Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on turundus ?
  • Mis on positsioneerimine ?
  • Mis on segmenteerimine ?
  • Mis on strateegiline turundus ?
  • Mis on taktikaline turundus ?
  • Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse ?
  • Mis on turundusplaan, millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse ?
  • Mida peab tegema ?
  • Kes peab tegema ?
  • Mis ajaks peab tehtud olema ?
  • Kuidas toimub uue toote loomine ?
  • Kuidas toimub hindade diferentseerimine ?
  • Mis on baashind ja kuidas saab seda mõjutada ?
  • Mis on jaotuskanal ?
  • Kuidas mõjutavad hoiakud tarbija ostukäitumist ?
  • Kuidas mõjutavad ostukäitumist välised tegurid ?
  • Kuidas ja millised situatsioonitegurid mõjutavad ostukäitumist ?
  • Mis on ja kuidas ettevõtte promotsioonitegevuses kasutada: Facebook ?
  • Kuidas neid kasutatakse ?
 
Säutsu twitteris
TURUNDUSE ALUSED EKSAM
  • Selgita mis on 4P? - Turundusmeetmestik , mis sisaldab 4P’d ehk toode (Product), jaotus/müügikoht ( Place ), hind ( Price ) ja edustus ( Promotion ).
  • Selgita mis on 7P? - Turundusmeetmestik, kus peale 4P tunnustele on ka inimesed (People), protsess ( Process ) ja füüsiline tõestus ( Physical evidence).
  • Mis on turundus ? (mitu tähendust) –
    • Turundus on äritegevus , mis on suunatud toodete ja teenuste liikumisele tootjalt tarbijani (AMA, 1950 aastad).
    • Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni , hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine , realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke (AMA, 1980 aastad).

  • Kirjelda tarbija on ostuprotsessi. - Tarbija ostuprotsess on eelarve planeerimine, toote, kaupluse, brändi ja makseviisi valimine.
  • Mis on positsioneerimine ? - Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses.
  • Mis on segmenteerimine ? - Segmenteerimine on eraldamine. Segmendid peavad olema eristuvad, mõõdetavad, ligipääsetavad, olulised ja stabiilsed.
  • Mis on strateegiline turundus? - Strateegiline turundus on analüüsidele orienteeritud protsess. (Vajaduste analüüs, turu segmentimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentsi analüüs ja turundusstrateegia väljatöötamine)
  • Mis on taktikaline turundus? - Taktikaline turundus on konkreetse tegevuskava paikapanemine. (Sihtsegmentide valik, eesmärkide täpsustamine, turundusmeetmestik, turunduseelarve ja ajakava , teostus ja kontroll)
  • Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse?
    Turundusaudit on: turunduse hetkeolukorra analüüs, mis loob võimaluse jälgida ning kontrollida ettevõtte turundusprotsesse ning hinnata nende tulemuslikkust.
    Ülevaade organisatsiooni:
    - sisemistest teguritest - organisatsiooni tugevad ja nõrgad küljed seoses selle ressursside, töö resultatiivsuse ja strateegiliste valikutega,
    - välistest teguritest - organisatsiooni võimalused ja ohud. Need on seotud organisatsiooni turu, ettevõtte konkurentsi ja keskkonnaga.
    Koosneb: hõlmab nii tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- kui ka tooteanalüüsi.
    Turundusaudit tegeleb detailse ettevõttesisese ja -välise situatsioonianalüüsiga, minevikus püstitatud eesmärkide saavutatuse hindamise ja praeguste turundustegevustega, tuleviku võimaluste ja ohtude analüüsiga.
    Milleks
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #1 TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #2 TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #3 TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #4 TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #5 TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED #6
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2018-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Laura Roots Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Vastused küsimustele:
    1. Selgita mis on 4P?
    2. Selgita mis on 7P?
    3. Mis on turundus?
    4. Kirjelda tarbija on ostuprotsessi.
    5. Mis on positsioneerimine?
    6. Mis on segmenteerimine?
    7. Mis on strateegiline turundus?
    8. Mis on taktikaline turundus?
    9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse?
    10. Mis on turundusplaan, millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse?
    11. Selgita brändi tähtsust ettevõttele?
    12. Selgita brändi tähtsust klientidele?
    13. Kuidas toimub uue toote loomine?
    14. Nimeta hinnakujundusmeetodid?
    15. Kuidas toimub hindade diferentseerimine?
    16. Mis on baashind ja kuidas saab seda mõjutada?
    17. Mis on jaotuskanal?
    18. Kuidas mõjutavad hoiakud tarbija ostukäitumist?
    19. Kuidas mõjutavad ostukäitumist välised tegurid?
    20. Kuidas ja millised situatsioonitegurid mõjutavad ostukäitumist?
    21. Mis on ja kuidas ettevõtte promotsioonitegevuses kasutada: Facebook? Instagram? Otseturundus? Youtube? Kodulehekülg? Suhtekorraldus? jms
    22. Mis on ja kuidas ettevõtte promotsioonitegevuses kasutada: Mis on turundusuuringus esmased ja teisesed andmed ja kuidas neid kasutatakse?
    23. Promotsiooniplaan

    TURUNDUSE ALUSED , positsioneerimine

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    22
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused
    9
    doc
    Turunduse eksami küsimuste vastused
    46
    docx
    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult
    2
    docx
    Turunduse aluste eksami küsimused vastusetega
    40
    doc
    E-turunduse eksami kordamisküsimused
    12
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused
    46
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused
    16
    docx
    Turunduse alused kordamisküsimused





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun