Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju  Internet, raadio, TV, ajalehed, ajakirjad, plakatid, pakendid, tooted ise, reklaamiprospektid, reklaamkirjad, videokassetid jm. Reklaami esmaseks funktsiooniks on eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Reklaam peab ärgitama tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa aitama toote/teenuse levikule ning ku
Kompositsioon KOMPOSITSIOON tuleb ladinakeelsest sõnast "composito", mis tähendab koostamist , seostamist, ühendamist, liitmist, sidumist. Kompositsiooniks võib nimetada iga motiivide ehk üksikelementide liitmist, kus need siis sulatatakse üheks tervikuks olgu see siis lihtne või komplitseeritud lahendus. Seega on kompositsiooni mõtteks ja sisuliseks ülesandeks siduda omavahel üksikelemendid, millest kompositsioon koostatakse, ühendada need lahutamatuks tervikuks. Heal kompositsioonil pole midagi ära võtta ega ka juurde lisada. See on kehtiv kõikide kunstiliikide kohta. Kunstis on kompositsioon kunstilis-väljenduslik vormisüsteem, mis tagab joonte, pindade, mahtude korrapärastatud paigutuse. Eristatakse kolme liiki kompositsioone: · joonkompositsioonid · pinnakompositsioonid · mahulised ja ruumilised ko
TALLINNA POLÜTEHNIKUM Meedia erialaosakond Trükitehnoloogia Jelizaveta Shornikova TT - 15T PRAKTIKAARUANNE Juhendaja(d) ............................... Esitamine TPT-sse ............ 2018 Hinne ................. Kuupäev ............ 2018 Õpetaja allkiri ....................... Tallinn 2018 1 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS ...........................................................................................................1 1.2. Millega tegeles praktikant ettevõttes ..................................................................1 1.3 Mida sisaldab praktikaaruanne..............................................................................1 1.4 Mida sisaldab individualülessanne.......................
JÄRVA JAANI GÜMNAASIUM Raul Maasik Mürkgaaside kokkupuuted inimestega Uurimistöö Juhendaja:Anu Mägi õpetaja Järva Jaani 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS..................................................................................................................................3 1.1.Masinate heitgaasid................................................................................................................4 1.2.Heitgaaside reaalne mõju inimestele:.....................................................................................7 1.3.Kodukeemia gaasid................................................................................................................8 1.4.Militaarsed mürkgaasid........................................................................................................10 2. Uurimi
30 minutit hiljem langes kokku põhjatorn. Kell 17.30 kukkus kokku ka 7 World Trade Center, mis oli saanud kannatada kaksiktornide varingu ja hoones lõõmava tulekahju tõttu. Kaksiktornide rusude alla jäi Mariott'i hotell, mis hävis täielikult. Maailma Kaubanduskeskuse alas sai suuri kahjustusi veel kolm hoonet. Kogu selles rünnakus sai kannatada 7 erinevat hoonet, mis kuulusid ühte kompleksi. Kokku sai 11. septembri terroriaktis surma 2753 inimest. (3) New Yorgis viibinud ajakirjanik Maire Raidmaa rääkis samal päeval Õhtulehele, et kaubanduskeskuse hoonete kokkuvarisemise järel olid tänavad keskusest kaugel eemalgi betoonitolmuga kaetud ja suits kattis kogu Manhattani. Metroorongid ei liikunud, telefoniühendus oli katkendlik ning internet üle koormatud, sest inimesed otsisid infot selle kohta, mis ikkagi täpselt toimus - ja infot oli vähemalt esimestel tundidel, kui kaks reisilennukit Maailma Kaubanduskeskuse kaksiktorni sööstsid, väga vähe. (4)
Tinder Toomas Rüütel 11.klass Narva 2016 Tinder on asukohapõhine tutvumisapp. Tinder asutati 2012. aastal. Tinder on asutatud mitmete inimeste poolt. Põhilised neist olid kolm lapsepõlve sõpra Sean Rad, Jonathan Badeen ja Justin Mateen. 2014. aastaks oli Tinderil üle biljoni kasutaja. https://www.instagram.com/tinderni ghtmares/ https://www.youtube.com/watch?v= xFS5MixrAkM Kasutatud materjalid https://www.gotinder.com https://www.google.ee https://en.wikipedia.org/wiki/Tinder_(ap p) https://www.instagram.com/tindernight mares/ https://www.youtube.com/watch? v=xFS5MixrAkM
Meediatekstide analüüs. Ma olen sündinud ja elanud terve elu Narvas, mis asub Eestis, aga see liin on täesti vene keelne. Siin on vähe kooli, kus võib eesti keelt ära õppida, poodides ja teistes kohtades räägitakse vene keeles ning see keerustab paljude õpilaste ja üliõpilaste keele õppimist, elu. Kuna ma olen üliõpilane, mind huvitavad kõik teemad, mis on seotud haridusega ja keele õppimisega. Need on põhjused, miks ma valisin just need tekstid. Valisin 2 teksti ajalehest "Põhjarannik", millest üks on intervjuu, aga teine on uudis. See on nende esimene vahe. Need meediatekstid on: · (1.) Piirilinnas aitab keelt propageerida ungarlane (intervjuu)  siin küsitleti üht ungarlast, kelle nimi on Szilard Tibor Toth, ta räägib oma riigist, rahvast, keelest ning kuna ta on eesti keele õpetaja, räägib ta ka sellest, mida ta arvab eesti keele õppimisest Ida-Virumaal. · (2.) Hirm: Narva eestlased pakivad koolide ühendmis
Medium  ladina keeles vahendaja Tee mõttekaart, kuhu paned 3 minuti jooksul kirja meediaga seonduvaid nimi-, omadus- ja tegusõnu. · Ajakiri · Ajaleht · E- ajaleht · Reklaamlehed · Toidureklaamid · Raadiosaated · televisioon o Silmapaistev o Särav o Suur o Meeldejääv o Kaastundlik o Solvav Jahmatab Rabab jalust Tekitab isu Tekitab janu Tekitab sõltuvust Tehnika arenedes sõnumid massidele Tööstuse areng tingis reklaamvajaduse Demokraatia areng  ühiskond hakkas osalema poliitikas Majanduse areng  tekkis vaba aeg ja vajadus meelelahutuse järele Kommunikatsioon  suhtlus Auditoorium  kuulajaskond Meedia - massitarbevahendid Meedium  teabe vahendajad Sageli kasutatakse meedias kõneledes mõisted ,,ajakirjandus", kuid need pole sünonüümid. Ajakirjandus on tegelikult perioodikavÃ
Kõik kommentaarid