Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö "Õpikeskkond ja õpimotivatsioon" (0)

1 Hindamata
Punktid
õnn - Tuleb kõvasti tööd teha, mitte oodata, et õnn (taevast) sülle kukub

Esitatud küsimused

  • Milline on õpilaste hinnang kooli füüsilisele ja vaimsele keskkonnale?
  • Milline on õpilaste hinnang õpimotivatsioonile?
  • Kuidas hindate õpikute ja töövihikute sisu?
  • Kuidas hindate õpikute ja töövihikute sisu?
  • Kuidas olete rahul kooli toiduga?
  • Kuidas olete rahul kooli toiduga?
  • Kuidas olete rahul õpilasvaheliste suhetega?
  • Kuidas hindate oma kooli füüsilist keskkonda?
  • Kuidas hindate oma kooli füüsilist keskkonda?
  • Kuidas hindad sellest koolist saadava hariduse taset ?
  • Kuidas hindad sellest koolist saadava hariduse taset ?
  • Milline on hea õpetaja?
  • Milline peaks olema teie arust kooli psühholoog ?
  • Milline tund oleks teiejaoks huvitav?
  • Milliste ainete tundidele peaks koolis rõhku panema?
  • Kuidas hindate õpikute ja töövihikute sisu?
  • Kuidas olete rahul kooli toiduga?
  • Millist toitu sooviksite koolis süüa?
  • Kuidas olete rahul õpilasvaheliste suhetega?
  • Millist abi neile kooli poolt pakutakse?
  • Millised traditsioonid on teie koolis?
  • Kuidas hindate oma kooli füüsilist keskkonda?
  • Mis motiveerib sind koolis käima ja õppima?
  • Millised ained meeldivad millised mitte?
  • Mis takistab õppimist?
  • Millistele hinnetele õpid koolis?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #1 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #2 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #3 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #4 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #5 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #6 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #7 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #8 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #9 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #10 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #11 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #12 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #13 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #14 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #15 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #16 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #17 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #18 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #19 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #20 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #21 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #22 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #23 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #24 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #25 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #26 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #27 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #28 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #29 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #30 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #31 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #32 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #33 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #34 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #35 Uurimistöö-Õpikeskkond ja õpimotivatsioon #36
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 36 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KaileEiert Õppematerjali autor
Selline jutt, et kas te tunnete tüdrukut, kes hoolib, tunneb muret, lohutab, kuulab, naerab koguaeg, kallistab, hoolib, selliseid sõnu on veelgi. Mul oli au selle tüdrukuga korraldada sellel nädalavahetusel laager. Ma arvan, et see õnnestus meil suurepäraselt ja mitte ükski pisar, mille poetasime ei olnud asjata. Need olid parimad ja armsamad hetked. Ma juba tunnen puudust neist, kui sa tuled ja ütled üliarmsal: "Kailee, ära nutaa ma hakkan kaa muiduu!" ja siis lahistame koos nutta. Väga armas. Mul on au, et mul on selline tore, armas, aus, hooliv, kohusetundlik sõbranna, kes inspireerib ja motiveerib mind kõigele. Ma loodan, et ta magab oma nädalaaega unetutest öödest vähemalt poole tagasi. ÜHESÕNAGA MA TAHAN SIND TÄNADA KALLIS Cärolyn Annus, ET SA OLED OLEMAS SIIN MAAILMAS MINU JAOKS. AITÄH SELLE IMELISE LAAGRI EEST!


Laagrilistele: Aitäh! Kõige eest! Te olete nii armad! Nii Kallid! Varsti näeme! Lihtsalt ei jätku sõnu. Tahaks teid kõiki kallistada. Suur aitäh kõigile juhendajatele. Sõprus jääb meid kõiki ühendama.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
doc

UURIMISTÖÖ- toitumisharjumused

......................................................................................................... 20 6.3 Vastanute teadlikus tervislikust toitumisest............................................................. 25 KASUTATUD ALLIKAD...................................................................................................31 LISAD.................................................................................................................................. 33 Lisa 1. Uurimistöö küsimustik........................................................................................ 33 SISSEJUHATUS 2 Süües mitmekesiselt, tasakaalustatult ja vastavalt vajadusele, saab keha kõik vajaminevad toitained. Millega põhjendada seda, et üha enam ilmub ajalehtedes ja ajakirjades artikleid toitumisest tingitud probleemide kohta

Toit ja toitumine
thumbnail
9
doc

Virumaa haridus

Virulaste haridus 20. sajandi algul..............................................................................................2 1918-1940................................................................................................................................... 2 Haridusreformid................................................................................................................... 3 Koolimajad ja keskkond....................................................................................................... 3 Õppimine............................................................................................................................. 4 Koolivalitsus ja õpetajad...................................................................................................... 5 Nõukogude aeg........................................................................................................................... 5 Sakslaste võimu all...............

Ajalugu
thumbnail
25
doc

Nimetu

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Kaili Olgo, Triin Mokrik, Tiia Saarna, Kerttu-Kadi Vanamb KUIDAS REGULEERIDA SUHTEID KOOLI NÕUDMISTE JA ÕPILASTE SOOVIDE VAHEL? Iseseisev töö Juhendaja Külliki Vaske Tartu 2012 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................................ 2 SISSEJUHATUS.................................................................................................................... 3 1 KÜSITLUSE OLEMUS......................................................................................................... 4 2 KOOLIELU, SELLE PAREMAKS MUUTMINE.....................................................................5 3 KOOLITÖÖD, ISESEISVAD TÖÖD, NENDE ESITAMINE........................................

Kategoriseerimata
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

Tallinna 32. Keskkool Jasper Laur ja Eliise-Kristiina Altmäe 8.a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus........................................

Kehaline Kasvatus ja ujumine
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

arutelud. · Usub, et distsipliin saavutatakse õpilastega koostöös. · Lahendab probleeme paindlikult ja järjekindlalt. · Ei suru oma arvamust peale. · Õpetaja on avatud verbaalsele suhtlemisele- õpilased saavad praktiseerida oma kommunikatsiooni oskusi. · Kasutab palju õpilaste kiitust ja innustamist. · Julgustab õpilaste sotsiaalselt kompetentset käitumist.(kuidas teatris käituda) **Autoritaarne stiil sobib õpilastele, kellel puudub õpimotivatsioon. Loovale õpilasele on see surm. Tunniosade juhtimine 1) Tunni algus- püsti tõusmine, et õpilane saaks aru, et algab tund. Saab ennast vahepeal liigutada. Eesmärgid+sissejuhatus(tunni ülevaade) 2) Üleminekud- tuleb üle mõelda. KT valmis eri aegadel, panen lisaülesanded tahvlile kirja. Asjad laual. 3) Tunni lõpetamine- 10-15 min enne lõppu. Kodutöö annan selgitan kokkuvõte uuest osast tagasiside õpilastelt kui ka õpetajapoolne tagasiside.

Õpetaja koolis ja ühiskonnas
thumbnail
42
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

Õpetaja koolis ja ühiskonnas Elukestev õpe Kogu elu jooksul läbitav õpe, mille eesmärgiks on süvendada oma teadmisi ja oskusi ning tõsta kompetentsi taset vastavuses isiklike, kodaniku, ühiskonna ja/või tööturu huvidega. 4 eesmärki EL dokumentides:  enesearendamine  aktiivse kodanikkonna kujunemine/kujundamine  sotsiaalse tõrjutuse vähendamine  konkurentsivõime suurendamine ja kohanemine muudatustega tööjõuturul. Prioriteedid:  õppimise väärtustamine  informatsioon, juhendamine ja nõustamine  aja ja raha investeerimine õppimisse  õppijate ja õppimisvõimaluste kokkuviimine  uued põhioskused – lugemisoskus, arvutioskus, võõrkeeled  innovatiivne/uuenev pedagoogika – aktiivõppemeetodite kasutamine Õpetajakoolituse kriitika Fookus on õpetaja suhteliselt lühiajalisele ettevalmistusele ülikooli põhiõppes, mitte aga õppimisel kogu tööalase karjääri

Pedagoogika
thumbnail
76
pdf

Nimetu

Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1

Psühholoogia
thumbnail
15
doc

HEV koordinaatori roll

Tallinna Ülikool Sotsiaaltöö Instituut Kristine Niit HEV KOORDINAATORI ROLL Referaat Tallinn 2014 1 Sissejuhatus Igas koolis ja klassis on väga erinevaid lapsi ­ mõni on nutikam ja teine vähem, mõni on kiirem ja teine aeglasem, mõne lapse pere toetab õppimist ja teise lapse pere pigem takistab. Lähtuvalt kaasava hariduse ideoloogiast ei ole tänapäeval kvaliteetse haridus andmist enam võimalik ette kujutada tugiteenuseid rakendamata. 2010. aasta septembrist kehtima hakanud põhikooli ­ja gümnaasiumiseadusega on koolides kohustuslikus korras määratud inimene, kelle ülesandeks on koordineerida hariduslike erivajadustega õpilaste õpet - HEV koordinaator. Põhjus, miks sellise nimetusega ülesannete täitja peaks eksisteerima peitub ilmselt selles, et üha sagedamini ilmneb õpilastel erinevaid hariduslikke erivajadusi ning on tekkinud ka haridusministeeriumil seisukoht, et erikoole vähendada

Sotsiaalpedagoogika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun