Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Firma tootmisplaan (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Firma tootmisplaan #1 Firma tootmisplaan #2 Firma tootmisplaan #3 Firma tootmisplaan #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-09-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor karlpeeter Õppematerjali autor
Elektroonika alane produkti/toote firma loomine.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Ohud sisseostmisel: 1. Ei saa olla kindel, et ettevõtte tuumkompetents on igavene ja pakub konkurentsieelist 2. Tuumkompetentsist võib saada tuumjäikus- me oleme seda alti NII teinud ja teeme ka edaspidi 3. Strateegiline lühinägelikkus tuumkompetentsi ümber, võimetus kasvada ja näha keskkonnast tulenevaid muutusi 5. Kuidas aitab CRM kaasa väärtusahele juhtimisele? Arutle  CRM on integreeritud infosüsteem, mida kasutatakse firma müügieelse ja müügijärgse tegevuse planeerimiseks ja juhtimiseks.  CRM võimaldab toetada ja säilitada müügiprotsessi informatsiooni, automatiseerida turundustegevusi, ühesõnaga müüa rohkem ja kvaliteetsemalt. Kui müügimees hoiab oma kliendibaasi Excelis ja pakkumisi My Documentsis siis on see ettevõtte jaoks kadunud informatsioon. Ühtse serveri lahenduse abil on võimalik dubleerimine kaotada ja saada info kontrolli alla.

Väärtusahele juhtimine
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

aspektist. Pidev ratsionaliseerimine, et parandada efektiivsust – vältida raiskamist, tagada lühim läbimisaeg, väiksed varud ja kogukulud. Tavaarusaama järgi käituvad aeg ja "raha" vastandlikult – ajakulu vähendamisel kasvavad rahalised kulud ja vastupidi. Näiteks kui ettevõte soovib lühendada täitmisaegu, eeldaks see rohkemate ressursside kasutamist lühema ajavahemiku jooksul ja suurendaks seega kulusid. Kui firma soovib pakkuda oma klientidele laiemat kaubavalikut lühema tellimisaja jooksul, eeldaks see ladudes suuremat valikut ja suuremat kogust tooteid, kasvatades jällegi kulusid. On aga võimalik, et: • kulud ei kasva täitmisaegade lühendamisel – vastupidi, need kahanevad • kulud ei kasva kvaliteeti investeerimisel – vastupidi, need kahanevad • kulud ei kasva, kui tootevalik suureneb ja täitmisajad lühenevad – vastupidi, need kahanevad. 36

Baaslogistika
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

vajadused on veidi teisejärgulised – loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. Tarbija teeb valiku võrreldes samalaadsete toodete kvaliteeti ja hinda. Esimesed kaks kontseptsiooni ei pööra erilist tähelepanu turustamisele. Müügikontseptsioon (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid müüki toetavate meetmetega ergutatakse. Loosung: "Müüa seda, mis on toodetud". Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 1920ndatest aastatest alates olid tootjad valmis tootma rohkem, kui turg suutis vastu võtta. Tuli minna turule ja müüa. Aktiivne müümine sai turunduse sünonüümiks. Lähtuti eeldusest, et tarbijal pole selget kavatsust osta mingit kaupa, ettevõttel on vaja aktiivselt otsida potentsiaalseid ostjaid.

Turundus
thumbnail
74
doc

Kuluarvestus

teenindamise kuludest sõltumata sellest, kui palju ühikuid toodetakse või müüakse. Kui kulusid sel moel eristatakse, tekib hierarhia. Mõnda tegevust, näiteks augu puurimist või pinna töötlemist, sooritatakse tooteühiku kaupa. Teist aga – seadistusi, materjalide liikumisi, detailide inspekteerimist – ühikute gruppidena. Kolmandad tegevused - toote tehnilised kirjeldused, protsessi projekteerimine, tooteparendus, tehnilised muutused – on seotud firma üldise suutlikkusega toodet valmistada. Tehase juhtimine, hoone ja territooriumi hooldus, küte ja valgustus toetavad aga omakorda tootmist. Hierarhia annab juhtidele struktureeritud arusaama tegevuste ja nende ressursivajaduse suhte kohta. See tähendab, et oluline on eristada tooteühiku tasandil tarbitavat tööjõu- materjali- ja elektrikulu ressursikuludest, mida kasutatakse partiide tootmisel või toote või tootmisvahendite toetusel

Kuluarvestus
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

Elanike ostuvõime suurenemine Tugev konkurents Rahvusvahelistumine Turgude küllastumine Varjatud kaubandustegevuse Väliskapitali pealetung ettevõtluses legaliseerimine Odavkaubanduse pealetung Muutused tarbijaeelistustes 10. Turunduse definitsioon, turud ja turunduse subjektid. (lk 42-48, Turundus) · "Turundus on juhtimisfunktsioon ­ protsess, kus sobitatakse firma ressursid ja tarbija vajadused" (J.R. Evans, B. Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

Elanike ostuvõime suurenemine Tugev konkurents Rahvusvahelistumine Turgude küllastumine Varjatud kaubandustegevuse Väliskapitali pealetung ettevõtluses legaliseerimine Odavkaubanduse pealetung Muutused tarbijaeelistustes 10. Turunduse definitsioon, turud ja turunduse subjektid. (lk 42-48, Turundus)  “Turundus on juhtimisfunktsioon – protsess, kus sobitatakse firma ressursid ja tarbija vajadused” (J.R. Evans, B. Rerman)  “Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu” (P. Kotler)  “Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise”(P. Drucker) 8

Ettevõtluse alused
thumbnail
27
doc

Nimetu

Elanike ostuvõime suurenemine Tugev konkurents Rahvusvahelistumine Turgude küllastumine Varjatud kaubandustegevuse Väliskapitali pealetung ettevõtluses legaliseerimine Odavkaubanduse pealetung Muutused tarbijaeelistustes 10. Turunduse definitsioon, turud ja turunduse subjektid. (lk 42-48, Turundus) · "Turundus on juhtimisfunktsioon ­ protsess, kus sobitatakse firma ressursid ja tarbija vajadused" (J.R. Evans, B. Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8

Kategoriseerimata
thumbnail
24
pdf

Logistikaõpik

• Asjatute tegevuste vältimine kõikides toimingutes selliselt, et protsessi kui terviku efektiivsus paraneb. Asjatu kauba käsitsemise vältimise, dubleerivate tegevuste lõpetamise, töö ja kapitali tootlikkuse suurendamise abil püütakse suurendada efektiivsust kogu tarneahelas. Logistikat määratletakse ka kui süsteemi, mis on töötatud välja ettevõtte jaoks kasumi saamiseks optimaalsel viisil. Samuti määratletakse logistikat kui võimalust mõjutada firma strateegiat uute konkurentsieeliste loomiseks. Logistika on väga oluline ettevõtte strateegilises juhtimises ja planeerimises. 1.3. Logistika valdkonnad Logistika ainestik Logistikateadmiste edasiandmisel kirjeldatakse erinevaid logistikatehnoloogiaid ja töökorraldust laonduses, transpordis, ostmisel ja varude juhtimisel ning ettevõtetevahelise koostöö korralda- misel. Aja jooksul on kujunenud välja arusaamad tootlikust ja tõhusast toimingute ja protsesside

Kategoriseerimata




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun