Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"brändijuhtimine" - 1 õppematerjal

thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

23) Mis on bränd? Kuidas on seotud mõisted brändi identiteet ja brändikuvand (imago)? Bränd on väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha. Brändi identiteet on ettevõtte arusaam brändist, mida üritatakse kliendile edastada. Imago kujuneb tarbija peas ja tarbija tegelik arusaam brändist. Mõisted on seotud läbi sõnumi edastamise ja dekodeerimise. 22) Miks on brändijuhtimine tõusnud oluliseks funktsiooniks ettevõtte väärtuspakkumise turundamisel st nõudluse loomisel? Inimesed tahavad osta ettevõttelt seda, mida nad teavad ja mis neile meeldib ning olulisel kohal on seejuures usaldus. Brändi omamine muudab seega müügi lihtsamaks ja efektiivsemaks. 24) Kuidas luuakse brände "jäämäe" mudeli järgi? vt jooni 7.4 lk 204. Miks on "jäämäe" mudel adekvaatne? Kuidas eristuvad "jäämäe" "veepealne" osa ja "veealune" osa? Miks?

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun