Grammarly Ei tea kuhu panna koma? Vead lauseehituses? Tõmba endale Grammarly Proovi tasuta Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link


Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saad soovitud sõnumid peamistele sihtgruppidele edastada ?
Vasakule Paremale
Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #1 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #2 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #3 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #4 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #5 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #6 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #7 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #8 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #9 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #10 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis #11
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 179 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor indrek semm Õppematerjali autor

Lisainfo

SISUKORD

SISSEJUHATUS...............................................................................................................3
1. SUHTEKORRALDUSE VAJALIKKUS.....................................................................4
1.1. Suhtekorralduse eesmärk ja funktsioonid..............................................................4
1.2. Suhtekorraldaja ülesanded organisatsioonis...........................................................4
2. EDUKA SUHTEKORRALDUSE SAAVUTAMISE VIISID JA TULEMUSE HINDAMINE....................................................................................................................5
2.1. Avaliku arvamuse kujundamine...........................................................................5
2.2. Ettevõtte maine kujundamine...............................................................................5
2.3. Strateegiline lähenemine.......................................................................................6
2.4. Edukas suhtlemine................................................................................................7
2.5. Töötajatega suhtlemine.........................................................................................7
2.6. Klienditeenindus...................................................................................................8
2.7. Kampaania kavandamine..................................................................................... 9
2.8. Koostöö meediaga.................................................................................................9
2.9. Tulemuse hindamine.............................................................................................9
KOKKUVÕTE..................................................................................................................10
KASUTATUD ALLIKMATERJALID.............................................................................11


Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

6
docx
Suhtekorralduse planeerimine
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
23
doc
Kursusetöö-KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA-ORGANISATSIOONIS
101
pdf
Projektipersonali juhtimine konspekt
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
161
pdf
Juhtimise alused
110
docx
Turunduse alused konspekt
59
pdf
Juhtimine





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun