Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"müügiprognoos" - 70 õppematerjali

müügiprognoos on laiem kui müügieelarve, hõlmates üldiselt kogu haru potensiaalset müüki (viide 1). Müügieelarve näitab, kui palju toodet (või teenust) ja mis hinnaga kavatsetakse järgneval perioodil müüa ning ta on ühtlasi kõikide teiste lühiajaliste eelarvete aluseks.
thumbnail
4
doc

Äriplaani koostamine

9. Keskkonna mõju ja ettevõtte riskitegurid · Kas äriplaani realiseerimise tulemusena võib ette näha ohte keskkonnale ja kuidas neid välditakse. · Ettevõtte SWOT analüüs 10. Äriplaani finantseerimine ja käivitamine · Projekti maksumus väljaminekute ­ kulude lõikes (Tabeli kujul) · Täiendava finantseerimise vajadus ja planeeritavad allikad. · Projekti finantseerimise ja käivitamise ajakava 11. Finantsprognoosid · Müügiprognoos · Kulude prognoos (ehk Tulude-kulude prognoos) · Kasumiprognoos · Rahavoogude prognoos · Bilansiprognoos (kohustuslik vaid äriühingule) 12.LISAD · Dokumendid, mid veenaksid potentsiaalset rahastajat ja tõstaksid äriplaani usaldusväärsust lisaks põhiteksti infole sh Elulookirjeldused, soovituskirjad, varustus-, turustus- ja rendilepingud, pädevustunnistuste koopiad, töökirjeldused, omandit tõendavad

Logistika → Laomajandus
154 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - FC JAAGUAR

4. ÄRIPROJEKT 4.1. TURG 5 4.1.1. Turu kirjeldus 5 4.1.2. Tarbijaskonna määratlus 5 4.1.3. Turu-uuringute läbiviimine 5 4.1.4. Konkurents 5 4.2. TURUSTAMINE 6 4.2.1. Turustuskanalid 6 4.2.2. Müügiprognoos 6 4.3. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 6 4.3.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 6 4.3.2. Tööjõu vajadus 6 4.3.3. Ettevõtte varade kindlustus 6 4.4. ORGANISATSIOON JA JUHTIMINE 7 4.4.1. Ettevõtte juhtkond 7 4.4.2

Majandus → Majandus
52 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaan OÜ VolleyS

.............................................................................................5 2. TOOTMINE JA TURUNDUS................................................................................................6 2.1 Teenuse kirjeldus ja hinnakujunduse põhimõtted..............................................................6 2.2 Konkurentsi analüüs..........................................................................................................6 2.3 Toodete turustamine ja müügiprognoos............................................................................7 3.finantsosa.................................................................................................................................8 3.1 Käivituskulud....................................................................................................................8 3.2 Tegevuskulud.....................................................................................................................9

Majandus → Äriplaan
134 allalaadimist
thumbnail
13
odt

Äriplaan - MTÜ Loomapesa

KOKKU 18349 Stardikapital Stardikapitali sain oma ettevõtte alustamiseks enda raha investeerides, aga ka väikest rolli mängib ka investori investeerimine. Selleks investoriks oli inimene, kes ei taha midagi vastu vaid tema huvideks oli, et loomadel oleks hea. Müügiprognoos 1kuu Loomahoid Pesemine Föönitamine Pügamine Küünte h. Kõrvade h. KOKKU Hind 10 5 5 15 7 13 Tööpäevad 20 20 20 20 20 20 Loomade arv 15 10 10 12 11 6

Majandus → Majandus
53 allalaadimist
thumbnail
13
pptx

Ettevõtte rajamine

Ettevõtte rajamine ja sellega kaasnevad olulised valikud Esimesed sammud 1.etapp ­ ettevõtja enesehinnang ja eesmärkide seadmine Kas üldse sobid ettevõtjaks? 2.etapp ­ planeerimine Analüüsides olukorda toodanguturul, pannakse paika müügiprognoos, sellest lähtub ressursside vajadus ja viimasest tuleneb finantseerimise suurus. Esimesed sammud 3.etapp ­ ettevalmistamine · Vali ettevõtte asukoht ja ärinimi · Hangi vajalikud registreerimised ja load · Kujunda logo, visiitkaardid jne · Pane paika raamatupidamissüsteem · Paigalda seadmed ja mööbel · Sõlmi vajalikud kindlustuslepingud Ettevõtluse juriidilise vormi valik Füüsilisest isikust ettevõtja (FIE) Täisühing (TÜ) Usaldusühing (UÜ) Osaühing (OÜ) Aktsiaselts (AS) Tulundusühistu Esimesed sammud 4.etapp ­ avamine · Telli kauba (materjalide) varud · Sõlmi töölepingud · Alusta turunduskampaaniat · Kehtesta töögraafik · Kontrolli kõik üle ·...

Majandus → Äritegevuse alused
48 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Keeltekool

........................................................... 6 IX. Tööprotsess .......................................................................................................................... 7 X. Majanduskeskkond ................................................................................................................ 8 XI. Võimalikud konkurendid ..................................................................................................... 9 XII. Teenuste turustamine ja müügiprognoos ............................................................................ 9 XIII. Finantsosa ........................................................................................................................ 10 XIV. Käivituskulud .................................................................................................................. 10 XV. Riskide analüüs ja hinnang tulemusele............................................................................. 10 XVI

Majandus → Ettevõtlus alused
15 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Äriplaan - FIE Ilona Krobeni

mistõttu on ka kogu marjade kogus väiksem. Tabelid 4-6 käsitlevad müügitulu ja selle prognoosimise aluseid. Kaubakoguse aluseks on võetud taimede hulk ja saagikus (tabel 4). Tabel 5 käsitleb maasikate müügihinda aastatel 2002 ja 2003; nendest hindadest on võetud aritmeetiline keskmine ning omakorda välja toodud ka nimetatud kahe aasta keskmine hind, mis on aluseks edasiseks hinna prognoosimiseks. Tabel 6 on järgneva nelja aasta müügiprognoos. Aluseks on võetud taimede kogus ja saagikus ning eelnevate perioodide keskmine turuhind. NB! Taimede saagikusest on maha võetud 20% praaki, mis tekib paratamatult. Praagikogus (20% toodangust) on eksperthinnang, saadud maasikakasvatajatelt. Müügiprognoos (tabel 6) on tehtud konservatiivselt: keskmine turuhind tulevikus on prognoositud madalamaks, kui 2003 ja 2004 aastal. Tasuvuspunkt on teise aasta müügiperioodi lõpus. Juhul, kui Tartu Tööhõive amet toetab

Põllumajandus → Põllumajanduse ettevõtluse...
219 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

.........7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs.............................................................................9 2.3 Konkurendid..............................................................................9 2.4 Toodete turustamine müügiprognoos..............................................10 3 FINANTSOSA..........................................................................11 3.1 Käivituskulud..........................................................................12 3.2 Tegevuskulud..........................................................................12 3.3 Likviidsusprognoos..................................................................12 3.4 Kasumiaruanne..............................................................

Majandus → Ärijuhtimine
626 allalaadimist
thumbnail
7
docx

TURUNDUSPLAAN

Ressurss Ressursi vajadus/ olemasolu 11.PERSONAL. Kirjelda oma ettevõtte personali ja juhtimistegevust (lühidalt), detailsemalt võid analüüsida personali ja nende tegevust, kes hakkavad realiseerima antud turundusplaani. 12. MÜÜGI PROGNOOSIMINE. Kirjelda millistel alustel ja milliste toodete/ teenuste osas käesoleva turundusplaani raames müüki prognoosid. Täida alljärgnev tabel, koostades müügiprognoos vähemalt esimeseks tegevusaastaks. Kui antud tabelivorm ei sobi, võid kasutada oma tabelit (vormi), kustutades eelneva. 13. TURUNDUSE RISKIANALÜÜS. Hinda ja kirjelda ettevõtte turunduslike riske nii ettevõtte käivitamisel kui ka tegevuse esimestel aastatel. 14. TURUNDUSE EELARVE. Koosta antud turundusplaani raames turunduse eelarve. Prognoosi kõiki turunduskulusid, seda vähemalt esimese tegevusaasta vältel. Kasuta soovi korral alljärgnevat tabelivormi, kui

Majandus → Ettevõtlus
192 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8 4.4.2. Tootmisprotsessi kirjeldus ja tehnoloogiline skeem 8 4.4.3. Tootmise mõju väliskeskkonnale 8 4.4.4. Tootmiseks vajalikud seadmed 9 4.4.5

Majandus → Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8 4.4.2. Tootmisprotsessi kirjeldus ja tehnoloogiline skeem 8 4.4.3. Tootmise mõju väliskeskkonnale 8 4.4.4. Tootmiseks vajalikud seadmed 9 4.4.5

Majandus → 10. klassi majandus
631 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , , .. , .. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, usaldusväärne, vajalik (peab koguma seda infot, mida vajatakse, mitte seda, mida kätt...

Majandus → Interaktiivne turundus
72 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

foorumikasutajatelt abi küsida. Samas võib nende lehekülgede kaudu vastuste saamine aega võtta päevi, või vastust ei pruugi üldse tulla. Lisaks ei ole võimalik garanteerida vastuste õigsust ja head kvaliteeti. 7 4.3. TURUSTAMINE 4.3.1. Turustuskanalid Teenuse ostutamine toimub veebilehe vahendusel. Veebileht on kohandatud kasutamiseks nii arvuti kui mobiiltelefoniga. 4.3.2. Müügiprognoos Müügi prognoosimisel on arvestatud nii ettevõtte suurust (teenuse pakkumise maksimaalset mahtu) ning potentsiaalsete klientide arvu. Kui üldhariduskoolides on õpilaste arv ligikaudu 130 000 ning sellele lisanduvad kutsekoolide õpilased, (kokku ligikaudu 15000) siis võib arvestada esimese aasta klientideks umbes 10% kogu õpilaste arvust. Toote või Ühik Müüg Müügiprognoos Müügikäibe prognoos,

Majandus → Majandus
72 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan koos arvutustega

4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Turu võimalikud muutused 6 4.2.5. Konkurents 6 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 7 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 7 4.4.2. Tootmisprotsessi kirjeldus ja tehnoloogiline skeem 7 4.4.3. Tootmise mõju väliskeskkonnale 7 4.4.4. Tööjõu vajadus 7 4.4.5. Teised tootmises planeeritavad kuluartiklid 8 4.4.6

Majandus → Ettevõtlus alused
105 allalaadimist
thumbnail
14
docx

IT Struktuur

1.Strateegia on pikaajaliste eesmärkide, nende saavutamise põhiteede ja tegevuspõhimõtete kogum, mis on ettevõtte (organisatsiooni) arengu alus. 2. Taktika ja operatiivne planeerimine on selleks, et teha asju õieti 3. See sisaldab eeldatavaid sooritustasemeid ja edukriteeriume, samuti infosüsteemide arenduse eesmärke, vajalikke ressursse ja teenuseid koos nende teostuse põhimõtetega. 4. juhtkonna selgelt väljendatud vastutus turvapoliitika väljaarendamise eest; - IT-strateegiaga kooskõlas olevad turvaarhitektuuri põhimõtted; - turvaprogrammi kõikehõlmava ja tõhusa teostuse aluseks olevad standardid; - igapäevase äritegevuse ja muude toimingute aluseks olevad protseduurid. 5. infoturbe keskne haldus; - mitmetasandiline viirusetõrje (tööjaamades ja serverites, pääsupunktides); - Internetist tuleva andmevoo filtreerimine; - võrgus ja süsteemipäevikutes olevate ebaharilike operatsioonide korrapärane automaatanalüüs; - ava...

Tehnoloogia → Arvutitund
10 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

1) Võimaldab teha ostud kohvikus kiiremini ja mugavam. 2) Suur nõudlus kohviku järjekorra süsteemi muutmiseks 3) Toodang millele on lihtne harjuda 4) Kasutusel on uued tehnoloogiat mida peetakse praegu väga perspektiivseks 5) Väike teenusehind 6) Väike omahind 4.2.4. Turu võimalikud muutused, trendid 1) Tarbijate eelistuste muutmine, mis võib põhjendada nõudluse allakäiku 2) Konkurentide ilmumine turul 3) Kulude suurenemine 4.2.5. Müügiprognoos Toote või Ühik Ühiku Müügiprognoos Müügikäibe prognoos, teenuse müügi- naturaalühikutes eurot nimetus hind 2016 2017 2018 2016 2017 2018 NFC kaart tk 2eur 8000 7000 6000 16000 14000 12000

Majandus → Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Äriplaan

AS ABC Mere 2 XXX 200 Hea kvaliteet Kõrge hind OÜ DEF Mäe 3 XXX 175 Väga hea asukoht Pikk ooteaeg AS GH Jõe 4 XXX-X 120 Odavad hinnad Kehv kvaliteet OÜ IJ Oru 5 XXX-Y 170 Väga hea teenindus Raskesti leitav 2.5. Toodete turustamine ja müügiprognoos Turunduse strateegia (turunduse juhtimine, turunduse eesmärgid). Turunduskeskkond. Sihtturgude valik. Toodangupoliitika. Hinnakujundus. Turustuspoliitika, turustuskanalite ülesehitus, kasutatavad vahendajad ja suhted nendega. Müügitoetuspoliitika. Müügiprognoos Teenused jaan veebr märts apr mai juuni Ühekohaline tuba 20 20 25 35 45 55 Kahekohaline tuba 30 40 60 80 100 115

Majandus → Majandus
40 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

1000 - 1500 kr. rohkem 5. Kas te jääte rahule praegustes pakutavate võimalustega? ja ei mõnikord 6. Milline on teie rahaline sissetulek aastas? 7. Millisesse vanuserühma te kuulute: 20 -30 aastat ` 30 - 40 aastat 40 - 50 aastat üle 50 aasta 8. Kas Teil on midagi lisada? 12 Äitah! 2.5. Teenuse pakkumine ja müügiprognoos Turundus strateegia Tuluallikate suurendamine · teha pidevaid turu-uuringuid · hoida suhteid püsiklientidega ja saada uusi kliente Sammupidamine konkurentidega · otsida konkurentide tugevaid ja nõrku külgi ning ära kasutada oma eeliseid · jälgida, et pakutav teenus oleks kvaliteetne Personalitöö · palk vastavalt tööle · organisatsiooni üldine kultuur Turustamine ja varustamine · Reklaam-brozüürid turismifirmadesse

Majandus → Äriplaan
557 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

Nofretete Ringtee 2 Tuka lõikus 25-50 Hea Kõrge hind kr kvaliteet Ilusalong Keskväljak 9 Pruudiseong + 495- Hea asukoht Pikk ooteaeg Magnifique proovisoeng 595 kr 10 Juuksurisalong Kaunid Kiharad 2.5 Toodete turustamine ja müügiprognoos Meie peamiseks eesmärgiks on klientide rahulolu ning muidugi kasumi saamine, mille tekkides saame me maksta oma töötajatele suuremat palka ning korraldada koolitusi nende veel paremaks tööks. Meie peamiseks sihtturuks on naised ja mehed eri vanustes, kuid teretulnud on alati ka nooremad, kel vaja kasutada meie teenust. Hinnad muutuvad meil sõltuvalt tähtpäevadest ning tekkivast kasumist ja klientide sissetulekutest

Majandus → Ärijuhtimine
1361 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

Äriplaani näidismudel Sisukord Üldandmed Lühikokkuvõte Projekti kirjeldus Äriidee Toode/teenus Tootmine/teenindamine Turg Konkurents Müük ja turustamine Firma juhtimine ja personal Maksumus ja rahastamine Projekti riskifaktorid Finantsprognoosid Üldandmed Ettevõtte nimi ja juriidiline vorm; registrinumber; registreerimise aeg ja koht; omanikud, nende osa kapitalist; juhatuse liikmed; põhikapital; aadress; telefonid; faks; email; kontaktisik, tema telefon. Lühikokkuvõte Põhiinfo ettevõtte kohta (asutamise aeg, ettevõtluse vorm, omakapitali suurus), peamiste isikute kohta (kes on omanikud, juhi/ juhtide olulisemad kogemused/ teadmised, töötajate arv ja info erispetsialistide vajaduse/ olemasolu kohta), kokkuvõte ettevõtte peamistest tugevustest, nõrkustest, võimalustest ja ohtudest, ülevaade äriideest (mis toote/ teenusega tegu, mille poolest see on atraktiivne ja missugusele tarbijale), ülevaade turust ja turustamise peamised põhimõtted...

Muu → Kutsevalik
196 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

________________________________________________________________________________________________________ 4 Äriplaani koostamine. Kodukandi Koolituskeskus Margit Kool 11. KÄIVITAMISE KALENDERPLAAN Mis aja jooksul toimub idee reaalne käivitamine? Lisage juurde tabel planeeritud tegevuste osas kuude lõikes! Kui kõik toimub esimese kuu jooksul, siis eraldi tegevuste kaupa tabelit ei ole vaja teha. 12. FINANTSPROGNOOSID Müügiprognoos Kasumiprognoos Rahakäibe prognoos Bilansi prognoos Kõik prognoosid tuleb koostada vähemalt 1 aasta kohta kuude lõikes. Soovi korral võib lisada ka 2-3 aastat aastate lõikes. Äriplaanile võib juurde lisada erinevaid lisasid, näit: koopia asukoha kaardist (planeeritud tegevuspaik ära märgistada!) pilte asukohast, hoonetest, toodetest jms. koopia rendilepingust või ruumide omandiõigust tõendavast dokumendist juhatuse liikmete ja idee elluviijate CV-d

Majandus → Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
21
doc

OÜ MUSTVEE KURK

........................................................................................7 2. TURUNDUSOSA JA TULUOLUKORRA KIRJELDUS............................................9 2.1. Toote kirjeldus ja hinnakujunduse põhimõtted........................................................................................9 2.2. Konkurendid.............................................................................................................................................9 2.3. Toote hind ja müügiprognoos.................................................................................................................10 2.4. Eesmärgid...............................................................................................................................................11 3. FINANTSOSA................................................................................................................12 3.1. Käivituskulud ........................................................................

Majandus → Äriplaan
527 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

............................................................... 34 8.2 Toote elutsükkel ........................................................................................................ 35 9 MÜÜGIPROGNOOSID ................................................................................................ 36 9.1 Majutuse prognoos 2012 aastal ................................................................................. 36 9.2 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2012 aastal ................................................ 37 9.3 Majutuse prognoos 2013 aastal ................................................................................. 38 9.4 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2013 aastal ................................................ 39 9.5 Majutuse prognoos 2014 aastal ................................................................................. 40 9

Majandus → Ettevõtlus alused
587 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Kinnisvara turundus

14 VIIDATUD ALLIKAD Al Mare Galeriimaja [WWW] http://www.almare.ee/Gal_content.aspx?page=1 (08.10.2009) Merirahuresidentsid [WWW] http://www.merirahuresidentsid.ee/ (09.10.2009) Pirita 28a arendusprojekt [WWW] http://www.skanska.ee/ (10.10.2009) Selise 26 arendusprojekt [WWW] http://princess.nordmet-invest.ee/ (06.10.2009) 15 LISAD 16 Lisa 1. Arendusprojekti müügiprognoos Müügiprojekt Al Mare Galeriimaja Korteri ühe m2 hind 25000 kr/m2 keskmine korteri suurus 73 m2 206142, keskmine parkimiskoha hind 9 EEK kuud 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 müüdud

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Äriplaan Express Nanny OÜ

................................................................................................................. 6 2. Turundusosa ehk turuolukorra kirjeldus..........................................................................7 2.1. Teenuse kirjeldus ja hinnakujunduse põhimõtted......................................................7 2.2. Konkurendid.............................................................................................................. 8 2.3. Teenuse hind ja müügiprognoos................................................................................9 2.3.1. Müügikoguste prognoos......................................................................................9 2.3.2. Tulude prognoos................................................................................................10 2.4. Eesmärgid................................................................................................................11 3

Majandus → Ettevõtlus
182 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

joonistest, vormidest kuni valmistoodanguni. 6. MARKETINGIPLAAN Marketingi eest vastutab ettevõtte müügijuht. Müügitöö õnnestumisel tuleb aga rõhutada kogu personali osatähtsust. 6.1 Müügieesmärgid Toote müük kliendigruppide järgi on suhteliselt hajutatud (vaata tabel 5). Tabel 5. Müügiprognoos kliendigruppide järgi KLIENDIGRUPP MÜÜGIPROGNOOS eraisikud 40% toodangust turismiettevõtted 25% toodangust veespordiorganisatsioonid 20% toodangust muud tellijad 15% toodangust

Majandus → Majandus
381 allalaadimist
thumbnail
9
doc

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE

personali ja nende tegevust, kes hakkavad realiseerima antud turundusplaani. Ettevõte juht tegeleb turundustegevusega, ettevõtte juhtimisega ja müügiga. Veel on olemas kaks töötajat, kes tegelevad müügi tegev usega 12. MÜÜGI PROGNOOSIMINE. Kirjelda millistel alustel ja milliste toodete/ teenuste osas käesoleva turundusplaani raames müüki prognoosid. Täida alljärgnev tabel, koostades müügiprognoos vähemalt esimeseks tegevusaastaks. Kui antud tabelivorm ei sobi, võid kasutada oma tabelit (vormi), kustutades eelneva. Ettevõtte tegevus toimub suve kuudel. Prognoosid saab teha kolme kuu peale aastas ehk juuni-august Prognoosida on raske,sest kõik sõltub ilmast. 13. TURUNDUSE RISKIANALÜÜS. Hinda ja kirjelda ettevõtte turunduslike riske nii ettevõtte käivitamisel kui ka tegevuse esimestel aastatel.

Majandus → Kaubandus ökonoomika
71 allalaadimist
thumbnail
0
docx

Toode

Toode Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Tauno Ree Palle Viilu EV-1-P-E-tal TOODE Referaat Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 1 Toode SISUKORD 2 Toode SISSEJUHATUS Toode on üks turunduse põhimõistetest. Sellest lähtudes mõistetakse turunduses tootena kõike, mida võib pakkuda kellelegi tema vajaduste ja soovide rahuldamiseks. Tarbijate vajadust võib rahuldada ese, teenus või info. Antud referaadi esimeses punktis peatume pikemalt tootel, mis on asendamatu lüli turunduses. Teies punktis on kirjas tootearendusest, mis on iga toote juures oluline, sest tootel peab toimuma pidev areng, et olla konkurentsivõimeline. ...

Majandus → Turunduse alused
44 allalaadimist
thumbnail
13
doc

ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED

turukarakteristikute määramine, olemasolevate toodete nõudluse prognoosimine, turgude arengutrendide analüüs, turgude segmentimine; 3. Tooteuuringud: tooteidee leidmine, uue toote testimine, toote tuntuse ja maine uuringud, brändi loomine ja testimine, prooviturustus, konkureerivate toodete uuring, pakendiuuringud; 4. Hinnauuringud: hinnaelastsus, alternatiivsete hinnastrateegiate testimine, konkureerivate hindade analüüs, müügiprognoos, kulude analüüs, kasumi analüüs; 5. Jaotuseuuringud: jaotuskanalite valik ja teostus, erinevete ladustamisvõimaluste analüüs, ekspordikanalite uuring; 6. Toetuspoliitika uuringud: reklaami efektiivsuse uuringud, reklaamisõnumite testimine, meediauuringud, avaliku arvamuse uuringud, müügipersonali uuringud; 7 7. Firmauuringud (info allikaks on äriettevte, mis on organisatsiooniturg ja

Majandus → Ettevõtlus
91 allalaadimist
thumbnail
32
ppt

Arendamine

1.1 Toote elutsükkel (1) Turul on pidevalt olemas tooteid igas elutsükli faasis. Toote elutsükli all ei mõisteta turunduses niivõrd toote füüsilist kulumist, kuivõrd just selle moraalset vananemist. IT INFRASTRUKTUURI ARENDAMISE LÜHITUTVUSTUS 1.1 Toote elutsükkel (2) Aeg toote kavandamisest tootmise lõpetamiseni; toote elutsükli etapid on: ·juurutusfaas, ·kasvufaas, ·küpsusfaas ·langusfaas. Võib eraldada veel ka viienda (õigem oleks küll öelda eel-esimese) faasi, mida nimetatakse R&D-faasiks (research and development = uurimistegevus ja väljatöötlus). IT INFRASTRUKTUURI ARENDAMISE LÜHITUTVUSTUS 1.1 Toote elutsükkel (3) Toote elutsükkel (Life Cycle) Toote elutsükli all mõeldakse üldjuhul ajavahemikku, mis algab uue toote sisenemisega turule ja lõpeb vastava toote viimaste eksemplaride realiseerimisega turul. Toote elutsükkel koosneb erinevatest faasidest ja seda iseloomustab elutsükli kõver....

Informaatika → It korraldus
33 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

....................................................................7 1.5. Algbilanss...............................................................................9 2. TOOTMINE JA TURUNDUS 2.1. Toote valmistamise teenuse kirjeldus ja hinnakujunduse põhimõtted..................................................................................10 2.2. Konkurendid...........................................................................11 2.3. Toote hind ja müügiprognoos.......................................................11 2.4. Eesmärgid..............................................................................15 3. FINANTSOSA 3.1. Käivituskulud..........................................................................16 3.2. Tegevuskulud..........................................................................17 3.3. Rahavoogude aruanne................................................................18 3.4. Kasumiaruanne............

Majandus → Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
56
docx

ETTEVÕTTE RAHANDUSE KORDAMINE I KT

optimaalseimad variandid. Müügikäibe planeerimine on pikemaajaliseks ennustamiseks, enamlevinud variant on müügikäibe ja varude vahelise regressiooni alusel otsustada, millised on optimaalseimad variandid. 20. Finantsprognoosimine on finantseesmärgi formuleerimine. Finantsprognoosimine on tegevus, millega kavandatakse mõningaid ettevõte tegevuse tulemeid ja neist tulenevaid finantseerimisvajadusi. 11 21. Müügiprognoos sisaldab seniseid müügikulu tendentse, mis püsivad hetke perioodil. Müügiprognoos peaks sisaldama vähemalt seniseid müügitulu (käibe, läbimüügi) tendentse. 22. Finantseelarved on kujunenud abivahendiks, millega saab prognoosida investeeringute mahtu. Finantseelarved on tänapäeval kujunenud abivahendiks, millega saab kasutada ettevõtte ressursse efektiivsemalt. 23. Finantsplaan on tulevikus kavandatavate tegevuste kohta koostatav aruanne, mille

Majandus → Ettevõtte rahandus
112 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo 4.3 PEAMISED KONKURENDID 4.4 OHUD, RISKID, VÕIMALUSED 5.0 MÜÜGI- JA TURUNDUSPLAAN 5.1 ETTEVÕTTE KONKURENTSIEELISED 5.2 TURUNDUSSTRATEEGIA 5.2.1 Ettevõtte toodete ja teenuste positsioneerimine 5.2.2 Hinnastrateegia 5.2.3 Promotsioonistrateegia 5.3 MÜÜGISTRATEEGIA 5.3.1 Müügiprognoos 5.3.2 Müügiorganisatsioon 6.0 TEOSTUSE PLAAN 6.1 PEAMISED PLAANI TEOSTUSE ETAPID 7.0 ORGANISATSIOONI STRUKTUUR 7.1 JUHTKOND 7.2 PERSONALIPLAAN 8.0 FINANTSPLAAN 8.1 OLULISED EELDUSED JA FINANTSPROGNOOSIDE ANALÜÜS 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK OÜ Merilin Designs (edaspidi MD) asub Tallinnas, kus ettevõte müüb 2007.a. juulist rõivaid ning aksessuaare. Vaatamata sellele, et ettevõte tegutseb alles 2007.a. juulikuust on seniajani suudetud

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Äriidee leidmine, hindamine. Äriplaan konspekt

Tavaliselt eesmärgid 3-5 aastaks. Välja võib tuua olulisemad finantsnäitajad (käive, kasum), turuosa, maine, tuntus ja toodete kvaliteet. 5. Äriidee ja konkurentsistrateegia. Siin seletatakse lahti äriidee ja tegevuse korraldus. 6. Turundusplaan. Hinnakujundus ja müügitingimused, turustuskanalid. Põhjendatakse sihtgruppide valikut. Töötatakse välja numbrites väljendatud müügiprognoos. Hinnatakse nõudluse sesoonsust. Tuuakse välja müügile tehtavad kulutused ja klientidele pakutavad maksetingimused. Nii ettevõtte edukuse seisukohalt kui ka investorite veenmiseks on tähtsaim turu olemasolu. Kõige parem, kui oleks võimalik ette näidata juba sõlmitud müügilepingud või olulised müüki toetavad kokkulepped. 7. Tootearendusplaan (teenuste arendusplaan). 8. Tootmisplaan (teenuste osutamise plaan)

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Äriidee leidmine, hindamine

Tavaliselt eesmärgid 3-5 aastaks. Välja võib tuua olulisemad finantsnäitajad (käive, kasum), turuosa, maine, tuntus ja toodete kvaliteet. 5. Äriidee ja konkurentsistrateegia. Siin seletatakse lahti äriidee ja tegevuse korraldus. 6. Turundusplaan. Hinnakujundus ja müügitingimused, turustuskanalid. Põhjendatakse sihtgruppide valikut. Töötatakse välja numbrites väljendatud müügiprognoos. Hinnatakse nõudluse sesoonsust. Tuuakse välja müügile tehtavad kulutused ja klientidele pakutavad maksetingimused. Nii ettevõtte edukuse seisukohalt kui ka investorite veenmiseks on tähtsaim turu olemasolu. Kõige parem, kui oleks võimalik ette näidata juba sõlmitud müügilepingud või olulised müüki toetavad kokkulepped. 7. Tootearendusplaan (teenuste arendusplaan). 8. Tootmisplaan (teenuste osutamise plaan)

Majandus → Majandus
9 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

· Nõrkus e d ­ suur pettus e oht, kauba kliendini jõud mis e k s kulub ae g a, postimak s 2)Ludo · Tug evu s e d ­ välja kujunenud klientuur · Nõrkus e d ­ kõrg e d hinnad, müü gil ainult lauam ä n g u d Teised: 1) Rahva Raa m at · Tug evu s e d ­ suhtelis elt lai valik, suhtelis elt mitm ek ülgn e, välja kujunenud klientuur · Nõrkus e d ­ lauam ä n g u d e valik ei ole väga suur 4.2.3. Müügiprognoos Esialgu on oodata küllaltki mõõdukat klientide hulka, kuna kindel püsiklientide grupp on välja kujunemata ning ettevõte on turul uus. Esialgsel perioodil pandaks rõhku eelkõige lauamängude müügile ja LARPi varustuse materjalide müügile, kuna prognoositavalt on nõudlus nende järele kõige suurem. Tabel 4 Hinnaprognoos Hind (kr) Toote nimetus (kliendi või tootegrupi lõikes) 2009 a

Majandus → Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

Mainori Kõrgkool RÄTSA PUHKEKODU Äriplaan Koostaja: Tiina Juurmann Rakvere 2008 SISUKORD ETTEVÕTTE ÜLDANDMED....................................................................................................2 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS...................................................................................................... 3 PROJEKTI KIRJELDUS.............................................................................................................5 Teenused:.................................................................................................................................5 Tootmine..................................................................................................................................6 Keskkond................................................................................................................................. 7 TURUS...

Majandus → Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

Püsiklientuur, nende osakaal müügist, maksetingimused Kirjeldage kogu klientuuri. Kes on põhilised kliendid? Mis on need põhifaktorid, mis neid ettevõttega seovad? Kas teie ettevõte on sõltuv ühest või mitmest kliendist oma põhitulu saamisel? Milline seis on praeguste toodangutellimustega? Kui kindlad on need tellimused? Mis on prognoositav kogukasum nendest tellimustest? Kas püsiklientuur suureneb? Kirjelda müügiprognoosi ning põhilisi sellega seotud eeldusi/oletusi. Kas müügiprognoos ühtib tootmispotentsiaaliga? Kas iga põhikliendi tellimuse maht kasvab (arvestage sellega, et kliendid võivad rohkem tellima hakata; kas ettevõte on selleks valmis)? Kas mingi osa tellimusest võidakse annulleerida? Mis võib põhjustada klientide kaotuse? 4.2. Müügi- ja turustuskanalid, müügipersonali motiveerimine Mis on müügi- ja turustusstrateegia põhilised punktid? Milliseid turustamiskanaleid kasutatakse? Milliseid reklaamiprogramme vajatakse

Majandus → Majanduse alused
28 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

Käigukasti õlivahetus 5,9/h 100 Diagnostika 5,25/h 381% 20/h 13.2 Müük ja turustamine. Reklaam erinevates autoajakirjades (nt:Autoleht, Tehnika maailm), kohalikus vallalehes, maakonnalehes "Lääne Elu".' Promotsioon erinevats telesaadetes (nt: Rooli võim, Stop). Erinevate messide külastamine. 13.2.1. Müügiprognoos 1. nädal 2. nädal 3. nädal 4. nädal Kuu kokku Rehvivahetustel on hinnad erinevad. Keskmiselt 26,5 nelja rehvi vahetus. Rehvi- 580,5 vahetus

Muu → Uurimustöö
28 allalaadimist
thumbnail
29
xls

Äriplaani arvutus

Müügiprognoos tabel 1 Hind, Eur Tooted ja teenused 2013 2014 2015 2016 2017 Eelroad 72 72 72 72 72 Pearoad 105 105 105 105 105 Dessert 16 16 16 16 16 Kogused Tooted ja teenused 2013 2014 2015 2016 2017 Eelroad 205,63 411,27 1 028,17 1 096,58 1 850,70

Haldus → Kinnisvara haldamine
49 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Finantsjuhtimise üldkursus - kordamisküsimused

hindamiseks ettevõtte antud olukorra ja perspektiivsete finantseerimisvõimaluste valguses. · Finantsjuhtimine kontrollib strateegiliste plaanide elluviimist. · Finantsanalüütik koostav rahaeelarved, mis aitaksid vältida likviidsusprobleeme. · Finantsjuhtimine panustab strateegilisse planeerimisse riskijuhtimise kaudu. 51. Proforma finantsaruanded Prognoositav bilanss ja kasumiaruanne. ,,Ülalt alla" või ,,alt üles" müügiprognoos. Ülalt alla meetod kasutab makrotasandi ja tööstusharu prognoose müügieesmärkide seadmiseks. Alt üles meetod prognoosib müüki klientide baasil. 52. Jätkukasvu mudel Mudel, mis kajastab ettevõtte kasvu kiirust. Mudeli eeldused: 1) Ettevõte ei emiteeri tuleval aastal lihtaktsiaid 2) Ettevõtte koguvarade käibekiiruse suhtarv (S/A) jääb konstantseks. 3) Ettevõte maksab igal aastal puhaskasumi arvelt välja konstantsed dividendid.

Majandus → Finantsjuhtimise üldkursus
364 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Majandusõpetuse aine mõisted

Põhiterminid: 1. Aktsia - omandiõigust tõendav väärtpaber, mis annab selle omanikule õiguse osaleda aktsionäride üldkoosolekul, kasumi jaotamisel, aktsiaseltsi lõpetamisel pärast kohustiste tasumist allesjäänud vara jaotamisel ning muud seaduse ja aktsiaseltsi põhikirjaga sätestatud õigused. 2. Aastaaruanne - aastaaruanne ettevõttes kasutatava majandusaasta kohta. Raamatupidamiskohuslane peab lõppenud majandusaasta kohta koostama majandusaasta aruande, mis koosneb raamatupidamise aastaaruandest ja tegevusaruandest. Majandusaasta aruandele lisatakse audiitori järeldusotsus (kui audiitorkontroll on kohustuslik) ja äriühingute puhul majandusaasta kasumi jaotamise ettepanek. 3. Aktiva - raamatupidamisbilansi vasakpoolne osa, kus tuuakse ära firma vara koosseis. 4. Passiva - raamatupidamisbilansi parempoolne osa, mis kajastab vara soetamise allikaid. 5. Aktsiaselts - piiratud vastutusega äriühing, millel on aktsiateks jaotatud aktsiakap...

Majandus → Majandusõpetus
12 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Finantsjuhtimise vastused

antud olukorra ja perspektiivsete finantseerimisvõimaluste valguses. Finantsjuhtimine kontrollib strateegiliste plaanide elluviimist (rakendamist). Finantsanalüütik koostab rahaeelarved, mis aitaksid vältida likviidsusprobleeme. Finantsjuhtimine panustab strateegilisse planeerimisse riskijuhtimise kaudu. 51) Proforma finantsaruanded Prognoositav bilanss ja kasumiaruanne. ,,ülalt alla" või ,,alt-üles" müügiprognoos: ,,ülalt alla" meetod kasutab makrotasandi ja tööstusharu prognoose müügieesmärkide seadmiseks. ,,alt-üles" meetod prognoosib müüki klientide baasil. Müügitulu protsentuaalse prognoosimise meetod- Modelleerib bilansi ja kasumiaruande kirjed vastavalt nende proportsioonile müügitulust. Üks kirja, so lühiajaline laen fikseeritakse pärast seda kui kõik teised kirjed on paigas ja selle kaudu tasakaalustatakse bilanss. 52) Jätkukasvu mudel

Majandus → Finantsjuhtimine
321 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Majandusalused

· Turu üldiseloomustus, turu suurus, ettevõtte turuosa · Turu geograafiline paiknemine · Turu trendid ­ kuidas turg on viimastel aastatel muutunud ­ mis on olnud põhjused · Turu segmentide ja nisside analüüs · Edutegurid antud valdkonnas · Rahuldamata nõudlus · Kas tegemist on sesoonse või pideva nõudlusega · Kas valitud turg on hinnatundlik · Müügiprognoos esimeseks aastaks kuude lõikes, järgnevateks aastateks aastate lõikes · Miks klient peaks ostma sinu toodet? · hind · kvaliteet · disain · pakend · suurus · kasutamise lihtsus · teenindus · garantiiaeg · transportimine koju · vastupidavus · ökonoomsus Turustrateegia · 5 sammu · Turu-uuring · Turu segmentimine

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Toote spetsifikatsioon Toote arendamine Toote variatsioonid Varude ja Nõudlus Klienditeenindus Kliendi segmentimine optimiseerimisteenuse Tootekujundus Tootmismahu arendamine ja Toote hinna alandamine kulude vähendamine Turu-uuring ja kasutamine Lõpetatud toodete laovarude Müügiprognoos prognoos Müügikanalite laiendamine reguleerimine (kontroll) All-lepingute sõlmimine Logistika planeerimine Hinnapiiride määramine Paindlik hinnakujundus - tarnijate kontroll Hindade määramine Teenused tarnijatelt Väärtuse analüüs / hinna- Jaotuskanalite Promotsioon, et suurendada alandamine ratsionaliseerimine

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

Muutuvaid ja püsivaid tootmiskulusid on vaja, et selgitada välja toote omahind. Toote omahinda teades saab välja arvestada, milline on aasta lõpus laos oleva valmistoodangu omahind. ETTEVÕTTE MUUTUVKULUD Tooraine ja kaubad. Siia alla kuulub kõik, mis ettevõte kulutab toote valmistamiseks: nii tooraine toote valmistamiseks kui ka müügipakendile ja kauba transportimiseks vajaliku pakkematerjali kulutused. Nimetatud kulu arvutamisel võetakse aluseks müügiprognoos ning ühele tooteühikule kuluvate materjalide kogumaksumus. Korrutades müügiprognoosi materjalide maksumusega, saab selle kulu. Otsene tööjõu kulu. Iga toote valmistamiseks läheb vaja teatud arv töötajaid. Otsest tööjõu maksumust on võimalik hinnata, arvestades, kui palju aega kulub, kui palju inimesi on sellega seotud ja millised on palgad. Ühtlasi tuleb arvesse võtta, et ettevõttel tuleb lisaks palgakulule tasuda ka sotsiaal ­ ja ravikindlustusmakse, mis on 33% palgakulust.

Majandus → Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Juhtimisraamatupidamine - kordamisküsimused

1. Suundumused kuluarvestuses Kuluarvestus ühendab teatud määral finants- ja juhtimisarvestust. Ta jälgib kulude kajastamist nii ettevõtte finantsarvestuse protsessis kui ka kulude analüüsi ja selle rakendusi ettevõtte siseses juhtimisarvestuse protsessis. 2. Kulud ja kulude juhtimine KULU ­ aruandeperioodi väljaminekud, millega kaasneb varade vähenemine või kohustuste suurenemine ja mis vähendavad raamatupidamiskohustlase omakapitali, va omanikele tehtud väljamaksed omakapitalist. Kulude juhtimine on eesmärkidele ja tulemuslikkusele suunatud mõttelaadist lähtuv eesmärgistatud tegevusprotsess, mille abil kindlustatakse erinevad huvigrupid vajaliku finants- ja mittefinantsinfoga, mis on vajalik: · Strateegiate välatöötamiseks · Organisatsiooni strateegiliste eesmärkide saavutamiseks · Kasumlikkuse suurendaminese (kulude vähendamise) strateegiate väljatöötamiseks ja juurutamiseks · Nii strateegiliste, taktikalis...

Majandus → Juhtimisraamatupidamine
436 allalaadimist
thumbnail
44
docx

Äriplaan eralasteaia jaoks sotsiaalettevõtluses

2.3 Finantsplaan ja finantsprognoosid Selles osas kirjeldatakse, kui suur on ettevõtte käivitamise kulu ja millistest allikatest planeeritakse katta käivituskulud ja investeeringud: • omavahenditest finantseeritakse esialgsed turustuskulud, palgakulud ja muud jooksvad ärikulud; • toetuse eest finantseeritakse mõningate seadmete nt. pesumasin, arvuti, õueala sisutus; • laenu abil finantseeritakse ettevõtte käivituskulud. Eraldi tuuakse välja järgnevad prognoosid: müügiprognoos, kasumi prognoos, rahavoogude prognoos ja bilansi prognoos. Finantsriskiks tuleb lugeda laenuvõtmist ja selle tagasimaksmisega seonduv. Maandada saab seda riski osanike firma muudest tegevustest. Lasteaia hoone ülalpidamiskulusid ei saa nimetada otseselt riskiks, sest need kulud on olemas ka praegu ja eriti suures osas need seoses lasteaiaga ei suurene. Halduskulud on lahti kirjutatud autori koostatud tabelis. (vt Lisa 3).

Majandus → Äriplaan
395 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Ettevõttemajandus

· Iseloomustus konkurentsiolukorrast turul. Kas tegemist on killustatud turuga, kus on palju väikeseid ettevõtteid või tegutseb turul paar-kolm suuremat ettevõtet. Millised on arengud - kas toimub uute tegijate agressiivne sisenemine turule või turu korrastumine läbi liitumiste ja pankrottide? · Millises vahemikus on toote eest keskmiselt makstav hind? Millist hinda maksavad lõpptarbijad, millist kauba edasimüüjad? o Müügiprognoos - Eelpooltoodud andmetele tuginedes saad sa panna paika oma müügiprognoosi - kui palju ja millise hinnaga plaanid oma toodet klientidele müüa. o Turubarjäärid: · ruumiline ­ vahetuse osapooled ei asu ühes punktis, nad on üksteisest eraldatud geograafiliselt; · ajaline ­ toode tuleb toimetada tootja juurest tarbijate asukohta, selleks kulub teatud aeg;

Majandus → Majandus
103 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

24 Maksud (SM+TKM) 18727 Kindlustus 1560 Halduskulud 6240 Rendikulud 19200 Palgakulud 54500 Koolituskulud 1280 Materjalid ja kaubad 3900 Reklaam 450 Autokütus 1000 Kokku 128452 Tabel 11. Müügiprognoos 2011.aastal (hinnad 100g/200ml/1kg kohta, EUR) Toode Jaanuar Veebruar Märts Aprill Mai Juuni Juuli August Septembe Oktoober Novembe Detsember r r Taimetoidu buffee 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75 1,75

Majandus → Ettevõtlus
69 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun