Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"väljapanekud" - 62 õppematerjali

väljapanekud on väga erinevatel teemadel(müüdid, himu, lust, seks) ning erinevatel eluvaldkondades.
thumbnail
30
pdf

Toidukaupade õpimapp: köögiviljad

TALLINNA TÖÖSTUSHARIDUSKESKUS KÖÖGIVILJAD Õpimapp Juhendaja: Merle Salu Koostaja: Jelizaveta Kuznetsova 205 MRA TALLINN 2014 Sisukord KÜSIMUSED JA VASTUSED .................................................................................................... 3 KAPSADE LIIGID ....................................................................................................................... 7 MAARDU MAXIMA JA SÄÄSTUMARKETI VÕRDLEMINE ............................................ 8 TUNNITÖÖD .............................................................................................................................. 10 KOGUTUD ARTIKLID ............................................................................................................. 14 KASUTATUD ALLIKAD .....................

Ametid → Müüja
17 allalaadimist
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse- ja majandusarvestuse õppetool K14KÕ Jana Annuk TOIDUKAUBAÕPETUS Õpimapp Juhendaja: Liina Maasik. MA Mõdriku 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1. KAUBAMÄRGI MÕISTE, AJALUGU JA KAITSE................................................5 1.1Kaubamärgi mõiste................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi ajalugu..............................................................................................5 1.3Kuidas kaubamärki kaitsta?...................................................................................6 2SALVEST...........................................................................

Toit → Toidukaubaõpetus
27 allalaadimist
thumbnail
16
docx

VAATLUSARUANNE TOIDUKAUPADE VÄLJAPANEKUTEST ERINEVATE KAUPLUSTE LÕIKES

Vaatluste kategooriad: kohv ja puuvilil Kaheks vaatluse väljapanekuks valisime kohvi kategooriast Paulig ja Löfbergs kohvid. Puuviljade kategooriast oli meie vaatluse all banaan ja viinamarjad. 1.Annelinna Prisma: Paulig 500g jahvatatud kohvidest on sortimendis 10 erinevat sorti. Enim ostetud 2 sorti on alusega välja pandud. Löfbergs 500g jahvatatud kohvidest kuulub sortimenti 3sorti. Kõik erinevad kohvisordid on eraldatud ja paigutatud eraldi püstakutesse. Kauba väljapanekud on korraldatud firmade ja alamkategooriate järgi (jahvatatud kohv, kohviuba, kapselkohv, lahustuv kohv). Hinnad on korrektselt toote ees, vaatluse käigus ei märkanud vaatlejad mitte ühtegi hinnasildita toodet. Prismas on ka hinnagarantii tooted, need on tooted mille hind püsib terve aasta jooksul sama. Hinnasiltidel oli välja toodud kauba tarnija. Väljapanekud on kliendisõbralikud ja lihtsad ning loogiliselt mõistetavad.

Toit → Toitumisõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Kategooria plaani koostamine

Kodupood on kliendile igati tuttav. Tuttav on pakutav kaubavalik, sooduspakkumised, kampaaniate ajad ja hinnad. Olulisel kohal on kindlasti kaupade sortiment. Kliendina pean teadma millised tooteid on mul võimalik antud kauplusest hankida. Tavaklient, tehes oma igapäevaseid sisseoste, pöörab harva tähelepanu kaupluse väljapanekutele, valgustusele, seadmetele ja paljule muule, mis kaupluse külastuse meeldivaks muudavad. Samas peame aga tõdema, et just väljapanekud aitavad kaupa müüa ja kategooriaid juhtida. Meie rühmatöö eesmärgiks oli analüüsida ning võrrelda ja kirjeldada kolme erineva kaupluse põhjal lemmikloomatoidu kategooria alamkategooriat koeratoit. Vaatluse käigus külastasime kolme kauplust. Võrdluse jaoks vaatlesime koeratoidu väljapanekuid Viljandi Konsumis, Säästumarketis ning Meie kaupluses. VALITUD KATEGOORIA ASUKOHA KIRJELDUS MÜÜGIKOHAS Vaadeldav Turu Konsum on supermarket, mis asub Viljandi kesklinnas Turu tänav 16,

Muu → ostu-müügi juhtimine
105 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Eesti Vabadussõja muuseum

Eesti Vabadussõja muuseum Raimond Russi MUUSEUMI SAAMISLUGU Lagedil, Pirita jõekäärus olevas Külma pargis asub antud hetkel Eestis ainuke sõjamuuseum, kus eksponeeritakse nii eelmistes sõdades kui Teises Maailmasõjas kasutusel olnud sõjatehnikat, relvi, sõjaväevorme ning palju muud. Muuseumi omanikuks on mittetulundusühing, mille juhatajaks on muuseumi asutaja Johannes Tõrs. Muuseumis on väljapanekud nii Eesti Vabadussõjas, kui Teises Maailmasõjas võidelnud eesti väeosade kohta. Esindatud on peaaegu kõik sõjaväevormid, mida eesti sõdurid neis sõdades on kandnud. Hoone keldris on suur, erinevatel ajaperioodidel kasutatud käsirelvade kogu. Muuseumi stendidel olevad väljapanekud kajastavad eestlaste osalust möödunud sõdades, sõjasündmusi, meie tuntud sõjaväejuhte ja nende elusaatusi. Samuti on väljapanekute hulgas palju sõjaajalugusid ja sõjas osalenute

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised

Majandus → Kaupluse müügitöö...
38 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Eesti Rahva Muuseum

Eesti Rahva Muuseum Eesti Rahva Muuseumis on üle miljoni eksponaate, mis on kogutud viimase saja aasta jooksul. Seal on kogunud erinevad esemed, igasugused joonised, fotod, filmid ja teised asjad minevikust kuni tänapäevani, eesti ja soome-ugri kultuuridest. Esimene mis oli väga huvitav oli muuseumi uus hoone. Muuseum on uus ja tehtud väga modernseks. Maja on väga suur sees oli väga hubane ja mõnus. Kõrguste vahe varieerub 2,4-15,3 meetrini aga pikkuseks on ta umbes 356 meetrit, ehk muuseum on just kui pikk teekond ühest avaramast otsast kitsamasse ossa nägu lennurada. Väljapanekud olid põnevad ning väga huvitavalt lahendatud. Eriti meeldis rahvariiete väljapanek ning alumise korruse Soome-Ugri näitus. Näitusel oli näidanud naiste ja meeste igapäevase tegemise, kuidas nad elasid, mida nad sõid ja millega tegelesid. Väga põnev oli vaadata nende riideid ja igasuguseid kaunistuseid, mida naised kandsid. Mulle mee...

Arhitektuur → Antiik mööbel ja...
3 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

Futurist Giacomo Balla

Giacomo Balla (1871-1958) Kadi Salumets 12 a Elulugu Sündis 18.juulil 1871 Itaalias, Torinos Lapsena õppis muusikat Läks kohalikku kunstiakadeemiasse maalimist õppima 20-aastaselt Esimesed tööde väljapanekud Akadeemilist haridust omandas Torino Ülikoolis 1895 ­ kolis Rooma Seal kohtus ja abiellus Elisa Marruciga "Elisa portree" 1905 f Roomas töötas illustraatorina ja karikaturistina, samuti tegi portreesid 1899 ­ Venice Biennale' kunstinäitus Näitused Münhenis, Berliinis, Düsseldorfis, Pariisis ja Hollandis Rotterdami galeriides 1900 ­ veetis 7-9 kuud Pariisis

Kultuur-Kunst → Kunst
31 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Heureka teaduskeskus ja fazeri kommitehas

...........................................................6 Missioon, visioon ja väärtused:...............................................................................................6 Kasutatud materjal:.....................................................................................................................7 Heureka teaduskeskus Heureka on üks maailma atraktiivseim kogupere teadus-ja ajaviitekeskus. Kui traditsioonilises muuseumis ei tohi eksponaate puutuda, siis Heureka väljapanekud on selleks, et ise läbi näitlike eksperimentide avastada teadusmaailma põhitõdesid. Põhinäitusel: Keskkonnahoidlik tarbimine Arukas liiklemine Keeled ja kultuurid Elu struktuur Mündi teekond Teadus sfääril Heureka klassika Veel pakutakse: Laboratooriumi-programme lastele. Teadusteatri etendusi teadusteater Minervas. Rottide korvpalli iga päev. Vattenfall Planetaarium

Majandus → Tootmine
3 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tallinna XV Graafikatriennaal 'Armastuse, mitte raha pärast'

tarbekunsti alla kuuluvaid teoseid. Triennaalil oli esindatud 35 maa kunstnikud, tähelepanu oli siiski baltimaade kunstile. Näitus on avatud kaasaegse kunsti kõige uuematele suunndadele, kaasab videot, performance'it ja erinevaid trükimeediume. Kunstinäituse pealkiri pidi viitama sellele, et kunsti tehakse kire, mitte raha pärast. Enamik kunstnikke väidab, et teeb kunsti just armastuse või eneseteostuse jaoks. Raha osutus just väga populaarseks teemaks kunstnike seas. Väljapanekud on väga erinevatel teemadel(müüdid, himu, lust, seks) ning erinevatel eluvaldkondades. Paljud teosed olid minu arvates liiga otsekohesed ning seetõttu ebaeetilised. Kuid mul pole olnud ka graafikaga varasemat kokkupuudet ning ei saanud seda millegagi varasemaga võrrelda.. On kasutatud erinevaid tehnikaid ja osa teoseid olid katsumiseks. Enamik teoseid lasid vaatajal ise otsustada nende tagamõtte üle. Lähemalt arvustaksin läti kunstniku Naglis R. Baltusnikas'i teost "Lilled on

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tallinna XV Graafikatriennaal

tarbekunsti alla kuuluvaid teoseid. Triennaalil oli esindatud 35 maa kunstnikud, tähelepanu oli siiski baltimaade kunstile. Näitus on avatud kaasaegse kunsti kõige uuematele suunndadele, kaasab videot, performance'it ja erinevaid trükimeediume. Kunstinäituse pealkiri pidi viitama sellele, et kunsti tehakse kire, mitte raha pärast. Enamik kunstnikke väidab, et teeb kunsti just armastuse või eneseteostuse jaoks. Raha osutus just väga populaarseks teemaks kunstnike seas. Väljapanekud on väga erinevatel teemadel(müüdid, himu, lust, seks) ning erinevatel eluvaldkondades. Paljud teosed olid minu arvates liiga otsekohesed ning seetõttu ebaeetilised. Kuid mul pole olnud ka graafikaga varasemat kokkupuudet ning ei saanud seda millegagi varasemaga võrrelda.. On kasutatud erinevaid tehnikaid ja osa teoseid olid katsumiseks. Enamik teoseid lasid vaatajal ise otsustada nende tagamõtte üle. Lähemalt arvustaksin läti kunstniku Naglis R. Baltusnikas'i teost "Lilled on

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
4 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus.

eripakkumised, ntks Selveri piim, koor jne mida Konsumi ketipoodides eristatavad pakkumised Selevri köök on ka selline müüakse nagu ntks Meieri kindlale sihtgrupile) omatoodang tooted, Säästu tooted. Eristumine sortimendi või hinna kaudu 8 Ostjate informeerimine: Soodus- ja kampaania Soodus- ja kampaania toodetele viidad, väljapanekud, toodetele viidatakse suurte juhitakse tähelepanu vastava hinnainfo siltidega. soodustuse sildiga. ( säästukaart, kampaania, vm) Teenindajate piisavus, Teenindajad on sinistes ja Teenindajatel vormiriietus sinise välimus, vormirõivastus, punastes vormiriietes, üldjuhul ja kollasega, eristuvad

Majandus → Arenguökonoomika
9 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kaubandusettevõtet konkurentsi hindamine

Riiulite asetus kaupluses on hea ja kaubad riiulitele asetatud sedasi, et nende leidmine on lihtne. Kampaaniate ajal on riiulite ja väljapanekute vahel üsna kitsas ja käruga liikuda ebamugav. Maxima kaupluse müügisaal on iseenesest puhas ja korras, aga riiulite ja kaupade asetus on kohati väga ebamugav ja mõnda kaupa on keeruline leida, ehk siis kaupade asetus on ebaloogiline. Riiulite vahed on iseenesest üsna suured, kitsas on vaid vahekäikudes, kus on väljapanekud korvidega. Teenindus- Vahi Selveri teenindus on hea. Müüja-klienditeenindajad on viisakad, samas on olen sattunud ka kassapidaja järjekorda, kes oli küll väga viisakas, aga samas ei olnud piisavalt pädev ja sel põhjusel oli teenindus väga aeglane. Müügi lõpetamine lõppeb müüjate poolt enamasti vaid tseki ulatamisega, samas on ka paar klienditeenindajat kes lõpetavad müügi meeldivate soovidega. Maxima klienditeenindus oli rahuldav, klienditeenindajad küll tervitavad, aga ei

Ergonoomika → Müügikorraldus
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Eesti disain

Kunstiliselt ja tehniliselt näitavad väga kõrget taset tekstiilidisainerid Mare Kelpman, Annike Laigo, Monika Järg, Krista Leesi, Elna Kaasik ja paljud teised. Eesti graafilisel disainil on tugevad juured. Taas on ellu ärganud autoriplakatikounst. Graafilised disainerid otsivad eesti tüpograafia identiteeti. Tugeva graafilise disaini põlvkonna loomise taga on Kunstiakadeemia professorid Ivar Sakk ja Kristjan Mändmaa. Väljaspool Eestit on eesti disaini suuremad väljapanekud olnud viimasel kümnel aastal Helsingi Disainimuuseumis ja korduvalt Design Forumis, St Etienne Disainibiennaalil, Berliinis rahvusvahelisel disainifestivalil DesignMai ja Kommunikatsioonimuuseumis. Mitmendat aastat tutvustatakse riigi toel eesti disaini välismessidel. Korduvalt on Disainerite Liit oma kollektsiooniga esinenud Pariisi messil. Tihe koostöö on Eestil käimas naabermaadega. Koostöös Eesti ja Soome ettevõtjate ning Eesti disaineritega on ellu viidud

Kultuur-Kunst → Kunst
14 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Pärnumaa muuseumid

Eraldi väljapanek on Uue-Varbla mõisa ajaloost 205 aasta jooksul. Muuseumis asub ka käsitöötuba. Mitmesuguste tööriiistade väljapanek asub mõisa aidas. Traditsioonilise üritusena toimub igal suvel muueumi õuel käsitöö ja omatoodangu laat. Pärnu Linnakodaniku maja Aadress: Nikolai tn 8 Pärnu Telefon: 444 8109 Külastamiseks avatud kolmapäeval ja neljapäeval kl. 12-18.00 Teistel päevadel eelnevalt kokkulepituna telefonil 44 31 299 Külastajatele on vaatamiseks väljapanekud omavalitsuse ajaloost, Pärnu linnaga seotud olulisematest ajaloolistest persoonidest, ekspositsioonid hansa - ja õpruslinnadest. Eesti Muuseumraudtee Lavassaare Muuseum Aadress: Lavassaare, 87001 Lavassaare vald, Pärnu maakond Telefonid: 44 11 287, 52 72 584 E-mail: [email protected] Avatud: 1.juunist ­31. augustini E­L 11­18, P 11­17. 1.­31.septembrini L 11­18, P 11­17. Mai, oktoober etteteatamisel .

Turism → Turism
10 allalaadimist
thumbnail
2
xls

Hinnasoodustuse probleemid

Konkreetsete vahendite valik sõltub püstitatud eesmärkidest. Stimuleerimise võtteid on erinevaid: Hinna pakkumine e. ergutushind (alandatud hinnad, soodus-kupongid) - reklaam ajalehes. Pakkumise aktiviseerimine (konkursid, mängud, loteriid) - näiteks tellides ajalehe aastaks, võid võita suusareisi kaugele maale. Esitlus müügikohal, müügi kohtreklaam (riiulisildid, reklaamikirjed pakkimisvahenditel, väljapanekud vahekäikude otstes ja eraldi püst-vitriinides, kuvarid, siseraadio, näitused jne.). Viimast varianti saab kasutada pigem leiva kui auto hinnale tähelepanu juhtides, kuna autosalongid on enamasti eraldiseisvad hooned ning neid külastavad konkreetsest tootest huvitatud inimesed. Suurtes ostukeskustes aga on alati võimalus kallutada inimesi emotsiooni ajel ostule. Suhteliselt lühiajaline kampaania kindla lõppkuupäeva ja kaasnevate soodustuste loeteluga,

Majandus → Majandus
53 allalaadimist
thumbnail
12
docx

KAUBANDUSALASED ÕIGUSAKTID

Kauplusest on võimalik osta praktiliselt kõike, mida hing ihkab. Seetõttu on ka meie valik Maxima. Seal on kerge leida üles kaupu ja valik on väga laialdane, vastavalt erinevatele vajadustele ja inimestele. K-rauta on number 1 kodu- ja ehituskaubamaja Eestis. Seal on väga lai valik kvaliteetseid kaupu ja teenuseid ehitamiseks, remontimiseks ja sisustamiseks. Kõikides K-rauta kaupustes asuvad inspireerivad näidisalad ja väljapanekud. 1 TOIDUKAUPLUS MAXIMA XX Kauplus täidab osaliselt seadusega kauplejale ja müüjale pandud kohustusi. Teenindajad kandsid nimesilti ja nõuetele vastavat vormiriietust. Teenindajad ei osanud anda lisaks kauba või teenuse juurde kuuluvale kirjalikule teabele ka täiendavat suulist teavet müüdava kauba või teenuse omaduste, päritolu, kasutamistingimuste, hinna ja müügigarantii ning rahvusvaheliselt kasutatavate või üldtuntud tingmärkide tähenduse kohta.

Majandus → Kaubandus
3 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Botaanikaaia referaat

Tartu Botaanikaaed Referaat 28.oktoober 2011 Tartu Botaanikaaia ajalugu Tartu Ülikooli botaanikaaed asutati 1803 a., linna serva praeguse Tiigi tänava pargi kohale. Botaanikaaia rajajaks ja esimeseks aia juhatajaks oli prof. G.A. Germann, kes 1806. a. tõi aia üle praegusele kohale, kunagise linnamüüri nurga ümber rajatud bastioni vallile ja ümbrusse. Maatüki oli ülikool saanud kingitusena krahvinna A. Rosenkampffilt. Aia planeeris ja korrastus- ning ehitustöid juhtis ülemaednik J.A. Weinmann. Põhijoontes püsib tema loodud aia jaotus tänaseni. 1810. a. taimede nimestikus oli juba 4360 liiki. 1811. aastal valiti loodusteaduste professoriks noor ja andekas botaanik C.F. Ledebour, kes töötas botaanikaaia direktori kohal veerandsada aastat. Energilise tegutsemise tulemusena edenes aed jõudsasti: oste...

Põllumajandus → Põllumajandus taimed
68 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kliendi lojaalsus ja selle suunamine

kaubakategooriate lõikes, mis omakorda annab meil võimaluse suunata klientide ostukäitumist, tehes erinevatele kliendirühmadele nende vajadustele vastavaid pakkumisi. Vajadusel tuleb loobuda teatud kategooria osistest, mis on O liikuvusega ja teha ruumi neile kategooria osadele, mis on rohkem müübivad. Kaubakategooriajuht tagab kogutud andmete põhjal toodete olemasolu, müügikõlblikkuse ja kutsuvad väljapanekud, mis on väga oluline kliendi hoidmise puhul, sest kõik see garanteerib kliendi mõtlemise a'la ­ ma tean, et Selveris saan seda mida vajan. Esmane eesmärk on muuta kliendikaardi kasutamine võimalikult atraktiivseks juba lojaalsetele klientidele (sünnipäevasoodustus, tagasi teenitav raha, erinevad tarbijamängud ja loosimised, personaalsed allahindlused). Ideaalis on teisane eesmärk mõjutada lojaalsusprogrammiga nende osalejate

Majandus → Kaupluse müügitöö...
28 allalaadimist
thumbnail
41
ppt

San Marino ( slaidid )

San Marino San Marino · San Marino on merepiirita kääbusriik Lõuna- Euroopas. · Ta on tervikuna ümbritsetud Itaalia territooriumist. · Ta on üks kolmest enklaavriigist maailmas Vatikani ja Lesotho kõrval. · San Marino on maailma vanim tänini eksisteeriv vabariik. San Marino · San Marino-kõige iidsem vabariik · San Marino amtelik nimi San Marino Pühaim Vabariik · 61ruutkilomeetri suurusel riigil on ebamäärase rombi kuju,mida igast küljest ümbritseb Itaalia · Pinnareljeef on enamasti künlik.Riigi keskel kõrgub Titano mägi-749 m San Marino · San Marino rahvaarv on üle 29 000 elaniku, lisaks veel 12 000 piiri taga elavat vabariigi kodanikku. · Pealinnas San Marinos umbes 5000 · Rahvuselt sammarliinid · Keel: itaalia San Marino · Peale itaalia ühendamist jäi poolsaarel enne eksisteerinud arvukatest väikeriikidest ainsana alles San Marino. · Asub Itaalia E...

Geograafia → Geograafia
8 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduse eksami põhiküsimused

1.Turunduse mõiste turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, reklaami ja jaotuse planeerimise ning teostamise protsess loomaks VAHETUSI, mis realiseerivad individuaalseid ja organisatsiooni eesmärke. 2.Turunduse eesmärgid Turunduse ülesandeks on ületada tootmise ja tarbimise vahel eksisteerivad vastuolud ja lõhe ning luua tarbija jaoks järgmisi kasulikkusi: *vormikasu *kohakasu *ajakasu *omandikasu Funktsioonid: a) vahetusfunktsioonid ehk tehingulised-OST,MÜÜK b) füüsilised ehk logistilised- LADUSTAMINE,TANSPORT c) abistavad funktsioonid- FINANTSEERIMINE,RISKI KANDMINE,TURUTUNDMINE,STANDANDISEERIMINE 3. Turunduse kontseptsioonid Kontseptsioon tähendab vaatestikku, vaadete süsteemi, käsitusviisi, üldkujutlust, üldist ettekujutust, arusaama, plaani,...

Majandus → Turundus
238 allalaadimist
thumbnail
5
doc

CM vaatlusaruanne

jäätiselett, kui lapsed käivad seal jäätist võtmas, siis on nad sunnitud läbima alkoholi osakoda. Sotsiaalse vastutuse aspektist oleks mõistlik jäätisekapp paigutada mujale. Isiklikult meie silmis on väga suur miinus. (Jäätisekapi paigutus on toodud joonisel 1.) Miinuseks on poolikute euroaluste küllus saalis ja eriti vahekäigus. Kampaaniate raames soovitakse pakkuda erinevaid tooteid, kui tihti takistavad väljapanekud klientide liikumist ja alkoholi osakonnas on päris suur oht midagi ära lõhkuda. (Seda eriti talvel, kohmakate talveriietega). Tuleks loobuda aluste paigutamisest kitsasse vahekäiku müügi eesmärgil. Tuleks üle vaadata veiniriiul, nimelt tundus tolmukorda hinnates, et mõned veinid kohe üldse ei liigu. Soovitav oleks need sortimendist välja arvata. (Kui tõesti on klient, kes soovib seda veini korra aastas osta, siis vast oleks talle võimalik tellida see pudel veini

Muu → Ainetöö
52 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Eesti ja Venemaa suhted 2010

kaubandusega. 5. Kultuurisuhted Venemaal asuvad Eesti kultuurivarad 2010. aasta oli Eesti-Vene kultuurikoostöö jätkuvalt viljakas. Seda ka kõrgtasemel, kui maikuus kohtus kultuuriminister Laine Jänes Peterburis Venemaa asekultuuriministiga Andrei Busõginiga. Lisaks Moskvale avati erinevates Venemaa paikades mitmeid Eestit ja eesti kultuuri tutvustavaid näitusi. Suure populaarsuse osaliseks said näiteks väljapanekud ,,Kaasaegne Eesti tekstiilikunst" Karsnojarskis ning Atsinskis, samuti eesti raamatuillustratsioonide näitus Kolomnas ja Karsnoarmeiskis. Aprillis sai uue püsinäituse endale A. H. Tammsaare majamuuseum Esto-Sadokis Kaukaasias. Euroopa päevade raames tutvustati Eestit mitmes linnas: Kaasanis, Stavropolis ja Permis. Permis avati Annika Haasi, Birgit Püve ning Age Petersoni fotonäitus eesti vanausulistest ,,, Revisited". Kaasani Riiklikus Ülikoolis toimunud debatil

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
13 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Turunduse eksam I

-internet- pidevalt leviv, kuid siisk kitsam meediakanal, kui tv või raadio. 12. Müügi stimuleerimis võtted -Hinna pakkumine e. ergutushind (alandatud hinnad, sooduskupongid, talongid, mis annavad õiguse allahindlusele). -Pakkumine naturaalses vormis (tootenäidised, preemiad). -Pakkumise aktiviseerimine (konkursid, mängud, loteriid). -Esitlus müügikohal, müügi kohtreklaam (riiulisildid, reklaamikirjed pakkimisvahenditel, väljapanekud vahekäikude otstes ja eraldi püstvitriinides, kuvarid, siseraadio, näitused jne.). 13. SWOT SWOT-analüüs, mis tähendab “tugevaid ja nõrku külgi, mis seonduvad meie ettevõtte ärivõimaluste ja ohtudega turul. Ettevõtte välise keskkonna analüüsi eesmärgiks on välja tuua uued võimalused ja ohud. SWOT analüüsi võib koostada: 1. ettevõtte kohta tervikuna 2. valdkonna siseanalüüsil 3. ettevõttevälise keskkonna analüüsi eesmärgil 14

Majandus → Turunduse alused
73 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Organisatsioonikäitumise eksami küsimused koos vastustega

Sümbolid Riietus, pastakad, kontorimööbel Keel Släng, zestid, leppemärgid, laulud, kuulujutud, metafoorid Jutustused Jutud, legendid, müüdid Tegevuspraktika ja kombed Rituaalid, tabud, tavandid Nähtava kultuuri tegurid Tervitamine, viisakusväljendid 2. Slängi ja zestide kasutamine 3. Teenindajate välimus 4. Ettevõtte sümboolika ja selle kasutamine 5. Teenindusruumi sisustus ja väljapanekud 6. Teenindusstiil 7. Reklaam 8. Muu nähtav tegur keskkonnas Organisatsioonikultuuri tasandid tasandid võimaldavad selgitada, kuivõrd konkreetsed ja abstraktsed on organisatsioonikultuuri avaldumisvormid. Esimese tasandi, jälgitava kultuuri moodustavad töökeskkonna füüsilised elemendid (mööbel, töövahendid), riietumis- ja suhtlemisstiil. Kuigi need on vahetult tajutavad objektid, võib nende lahtimõtestamine olla keerukas. See on nähtav kõigile, kes

Majandus → Organisatsioonikäitumine
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

1 Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon Ettevõtte suhtlemist olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mille käigus nad muuhulgas saadavad välja sõnumeid oma toodete headuse kohta, nimetatakse turunduskommunikatsiooniks. Seega on turunduskommunikatsioon vahendav protsess, kus ühel pool on ettevõte ning teisel pool väljavalitud tarbijad. Turunduskommunikatsioonil on neli peamist eesmärki: · Informeerimine ­ inimeste teadlikkuse tõstmine ettevõttest ja selle toodetest; · Sõnumi tugevdamine ­ saavutatud teadlikkuse säilitamine ja tugevdamine, mis puudutab ettevõte mainet, peamisi hüvesid ning nime ära tundmist ka pikema aja vältel. · Veenmine ­ sihtgruppide motiveerimine sooritada ettevõtte soovitud tegevust (tavaliselt ostu). · Meeldetuletamine ­ inimestele märku andmine, et ettevõte ja selle tooted on endiselt saadaval. Turunduskommunikatsioon on ostu/...

Majandus → Turundus
58 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E. Okas referaat

Maja lahtioleku aeg ja aktiivsem tegutsemisperiood on seni langenud suvisele ajale, kuid Okase perekonna nägemuses peaks muuseumist tulevikus saama aastaringselt tegutsev rahvusvaheliselt tunnustatud ja mitmeid ülesandeid täitev kunstikeskus vajalike ateljeede, näitusesaalide, hoidla, tehnika ning materjalidega. Peamiseks magnetiks külastajatele on pidevalt täiendatav püsiekspositsioon Evald Okase arvukatest teostest, väljapanekud tema pereliikmete loomingust ning erinevad näitused teistelt kunstnikelt. Muuseumile lisab eripära algselt kõrtsiks ehitatud hoone 19. sajandi keskpaika ulatuv ajalugu ning sellest tulenev isikupärane õhkkond majas. Lisaks mitmekesisele näitusetegevusele on muuseum paik, mis pakub kvaliteetseid kunstikursusi, õpitubasid ning muid huvitavaid sündmusi nii täiskasvanutele kui lastele. Populaarsust ja palju huvilisi on leidnud kõikjal Euroopas tuntud rahvusvahelised

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
35 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Tartu botaanikaaia ajalugu ja ülevaade

Ehitati bastioni orgu troopikakasvuhoone, kuhu paigutati keisrinna kingitud taimed. Korraldati mitmeid ekspeditsioone Venemaa seni botaaniliselt kirjeldamata aladele. Sel ajal jõudsid ka Tartu Ülikooli botaanikaaia kaudu Lääne-Euroopasse paljud uued taimeliigid. Tartu ülikooli botaanikaaia silmnähtav areng toimus järgmise direktori Nikolai Kuznetsovi ajal. Kuznetsovi ajal toimusid ulatuslikud hoonete remondid, arendati taimegeograafilisi osakondi- Kaukaasia, alpitaimede, stepitaimede väljapanekud. Mõneks ajaks küündis taksonite ehk liikide arv aias kümne tuhandeni. Kuznetsovi enda huvides lähtuvalt toodi uusi taimi eelkõige Kaukaasiast. Engleri süsteemi järgi seati ümber taimesüstemaatika osakond. Sel ajal oli Venemaal kõige loetavam ajakiri „Jurjevi Keiserliku Ülikooli Botaanikaaia Tööd“, mis ilmus Tartus. Järgneval perioodil vaheldusid juhatajad üsna sageli- Eesti botaanik Nikolai Petrovitš Popov 1915-1917, vene botaanik Mihhail Tswett 1917-1918,P

Botaanika → Aiandus
4 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Amedeo Modigliani

Üks põhjusi võis olla tema senine ebaedu esimese vallas. Samuti oli skulptuur teda varakult tõmmanud, juba noores eas tekitasid itaalia antiikkujud temas suurt imetlust. Ta lõikas kõik oma skulptuurid otse kivist välja, kasutamata savi või lupja. Modigliani loomingut mõjutas tugevalt aafrika skulptuur ja neegri plastika, mille ilu Euroopas vahetult enne Esimest maailmasõda avastati. Samuti inspireerisid teda 1907. ja 1908. aasta Brancusi loomingu väljapanekud. Skulptuuriperiood kestis 1914. aastani ning sellest on alles ligikaudu kakskümmend viis kiviskulptuuri ja puitgravüüri. Juba algusest peale olid tema kujud täiesti äratuntava isikupärase stiiliga. Kõige kuulsam on "Peade" seeria, mida iseloomustab stiliseeritus, pikendatud kael, noolekujuline nina ning silmad, mille puhul on kujutatud vaid nende kontuure. 1911. aastal esitas ta "Päid" kui dekoratiivset ansamblit, mille eksemplare ei tulnud vaadata eraldi, vaid ühtse tervikuna

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
27 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

turunduseesmärke. Promotsiooni vormideks on: Reklaam, isiklik müük, müügitoetus, suhtekorraldus ning otseturundus. Igal promotsiooni vormil on spetsiifilised tööriistad. Nt reklaam hõlmab trükiseid, raadiot ja televisiooni ning väliseid reklaamikandijaid. Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn tasuta lõunaid ning ergutusprogramme. Müügitoetusel on vahendiks auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demostratsioonid ning jaemüügis toimuvad väljapanekud. Otseturundus hülmab katalooge, telefonikõnesid, müügiesitlusi jms. Reklaam - igasugune makstud, mitteisiklik ideede. toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav. Isiklik müük - müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük Müügitoetus (müügistimuleerimine) - lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Pulmad

Oleme jõudnud sinna paika, kus peame valima peopidamise koha. Pidu peame Marta-Loviise külalistemaja suures saalis. Marta-Loviise asub Lümanda vallas, Kipi külas. Sellel kohal renti pole, peab maksma ainult söögi ja joogi eest. Eelnevalt oleme konsulteerunud külalistega, kes on kohale tulemas ja kes mitte ning kas kellegil on millegi vastu allergia. Edasi tuleb ka koht dekoreerida. Eelistasime lihtsat dekoratsiooni: laudadele lihtsad roosadest roosidest valmistatud väljapanekud, nende maksumus tuleb umbes 15 eurot ja valged küünlad. Pruudi ja peigmehe toolid katame valgete tooli katetega. Laudadele asetame valged linad. Seina ja laekaunistusi, kui sellist, ei tule. Samuti tähistame kohad ära kohasildiskestega, mis käivad pokaali jala külge kerge ketiga ning selle külge omakorda kinnitatakse väikese kinnitusega paberikene, millel on kohal istuja nimi. Selle hind on 0.15 senti üks ja meie 100 külalise kohta teeb see kokku 15 eurot.

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
3 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Eesti kaubamärgid

Toodete kvaliteet vastab Euroopa standardile ning üle poole toodangust müüakse põhjamaades ja teistes Euroopa riikides. SUVA tooted on väga kvaliteetsed ning silmatorkava disainiga. Need omadused on eeliseks konkurentide ees. (AS Suva koduleht: http://www.suva.ee/) 1.2 Kaubamärgi väljapanek Kaubamärk on üle Eesti kättesaadav hästi varustatud kauplustes, SUVA vabrikupoes ning ettevõtte e-poes. Tooted on eksponeeritud vastavalt kasutajale ja toodete sarjadele. Eraldi on väljapanekud sarjadele ETNO, SUVA+, EESTIMAA. 1.3 Oma arvamus kaubamärgist SUVA kaubamärk on disainitud väga lihtsana, värvideks must-valge, mis teeb märgi arusaadavaks ning on kohe teada, millega tegu. 2 KAUBAMÄRK LINETTE Linette lugu algas 1940. aasta detsembris, mil ettevõtlikud inimesed panid oma varad ja teadmised kokku ning otsustasid moodustada artelli Võit.

Majandus → Kaubandus ökonoomika
82 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Meedia kui kasvatusprobleem

tähelepanuta. 3 1. MEEDIA ROLL LAPSE ELUS Rääkides meedia mõjust meie lastele peaksime alustama sellest, mida me üldse meedia all mõistame. Kõige üldisemalt tähendab meedia kõiki sidevahendeid ühiskonnas ­ trükitud ja elektroonilised vahendid (ajalehed, ajakirjad, postitatavad trükised), eeter (TV, raadio), kaabellevi (internet, kaabeltelevisioon), väljapanekud (plakatid, reklaamid) ja elektroonilised salvestused (audio-ja videokassetid, plaadid, disketid). Enim mõjutab meie kooliealisi lapsi heli ja liikuva pildiga ekraanimeedia (Väärtused koolieelses eas: väärtuskasvatus lasteaias 2010). Uuringutest on selgunud, et laps saab koolist ainult 10% informatsioonist ning kogu ülejäänud info saadakse massimeedia või mingi muu infokanali kaudu (Patzlaff 2003). Meediaga on laps seotud juba alates oma esimesest eluaastast ning tema osakaal lapse

Psühholoogia → Internetipsühholoogia...
32 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Kreeka referaat

lõõgastuskohaks. Spordihuvilised ei saa muidugi jätta kasutamata võimalust esimesel olümpiastaadionil jooksmiseks või kaljuservalt Vahemere lainetesse viskumiseks... Kreeka pealinn Ateena on ajalugu lausa täis pikitud ­ kõige tuntum on kahtlemata Ateena Akropol, kus asuvad linna vanimad pühamud ­ arhitekt Pheidiase juhtimisel rajatud Parthenon, Püha Kalju, Nike tempel, samuti Dionysose teater. Ateena arheoloogiamuuseumi unikaalsed väljapanekud on aga igale antiigihuvilisele lausa õnne tipuks! Olümpose­nimelistest mägedest on tuntuim paljude lumiste tippudega metsarohke mäemassiiv, mis asub Makedoonia ja Tessaalia vahel ning on 2918 m kõrge. Olümpost peeti kreeka peajumalate ­ olümplaste ­ legendaarseks asukohaks, kus olevat paiknenud nii peajumala Zeusi palee, kui ka teiste jumalate eluasemed. Olümposelt avaneb vaade Kreeka suuruselt teisele linnale Thessalonikile, kus on

Varia → Kategoriseerimata
14 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

.................................................................................................8 2.1Kaubamärk Leibur ajalooline areng............................................................................8 2.2Leiburi saavutused konkursil “Eesti parim toiduaine”:..............................................9 2.3Tootevalik..................................................................................................................11 2.4Tootevalik ja väljapanekud kahe kaupluse põhjal.....................................................12 3KAUBAMÄRK E-PIIM..................................................................................................14 3.1Ajalooline areng........................................................................................................14 3.2Tooted........................................................................................................................16 3

Toit → Toidukaubaõpetus
81 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

Optimaalne promotsioonimix sõltub tootest, turust, ettevõttest ja paju ettevõte sinna raha paneb Igal promotsiooni vormil on spetsiifilised tööriistad. Nt reklaam hõlmab trükiseid, raadiot ja televisiooni ning väliseid reklaamikandjaid. Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn tasuta lõunaid ning ergutusprogramme. Müügitoetusel on vahendiks auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demonstratsioonid ning jaemüügis toimuvad väljapanekud. Otseturundus hõlmab katalooge, telefonikõnesid, müügiesitlusi jms. 39. Turunduskommunikatsiooni protsess ja planeerimine, eelarve ning elluviimine Kommunikatsiooni protsess koosneb: 1. Saatja: osapool, kes saadab teisele osapoolele sõnumi, 2. Kodeerimine: protsess, mis paneb kavatsetud sõnumi sümbolite keelde 3. Sõnum: sõnade, piltide ja sümbolite komplekt. 4. Kanal: kanal mille kaudu sõnum liigub saatjalt vastuvõtjale. 5

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
30
odt

Tartu Ülikooli botaanikaed

Willkommi (1868-1874) ajal korrastati kogusid kasvama taimesüstemaatilise jaotuse kohaselt ja varustati taimed esimest korda nimesiltidega publiku jaoks. Pikka aega (1874-1895) oli direktoriks E. Russow, turbasammalde uurija, esimesi, kes kasutas taimede kirjeldamisel mikroskoopilisi tunnuseid. Järgmise direktori N. Kuznetsovi ajal (1895-1915) toimus aias silmnähtav areng: ulatuslikult remonditi hooneid, arendati taimegeograafilisi osakondi - Kaukaasia, alpitaimede ja stepitaimede väljapanekud. Lühikeseks ajaks küünis taksonite arv aias kümne tuhandeni. Taimesüstemaatika osakond seatakse ümber Engleri süsteemi järgi. Järgneval perioodil vaheldusid juhatajad üsna sageli - N. Popov 1915-1917, M. Tswett 1917-1918, P. Claussen 1918, H. Riikoja 1918-1919, F. Bucholtz 1919-1923, M. Kaho 1923–1924. Aia uus ülestöötamine algas direktor E. Spohri (1924-1930) ja Saksamaalt kutsutud õpetatud aedniku F. Boerneri (1923-1930) koostöös. Edenemine jätkus direktor T.

Põllumajandus → Põllumajandus taimed
4 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Mõned Eesti muuseumid

Toompuiestee 26 mahutab ülejäänud fondid ning botaanika, entomoloogia ja zooloogia osakonna tööruumid. Kokku on muuseumil põrandapind ca 1000 m2. Loodusmuuseumi edasine areng oleneb olulisel määral sellest, kui suur on muuseumi käsutuses olev pind. Tulevikule mõeldes kujutame ette tunduvalt suuremat loodusmuuseumi, kus külastaja võib Eestimaa looduse mitmekesisusest palju täiuslikuma ettekujutuse saada, kus leiavad koha atraktiivsed väljapanekud keskkonnakaitsest, üldbioloogilistest teemadest, muu maailma loodusest jm ning kus oleks võimalik luua tingimused ka erivajadustega külastajatele, mis meil praegu puuduvad. Muuseumi ajalugu Eesti Loodusmuuseumile panid aluse XIX sajandi loodusteadlased. 1842. aastal asutatud Eestimaa Kirjanduse Ühingu (EKÜ) muuseumi, mis 1864. aastal nimetati ümber Provintsiaalmuuseumiks, üheks oluliseks tegevussuunaks oli ka looduse uurimine. Eriti tähtsaks muutus see 1872

Informaatika → Arvutid i
24 allalaadimist
thumbnail
40
docx

Muuseumid

Toompuiestee 26 mahutab ülejäänud fondid ning botaanika, entomoloogia ja zooloogia osakonna tööruumid. Kokku on muuseumil põrandapind ca 1000 m2. Loodusmuuseumi edasine areng oleneb olulisel määral sellest, kui suur on muuseumi käsutuses olev pind. Tulevikule mõeldes kujutame ette tunduvalt suuremat loodusmuuseumi, kus külastaja võib Eestimaa looduse mitmekesisusest palju täiuslikuma ettekujutuse saada, kus leiavad koha atraktiivsed väljapanekud keskkonnakaitsest, üldbioloogilistest teemadest, muu maailma loodusest jm ning kus oleks võimalik luua tingimused ka erivajadustega külastajatele, mis meil praegu puuduvad. Muuseumi ajalugu Eesti Loodusmuuseumile panid aluse XIX sajandi loodusteadlased. 1842. aastal asutatud Eestimaa Kirjanduse Ühingu (EKÜ) muuseumi, mis 1864. aastal nimetati ümber Provintsiaalmuuseumiks, üheks oluliseks tegevussuunaks oli ka looduse uurimine

Informaatika → Informaatika
16 allalaadimist
thumbnail
5
odt

Vene kultuur Eestis

laulukoorid ja tantsijad, õhtuti esitasid taidlusteatrid oma lavastusi ning kogu pidupäev lõppes üldrahvalike pidustustega. 1931. aasta kevadel korraldati Tallinnas suur vene näitus, kus demonstreeriti erinevaid vene kultuuri avaldumisvorme Eestis. Näitusel eksponeeriti maalikunsti, graafikat ja arhitektuuri, koostatud olid ka kiriku-, arheoloogia-, olme-, kooli-, teatri-, raamatukogu-, spordi-, käsitöö-, kirjastuse-, perioodika- ja kirjandusteemalised väljapanekud. 1920.­1930. aastatel oli tuntav vene kultuuri sügavam huvi oma rahvaluule vastu. Eriti hästi oli rahvaluule säilinud just Eesti kagupiiri lähedusse jäävas Petseri maakonnas, kust 1920. aastate lõpus kogus rahvapärimust Baseli Ülikooli tuntud folklorist Jelizaveta Mahler. Sel ajal olid populaarsed ka vene pulmade folkloorsed lavastused. Tollase vene kultuuri tähtsaks osaks olid ka raamatukogud ja muuseumid. Väärtuslikem neist oli Narva

Ajalugu → Ajalugu
54 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAALTEADUSKOND AJAKIRJANDUSE JA KOMMUNIKATSIOONI INSTITUUT TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON JA TARBIJAKÄITUMINE II kodutöö Turukommunikatsiooni eri vormide kasutamine ja nende efektiivsuse analüüs Mayeri pesupulbri kampaaia näitel Koostanud: Elis Naumanis Reelika Ojakivi Nele Normann Juhendaja: Esta Kaal Tartu 2008 SISSEJUHATUS Meid ümbritsev loodus on ainulaadne. Loodus ­ vesi, päike ja õhk ­ mõjutab igapäevaselt meie kõigi elu ning kujundab ka inimeste harjumusi. Määrab, kui tihti pestakse riideid ja aknaid, kuidas hooldatakse põrandaid ja puhasta...

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

seal püsimiseks. 3. Turustus (place)- kuidas toodet kohale toimetada, missugust müügikanalit kasutada. 4. Toetus (promotion). Ehk müügitoetus! ­ kuidas mõjutada tarbijat ostma, missugune suhtlusviis on parim nende veenmiseks. N.Bordeni turundusmiks: 1. Toote planeerimine. 2. Hinnakujundus. 3. Brändipoliitika. 4. Turustuskanalid. 5. Isiklik müük. 6. Reklaam. 7. Müügisoodustus. 8. Pakendamine. 9. Väljapanekud. 10. Teenindus. 11. Füüsiline turustus. 12. Info otsimine ja analüüs. 11. Arutle milliseid müügitoetuse tehnikaid kasutatakse stimuleerimaks tarbijate nõudlust toodete järele( 5 punkti) Stimuleerimaks tarbijate nõudlust toodete järele kasutatakse müügitoetuse tehnikaid nagu reklaam, müügi aktiviseerimine, isiklik müük ja avaliku arvamuse kujundamine. Müügitoetus kujutab endast parimat suhtlusviisi veenmaks tarbijaid ostma toodet.

Majandus → Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

1. Reklaam – see on toodete tasuline ebaisiklik tutvustamine tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, internetti, ajalehti, ajakirju, postitavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge jmt. 2. Isiklik müük – müüja isiklik suhtlus ostjaga toote müümise eesmärgil. Oluline siin on müügipersonal, selle valik ja väljaõpe. 3. Müügi soodustamine – lühiajalised müügiprotsessi elavdavad tegevused, mis stimuleerivad tarbijat ostma: messid, laadad, väljapanekud, demonstratsioonid, võistlused, loteriid, kupongid jt. 4. Suhtluskorraldus (PR) – suhtlus ametivõimude, pressi, klientide, äripartnerite ja oma töötajatega, võitmaks nende tähelepanu ja loomaks head imidžit. Nt pressiteate koostamisest mainekampaania läbiviimiseni välja. 15.Isiklik müük Isiklik müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku ostuotsust. Kontakteerutakse vahetult silmitsi või suheldakse faksi, telefoni ja interneti teel. Isiklikul

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

1. Reklaam ­ see on toodete tasuline ebaisiklik tutvustamine tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, internetti, ajalehti, ajakirju, postitavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge jmt. 2. Isiklik müük ­ müüja isiklik suhtlus ostjaga toote müümise eesmärgil. Oluline siin on müügipersonal, selle valik ja väljaõpe. 3. Müügi soodustamine ­ lühiajalised müügiprotsessi elavdavad tegevused, mis stimuleerivad tarbijat ostma: messid, laadad, väljapanekud, demonstratsioonid, võistlused, loteriid, kupongid jt. 4. Suhtluskorraldus (PR) ­ suhtlus ametivõimude, pressi, klientide, äripartnerite ja oma töötajatega, võitmaks nende tähelepanu ja loomaks head imidzit. Nt pressiteate koostamisest mainekampaania läbiviimiseni välja. 15.Isiklik müük Isiklik müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku ostuotsust. Kontakteerutakse vahetult silmitsi või suheldakse faksi, telefoni ja interneti teel. Isiklikul

Majandus → Turunduse alused
11 allalaadimist
thumbnail
27
odt

Kreeka Majandus geograafia

Kreekas leidub sadu põnevaid ja unikaalseid vaatamisväärsusi ning igaüks leiab endale midagi huvitavat. 18 Kreeka pealinn Ateena on ajalugu lausa täis pikitud ­ kõige tuntum on kahtlemata Ateena Akropol, kus asuvad linna vanimad pühamud ­ arhitekt Pheidiase juhtimisel rajatud Parthenon (447.-432. e.Kr.), Püha Kalju, Nike tempel, samuti Dionysose teater. Ateena arheoloogiamuuseumi unikaalsed väljapanekud on aga igale antiigihuvilisele lausa õnne tipuks! 19 Olümpose­nimelistest mägedest on tuntuim paljude lumiste tippudega metsarohke mäemassiiv, mis asub Makedoonia ja Tessaalia vahel ning on 2918 m kõrge. Olümpost peeti kreeka peajumalate ­ olümplaste ­ legendaarseks asukohaks, kus olevat paiknenud nii peajumala Zeusi palee, kui ka teiste jumalate eluasemed. Olümposelt avaneb vaade Kreeka

Geograafia → Geograafia
104 allalaadimist
thumbnail
96
doc

Toidukaubaõpetus

....................................................................................................16 2.2.5 Külmutatud tooted:............................................................................................16 2.2.6 Küpsetatud lihatooted........................................................................................16 2.2.7 Hakkliha ja tükkilihatoote.................................................................................16 2.3 Tootevalik ja väljapanekud kahe kaupluse põhjal....................................................17 2.3.1 Turu Kaubamaja................................................................................................18 2.3.2 Rakvere Maxima................................................................................................21 3 LIHA...............................................................................................................................22 3.1 Liha märgistamine.............

Majandus → Kaubandus
20 allalaadimist
thumbnail
42
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

Õpetaja koolis ja ühiskonnas Elukestev õpe Kogu elu jooksul läbitav õpe, mille eesmärgiks on süvendada oma teadmisi ja oskusi ning tõsta kompetentsi taset vastavuses isiklike, kodaniku, ühiskonna ja/või tööturu huvidega. 4 eesmärki EL dokumentides:  enesearendamine  aktiivse kodanikkonna kujunemine/kujundamine  sotsiaalse tõrjutuse vähendamine  konkurentsivõime suurendamine ja kohanemine muudatustega tööjõuturul. Prioriteedid:  õppimise väärtustamine  informatsioon, juhendamine ja nõustamine  aja ja raha investeerimine õppimisse  õppijate ja õppimisvõimaluste kokkuviimine  uued põhioskused – lugemisoskus, arvutioskus, võõrkeeled  innovatiivne/uuenev pedagoogika – aktiivõppemeetodite kasutamine Õpetajakoolituse kriitika Fookus on õpetaja suhteliselt lühiajalisele ettevalmistusele ülikooli põhiõppes, mitte aga õppimisel kogu tööalase karjääri jooksul. Ignore...

Pedagoogika → Pedagoogika
55 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Transport ja ekspedeerimise eksami/arvetuse kordamisküsimuste vastused

EORI nr lahtrisse 4 nimetusega “Märkmiku valdaja”.  ATA – admission temporaire (prants.k) – temporary admission (ingl.k) – ajutine sissevedu  Protseduuri õiguslik alus on ATA konventsioon ja ajutise sisseveo konventsioon (Istanbuli-konventsioon)  ATA-märkmik on rahvusvaheline tollidokument  ATA-märkmikku kasutatakse peamiselt kolme liiki kaupade ajutiseks impordiks:  Näituste väljapanekud  Kaubanäidised  Professionaalsed töövahendid  ATA-märkmikuga on võimalikud järgmised tolliprotseduurid:  Eksport – väljavedu taassisseveo kohustusega muutusteta kujul  Import – sissevedu taasväljaveo kohustusega  Tollitransiit – läbiv, väljuv ja sisenev transiit  ATA – märkmike väljastamise ülesanded on Eestis pandud Eesti Kaubandus- Tööstuskojale (EKTK) 8. Eurovignette

Logistika → Transport ja ekspedeerimine
58 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

Õpetaja koolis ja ühiskonnas. Elukestev õpe. Kogu elu jooksul läbitav õpe, mille eesmärgiks on süvendada oma teadmisi ja oskusi ning tõsta kompetentsi taset vastavuses isiklike, kodaniku, ühiskonna ja/või tööturu huvidega. Euroopa Komisjon, 2001 Elukestva õppimise eesmärgid EL-i dokumentides * enesearendamine * aktiivse kodanikkonna kujunemine/kujundamine * sotsiaalse tõrjutuse vähendamine * konkurentsivõime suurendamine ja kohanemine muudatustega tööjõuturul Lissaboni strateegia üldeesmärgid hariduses. 1.tõsta hariduse kvaliteeti(õpetajahariduse parandamine). 2.Lihtsustada õppimisele ligipääsu(kaasata õppimise laiem elanikkond ja muuta õppimine atraktiivsemaks). 3.Teadmusõhiskonnas vajalike baasoskuste määratlemine(eelkõige IKT ja isikuomaduste osas). 4.Avada haridus nii lokaalselt (vanemad, ettevõtted...) kui globaalselt (võõrkeeleõpe ja koostöö välismaiste institutsioonidega). 5.Suurendada ressursside (sh...

Kategooriata → Õpetaja koolis ja ühiskonnas
139 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

tasuta toote, · Loterii on hetkel väga populaarne müügisoodustuse meetod. 4. PREEMIA · Tasuta preemia saab mingi teise tootega kaasa, · Iseend tasuva toote puhul on põhitoote hind nii kõrgeks aetud, et see tasub ka nn lisapreemia eest, 5. GARANTII · Mõjus vahend on anda tootele pikem garantii, kui konkurentid seda teevad. 6. ESITLUS MÜÜGIKOHAL · Riiulisildid · Reklaamkirjed kärudel ja kottidel, · Väljapanekud vahekäikudes, · Siseraadio · Lipud, märgid, kaubanäidised. 7. MUUD MEETODID · Demonstratsioon, · Reklaamtoode (pastakas, kalender, vihmavari jne). 7.4.3.AVALIKU ARVAMUSE KUJUNDAMINE Avaliku arvamuse kujundamine (public relations) ­ see on personali omavaheline suhtlemine, suhtlemine klientide ja avalikkusega. Avalikke suhteid ei kujundata mitte ainult sihtturgudega, vaid need luuakse kogu ühiskonnaga

Majandus → Turundus
732 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun