Turunduse alused kordamisküsimused
23) Mis on bränd? Kuidas on seotud mõisted brändi identiteet ja brändikuvand (imago)?
Bränd on väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad
väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha.
Brändi identiteet on ettevõtte arusaam brändist, mida üritatakse kliendile edastada. Imago kujuneb tarbija peas
ja tarbija tegelik arusaam brändist. Mõisted on seotud läbi sõnumi edastamise ja dekodeerimise.
22) Miks on brändijuhtimine tõusnud oluliseks funktsiooniks ettevõtte väärtuspakkumise turundamisel st
nõudluse loomisel?
Inimesed tahavad osta ettevõttelt seda, mida nad teavad ja mis neile meeldib ning olulisel kohal on seejuures
usaldus. Brändi omamine muudab seega müügi lihtsamaks ja efektiivsemaks.
24) Kuidas luuakse brände "jäämäe" mudeli järgi? vt jooni 7.4 lk 204. Miks on "jäämäe" mudel
adekvaatne? Kuidas eristuvad "jäämäe" "veepealne" osa ja "veealune" osa? Miks?