Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused (4)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on infosusteemi loomise ja muutmise tagajarjed organisatsioonile?
  • Kuidas luua sellist infosusteemi millest oleks organisatsioonile kasu?
  • Kuidas kindlustada et muudetud infosusteem vastab sellele pustitatud nqudmistele?
  • Kuidas leida loodava infosusteemi tarbeks odavat riistvara?
Vasakule Paremale
Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #1 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #2 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #3 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #4 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #5 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #6 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #7 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #8 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #9 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #10 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #11 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #12 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #13 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #14 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #15 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #16 Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused #17
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-08-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 367 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mihabek Õppematerjali autor
ainult eelmise aasta testi vastused. Sain selle spikriga 80% nii et võib olla kuskil on viga.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

· tarnijate kaasamiseks tööprotsessidesse Operatsioonilised (käitus-) süsteemid On vajalikud organisatsiooni igapäevase tegevuse juhtimiseks · toodete tegemiseks ja jaotamiseks · teenuste planeerimiseks ja osutamiseks Seda tüüpi süsteemide alla kuuluvad: · transaktsioonide töötlussüsteemid (Transaction Processing Systems) · protsesside juhtimissüsteemid (Process Control Systems) · kontori automatiseerimissüsteemid (Office Automation Systems) või kontori infosüsteemid (Office Information Systems) · spetsiifilised (professionaalsed) tugisüsteemid (Professional Support Systems) Transaktsioonide (tehingute) töötlussüsteemid teenindavad operatiivse juhtimise taset võimaldades korduvalt ja rutiinselt salvestada ja töödelda nii organisatsioonis endas kui väljaspool seda toimuvaid sündmusi ja fakte · klientide tellimused · pakkumised hankijatele · müügifaktid · inventari liikumine · palgad · arved, maksed jne

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
doc

Põhimõisted

6. Organisatsiooni definitsioonid organisatsioon on toimimissüsteem, mis koosneb: ülesehitusest (osakonnad/ametikohad/rollid) inimestest, kes ressursse kasutades töötavad kindlate reeglite ja protseduuride alusel teisendades sisendeid väljunditeks 7. Organisatsiooni üldine eesmärk oma huvirühmade vajaduste rahuldamine: omanikud, kliendid, juhid, töötajad Mõisted kordamiseks 1 Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava omanike huvid: raha vm mõõdetava väärtuse teenimine klientide huvid: madalam hind, parem teenindus, kõrgem kvaliteet, toote/teenuse unikaalsus juhtide huvid: minimaalsete kuludega maksimaalsete tulemuste saavutamine töötajate huvid: töötajatele turvalise ja rahuldust pakkuva töökeskkonna loomine ja hoidmine 8. Organisatsiooni eesmärgi täitmine teostades protsesse

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

Ainus tõestus selle kohta, kas töö on hästi tehtud ­ klient, kes on valmis selle eest maksma. · Infosüsteemi mõiste Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. Alljärgnevalt illustratsioon infosüsteemi käsitluse kohta tehnilisest aspektist: Teine infosüsteemi käsitlus, mida kasutatakse ka selle aine kontekstis, hõlmab lisaks tehnilisele aspektile ka sotsiaalse aspekti ehk inimesed, kes neid tarkvarasüsteem kasutavad koos nende töö tegemise tavadega, kultuuriga

Infoharidus
thumbnail
8
docx

Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014

ja/või kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid; ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad; IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks, et saada rohkem

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
22
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse kordamisküsimused

infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. 2. Infosüsteemi mõiste- Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. 3. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis:  killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid  ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad  IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. 4

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

EUCIP kordamiseks Küsimused ja vastused (kohati kokku pandud variandid ehk õige vastus peitub lauses) EUCIP Core Level sertifikaadi saamiseks. Standardiorganisatsiooni roll hõlmab standartsete protokollide loomist, nii et nende spetsifikatsiooniga kooskõlas olevad seadmed saavad koos töötada. OS-i tegevusi kirjeldavad välisseadmete haldus, mäluhaldus, katkestuste haldus. Millist eesmärki omab konveieri kasutamine (pipelining) kärbitud käsustikuga arvuti (RISC) protsessori arhitektuuris?

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
9
pdf

Infosüsteemide eksamiküsimused ja vastused

ja IT teenused organisatsioonis. 5. Too näiteid ärisurvetest, millele tänapäevased organisatsioonid reageerivad eeskätt infotehnoloogiliste vahenditega. Tehnoloogiline innovatsioon, vananemine ­ tooted asendatakse kiiresti uute vastu, lai valik alternatiivseid teenuseid Informatsiooni üleküllus ­ kuna info hulk internetis kahekordistub iga aastaga täiustatakse otsingumootoreid. 6. Millistest komponentidest koosneb organisatsiooni infosüsteem? Infosüsteemi komponendid: riistvara, tarkvara, andmebaas, võrk, protseduurid eelnevalt loetletud komponentide ühendamiseks, nimesed. 7. Milline võib olla infosüsteemide poolse toe ulatus organisatsioonis? Infosüsteemide tugi võib ulatuda organisatsioonist väljapoole - organisatsioonidevaheline koostöö - Tarneahel: Materjalide, informatsiooni, raha ja teenuste vahetamine organisatsioonide vahel; Toormaterjali tarnija -> Tootja -> Klient

Dokumendihaldus
thumbnail
28
docx

Andmebaasid eksami kordamisküsimused

Andmebaasid 1.9 Teema 1 • Erinevat tuupi andmemudelite (hierarhiline, relatsiooniline, objekt­orienteeritud) ja  vastavate andmebaasisusteemide valjatootamise kronoloogiline jarjekord ̈   (koigepealt hierarhilisel mudelil pohinevad andmebaasisüsteemid ­ puustruktuuriga  hierarhiline mudel, kus tekivad anomaaliad andmete lisamisel ja kustutamisel ning on  palju liiasust; seejarel relatsioonilisel mudelil pohinevad ­ on relatsioonid ehk tabelid,  ̈ millel on atribuudid ehk veerud ja andmed esitatakse korteežidena ehk ridadena; koige  viimaks objekt­orienteeritud andmebaasisusteemid ­ neis saab hoida objekt­ oritenteeritud keeles kirjutatud objekte, kapseldada ja polümorfismi kasutada). Teema 2 • Andmebaaside valdkonnas tuntud inimesed ja millega nad on end ajalukku  jaadv

Andmebaasid




Meedia

Kommentaarid (4)

musklimees profiilipilt
musklimees: irv. Mis variant on "Davai skinu otveti"?

Muidu OK, aga paar diagrammi on puudu ja ühelt küsimuselt vastus. Aga küsimused ise ongi tähtsamad, vastused on niigi lihtsad. Tänud ;)
22:20 04-12-2012
kirjukoer profiilipilt
kirjukoer: Aitas väga hästi testi õppimisel (Y)
22:48 02-12-2015
raunolaul2 profiilipilt
raunolaul2: Kasulik materjal testiks kordamisel
13:31 12-12-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun