimestest ning su ideest. Tasusta müügiinimesi heldelt, kuna iga uus klient tähendab lisanduvat kasumit. 18. Kasuta turunduses vähe maksvaid või tasuta strateegiaid

Majandus → Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
17
doc

RAAMATUPIDAMISE PRAKTIKA ARUANNE

kvaliteedi valdkondades, tõstes konkurentsivõimet. Iga partneriga AS XXX töötab individuaalselt, pakkudes paindliku hinda ja töötingimusi. Kogu kaup vastab rahvusvahelistele standartidele ja kvaliteedinõuetele. 4 3 PERSONALITÖÖ Ettevõtte juhtkond koosneb ühest liikmest. Ettevõtte struktuur on järgmine: - juhatus, - haldusosakond, - ostuosakond, - müügiosakond, - raamatupidamine, - ladu, - tolliladu. Ettevõttes on keskmiselt 30 töötajat. Raamatupidamist korraldab juhatus. 4 RAAMATUPIDAMISE TÖÖKORRALDUS JA TÖÖJAOTUS Ettevõttes raamatupidamis arvestus viiakse läbi kooskõlas " Raamatupidamis seadusega". Juhib raamatupidamist pearamatupidaja, kes töötab firmas täiskohaga. Aitab teine raamatupidaja, kes töötab samuti täiskohaga. Ettevõtte kasutab Eurotec Infosüsteemide OÜ raamatupidamise programmi PEAX ja tolli-

Majandus → Raamatupidamine
478 allalaadimist
thumbnail
8
doc

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE

1) Hind ­ kas see on õige? 2) Jaotuskanalid ­ kas toode või teenus on hästi kättesaadav? 3) Kampaania ajastus ­ kas tarbijatel on just praegu seda toodet või teenust vaja? 4) Kampaania loovlahendus ­ kas reklaamiagentuuri välja pakutud idee töötab? 5) Meediavalik ­ kas meediaplaneerija koostatud plaan viib reklaamisõnumi sihgtrupini? 6) Kampaania eelarve ­ kas see on sõnumi kohaleviimiseks piisav? 7) Kas müügiosakond suudab tarbijate nõudlusele reageerida ja toote/teenuse ka maha müüa (Sinisalu, H. 2005)? 1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus Reklaami ja ärimaailma suhteid võib võrrelda pikaajalise õnnetu abieluga ­ koos on halb, aga eraldi ka ei oska olla. Reklaamimaailma liikumapanev jõud on kreatiivsus ehk loovus ­ mida erilisem, julgem ja sokeerivam reklaam, seda parem. Reklaamimaailma ülim tunnustus on Kuldse Lõvi auhinna võitmine igasuvisel Cannes Lions reklaamifestivalil

Meedia → Reklaam
34 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.......................................................................................

Majandus → Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

- kuidas on organiseeritud toodete jõudmine kliendini; - kas teil on olemas kindlad kliendisuhted, millised; - milliseid turunduskanaleid kasutatakse ja miks just neid; - kas turunduskanaleid kavatsetakse muuta; - kas kasutate ka müügitoetust ja mis eesmärgil; - kui palju te plaanite kulutada müügitoetuste katteks; - kus te kavatsete oma tooteid või teenuseid reklaamida ja miks just seal; - kui suured on reklaamikulud; - kui ettevõttes töötab müügiosakond, siis kuidas müügiga tegelevaid inimesi motiveeritakse rohkem müüma. 14 Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid, samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid. Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid

Majandus → Majandus
584 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Organisatsioon ja juhtimine I kodutöö

muutuvas majandusruumis. 7)Tähtis on meeskonna töö ja partnerlus ühiste eesmärkide poole püüdlemisel nii igapäeva töös kui klientidega suhtlemisel. 3.Organisatsiooni struktuuriline ülesehitus Organisatsiooni kõrgemail hierarhilisel kohal asub juhatuse liige Ando Nõupuu. Tema järel on laojuhataja Heiki Kask. Järgmisel astmel logistik Tanel Merigan. Järgmiselt jaguneb ettevõte osakondadeks. Müügiosakond, ladu, reklamatsioonid, vedu, raamatupidamine, reklaamindus. Ja need jagunevad omakorda väiksemateks üksusteks. Kokku on ettevõttes 80 töötajat. 4.Väliste faktorite mõju organisatsioonile Eestis on kõige suuremaks väliseks faktoriks logistikafirmale nagu Agora DC OÜ ilmastikuolud. Kui on lumerohke talv siis on suured raskused kaubaveoga. See omakorda pärsib firma kasumit ja efektiivsust. Samuti võib väliseks faktoriks pidada tähtpäevad

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
88 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettevõtlus

erinevad. Kasutatavad töövahendid ja tootmismeetodid avaldavad töö tegemisele suurt mõju. Ettevõte vajab tegutsemiseks piisaval arvul kompetentseid töötajaid. Ettevõttes luuakse ametikohad vajalike tegevuste järgi. Töötajatelt nõutavad oskused ja teadmised ametikohtadel on erinevad. Ettevõttes moodustatakse üksused erinevate ülesannete täitmiseks. Tootmisosakonna ülesandeks on toodangu valmistamisega, müügiosakond tegeleb toodangu müügiga, raamatupidamine peab arvestust majandustehingute üle, jne. Kõik ettevõtte valdkonnad on omavahel seotud ja peavad moodustama edukaks tegevuseks ühtse terviku. Kliendilt tellimuste vastuvõtmisel tuleb arvesse võtta tootmisosakonna võimet tellimus tähtaegselt täita jne. Ettevõtte kogu tegevuse korraldamiseks kujundatakse välja struktuur. Struktuur ehk ülesehitus

Majandus → Ettevõtlus
11 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Kinnisvara turundus

SISSEJUHATUS Töö uurimisobjektiks ja müügiobjektiks on Al Mare Galeriimaja, mis on ehitatud Rocca al Mare asumis, Haabersti linnaosas. Töö eesmärgiks on koostada kinnisvara arendusprojekti müügikorralduskava, lähtudes ülevaatest valitud Tallinna piirkonnast ja arendusprojekti tuludest ja kuludest vastavalt etteantud struktuurile. 1. OBJEKTI KIRJELDUS 1.1. Asukoht Objekti nimetus: Al Mare Galeriimaja; Linnaosa: Haabersti linnaosa, Tallinn; Asukoht: Kärneri tänav 3; Piirkonna arhitektuur: objekti lähemas ümbruses paiknevad 20-21. saj. ehitatud hooned, milles asuvad korterid, bürood, kauplused, spordiklubid ja söögikohad. Teeninduspunktid: kauplused ja teenindusettevõtted asuvad lähiümbruses, ühistranspordi peatused on ca 500 m raadiuses; Parkimiskohad: hoone all on suletud soojustamata turvaparkla 32-le autole. Hoovis on parkimiskohti 38. Keskkond: ca 500 m kaugusel algab kaunis rannamäär. Merekaldale on ...

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Kuluarvestuse olemus ja eesmärgid

kulukogumitese lähtuvalt eesmärkidest ning seejärel summeeritakse. Kulukogum on loogiliselt sarnaste tunnuste alusel (asukoht, töötaja, tegevus, funktsioon, seade) kokku kulutud kulude grupp, millel on sama kulukäitur. Kulukogumeid võib moodustada mitmete erinevate kriteeriumide allusel nagu näiteks: Kulu liikide alusel (tööjõu kulude kulukogum, materjalikulude kulukogum); Allüksuste järgi (1. Osakond, 2. Osakond, müügiosakond jne); Funktsioonide järgi (tootmise kulukoht, tugiteenuse kulukoht); Põhi- või tugitegevuste järgi; Vastutuse järgi (juht 1, juht 2); Toodete järgi (toode A, toode B); Tegevuste järgi (müügitegevus, materjalide sisseost jm). MIS ON KULUDE JUHTIMINE? Kulude juhtimist on defineeritud mitmeti:2 Kulude juhtimine on andmete kogumise, analüüsi ja esitamise meetodite ning juhtimisarvestus e

Majandus → Kuluarvestus
38 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Finantsjuhtimine turismiettevõttes kontrolltöö küsimused

KONTROLLTÖÖ KORDAMISKÜSIMUSED FINANTSJUHTIMINE TURISMIETTEVÕTTES Kati 1. Finantsjuhtimine ja finantsjuht Finantsjuhtimine on ettevõtte rahandustöö korraldamine ja finantsjuhtimislike otsuste vastuvõtmine. Mikroettevõte ei jõua finantsjuhti ülal pidada. Siis jaguneb finantsjuhi ülesanded raamatupidaja ja juhi vahel. Finantsjuhi tööülesanded: ­ finantsplaneerimine ­ finantseerimise korraldamine; ­ krediidipoliitika kujundamine; ­ rahavoogude juhtimine; ­ kulude juhtimine ja hinnakujundus . 2. Finantsjuhtimise eripärad turismisektoris (osata detailselt kirjeldada) 6. Teenuste müügivõimaluse kaduvus (perishability). Kui tuba jäi täna müümata, siis homme seda võimalust enam pole. Lennukikohtadega sama! Seda tuleb hinnakujundusel arvestada 3. Missugused konkreetsed suhtarvud pakuvad huvi omanikele (nimetada 3) 1. Rentaablus (kui tulus on? Palju kasumit annab?) 2. Omakapitali kasutamise efektiivsus (aktsikapitali kasutamine ja di...

Majandus → Finantsjuhtimine
17 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Institutsiooniökonoomika

IÖ uuenduslik panus - *Sotsiaalteadused said enda käsutusse uue uurimismeetodi - majandusliku analüüsi (ökonoomika), mis võimaldas senisest erinevalt ja kokkuvõttes sügavamalt avada ühiskonnas toimuvat. *Majandusteaduse objektiks said lisaks turule ka inimeste teised eluvaldkonnad ja seal toimivad reeglid: alates riigist ja lõpetades perekonnaga.*Kujunesid uued ideed ja kontseptsioonid inimliku sipelgapesa paremaks mõistmiseks. Positivistlik uurimine - positivistlikult nende mehhanismide (institutsioonide) uurimisega, mis majanduses on kujunenud vastureaktsioonina oportunismile ja normatiivne uurimine - normatiivselt oportunismi vastu võitlemise võimalustega ­ näiteks spetsiaalsete preemiasüsteemide konstrueerimisega. Institutsioonid ja Org. on inimkäitumist reguleerivate normide süsteemid, mille üheks elemendiks on ka normide järgimist tagav mehhanism. Institutsioonid on mängureeglid ilma mängijateta...

Majandus → Institutsiooniökonoomika
102 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kinnisvaraturundus konspekt eksamiks

omavahel haakuma ning mitte omavahel vastu käima. Isiklik vs massikommunikatsioon. Isiklik müük on kallim (kontakti hind kallis), samas tihtipeale tulemuslikum. Kergem infot täpsustada, info liigub kahes suunas. Massikommunikatsioon on valdavalt ühesuunaline. Varem või hiljem tuleb jõuda isikliku suhtlemiseni. Mida varem, seda parem. Turustus ­ siin on mitmeid võtmeküsimusi, mida peab arendaja otsustama: - kanali valik; kas arendaja tahab ise müüa või teenusena sisse osta (oma müügiosakond on kallis pidada. Eelis aga see, et kliendid on pretensioonikad ja ettevõttesisene kommunikatsioon on reeglina parem kui kahe ettevõtte vahel. Oma müügiosakonnad on väikesed, vahendusbüroodel palju rohkem kontakte. Vahendaja eelis, et nad ostavad kommunikatsioonikanalitest mahtu, järelikult saavad paremad hinnad. Vahendusteenuse kasutamisel jääb aga arendaja ilma nendest klientidest, kes tehingut ei sõlmi ­ neid kontakte

Majandus → Kinnisvara hindamine
65 allalaadimist
thumbnail
22
doc

KAUBANDUSETTEVÕTLUS

Kasutatavad töövahendid ja tootmismeetodid avaldavad töö tegemisele suurt mõju. Ettevõte vajab tegutsemiseks piisaval arvul kompetentseid töötajaid. Ettevõttes luuakse ametikohad vajalike tegevuste järgi. Töötajatelt nõutavad oskused ja teadmised ametikohtadel on erinevad. Ettevõttes moodustatakse üksused erinevate ülesannete täitmiseks. Tootmisosakonna ülesandeks on toodangu valmistamisega, müügiosakond tegeleb toodangu müügiga, raamatupidamine peab arvestust majandustehingute üle, jne. Kõik ettevõtte valdkonnad on omavahel seotud ja peavad moodustama edukaks tegevuseks ühtse terviku. Kliendilt tellimuste vastuvõtmisel tuleb arvesse võtta tootmisosakonna võimet tellimus tähtaegselt täita jne. Ettevõtte kogu tegevuse korraldamiseks kujundatakse välja struktuur. Struktuur ehk ülesehitus näitab

Geograafia → Geograafia
2 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

- kuidas on organiseeritud toodete jõudmine kliendini; - kas teil on olemas kindlad kliendisuhted, millised; - milliseid turunduskanaleid kasutatakse ja miks just neid; - kas turunduskanaleid kavatsetakse muuta; - kas kasutate ka müügitoetust (promotsiooni) ja mis eesmärgil; - kui palju te plaanite kulutada müügitoetuste katteks; - kus te kavatsete oma tooteid või teenuseid reklaamida ja miks just seal; - kui suured on reklaamikulud; - kui ettevõttes töötab müügiosakond, siis kuidas müügiga tegelevaid inimesi motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi

Majandus → Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

tark turundaja võiks võimalusel võtta turunduskeskkonna suhtes ennetava, mitte tagantjärele targutaja rolli. Selleks on tarvis teada, mida täpsemalt peetakse silmas ettevõtte turunduskeskkonna all. 1. Ettevõttesisene turunduskeskkond Ettevõttesisese turunduskeskkonna moodustavad ettevõtte allüksused ning nende võimujaotus ja töötajad. Peale turundusosakonna kuuluvad ettevõtte sisemisse turunduskeskkonda veel finantsosakond, ostuosakond, müügiosakond, arendusosakond jne. 2. Makrokeskkond Makrokeskkonna moodustavad 6 erinevat keskkonda (vt. üleval loetelu). a. Looduskeskkond ­ moodustavad loodusressursid, mida turundajad kasutavad sisendina või mis mõjutavad turundustegevust. Näiteks: tooraine vähenemine (puit, toit, vesi jne), energiahindade tõus, kasvava

Majandus → Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

- kas turunduskanaleid kavatsetakse muuta; - kas kasutate ka müügitoetust (promotsiooni) ja mis eesmärgil; - kui palju te plaanite kulutada müügitoetuste katteks; - kus te kavatsete oma tooteid või teenuseid reklaamida ja miks just seal; - kui suured on reklaamikulud; 14 Äriplaan - kui ettevõttes töötab müügiosakond, siis kuidas müügiga tegelevaid inimesi motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi.

Majandus → Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

Juhtimisarvestus konspekt-ülesanded (TAK0010; 2019/2020)

Tulukeskus ​ehk ​tuluüksus ​on organisatsiooni (all)üksus, mille juht on vastutav ja aruandekohustuslik talle alluva allüksuse tulu (sissetulekute) eest, kuid ta ei kontrolli temale alluva allüksuse poolt müüdavate toodete ja/või teenuste tootmis- ja/või soetuskulusid. Tänapäeva äripraktikas on puhtakujulisi tulukeskusi raske leida, enamik tulukeskuste juhtidest vastutab ka mõningate kulude eest. * ​tulukeskused on näiteks tootmisettevõtte müügiosakond ning kaubamaja jalatsiosakond Kasumikeskus ​ehk ​kasumiüksus ​on organisatsiooni (all)üksus, mille juht on vastutav ja aruandekohustuslik talle alluva (all)üksuse kasumi eest. Kuna kasum tekib tulude ja kulude vahena, on kasumikeskuse juht tegelikult vastutav nii talle alluva (all)üksuse tulude kui ka kulude eest. See tähendab, et kasumikeskus on kaasatud müügiprotsessi. * ​kasumikeskus on näiteks ettevõtte toitlustuskohtade ketti kuuluv restoran

Majandus → Juhtimisarvestus
225 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

ettevõttesisene ja ettevõtteväliseks. Ettevõtteväline turunduskeskkond jaguneb omakorda mikro- ja makrokeskkonnaks. Ettevõte saab mikrokeskkonda mõjutada, kuid makrokeskkond mõjutab ettevõtet. 8. Ettevõttesisene turunduskeskkond Ettevõttesisese turunduskeskkonna moodustavad ettevõtte allüksused ning nende võimujaotus ja töötajad. Peale turundusosakonna kuuluvad ettevõtte sisemisse turunduskeskkonda veel finantsosakond (raamatupidamine), ostuosakond, müügiosakond, tootmisosakond, teadus- ja arendusosakond, tippjuhtkond. Finantsosakond- vajab raha planeerimist võimalikult vara. Nõuab kulutuste põhjendamist, ülevaadet kuludest, huvituvad standardsest hinnakujundusest. Ostuosakond- tähelepanu hinnal, võimalikult suured, standardsed ja harvad materjalide ostud. Mõjub ohtlikult ettevõtte paindlikkusele ja kohanemisele turu muutustega. Tootmisosakond- meeldiks toota pikka aega ja suures mahus ühte ja sama asja, sealjuures

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Kontrolling ja juhtimisarvestus Kulude liigitamine Harjutused Teema 1.Kulude liigitamine Ülesanne 1.1 Iga järgmise kuu kohta märkida, kas tegemist tootekuluga (t) või perioodikuluga(p): a) veinitehase poolt ostetud viinamarjade maksumus; b) pizzaahjude soetamismaksumuse mahaarvestus (kulum) pizzarestoranis; c) lennukompaniis töötavate lennukimehaanikute palgad; d) turvameeste palgad linna kaubamajas; e) kulud kommunaalteenustele tootmistsehhis; f) tootmisseadmete kulum; g) müügijuhi ametiauto kulum; h) tootmishoone kindlustus; i) tootmisjuhi palk; j) turustusjuhi põhipalk; Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa ...

Majandus → Majandus
100 allalaadimist
thumbnail
35
docx

Ettevõtluse konspekt

õmblusettevõtte nõudmised tegutsemiseks vajalike seadmete osas on erinevad. Kasutatavad töövahendid ja tootmismeetodid avaldavad töö tegemisele suurt mõju. Ettevõte vajab tegutsemiseks piisaval arvul kompetentseid töötajaid. Ettevõttes luuakse ametikohad vajalike tegevuste järgi. Töötajatelt nõutavad oskused ja teadmised ametikohtadel on erinevad. Ettevõttes moodustatakse üksused erinevate ülesannete täitmiseks. Tootmisosakonna ülesandeks on toodangu valmistamisega, müügiosakond tegeleb toodangu müügiga, raamatupidamine peab arvestust majandustehingute üle, jne. Kõik ettevõtte valdkonnad on omavahel seotud ja peavad moodustama edukaks tegevuseks ühtse terviku. Kliendilt tellimuste vastuvõtmisel tuleb arvesse võtta tootmisosakonna võimet tellimus tähtaegselt täita jne. Ettevõtte kogu tegevuse korraldamiseks kujundatakse välja struktuur. Struktuur ehk ülesehitus näitab

Õigus → Ettevõtlus
35 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Teatriteaduse alused (kordamisküsimused)

Menning (Vanemuine). Moodsale lavastajateatrile pani aluse V. Panso. Eestis paneb lavastaja end autori kohale, leiab oma originaalsed tõlgendused ka klassikas ja teostab need. Kaasaegne repertuaariteater Eestis: · Loomenõukogu ­ annab kogu teatrile kunstilise taseme ja suundade osas nõu, kinnitab lavastatavaid tekste, kiiranalüüs pärast kontrolletendust. · Kirjandustuba ­ valib tekstid ja töötab nendega, tekstiraamatud, kavalehed, pressitekstid jms · Turundus- ja müügiosakond ­ reklaam, töö pressiga, mängukava, piletimüük, publikuteenindus. · Trupijuht ­ vastutav administratiivtöötaja, kes koostab tööplaani (proovigraafik, üritused, etendused) + mängukava. Lavastuse väljatoomiseks töötavad · Kunstnik, kostüümikunstnik, muusikaline kujundaja, helilooja, koreograaf, videokunstnik · Näitlejad · Etenduse juht ­ vastutab etenduse toimimise eest, koordineerib prooviperioodil ja etenduse ajal lava taga olijate tööd. Seotud ühe lavastusega.

Teatrikunst → Draama õpetus
76 allalaadimist
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:  Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks  Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni  Oskab kasutada erinevaid meetodeid personali lühiajaliseks, keskpikaks ja pikaajaliseks planeerimiseks  Oskab analüüsida tööjõu liikumist organisatsiooni sees ja organisatsioonide vahel, kasutades vastavaid mõõdikuid (sh tööjõu voolavuse ja tööjõu stabiilsuse indeksid)  Oskab teha organisatsioonile...

Majandus → Personali juhtimine ja...
65 allalaadimist
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

" Oluline on kliendi tegelik suhtumine. 3.4 Telefonile vastamine Väljenda telefonile vastates alati oma head tahet ja valmisolekut vestluseks! Vasta telefonile hiljemalt peale kolmandat helinat Tervita helistajat lisades sõnale tere täiendiks ka päeva osa ­ tere hommikust/ päevast/ õhtust Esindades firmat, ütle alati oma firma nimetus ja vajadusel ka osakonna nimetus Esitle ennast öeldes ees- ja perekonnanimi Näiteks: "Tere, õhtust. Kommivabrik Kalev, müügiosakond. Ivan Orav kuuleb" Helistaja poole pöördudes, küsi kuidas saad kasulik olla. Väldi kinnist küsimust algusega KAS... 52 Väldi ei-jah stiilis vastamist Hoia kõik vajalikud töövahendid käepärast (pastapliiatsid, märkmepaberid, vajadusel hinnakirjad jms.) Väldi helistaja ümbersuunamist. Võimalusel tuvasta kliendi vajadused, tee märkmeid ja luba tagasi helistada

Informaatika → Kommunikatsioon
553 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

Toetav tehnoloogia Ümberkujundatud protsessid Redefineeritud funktsionaalsed rollid CRM strateegia CRM'i rakendamisel müügiosakond hakkab enam tegelema informatsiooni töötlemisega ning keskendub individuaalsetele kliendisuhetele. Samuti muutub turundusosakonna töö, töödeldes rohkem kliendiandmeid. Tähelepanu koondub kvantiteedi asemel kvaliteedile. Teenindusosakonna töö muutub reaktiivsest proaktiivseks. Suureneb koostöö erinevate osakondade vahel. Kui organisatoorselt on ettevalmistustööd tehtud, valitakse sobiv CRM'i tarkvara.

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

Töötajaid on Esmofonis hetkel 100, kellest 80 on teenindav personal. Ettevõte on jaotatud regioonideks: Tallinnas neljaks ning lisaks Lõuna Eesti, Ida Virumaa ning Pärnu. Regioone juhivad regiooni juhid, kes alluvad jaemüügijuhile. Tallinnas paikneb veel ka ärikliendi osakond ning järelhooldus. Järelhoolduse moodustavad juhataja, hooldustööde vastuvõtjad, logistik ning hooldusinsenerid. Lisaks teenindavale personalile on ettevõttes toetavad üksused nagu: müügiosakond, turundusosakond, finantsosakond ning personaliosakond. Kui Esmofon 1995. aasta alguses tegevust alustas, oldi esimesed, kes asusid koos üksikute edasimüüjatega müügivõrku moodustama. Tänu eeltoodud otsusele saavutati turuliidri positsioon, mida ei ole tänaseni käest ära antud. Konkurendid asusid samuti välja töötatud mudelit kasutades analoogseid müügistruktuure moodustama, kuid 33

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

- mõjutatavus: mõjutatavad kulud – mittemõjutatavad kulud. ÜLESANNE. Määrake järgnevate tulemusüksuste liigid Tulemusüksus Tulemusüksuse liik 1. Leivakombinaadi küpsiste tsehh 2. Mööblivabriku värvitsehh 3. Kaubamaja ostuosakond 4. Politseiprefektuuri kriminaalosakond 5. Traumatoloogiakliiniku ortopeediaosakond 6. Kaubamaja muusikaosakond 7. Linnavalitsuse kultuuriosakond 8. Leivakombinaadi varustusosakond 9. Piimakombinaadi müügiosakond 10. Haigla vastuvõtuosakond 11. Piimakombinaadi müügifirma 12. Bussifirma kaugliinide grupp 13. Mööblikombinaadi transpordiosakond 14. Haigla (kliinikumi) traumatoloogiakliinik 4.3. Ettevõtte tulemuslikkuse hindamine (performance measurement) ja juhtimine (performance management) Ettevõtte tulemuslikkuse hindamise ja juhtimise süsteem (THJS) on organisatsiooniline meede selleks, et jälgida, hinnata ja juhtida majandustulemusi

Majandus → Finantsjuhtimine
195 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti konte...

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
78
pdf

Majandusmatemaatika

8. MAATRIKSID Maatriksi mõiste NÄIDE 8.1. Maatriksesituse kasutamine Firma töötajad on jagunenud allüksuste vahel järgmiselt: mehed naised administratsioon 2 5 müügiosakond 6 4 transpordiosakond 3 1 ©Audentese Ülikool, 2003. Koostanud A. Sauga MAJANDUSMATEMAATIKA I Maatriksid 58 ladu 4 1 NÄIDE 8.2. Maatriksesituse kasutamine turu analüüsil

Majandus → Raamatupidamise alused
399 allalaadimist
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

Kulukeskuste arvu määramine sõltub kulu-eeliste arvestusest ­ kas väikeste kulukeskuste eelised (planeerimiseks, kontrolliks ja hindamiseks) ületavad aruandluse koostamisele tehtavad kõrged kulud? Tüüpilised kulukeskused: raamatupidamise osak, haldusosakond ja lõpetamata tsükliga tootmisüksus Tulukeskus: vastutusüksus, kuhu koonduvad tulud ja mille juht vastutab üksnes selle allüksuse tulude eest nt müügiosakond. Kasumikeskuse juhid vastutavad nii tulude kui ka kulude st kasumi eest. Tüüpilised: lõpetatud tsükliga tootmisüksused, müügipiirkonnad, toote või kliendigrupid jt kasumit andvad allüksused, mille juhtidel pole õigus teha investeerimisotsuseid. Investeerimiskeskuste juhid vastutavad lisaks kuludele ja tuludele ka investeeringute efektiivsuse eest,

Majandus → Finantsjuhtimine ja...
705 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun