Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müügiprotsess ja müügitehnikad (0)

3 HALB
Punktid

Lõik failist

Müügiprotsess ja müügitehnikad #1 Müügiprotsess ja müügitehnikad #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liinapoldra Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Müügiprotsess ja müügitehnikad

Liina Põldra ÄR1 Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks

Suhtlemisõpetus
thumbnail
16
docx

Müügistrateegiad ettevõttes

kõigest muust. Sellise kliendi juttu tuleb teenindajal katkestada suunavate-täpsustavate küsimustega, mille siht on teada saada, kas klient on üldse õiges kohas ning kas ta on tulnud mingi asja pärast või niisama. „Jäta mind rahule!“ klient – neil on kiire, tavaliselt räägivad teeninduskontakti ajal mobiiliga, jätavad mulje, et nemad tegid Teile teene, et suvatsesid üldse Teie juurde tulla. Kuidas sellise tüübiga tuleks käituda? KASUTATUD MATERJALID 1. Müügiprotsess ja müügitehnikad. Referaat/Uurimistöö http://www.annaabi.ee/M%C3%BC%C3%BCgiprotsess-ja-m%C3%BC %C3%BCgitehnikad-m94090.html (kasutatud 07.03.2014) 2. Müügijuhtimine. http://www.annaabi.ee/M%C3%BC%C3%BCgujuhtimine-m27486.html (kasutatud 08.03.2014) 3. Ekke Lainsalu. Müügitehnikad. http://www.myygiproff.ee/sildid/muugitehnikad (kasutatud 08.03.2014) 4. Mare Teichmann – Kuidas kliente efektiivselt mõjustada? Areng.ee – Eesti suurim

Müügitöö alused
thumbnail
24
docx

Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine

KOOL MÜÜJA-KLIENDITEENINDAJA NIMI EDUKAS MÜÜGIPROTSESSI JUHTIMINE JA ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENINDAMINE Referaat LINN 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine. Sellest lähtuvalt uurisin nende teemade kohta ja sain teada palju uut ning huvitavat informatsiooni. Tõin oma töös välja, kuidas juhtida müügiprotsessi edukalt ning selgitasin, mis see üleüldse on. Protsessi järgimine aitab saavutada nelja eesmärki. Erivajadustega kliente on erinevaid, on spetsiifiliste vajadustega kliendid ja erivajadustega ehk puuetega kliendid. Nende klientide puhul on vaja rahulikku ning kannatlikku käitumist. Sellistest inimestest tuleb alati välja teha ja neile abi pakkuda, kui nad seda vajavad. 1 1. MÜÜGIPROTSESS Müügiprotses

Majandus
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

Pärast tehingut palub müügiagent igal kliendil nimetada oma tutvusringkonnast veel inimesi (firmasid), kes võiksid antud tootest (teenusest) olla huvitatud. Uute klientide juures kordub sama protseduur ja tutvusringkond laieneb veelgi. Ahelmeetodit kasutatakse sagedamini kantseleitarvete, mänguasjade, kodumasinate, kindlustuspoliiside jms. müügil. 15. Kliendi vajaduste väljaselgitamise tehnikad:  AIDAS mudel - milles kogu müügiprotsess on vaadeldav nelja järjestikuse osategevusena: tähelepanu äratamise, huvi tekitamise, ostusoovi ergutamise ja müügitehingu sooritamisena. Mudelesitlus viiakse läbi kahes etapis: algul sarnaneb ta päheõpitud esitlusele, kus tutvustatakse toote omadusi ja hüvesid, seejärel selgitatakse küsimuste- vastuste abil välja kliendikasu ja tuginedes sellele, hakatakse klienti ostu kasuks veenma

Müügitöö alused
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Kui suudad olla positiivsel viisil personaalne ja erined kõigest muust tavapärasest, siis saad kliendi ennast suurema huviga kuulama. Klient tunneb ennast palju vabamalt. Ole erinev teistest. Ole huvitav. Kui suudad jätta kliendile endast eriti sümpaatse, naljaka või muidu positiivse mulje, siis ta võib ostu kasuks otsustada ainult sellel põhjusel, et seda toodet müüd sina. Võites "kliendi südame" on talle palju lihtsam müüa. Selline müügitehnika on väga pädev, millega sisuliselt röövid vastaspoolelt relvad. Kui oskad seda kasutada loomulikult, siis kasuta seda, kuid tundes, et see ei kuku loomulikult välja on parem seda mitte kasutada. See ei õnnestu kõigil. Kliendi võib enda poolele meelitada ka näiteks nii, 4 et räägid talle midagi isiklikku endast, mis leiab õiget vastukaja. Kuid ole sellega ettevaatlik. Alati tuleb ära tunda, kellega mida võib rääkida.

Müügitöö alused
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

silmis kõrgelt hinnatud. Väärtustatakse ka teenindaja kiirust. Kiirus tähendab kliendi jaoks toodete tundmist ja mida laialdasemalt, seda parem, st klient saab kiire ja usaldusväärse vastuse teda huvitavale küsimusele. Protsess on seostatud ja süstematiseeritud tegevuste kogum, mis tervikuna loob väärtust kliendile. Kliendile annab väärtust protsess tervikuna, mitte üksikud tegevused eraldi. Protsessideks on müügiprotsess, teenindusprotsess, tarneprotsess, kaebuste lahendamine. Protsessides on määratletud ­ protseduurid (taotluse täitmine), tegutsemisviisid (vastus kahe päeva jooksul), automatiseeritus (vastus WEB-is), järjekorra süsteem (järjekorra automaat), informatsioon (www.tu.ee), piiragud (pagasipiirang 30kg), kiirus/ajastus (lõpetamine kevadel), juurdepääsetavus (esindused kaubanduskeskustes).

Turundus
thumbnail
10
docx

MÜÜGI- JA/VÕI TEENINDUSSITUATSIOONI ANALÜÜS

Räpina Aianduskool MÜÜGI- JA/VÕI TEENINDUSSITUATSIOONI ANALÜÜS KODUTÖÖ Vladimir Vtornikov Räpina 2016 Sissejuhatus Antud kodutöö on tehtud kahe hiljutise müügi-/teenindussituatsiooni kogemuse põhjal mida mina kogesin. Üks neist on positiivne, kus müüja jõudis ka müügini. Teine neist on pigem negatiivne, kus ei jõutud pakkumise tegemiseni. Kuna ma ise olen kaks aastat töödanud müügi alal, oskan ma enda arust üpriski hästi analüüsida situatsioone kuidas minule kui potensiaalsele kliendile lähenetakse ja kuidas müügiprotsessi alustatakse, seega on minule müümine ka natuke rohkem raskendatud. Antud kodutööd tehes tulin selle peale, kui palju võib üks väike negatiivne kokkupuude müügiinimesega terve firma mainet mõjutada pikas perspektiivis. Esimene müügisituatsioon Esimene müügisituatsioon toimus Tallinnas, Rävala puiestee Salon+ juuksur

Teenindus
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Kahe sammuline: 1) Number kui paljudega on kontakti saadud 2) Number kui palju on kvaliteetseid suhtlusi toimunud Nelja sammuline: 1) Number kui paljudega on kontakti saadud 2) Number kui palju on kvaliteetseid suhtlusi toimunud 3) Number kui palju kokkusaamisi on kokku lepitud 4) Number kui palju kokkusaamisi on peetud/esitlusi on tehtud 3. Suurenda oma müügi conversionit (kui palju potensiaalsetest klientidest muutub lõpuks maksvaks kliendiks). Saa rohkem kliente. Sinu 2-4 sammuline müügiprotsess peab juhtama: 1) Numbrini kui palju on uusi ostvaid kliente - Esialgne sulgemismäär 2) Follow up (järelsuhtlemise) tulemusel tehtud müükide määr 3) Küsi soovitusi 4. Tõsta keskmist tehingu summat: saa rohkem raha! Sul on vähemalt 5 võimalust seda teha: 1) Muuda pakkumist - Lisa toode/teenus - Pane mitu toodet kokku üheks - Jätkuvmüük ­ paku võimalust toodet või teenust lepinguliselt osta, kus mingi aja tagant (nt 1

Ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun