Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"USP" - 49 õppematerjali

usp – unikaalne müügiargument, mis eristab toodet teistest toodetest, selle sab luua tarbija teadvuses.
usp

Kasutaja: usp

Faile: 0
thumbnail
3
docx

SWOT analüüs, USP, STH, iduettevõte

ETTEVÕTJA HOIAKUD: Saavutusvajadus Suhtlemisoskus Pingetaluvus Enesekindlus Analuusivoime LOJAALSUS Väike analüüs Kes kliendid Mis nende eelistused Kuidas tekitada noudlust Kuidas arendada toode vastavalt klientide vajadusele Unique Selling Point (USP) Parem hind Parem kvaliteet TURG Sihtturu kirjeldamine Geograafiline asukoht Turu maht Ajalugu ja areng Konkurentsiolukord Hei kes nad on Suurus, tooted, USP Reklaamikampaaniad (Six Thinking Hats) on Edward de Bono poolt loodud lateraalse motlemise meetod, mille puhul erinevaid perspektiive uuritavale probleemile voi nahtusele tahistatakse kuut eri varvi mutsiga. Mutside tahendused on eelnevalt kokku lepitud Valge kui paber (faktipõhine) Must nagu kohtuniku kuub (negatiivset otsiv) Kollane kui päike, seondub optimismiga (optimistlik, eeliseid jälgiv).

Majandus → Ettevõtlus
22 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

Relvad - esitlus

Relvad Martin Bollverk Püstol USP · Kaliiber: 9,0 mm · Padrun: 9 x 19 · Kuuli algkiirus: 355 m/s · Praktiline laskekiirus: 20-30 lasku/min · Efektiivne laskekaugus: 50 m · Sihikuline laskekaugus: 50 m · Pikkus: 194 mm · Raua pikkus: 108 mm · Kaal: 0,72 kg (tühjalt) · Salve maht: 15 padrunit Püstolkuulipilduja Mini UZI · Kaliiber 9 mm · Padrun 9 x 19 mm · Efektiivne laskekaugus 150 m · Sihikuline laskekaugus 150 m · Tehniline laskekiirus 950 l/min

Sõjandus → Riigikaitse
18 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise alused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Personalijuhtimise eriala Esimene kursus Ilona Šmunk TURUNDUSE – JA MÜÜGIJUHTIMISE ALUSED Kodutöö Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2015 1. Too näiteid koos selgituste/põhjenduste ja piltidega: nelja (4) toote unikaalsest müügiargumendist (sh min 2 eestimaist näidet ja 2 uut toodet) – toote nimetus, USP selgitus ja foto/pilt: 1) Samsung galaxy S6 edge Selle toote USP on see, et tema eksaan eristub oma uudse disainiga. Ta on ovaase kujuga. 2) Voss vesi Selle toote USP seisneb selles, et pudelikuju eristub teiste veepudeli kujudest oma uudse disainiga. 3) Riidepuu-nagi Nool loodud eesti disaineri Marion Isabelle Variku poolt Eristub teistest riidepuudest enda kujuga ja kahe toote kombinatsiooniga. 4) Especha tee (eestimaine)

Majandus → Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena

Üleliigne müük(väga harva) – Messid: ilumess, töömess, haridusemess – Vabaõhuüritused: weekend festival, õllesummer, ilosaarirock(Soomes) Halb turunduse kogemus – Taisto liinid – buss väljus varem, kuige peab tegema õigel ajal – paat.ee kodulehekülje vale informatsioon – metaforma – helistati küsiti, kas konkreetne materjal on olemas, öeldi jah. Järgmisel päeval see oli ära müüdud. - pidid ütlema, et materjali on väheses koguses – Elisa – esinduses ei osatud pakuda head paketi(ei muuta), telefoni teel aga paluti, et jääksin elisase – sushi panda – tellitud sushides leidsin juuksekarva – restoran paadis õue terrass oli lahti, kuid õuest teenindust ei olnud ja mingit silti sellest teatest kah ei olnud – kadaka selveris ei antud võimaluse kasutada kliendikaarti, kuigi ütlesin, et nad hetke ootaksid. Hea turunduse kogemus – zappos.com – vastatakse kiiresti ja ei vaielda. – Lens...

Majandus → Majandus
28 allalaadimist
thumbnail
9
docx

11. klassi ajalookursuse konspekt kordamiseks.

Vana-Kreeka 1. Kreeta-Mükeene periood u 2000-1100 eKr a. Minoiline tsivilisatsioon b. Mükeene tsivilisatsioon 2. Tume ajajärk u 1100-800 eKr 3. Arhailine periood u 800-500 eKr 4. Klassikaline periood u 500-338 eKr 5. Hellenismiperiood u 338-30 eKr ● Saare asend Egeuse mere ja Lähis-Ida tsivilisatsioonide vahel soodustas kultuurikontakte ja võõrmõjude ühendamist ühtseks kultuuriks ● Kuningas Minos ● Lineaarkiri A (tänapäeval arusaamatu) ja lineaarkiri B ● 1500 eKr vallutasid kreeklased Kreeta ● Loss = suur majapidamiskeskus ● Vulkaanipurse u 1600 eKr hävitas Kreeta saare ● Enamik kreeklasi teenis elatist põlluharimisega (viinamarjad, oliivid) ● Vaeste põllumeeste ja karjuste võla tagatiseks maatükk ○ Muutusid rentnikeks ● Linnades ülekaalus käsitöölised (hinnati põlluharijatest madalamale) ● Ülemkihi moodustasid aristokraadid ○ Ka riigimehed j...

Ajalugu → 11.klassi ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ettevõtluse alused kordamisküsimused

Mida toota? Kuidas toota? Kellele toota? 27. Mis on ärimudeli keskmeks? Miks? Kirjelda selle rolli toote või teenuse pakkumisel. Väärtuspakkumine. Teenuse või toote pakkujal on selge eristuvus konkurentidest. Tänu sellele on ta edukas. 28. Mis on unikaalne müügiargument? Argument, mis eristab toodet konkurentidest. Unikaalsed müügiaargumendid on toote need omadused, mis ärgitavad tarbijat seda toodet ostma, eelistades seda konkurendi tootele. · USP (Unique selling propositions) · USP tähendab eelkõige oma pakkumise näitamist ülekaalukamalt paremana ja/või erinevamana konkurentide pakkumistest. · Sinu USP peaks ideaalis olema midagi sellist, mida su konkurendid oma toodete/teenuste kohta öelda ei oska. 29. Võrgustik on defineeritav kui ...? Ettevõtjate koostöö ehk partnerite olemasolu. 30. Milliseid võrgustike tüübid kuuluvad Snow jt järgi organisatsiooni võrgustike hulka?

Majandus → Ettevõtlus
8 allalaadimist
thumbnail
3
docx

11. klassi ajaloo kursuse arvestustöö küsimused ja vastused (2 poolt).

1 pool Miks tekkisid Ateenas ja Spartas eri mentaliteedid? Spartas oli väga palju mittekodanikke. Spartiaadid moodustasid elanikkonnast vähemuse ning heloodid olid spartiaatide vastu vaenulikud. Selleks, et heloode kuuletuma sundida, arendati ühiskonnas välja range kasvatusüsteem (seitsmeselt kolitakse välja, kahekümneselt said nendest sõjamehed, kolmekümneselt täieõiguslikud kodanikud). Ühiskonnas peeti riiklike huvisi tähtsamaks kui indiviidi huvisid. Ateenas peale türannia kukutamist kehtestati kõigile kodanikele võrdsed võimalused. Ka vaestel soodustati võimalust riigiasjades osaleda. Soloni reformidega pandi alus demokraatlikule riigile. Kuna Pärsia sõdade ajal arendasid ateenlased endale tugeva laevastiku, said nad ühineda ka mereliiduga ning kiirelt peale seda said ateenlased liitlased enda võimu alla. Kuna liitlastega tehti ühiskassa, kuhu kõik pidid maksma, arendas Ateena selle rahaga enda laevastikku. Katsed liidust lahkuda su...

Ajalugu → 11.klassi ajalugu
1 allalaadimist
thumbnail
7
odp

Sao Paulo

São Paulo Info São Paulo on linn Brasiilias Asub Atlandi ookeani rannikust 80 km kaugusel keskmiselt 795 m üle merepinna. Pindala: 1523 km² Elanikke: 11 037 600 (2009) São Paulo jaguneb 31 subprefektuuriks ja need omakorda linnaosadeks. Linn on tuntud sudu, suure kopteripargi ja paljude pilvelõhkujate poolest. São Paulo on tähtis majanduskeskus, seal asub ka Ladina-Ameerika suurim väärtpaberibörs Bovespa. Kõrgkoolid ja lennujaamad Terves São Paulos on kokku 578 erinevat ülikooli. Neist suurim on Universidade de São Paulo (USP) (University of São Paulo) See on suurim Brasiilia ülikool ja riigi mainekaim õppeasutus ja üks mainekamaid õppeasutusi maailmas. Sao Paulos on 3 lennujaama: Congohase lennujaam, Sao Paulo rahvusvaheline lennujaam ja Viracopose lennujaam Sao Paulo on suuruselt 3. linn maailmas. Õhu keskmine temperatuur on Jaanuaris 21 C ja Juulis...

Geograafia → Geograafia
2 allalaadimist
thumbnail
32
pdf

Minu Island

Minu Island Tarvo Nõmm Kärt Kaasik-Aaslav ja Margaret Pullisaar 7.B GAG 2015 Tarvo Nõmm ● Muusik ja -õpetaja ● Kahe lapse isa ● Islandil 1994. aastast ● Myvatni maakond Lipp Sümboolikat https://www.youtube.com/watch?v=dQfmTIpyqAw Keeled Islandi keel https://www.youtube.com/watch?v=v641uRBW9_4 Territooriumi suurus ja rahvastiku keskmine tihedus Pindala- 103 125ruutkilomeetrit Asustus- pool rahvastikust elab pealinnas Reykjavikis ja selle naabruses. Rahvaarv- 323 810 (2013) Keskmine eluiga ● Islandil sündinud naistel 81 ● Islandil sündinud meestel 76 ● Euroopa keskmine naistel 80 ● Euroopa keskmine meestel 72 ● Eesti keskmine naistel 82 ● Eesti keskmine meestel 72 Maastik Maavarad ja inimeste üldine jõukus Islandi põhiline maavara on kaalisool ning nendel on ka palju odavalt saadavat energiat, tänu maa seest alatasa tulevale ku...

Geograafia → Geograafia
11 allalaadimist
thumbnail
49
ppt

Turundus

Haapsalu Kutsehariduskeskus Pille Nool Turunduse olemus Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab:   -  turuuuringuid,       -  toote/teenuse kujundamist,       -  turustuskanalite valikut,       -  hinnapoliitikat,       -  müügi toetamist ja       -  müüki ennast.  Turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.  Turundustegevus algab pikalt enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele (Joonis 1), kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel.  Joonis 1 Kliendi vajadusi arvestav turunduse juhtimine Turunduse rolliks on  mõjutada nõudluse suurust. Turunduse eesmärgiks ei ole mitte ühekordselt müügitehingult maksimaalse kasu saamine, vaid vastastikku kasulik...

Majandus → Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Relvaõpe

nagu tarkus, distsipliin, võim, õigus, kaitse, vaprus, autoriteet, karskus jne. Mõõk oli kaua aega mehelikkuse sümbol. Nüüd aga relva koondsümboliks. Eesti kaitseväe relvastus Eesti kaitseväe relvastusse kuulub suur valik relvi allüksuste ja ametikohtade vajaduste järgi. Relva tundmine on hädavajalik, et sõdur saaks lahinguväljal probleemide puhul relva iseseisvalt töökorda seada ja oma lahinguülesande täita. Püstol USP Kaliiber 9mm Padrun 9x19, salves 15 padrunit Sihikuline laskekaugus 50m Relva kaal salvega 960g Relva pikkus 194mm Relva kõrgus 136mm Kuuli algkiirus 350m/s Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Automaat Galil AR Kaliiber 5,56mm Padrun 5,56x45mm, salves 35 või 50 padrunit Sihikuline laskekaugus 500m

Sõjandus → Riigikaitse
18 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Maavägi ettekanne

olulised siseriiklikud ühendusteed. Reservüksused Reservväe baasil on võimalik teenistusse kutsuda, formeerida, relvastada ning rakendada peamiselt järgmisi Maaväe väeüksusi: 6-9 jalaväepataljoni 2-3 õhutõrjepataljoni 2-3 pioneeripataljoni 2-3 suurtükiväepataljoni 2-3 lahinguteenindustoetuspataljoni 2-3 luurekompaniid 2-3 tankitõrjekompaniid Relvastus ja tehnika Käsitulirelvad Püstolid: USP ja PM Püstolkuulipildujad: Mini-Uzi ja m/45B MTUV Automaadid: AK 4 ja Galil AR Täpsus- ja snaipripüssid: M14-TP, Galil ja Sako TRG Kuulipildujad: KSP 58, MG-3 ja Browning M2 Granaadiheitjad: Carl-Gustaf, B-300, M 69 ja AT-4 Tankitõrjerelvasüsteemid Raketisüsteemid: MAPATS, MILAN Kahurid: Pvpj 1110, M40A1 Relvastus ja tehnika Soomustehnika Soomustransportöörid: Sisu XA-180EST, Sisu XA-188 , BTR-80UNSh

Sõjandus → Riigikaitse
8 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Relvad Riigikaitse

juurde kuuluvast laskemoonast. Tulirelvad jahunevad eri kaliibriga käsitulirelvadeks ehk laskurrelvadeks ja suurtükkideks. Tulirelvade loend A AK 4 – AK-47 – AK-74 – Amos – Arisaka M1905 – A. T. B Bergmann MP18 – Blaser R93 – Browning FN C Colt-Browning M1895 D D-20 F FH-70 – FN MAG G Galil – Gewehr 41 H H61-37 – Heckler & Koch G3 – Heckler & Koch USP K Kar 98k L LeFH 18 – LeIG 18 – Lewis M M16A1 – M198 – M2 Browning – M4 – Madsen – Mauser Hsc – Maxim M1910 – MG3 – MG34 – MG42 – Mossin-Nagant – MP 34 – MP 40 – MP3008 „Volks MP“. N Negev P P08 – Pattern 1914 Enfield – PPS-43 – Prelaz-Burnandi vintpüss S Sauer 38H – SFH 18 – SIG P230 – Suomi – SWG 41 Z ZU-32-2 W Walther P38 – Walther PP – Walther PPK

Ajalugu → Ajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Side Labor 6: Mobiilside kärgvõrk aruanne

Side 6 labor – Mobiilside kärgvõrk aruanne Töötegija nimi: ************ Töö tegemise kuupäev: Wed Det 14.12.2016 Andmete analüüs mobiilterminalis Tugijaama kuvatud informatsioon LTE: 2031-257135115--1 Kordiinaadid: 59.3369290, 24.6282260 Võimsusmõõturi andmed RSRP (Reference Signal Received): dBm -87 Viide signaalile vastava jõu jaoks. RSRP on RSSI tüübi mõõtmine, sellele on teatavaid definitsioone ja detaile. Teisisõnu RSRP defineeritakse kui tagavara elementide kaasabi lineaarset keskmist, mis kannab toiteelemendile omast võrde signaali arvestatud signaali laineala mõõtmise sees, seega RSRP mõõdetakse ainult sümbolites mis kannavad RS'i. RSRP (dBm) näitab signaali keskmist laineala. RSSNR (Signal-To-Noise Ratio): dB 0.9 Analoog ja digitaal kommunikatsioonides, signaal-müra suhe, tihti kirjutatakse S/N või SNR, on suhteline taustmüra signaali tugevuse mõõtmine. Suhet mõõdetakse tavaliselt detsibellides (DB) kasutade...

Informaatika → Side
96 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kontrolltöö - vastustega

saabuvatele abivägedele./ tagab merekommunikatsioonide julgeoleku Eesti territoriaalvetes. ÕHUVÄGI- üles. Kontrollida riigi õhuruumi ning tagada strateegiliste objektide õhukaitse. *01.01.2009 5. Millised on Eesti kaitseväe relvaliigid ja nende tegevusvaldkonnad? Tava- ehk konventsionaalsed relvad, mittekonventsionaalsed relvad ( eelkõige massihävitusrelvad). 6. Kuidas sihitakse sälksihiku ja dioptersihikuga? 7. Mis on Galil, AK-47, H&K USP? Nende tehnilis-taktikalised andmed (kaliiber, padrun, laskekaugused, padrunite arv salves) GALIL (valmistatud Iisraelis) täpne ja laskmise ajal stabiilne relv, millega on võimalik lahingupadruniga tulistada püssgranaate. Galil'il on dioptersihik. Relvaga on hõlbus tulistada nii paremalt kui ka vasakult õlalt. Kaliiber: 5,56mm Padrun: 5,56 x 45 mm Sihikuline laskekaugus: 500m Padrunite arv salves: 35 või 50 padrunit AK 47 ehk kalasnikovi automaatmudel

Sõjandus → Riigikaitse
78 allalaadimist
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi: turundusuuringuid, toote kujundamist, jaotuskanalite valikut, ...

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Side 6 labor: Mobiilside kärgvõrk aruanne

Side 6 labor – Mobiilside kärgvõrk aruanne Töötegija nimi: ************ Töö tegemise kuupäev: Wed Det 14.12.2016 Andmete analüüs mobiilterminalis Joonis 1 Tugijaama kuvatud informatsioon LTE: 2031-257071628-457 (+/-10m) (4G leviala) Kordinaadid: 59.3071150, 24.4005350 Võimsusmõõturi andmed (vasakpoolne) RSRP (Reference Signal Received): dBm -97 Viide signaalile vastava jõu jaoks. RSRP on RSSI tüübi mõõtmine, sellele on teatavaid definitsioone ja detaile. Teisisõnu RSRP defineeritakse kui tagavara elementide kaasabi lineaarset keskmist, mis kannab toiteelemendile omast võrde signaali arvestatud signaali laineala mõõtmise sees, seega RSRP mõõdetakse ainult sümbolites mis kannavad RS'i. -97 RSRP (dBm) näitab signaali keskmist laineala. RSSNR (Signal-To-Noise Ratio): dB 30.0 Analoog ja digitaal kommunikatsioonides, signaal-müra suhe, tihti kirjutatakse S/N või SNR, on suhteline taustmüra signaali tugevuse mõõ...

Informaatika → Side
70 allalaadimist
thumbnail
26
docx

ANDME- JA TEKSTITÖÖTLUS

Kaisa Metsaots PROJEKTITÖÖ KÜSITLUSE ANALÜÜS Õppeaines: ANMDE- JA TEKSTITÖÖTLUS Ehitusteaduskond Õpperühm: HE 11 Esitamiskuupäev:……………. Üliõpilase allkiri:…………….. Õppejõu allkiri: ……………… Tallinn 2017 SISUKORD SISUKORD......................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..............................................................................................................................3 1.DIAGRAMMID JA RISTTABELID............................................................................................4 1.1.Diagramid...............................................................................................................................4 1.2.Risttabelid.......................

Informaatika → Andme-ja tekstitöötlus
19 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Saksamaa põllumajandus

2018 Saksamaa põllumajandus Merlyn Sagaja 11. Klass Kliima on Saksamaal pehme. Põllumajanduse seisukohalt on kliima keskpärane. Loodustingimused on põllumajanduse arengule soodsad, sest seal on soodne kliima. Paljudes kohtades ei ole viljakaid muldi ning kultuurtaimed ei kasva seal hästi. Selles osas loodustingimused ei ole eriti soodsad. Suurel määral koosneb põllumajandustooted piimatoodetest, vilja toodetest, loomse liha toodetest ja paljust muust. Riigi pindalast on 51% haritavat maad. Põllumajandus on arenenum Saksamaa põhjaosas. Saksamaa oma suurusega on väga mitmekesine. Põhja- Saksamaa on madal lauskmaa. Põhjamere rannikuil ja jõeorgudes on viljarikkad uhtmaad - marsid ehk padurad, mis osalt on meretasemest allpool. Need on osaliselt muudetud ka põldudeks. Kesk- ja Lõuna- Saksamaa on mägised. Saksamaa asub parasvöötmes. Seal on parasvöötme kliima ja põhjaosas merekliima. Saksamaa asub merelise ja mandri...

Geograafia → Geograafia
16 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

” jms.). Küsimuste esitamisel tuleb arvestada teatud kindlaid nõudeid. Need on:  püüdke küsida mitte rohkem kui olukord seda nõuab;  esitage alati ainult üks küsimus korraga;  küsige küsimusi, mis järgnevad otseselt sellest, mida küsisite;  uue temaatikaga võite alustada siis, kui eelnevat olete täielikult mõistnud. 10. Tänapäeva müügitrendid – müüv organisatsioon, VBC ( Value Based Selling) USP (Unigue Selling Proposition)  USP - USP tähendab eelkõige oma pakkumise näitamist (praegustele ja tulevastele klientidele) ülekaalukalt paremana ja/või erinevamana konkurentide pakkumistest. USP peaks ideaalis olema midagi sellist, mida konkurendid oma toote/teenuse kohta öelda ei saa. NB! Väärtuspakkumine ei ole slogan. See on sinu pakkumise

Majandus → Müügitöö alused
95 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

a. välimine mõjur b. sisene mõjur Küsimus 3 Positsioneerimine on turundustehnika, millega üritatakse a. hinnata segmendi atraktiivsust ning ettevõtte äritegevust antud segmendis. b. välja selgitada, mida inimesed tahavad osta ning kui tähtis on ost tarbija jaoks. c. sihtturu jaoks luua toote, brändi või organisatsiooni identiteeti. d. tähelepanu pöörata inimese ostujõule ja seda nii tervet turgu arvesse võttes, kui ka ühte sihtgruppi silmas pidades. Küsimus 4 Lühend USP tähendab ... a. konkurentsieelist b. konkurentsivõimeline positsioneerimist c. unikaalne tarbijakäitumist d. unikaalset müügiargumenti Küsimus 5 McCarthy4PD-d on ... a. toode (product), hind (price), esitlus (presentation), turunduskommunikatsioon (promotion) b. toode (product), hind (price), positsioon (position), turunduskommunikatsioon (promotion) c. toode (product), hind (price), müügikanal (place), turunduskommunikatsioon (promotion) Küsimus 6 Üldjuhul teenus ... a

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Turunduse kokkuvõttev materjal

1 rida Turundus - teadmiste kogumit, mis tegeleb ettevõtja ja turu suhetega. Koosneb klientidest, konkurentidest, tarnijatest, jaotuskanalitest, sidevahenditest ja valitsuse normatiivaktidest. On tarbijate vajaduste määratlemine ja tulutoov rahuldamine. 4p+usp ­ toode, hind, turg, turunduskommunikatsioon. Unique selling point. Turusegmenteerimine - Eesmärgiks on sellise jaotuse leidmine, kus iga sihtgrupp mingis teatud segmendis reageerib sarnaselt turustusmeetmele. Turu segmenteerimine võimaldab:Turupotentsiaali ja konkurentsipildi määratlemise, Kliendi vajaduste ja tarbimisstiili sügavama mõistmise, Kliendi vajadustele vastavate lahenduste väljaarendamise, Strateegilise suunitluse valiku, Ressursside suunamise tasuvamatele segmentidele, Efektiivsema turukommunikatsiooni piiritletud sihtgruppidega. Hind ­ rahasumma, mida tarbija peab maksma toote omandamiseks. Milline peab olema hinnaskaala, alghind, hinnataseme paindlikkus, soodustuse...

Varia → Kategoriseerimata
18 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Turunduse abimaterjal

Turunduse kordamine Turundus ­ tarbijate vajaduste rahuldamine ja tulutoov lahendamine, arvestab kliendi ja turu vajadustega, tänapäeva turundusideeks on muutuda tootekesksest organisatsioonist turu- ja kliendikeskseks. Turunduse protsess toimub müratingimustes. McCarthy 4 p-d ­ ettevõttes kaardistatakse täpselt ära toode, see tagab üheseltmõistmise. PRODUCT ­ e. toode, näitab ära, milline on toode, tema kvaliteet, omadused ja iseärasused, pakkumine, sortiment, milliseid lisandeid koos tootega pakutakse, millist teenindust müügi eel ja ajal vajatakse, instruktsioonid ja garantiid. PRICE ­ e. hind on rahasumma, mille tarbija peab maksma toote omandamiseks, milline peab olema hinnaskaala, alghind, millised võivad olla hinnasoodustused, millist hinnakujundusmeetodit kasutatakse. PLACE ­ e. turg, on müügikoht, firma tegevus tarbijale toote kättesaadavaks tegemiseks, milliseid vahendeid kasutatakse selleks, milliste kanalite kaudu toode ta...

Majandus → Turunduse alused
443 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

REKLAAMI TAJUMINE Kontrast  Et olla märgatav, peab objekt olema: Teistest esile tõusev  Värvuskontrast ja kontrastisuhted (nt kollased ja oranzid toonid- suuremad pilgupüüdjad)  Hallikad/Pastelsed toonid – elegantsus(soliidsus  Vastand värvid – optilise taskaalu saamiseks  Kahemõttelisus (ehk pilt, või lause mida saab võtta kahemõtteliselt nii metafoorina kui ka otse) nt Put your tiger in the tank – bensiinijaamareklaam  Intensiivsus – Eredad objektid, valjud helid, tugevama valguse all olevad objektid. Kõne kompositsioon (pausid,täishäälikute pikem hääldamine)  Liikuvad elemendid liikumatute taustal (nt vaateaknad) Tajuorganisatsioon (gestaltfaktoritemõju)  FiGUUR + reklaamielemendid = TERVIK  Figuur – nim. Seda mis esile tungib ehk tähtsaim juhtiv üksus  Foon - nim. See mis tahaplaanile jääb  Figuuri tunnused: esileulatuvus, hea reaalne/nä...

Meedia → Reklaam
74 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

5. Mõistab müügi protsessi ja erinevaid kliendikäitumisi 6. oskab toote/teenuse müügihinda kujundada ja kaitsta 7. oskab kasutada erinevaid müügi lõpetamise tehnikaid Kursuse sisu: 1.Turunduse juhtimine ettevõttes. Turundusliku idee hindamine, eesmärgi saavutamine lähtudes turu trendidest ja vajadustest. Toote ja teenuse sarnasus-erinevus. Turundusmeetmestik(McCarthy 4P-d).. Toode ja teenus, tootearendus. Unikaalse müügiargumendi väljaselgitamine - USP. Hind, hinnakujunemise protsess ja seda mõjutavad tegurid. Juhtumianalüüsid ja grupitööd, näiteks: 3 inimest grupis. Toodetele/teenustele mõeldakse välja või täpsustakse USPd 3. Brändi strateegiad, funktsioonid ja juhtimine. Brändi alustalad, assotsiatsioonid. Brändi väärtuste juhtimine. Brändi finantsväärtus. Brändi tarbijaväärtus. Grupitööd, arutelud, näiteks: Brändi kogemus ja firma lubadused kliendile konkreetse ettevõtte näitel. 4.Turg ja selle prognoosimine

Majandus → Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Mobiilside juurdepääsuvõrk

Mobiilside juurdepääsuvõrk 2. Mõõtmised mobiilterminalis 2.1. Teie poolt kasutatav riistvara ja tarkvara Network Cell Info Lite rakendusega mobiiltelefon Sony XPERIA L1 Märkida üles ja esitada aruandes: 1. Mõõtmiste asukoht: Eesti, Tallinn, Mustamäe. 2. Mõõtmiste aeg: 09.05.2018 kell 15:25-15:40. 3. Operaator: Tele2ja võrgutehnoloogia (UMTS, LTE). 4. Millist transpordivahendit kasutades toimus mõõtmine. Jalgsi 2.2. Andmete kogumine Kogu teekonnast ekraanipildid (4G ­ vasak pilt, 3G ­ parem pilt) 2.3. Andmete analüüs mobiilterminalis Tugijaam (4G ­ vasak pilt, 3G ­ parem pilt) Küsimus 1. MAP tugijaam: Milliseid andmeid saab teada teenindava tugijaama kohta? Leida võimalikud erinevused kasutatud mobiilside tehnoloogiate vahel. 3G HSPA ­ mobiilsidestandard 202 ­ asukohapiirkonna kood 858512 ­ cell id 162 ­ PSC(id lähestikku asuvate 3G kärgede eristamiseks) Allpool on kordinaadid 4G: LTE ­ mobiilsidestand...

Informaatika → Mobiilsete juurdepääsuvõrkude...
60 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamiteooria

reklaamiteooria ,,Reklaam turunduses," Neeme Roose tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami. hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega. reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaamsuudab meie meelt ühel või teisel moel lahutada siis annab tarbija talle enamjaolt kõik andeks. reklaam kui turunduskommunikatsioonivahend. loob margiteadvust, aktiviseerib müüki mida reklaam mõjutab? 1. Majanduslik roll. aitab kaupa müüa ja teenib omanikule kasumit. elavdab majandust, võib tekitada ebavõrdsust ja pingeid. 2. kommunikatiivne roll ­ spetsiifiline massikommunikatsiooni liik. eesmärgikskokku viia müüa ja ostja. Kaubakommunikatsioon 3. sotsiaalne roll ­ informeerib, õpetab eelistama,kasutama, mõjutab ...

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Android nutitelefonid ja operatsioonisüsteemid

PÄRNU ÜHISGÜMNAASIUM Erich Kivi G1D ANDROID NUTITELEFON Kursusetöö Juhendaja: Katrin Vunk PÄRNU 2015 Sisukord SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.ANDROID AJALUGU.............................................................................................. 4 2.ANDROIDI VERSIOONID....................................................................................... 5 3.TELEFONIDE KASUTAMINE MEIE KLASSI ÕPILASTE SEAS.....................................7 4.RAKENDUSED...................................................................................................... 9 5.NUTITELEFON JA EESTI...................................................................................... 10 KASUTATUD MATERJALID............

Tehnoloogia → Tehnoloogia
10 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Uurimistöö - Windows ja Linux

Tallinna Reaalkool Operatsioonisüsteemid Windows ja Linux Informaatika kursuse lõputöö NIMI KLASS Juhendaja: NIMI Tallinn 2013 Sissejuhatus Suur enamus inimesi kasutab tänapäeval igapäevaselt arvuteid, millele on peale installitud Windows'i operatsioonisüsteem (Apple'i arvutitel Mac-operatsioonisüsteem). Arvuti soetamisel isegi tavaliselt sellele ei mõelda, et sinna juba eelnevalt operatsioonisüsteem sisse installitud on. Sõltuvalt oper...

Informaatika → Operatsioonisüsteemid
43 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Sissejuhatus infotehnoloogiasse spikker

1616-11 I6 Leibniz Lcibnizi anlrli(167 l)liiris. lrhuras. kormtas_ .jagas nUgaVaID: Usp, Ada, ML, Java, Python I VSimaldada kasutajal aryutis ohtmoodi ja harjumusparasell tegutseda, s6ltumatuli 6ellest. mis Kompilerimirer masinkoodis programm nimega kompilaator programmid lal arvutis on. I 7 1.1 Kir.itrtusnilsin. Hcnn, Mill.

Informaatika → Sissejuhatus...
198 allalaadimist
thumbnail
11
docx

MP CANNED FOOD LIMITED BUSINESS PLAN 2018

BUSINESS PLAN MP CANNED FOOD LIMITED 2018 Business and owner details Business name MP CANNED FOOD LIMITED Owner(s) name MARTIN PÕLD Business address and postcode 12 CARLISLE STREET LEICESTER LE3 6AF Business telephone number +447726779223 Business email address [email protected] Home address and postcode (if different from the above) Executive summary 1.1 Business summary: My business idea is simple: MP CANNED FOOD LIMITED is importing canned food (meat products and ready meals) from Estonia to the United Kingdom. Unique products like "Wild Boar In Its Own Juice", "Elk In Its Own Juice" and "Venison In Its Own Juice" are hard to find in the United Kingdom. We are selling Rannarootsi and Frank Pott brands and sell them online, http://www.mpwildgame.co.uk Future plans are to start trading also in Leicester Market in November/December as a Market Stall, supplying deli shops (including North European and Internation...

Majandus → Äriplaan
11 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Miks peaksid nad seda toodet tarbima? Mida peaks tarbijale reklaami vahendusel ütlema? Kuidas peaks selle sünumi vormistama? Pealkiri. Slogan e loosung-esitab reklaami põhiidee ja on lipukirjas, mis assotseerud selle firma/toote/teenusega. (üks lause, kujundlik, adresseeritud, korrektne) Põhitekst(loogiline jätk, põhiidee, sorteerib lugejat, seotud visuaaliga, lühike) Üldtunnustatud põhimõtted body copy kirjutamiseks (T.Bachmann): rõhutage peamist ideed - USP!; tooge selgelt välja toote asukoht nö. omaduste ruumis, rõhutage olulisemat hüve või eelist, mis ootab tarbijat; hoidke margi nimi esiplaanil ja rõhutage seda; hoidke tekst tihe ja risuvaba, jutustage oma story ja ei midagi enamat. toetage kuuldavat/loetavat nähtavaga. Visuaal(tähelepanu, seotud pealkirjaga, äratab huvi põhiteksti vastu, soodme mulje tootes, tagab järjepidevuse kampaaniate vahel) LogoMäärab ära kuuluvuse, tagab ainuõiguse ja individuaalsuse, samuti end

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
66
docx

Riigikaitse õpimapp

Relvade ohutustehnikat on vaja selle jaoks, et relvi õigesti käsitletaks ja midagi halva ei juhtuks valesti käsitledes. Ohutustehnika on väga raske ja väga vajalik osa kogu relvaõppe juures, sellepärast arvan ma, et minu jaoks jäi see väheseks ja oleks soovinud rohkem enne relvade käsitlemist, ohutustehnikast teada. Relvade käsitlemine Kosel Kaitseliidu varjendis olles, me saime proovida lahti võtta kahte erinevat relva. Üks oli käsitulirelv USP ja teine oli AK4. Võtsime relvi mitu korda lahti ja panime neid uuesti kokku. Kokkuvõte Minu arust olid kõige paremad tunnid meditsiin ja küberkaitse, kuna mind meditsiin huvitab, siis oli see minu jaoks väge põnev ja huvitav kuulata. Samuti meeldis mulle küberkaitse teemal rääkinud lektor. Ta suutis selle tunni teha väga huvitavaks ning õpetlikuks. Mulle ei meeldinud kogu kursuse juures see, et mind ei köida riigi

Ühiskond → Riigiõpetus
20 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

põhjalikum) kirjeldus määrava tähtsusega. Tegevusjuhised - Esmalt tuleb EASi juhendi alusel kirjeldada olemasolevaid turismitooteid ja pakette. - Keskenduda tuleb turismitoodete/-pakettide ja teenindusprotsessi konkurentsivõimelisuse tõendamisele, oluline on välja tuua turismitoote eripära (Unique Selling Point (USP) ehk turismitoote eristuvus konkurentide toodetest. Viimane peab seonduma turundusstrateegiaga ja seetõttu on USP väljatoomine abiks koherentse plaani loomisel). - Seejärel tuleb ära tuua projekti käigus turustatavad paketid. Kui olemasolevad ja turustatavad paketid on samad, siis piisab loomulikult ühest kirjeldusest. Kui teenuste nomenklatuur on laiem kui projekti käigus turustatavad turismipaketid, siis peab kirjeldusest välja tulema plaani objektiks olevate pakettide valiku ja nende turundamise vajalikkuse

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Edukas reklaam: 1) Toote või teenuse erilise nime loomine või kasutuselevõtmine. 2) Kontsentreeritult esitatud kirjeldus (kujutus) antud nimetusega kaudast, tema omadustest, tema “maailmast” ni...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
89 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Uurimistöö:Kaitseliit ja selle vajalikkus

,,Jätkame tuleval aastakümnel Kaitseliidu rahastamise ja varustamise kasvatamist,millega peab kaasas käima Kaitseliidu liikmeskonna suurenemine. Kui Eesti iseseisvumise taastamisele järgnenud 15 aastal oli Kaitseliit relvastuse ja varustuse osas olnud pigem vaeslapseks, siis nüüd anname kaitseliitlastele tehnikat ja varustust, mis oleks samal tasemel kaitseväe varustusega."(,,Sõjalise kaitse arengukava 2009-2018" 9) Kaitseliidul on relvastuses hetkel järgnevad relvad: Heckler ja Koch USP Kaliiber: 9 millimeetrit 14 Padrun : 9 x 19 millimeetrit Parabellum Kuuli algkiirus: 355 meetrit/sekundis Efektiivne laskekaugus: 50 meetrit Mass ilma salveta: 0,72 kilogrammi Relva kõrgus: 136 millimeetrit Relva üldpikkus: 194 millimeetrit Vintraua pikkus: 108 millimeetrit Salve mahtuvus 15 padrunit Automaat Galil AR Kaliiber: 5,56 millimeetrit Padrun 5,56 x 45 millimeetrit Efektiivne laskekaugus: 500 meetrit

Ajalugu → Ajalugu
87 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Brändid – kaubad, kuulsad inimesed, mõjuvõimsad organisatsioonid, hästituntud regulaarsed üritused. Reklaamipsühholoogia – psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ja reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sislustest probleemidest lähtudes. MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS Reklaam mõjub siis kui:  Aitab rahuldada isiku jaoks olulisi vajadusi  Identifitseerimine – isik tunneb end ära reklaami kangelase rollis  Osalusmäär – reklaami erinev mõju madala ja kõrge osalusmäära ehk kaasamise tingimustes  Hoiakud – reklaami toime käib hoiaku kaudu  Emotsioonid – kauba/teenusega ning sihtrühma isiksusega sobiv meeleolu suurendab mõju  Margiteadvus – mõjuressurss on suur tugeva margiteadvusega kaupadel, tee...

Psühholoogia → Psühholoogia
7 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

· avalikud suhted: pressiteated, sponsorlus jms. Väikeettevõtete puhul lisanduvad klassikalistele turunduteguritele veel järgmised, mille tähtsus on suur ka esimese nelja meetme kujundamisel: Lisaks võib alapeatükis kirjeldada:/lisada: · kas teil on olemas kindlad kliendisuhted, siis esitage eellepingud (klientidega, hankijatega jne) oma äriplaani lisas. · püsiklientide /-kliendikaartide kasutamise võimalused. Unikaalne müügiargument, USP (Unique Selling Preposition) - unikaalne müügiargument on argument, mis eristab toodet konkurentidest. Füüsiliselt eksisteerib see harva, kuid selle saab luua tarbija teadvuses. Unikaalsed müügiaargumendid on toote need omadused, mis ärgitavad tarbijat seda toodet ostma, eelistades seda konkurendi tootele. Et jõuda selgusele, mis on kliendi jaoks olulisemad tegurid, tuleb koostada pingerida. Looduskaitsealal, kus on keelatud taimemürkide kasutamine, tootmistalu pidava meetootja

Majandus → Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
88
docx

Laiatarbe näokreemid ja kasutajate teadlikkus

[11] 2.2.2 Petrokemikaalid Fossiilsete kütuste tootmisel tekkivaid mineraalõlisid kasutatakse kosmeetikatööstuses laialdaselt, sest nad on odavad, värvitud, lõhnatud ning erinevalt looduslikest taimeõlidest peaaegu ei tekita allergilisi reaktsioone, moodustavad nahal kaitsva kihi ja tekitavad tunde, nagu oleks nahk pehme ja niisutatud.[13] Petrokemikaalide nime all peetakse enamasti silmas mineraalõlisid, mida kasutatakse nahahooldustoodetes ja sertifitseeritakse USP (United States Pharmacopeia) või BP(British Pharmacopeia) tüübiga. Mineraalõlisid on mitmeid erinevaid. Põhiliselt saab neid eristada viskoossuse ja puhtuse järgi. Mineraalõli tähistavad nimetused pakendil on: mineral oil, petrolatum, paraffinum liquidum, paraffin oil, paraffin wax, vaseline, ozokerite, cera microcristallina, hydrogenated polyisobutene, cyclomethicone (silikoonõli), steariin jne.[14]

Kosmeetika → Iluteenindus
35 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

TURUNDUSE EKSAM 1. Ansoffi maatrix ja milles seisneb selle tähtsus. Kasvustrateegia on firma tegevuse laiendamiseks, kvalitatiivseks arendamiseks. Põhilisi strateegiaid eristatakse kahe muutuja, toote ja turu alusel. Ansoffi maatriksis on kesksel kohal turg ja toode, mis rahuldab turu vajadust. See soodustab selle mudeli rakendamist strateegilises turunduses ja juhtimises. l. Ekspansioon turule ehk turu hõlvamine -- käibe kasvatamine vanadel turgudel vanade toodetega, kuid uue turundusstrateegiaga (reklaami suurendamine, hinna alandamine, müügisoodustuste pakkumine jm). 2. Toote arendamine - uute toodete loomine vanade turgude jaoks. Tungimine uutele turgudele (või segmentidesse) võib võimaldada firmal saada ajutist konkurentsieelist ja suuremat kasumit. On loomulik, et turgu tuleb enne hoolikalt uurida ning selgitada vajadused toote järele. Risk on selle strateegia puhul märgatavalt suurem kui esimese võimaluse puhul. 3. Turu arendamin...

Majandus → Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Millist ajaperioodi hõlmab analüüsiosa? Milliste toodete ja milliste sihtturgude jaoks antud turundusplaan on koostatud? Põhisuundumused tooteti ja sihtgrupiti. Milleks plaan on koostatud? Mida soovitakse saavutada? Situatsioonianalüüsi lühikokkuvõte võimalikult lühidalt ja konkreetselt. Välja võiks tuua kesksed tegurid, mille poolest erinetakse konkurentidest ning rõhutada erilisi tugevaid külgi, mille najal kavatsetakse teiste seast välja paista ­ ainuomane omadus ehk USP (unicue selling point). Millised on põhilised turundusstrateegiad? Tootestrateegia Hinnastrateegia Turustusstrateegia Toetusstrateegia Kokkuvõte turunduseelarvest, sh ka ajaline jaotus. Muud olulised punktid Kindlasti tuleks kokkuvõttes välja tuua ka see, millist loodetavat mõju avaldab konkreetse turundusplaani elluviimine firmale. Kokkuvõttes ei ole vajalik pikalt selgitada, välja tuleb tuua see, mis on tõeliselt oluline.

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

esimese nelja meetme kujundamisel: Lisaks võib alapeatükis kirjeldada:/lisada: 12 kas teil on olemas kindlad kliendisuhted, siis esitage eellepingud (klientidega, hankijatega jne) oma äriplaani lisas. püsiklientide /-kliendikaartide kasutamise võimalused. Unikaalne müügiargument, USP (Unique Selling Preposition) ­ unikaalne müügiargument on argument, mis eristab toodet konkurentidest. Füüsiliselt eksisteerib see harva, kuid selle saab luua tarbija teadvuses. Unikaalsed müügiaargumendid on toote need omadused, mis ärgitavad tarbijat seda toodet ostma, eelistades seda konkurendi tootele. Et jõuda selgusele, mis on kliendi jaoks olulisemad tegurid, tuleb koostada pingerida. Looduskaitsealal, kus

Majandus → Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Millist ajaperioodi hõlmab analüüsiosa? Milliste toodete ja milliste sihtturgude jaoks antud turundusplaan on koostatud? Põhisuundumused tooteti ja sihtgrupiti. Milleks plaan on koostatud? Mida soovitakse saavutada? Situatsioonianalüüsi lühikokkuvõte võimalikult lühidalt ja konkreetselt. Välja võiks tuua kesksed tegurid, mille poolest erinetakse konkurentidest ning rõhutada erilisi tugevaid külgi, mille najal kavatsetakse teiste seast välja paista ­ ainuomane omadus ehk USP (unicue selling point). Millised on põhilised turundusstrateegiad? Tootestrateegia Hinnastrateegia Turustusstrateegia Toetusstrateegia Kokkuvõte turunduseelarvest, sh ka ajaline jaotus. Muud olulised punktid Kindlasti tuleks kokkuvõttes välja tuua ka see, millist loodetavat mõju avaldab konkreetse turundusplaani elluviimine firmale. Kokkuvõttes ei ole vajalik pikalt selgitada, välja tuleb tuua see, mis on tõeliselt oluline.

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

­ Käepärasus, sobivus (avamine, kandmine, ladustamine, hävitamine, multikasutusvõimalused...) ­ Ilu (kuju, värv, materjal, lõhn, puuteomadused, ...) ­ Ökonoomsus (et tootmiskulud oleksid ratsionaalsed) ­ Ökoloogilisus/loodussäästlikkus ­ Pakend kui väärtus Pakend võib olla ka reklaamiargumendiks, võib olla USP (unique selling proposition) aluseks. Pakendile võib lisada kleepsude näol kõikvõimalikku informatsiooni alates logost ja lõpetades ... Ühised kasud: 2003. aastal Rakvere grill-liha pakendil kleebisena OFF sääsetõrjevahendi tootekleebis. Sõnum ei tohi aga kahjustada brändi! KAUBA LIIGID · LÄHTUDES TURUST Tarbekaubad Tööstuslikud kaubad · LÄHTUDES FÜÜSIKALISTEST OMADUSTEST Teenused Rasked kaubad

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
187
pdf

Sõduriõpik

sooja aluspesu särk/sviiter talvise välivormi jope poolsaapad/talvekummikud sõrmkindad/labakindad Vormikomplekt nr 7 (pilt 1.5) talvise välivormi müts talvise välivormi jope ja püksid sooja aluspesu särk/sviiter poolsaapad/talvekummikud sõrmkindad/labakindad 7 1.2 RELVASTUS Valik Eesti kaitseväes kasutusel olevast relvastusest. Andmed on võetud relvade õpikutest. PÜSTOL Püstol USP Pilt 1.6 Relv on lihtsa konstruktsiooniga, kuid kogenematul laskjal tuleb jälgida, et käsi ei jääks pärast lasku tagasiliikuva kelgu ette. · kaliiber 9 mm · padrun 9 x 19 mm, salves 15 padrunit · sihikuline laskekaugus 50 m · relva kaal koos laetud salvega 960 g · relva pikkus 194 mm · relva kõrgus 136 mm · kuuli algkiirus 350 m/s 8 AUTOMAADID Automaat Galil AR

Sõjandus → Riigikaitse
19 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

Alje Nohrin Äriplaani koostamine E-kursus Tallinn 2013 SISUKORD Õpijuhis.................................................................................................................................................... 3 1. ÄRIPLAAN............................................................................................................................................. 4 1.1 Äriplaani koostamise vajadus .................................................................................................. 4 1.2 Äriidee leidmine ...................................................................................................................... 4 1.3 Äriplaani struktuur .................................................................................................................. 5 1.4 Kirjutamisstiil ........................................................................

Majandus → Majandus
69 allalaadimist
thumbnail
571
doc

Mikolaj Kopernik

#;h_èMZ-C}#v#R^#&#*;Y9`0#? #SVrM6+#1nM#Z3j1##Kv? #P^###ocQEz0#qq#z4?Um? #a#z##[#[##J%#J@ ##GI_- k#G Z t%d #S##jRc#mg# 3#m#|s<|#ATW#:6c *[` # [X #<#Q##> 4mT~*i6#- - ,u#U#Ayrmb#44lq#x#ZQml#d##{ :uZG3r?S#T0l-c#n U%y#%]90# zw[*wV1Q####n##c4$r##Xy.APio*E## #s I#wN#x>j=5Yr5O#^4 ;#}#Mahi%[8,GR- _6mx-U#y#y!d3h&?u.-,'#'- `8Vvoq#}3Km4h2O6Nv<- 9/w+FkF"+! R2#R#dOuc#Gi9[#s# #V#MQB#]#S##O7u#wnV 8'#:#m($#:| Q?}su[## P~<#g7#kAj#Kj^/#$U#JR X$Kx ? p#~4+7(} QY#V U?y# Y#p? AYHv.QMt_##Y<$14 g[J#/3Q- z"#? [#!6~T##in#9 #Oj+X0_UN~##*]7)@? ###?K}B#5S aEF#@#{ ## FsTyc[ T `8=O5ny#N##&t&####M# L~DZC2I#M%Vw#fo##aM,`+##i- m##=8 o@,n1e#o3X- ~, $n)#n##)...

Füüsika → Füüsika
55 allalaadimist
thumbnail
192
pdf

Riigikaitse õpik

Eesti kaitseväe relvastusse kuulub suur või millel ei esineks ühtki lasketakis- valik relvi allüksuste ja ametikohta- tust. Seepärast on relva tundmine hä- de vajaduste järgi. Relvaosade ja töö- davajalik, et sõdur saaks lahinguväljal põhimõtete tundmine ei ole eesmärk probleemide puhul relva iseseisvalt omaette, kuid seni pole veel loodud töökorda seada ja oma lahinguülesan- relva, mille sihik püsiks alati paigal de täita. Püstol USP Relv on lihtsa konstruktsiooniga, kuid kogenematul laskjal tuleb jälgida, et käsi ei jääks pärast lasku tagasiliikuva kelgu ette. kaliiber 9 mm padrun 9 x 19 mm, salves 15 padrunit sihikuline laskekaugus 50 m relva kaal koos laetud salvega 960 g relva pikkus 194 mm relva kõrgus 136 mm kuuli algkiirus 350 m/s 98 Relvaõpe

Ühiskond → Riigiõpetus
65 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun