Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

KEHALISE SUULINE  EKSAM :
1.  Liikumismäng  tunni põhiosas –  osavuse   arendamiseks  ja lõimitud teema ..... kinnistamiseks.

!! - METSA SEENI KORJAMA.

Panen  ruumi  keskele  kasti ja  rõngad , samuti ka  pallid  laiali. “Klass, joonele kogu!” “Klass, tervist!”

1. Kõigepealt  sõidame  autoga metsa äärde (läbisegi  jooks ).

2. Kivine tee ( hüpped  kahel jalal).

3. Tunnel (kükkis  kõnd  või  roomamine )

4.  Autosõit  (jooks)

5. Jõudsime metsa äärde, rahulik kõnd, seente  korjamine , rõngast kasti  viskamine .

6. Koju minek, autosõit (jooks)
“Klass joonele kogu!” - tänamine.
2.  Pallimäng  tunni põhiosas palli söötmise ja püüdmise  peatamise  (vali ise  kumb
õpetamiseks/harjutamiseks. Reguleerimine, varieerimine.
MÄNGU REGULEERIMINE: Koormuse reguleerimine – aeg, ruum, korduste arv. MÄNGU 
VARIEERIMINE: Mängu huvitavamaks muutmine, uus liikumisviis, harjutuse sooritamise viisi 
muutmine, reeglite muutmine.
KAKS VÕISTKONDA: „Klass, joonele kogu!“ „Klass, tervist“ „Paariks loe“ „Ühed, üks samm ette, 
marss“ „Ühed paremapoolse torbiku juurde, marss“.
1) Võetakse paari, seisavad saali keskel, ühed hakkavad ühele poole minema, teised teisele poole, 
söödavad teineteisele. Lõpus peavad mõlemas korvi viskama üks kord. (max 2 katset) Tagasi  joostes
söödavad palli uuele paarile.
2) Saali otsas, ristsamm, väiksem pall (max 3 katset), tagasi hüpates nagu  jänes .
Vasakule Paremale
Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam #1 Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam #2 Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam #3 Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katsikenee Õppematerjali autor
Kehalise kasvatuse suulise eksami punktid ja näited, mida igas ülesandes teha.

Näide: Pallimäng tunni põhiosas palli söötmise ja püüdmise peatamise (vali ise kumb)
MÄNGU REGULEERIMINE: Koormuse reguleerimine – aeg, ruum, korduste arv.
MÄNGU VARIEERIMINE: Mängu huvitavamaks muutmine, uus liikumisviis, harjutuse sooritamise viisi muutmine, reeglite muutmine.
KAKS VÕISTKONDA: „Klass, joonele kogu!“ „Klass, tervist“ „Paariks loe“ „Ühed, üks samm ette,
marss“ „Ühed paremapoolse torbiku juurde, marss“... jne

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Lapse füüsiline areng

Roomamine pingil, pingi alt. Pugemine tunnelis erineval viisil ja vahenditega, läbi oma hoitud rõnga. Tasakaal kõnd joonel, võimlemispingil, harj. kummulikeeratud pingil, kõnd hernekott pealael, kõnd üle takistuste, 4 pöördega, nööril hernekott pealael, seis ühel jalal, keerlemine paigal. Harjutused matil tirel ette, taha, veeremine, turiseis. Kehaline areng Kehaline aktiivsus on tegevused, mis mõjutavad kogu organismi. Kehalise tegevuse tagajärjel muutub keha tugevamaks ja elujõulisemaks. Tegevuseta organism jääb loiuks, lõdvaks ja nõrgaks (Maiste jt 1999). Kehalise kasvatuse alased teadmised (hügieen, ohutus, enesekontroll) Kuni 3 aastased Ohutu liikumine õpetajajuhendamisel. Leiab võimlemisriided, riietub vajadusel õpetaja abiga. Arvestab tegutsedes rühmakaaslastega. 5 – 6 aastased Harjutuste sooritamine vastavalt õpetajakorraldusele ja sõnalisele seletusele.

Bioloogia
thumbnail
15
doc

Võimlemine

Võimlemine Referaat 05.12.2009 Sisukord 1.Sissejuhatus.............................................................................. 1 2.Aeroobika.................................................................................. 2 2.1. Tähtsamad aeroobikastiilid.....................................................................................2 3.Akrobaatika............................................................................................4 3.1. Harjutused...............................................................................................................4 4. Iluvõimeline...........................................................................................8 5. Vesivõimlemine.....................................................................................10 6. Kasutatud materjal................................................................................11 Sissejuhatus Võimlemine

Kehaline kasvatus
thumbnail
6
doc

Akrobaatika

REFERAAT Kehaline kasvatus Akrobaatika Tallinna Mustamäe Gümnaasium Jaana-Kristiina Jõgevest Tallinn 2009 TIREL Tirel ette toengkükist (käed 30 - 40 cm kaugusel pöidadest) sirutatakse jalad, millele järgneb keharaskuse kandmine kätele. Sellega kaasneb käte kõverdamine, ning viies pea rinnale ja tõugates jalgadega, veeretakse üle turja, maandudes kägarasendis turjal. Tireli lõpetab veere turjalt toengkükki Tiret taha sooritatakse toengkükist (käed pöidadest 15cm - 30cm ees), veeredes kägarasendis taha. Jõudes turjale, asetada käed kiiresti õlgade taha, sõrmed sees, ning neile toetudes veeretakse üle pea lähteasendisse. Ettevalmistavad harjutused · Veeremine kägarasendis seljale ja ette · Veeremine kägarasendis seljale ja ette, veere lõpul ette lüüa käteplaks · Toengkägarast veere taha seljale, asetada käed taha tireli asendisse ja hooga tagasi lähteasendisse · Tirel ett

Kehaline kasvatus
thumbnail
32
pdf

Võrkpallitreeningu harjutusvara

Tallinna Ülikool                                Võrkpallitreeningu harjutusvara               Koostaja: Erik Allas  Juhendaja: Raini Stamm            Make the play first, then decide if it was impossible.                 

Sportmängud (pallimängud)
thumbnail
4
docx

Liikumine alusahriduses

Laps tahab liikuda ja tunneb sellest päkkadel, jalad kõverdatud, istmik peaaegu kandadel, selg sirutatud Kägar – asend päkkadel, jalad tegevusest rõõmu; Laps suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;.Laps oskab tegutseda aktiivselt kõverdatud, istmik peaaegu kandadel, selg kumer, pea langetatud Toengkägar – kägar, käed toetuvad nii rühmas kui ka üksi; Laps mõistab kehalise aktiivsuse olulisust tervisele; Laps järgib esmaseid maha Käpili – toeng kätel ja jalgadel, jalad kõverdatud Iste – isteasend, jalad ja selg sirutatud hügieeni- ja ohutusnõudeid. Kägariste – isteasend kõverdatud jalgadega, selg kumer, pea rinnal Toengiste – käed toetuvad taga 2. SÕNASTA BAASMOTOORIKA KLASSIFIKATSIOON

Alusharidus
thumbnail
5
pdf

VÕRKPALLI TUNNI TÖÖKAVA

TREENINGTUNNI TÖÖKAVA Spordiklubi: KJS Sakala Treeningrühm: 6.klassi kehalise kasvatuse tund Sportlik eriala: võrkpall Treeningrühma suurus: 14 inimest Tunni toimumise aeg: 04.10.2021 Treeningtunni kestus: 1,5h Tunni teema: Sulustamine (tehnika, liikumised sulustamisel, individuaalne sulustamine, grupi sulustamine) Makrotsükli (aasta) (psühho-motoorsed, kognitiivsed, afektiivsed) eesmärgid: grupp suudab mängu ajal hoida võrkpalli õhus (õnnestunud pallingud, servide vastuvõtt, palli saatmine tagasi vastaste poolele).

Sportmängud (pallimängud)
thumbnail
9
doc

Võrkpall algajatele

Võrkpall Võrkpall on sportlik pallimäng, kus kaks võistkonda võistlevad võrguga poolitatud väljakul. Võistlusmängu eesmärgiks on saata pall üle võrgu vastaspoole mängijate väljakule nii, et see maanduks vastase väljakupoolel, läheks vastasmängija puudutusest auti või vastasmängija eksiks reeglite vastu. Samas peab takistama palli maandumist oma väljakupoolel. Ajalugu: Võrkpalli sünnimaaks peetakse USA-d (1985). Ala loojaks peetakse Ameerika võimlemisõpetajat William G. Morganit. Võrkpall algajatele Võrkpalli õpetamist tuleb alustada õpilastele mängu eesmärgi selgitamisest. See on: saata pall üle võrgu nii, et see maanduks vastaste väljakupoolel, ja takistada palli maandumist oma väljakupoolel. Pallipuuted peavad vastama võrkpallimäärustele ja neid on lubatud teha ühel võistkonnal korraga maksimaalselt kolm. Kui eesmärk ning selle teostamise idee on selged, on paras aeg hakata õppima tehnikat.

Kehaline kasvatus
thumbnail
32
docx

Liikumismängud ja teatevõistlused

LIIKUMISMÄNGUD Nurkade täitmine Mänguks vajalikud vahendid: 5 koonust - 4 nurkades ja 1 keskel. Mängu kirjeldus: Mängijad seisavad koonuste juures. Vile peale hakkavad nurkades olevad mängijad päripäeva järgmise koonuse poole jooksma. Keskel olev mängija püüab jõuda väljaku ühte nurka enne nurgast jooksvat mängijat. EPS Osalejate arv: vähemalt 3 Mängu kirjeldus: Valitakse osalejate seast üks isik, kes peab silmad kinni teised osalejad poolelt korvpalliväljakult ülesse leidma. Kõigepealt seisab ta väljaku keskel ja keerutab ennast silmad juba kinni ning loeb mõttes järjest tähti E,P,S,E,P,S jne. Lepitakse kokku, kes ütleb ühel hetkel "stopp" ning seejärel ütleb keerutaja tähe kõvasti välja. E tähendab Elus (võib vabalt piiride sees liikuda), P tähendab Poolsurnud (alakeha (alates puusadest) peab liikumatult olema, kuid ülejäänud keha võib liigutada), S surnud (peab täiesti liikumatult olema). Osalejate eesmärk on mitte lasta end ülesse leida

Pedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun