Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tarkvaraprojekti
esialgne kavandamine

Tarkvaraprojekti esialgsel
kavandamisel koostatakse tarkvaraarenduskava. See hõlmab järgmisi
tegevusi:
  • Projekti visiooni määratlemine,
  • Põhiotsustaja määratlemine,
  • Projekti eesmärkide määratlemine,
  • Riskihaldus ,
  • Efektiivsete personalikasutuse strateegiate kujundamine,
  • Ajaarvestus.

Nagu eelmisest punktist nähtub, peab ka Tarkvaraarenduskava suhtes
rakendama muudatuste juhtimise skeemi. Käsitleme järgnevas lühidalt
tarkvaraarenduskava iga alajaotust.
Projekti visioon . Enne
mistahes projekti käivitamist peab projektimeeskond projekti
põhieesmärgi suhtes kujundama ühised arusaamad ja need ka
kirjalikult lühidalt formuleerima. Põhieesmärk peab olema kõrge,
kuid reaalne. Halvim on, kui projekti täitjad saavad aru eesmärkide
ebareaalsusest, kuid projekti juhtkond mitte; sellisel juhul täitjate motivatsioon langeb kiiresti. Visioonist peaks lähtu­ma,
määratlemaks, mida loodav tarkvara peab võimaldama ja mida mitte.
Näiteks
MS Word for Windows 1.0 aren­da­mine võttis algselt
kavandatud ühe aasta asemel aega viis aastat, kuna eesmärgid olid
seatud liiga kõrged!

Seega on näiteks “Luua maailma parim teks­titöötlus­süsteem”
liiga üldine, parem oleks “Luua maailma kõige kasutajasõbralikum
tekstitöötlussüsteem”, kuna annab aren­da­jatele ka
ideid, mida ei peaks tarkvara koosseisu lülitama.
Põhiotsustaja
Vasakule Paremale
Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #1 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #2 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #3 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #4 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #5 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #6 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #7 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #8 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #9 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #10 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #11 Tarkvaraprojekti esijalgne kavandamine #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 111 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor LyAnn Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

1. Tarkvaratoode ­ mis siia kuulub? Tarkvara arenduse tulem (toode, teenus) hõlmab mitmesuguseid komponente, mis kõik võivad olla kvaliteedihalduse objektid, näiteks arenduse käigus hangitud infotehnoloogiavahendid: riistvara, standardtarkvara, sideseadmed arenduse käigus tehtud töö: täitja arendatud tarkvara (sealhulgas lähtekood, objektkood, täitmiskood jm); installatsioonid, kohandamised, muudatused; andmehõive muudatused tellija organisatsioonis, protsessides, töökorralduses... projektdokumentatsioon kasutamise kohta (kasutajajuhendid); objektsüsteemi kohta; loodavate objektide kohta (programmi/testimise dokumentatsioon); installeerimise ja seadistamise kohta; arenduse (sh testimise) kohta metoodika: tulemuste kasutamine; tulemuste edasiarendamine; uute arenduste tegemine

Tarkvara kvaliteet ja standardid
thumbnail
27
doc

Tarkvara testimist käsitlev juhendmaterjal

Tarkvara testimist käsitlev juhendmaterjal Tarkvara testimine Testimise parimad praktikad Nõudmiste määratlemine Maili Markvardt ASA Quality Services OÜ Tallinn 2006 Sisukord 1 Lugejaskond ja käsitlusala.......................................................................................3 2 Kasutatavad mõisted.................................................................................................3 3 Sissejuhatus testimisse..............................

Informaatika
thumbnail
138
docx

Tarkvaratehnika 2016/2017 eksami materjal

Tarkvaratehnika: Loeng 1:  Taust: o Tarkvara iseloom o Kõrgenenud nõudmised:  Suuremad süsteemid  Keerulisemad süsteemid  Kiiremini  Erinevad näited vigadest mis on tehtud: o Ariane Crash 1996 kosmosesüstiku alla kukkumine, tuli välja et selle alla kukkumise põhjuseks oli tarkvarasüsteemis viga ilmus trajektoori osas. o Therac-25 kiiritusravi andmises tehti viga kasutaja liideses, kus

Tarkvaratehnika
thumbnail
24
docx

Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017

6. Kuidas liigitada nõudeid? eksam 7. Nõude 3 põhiomadust. 8. Nõuete valideerimise tehnikad. 9. Komponentidel põhinev arhitektuur 10.Kihiline arhitektuur eksam 11.Objektorienteeritud arhitektuur 12.Teenusorienteeritud arhitektuur 13.Lihtsa koodi disaini 4 elementi 14.Miks peab nõudeid haldama? 15.Milleks kasutatakse versioonihaldust? eksam 16.Funktsionaalne nõue eksam 17.Mittefunktionaalne nõue eksam 18.Tarkvara elutsükkel 19.Millest koosneb tarkvara? 20.Mis on testimine? 21.Staatiline testimine eksam 22.Dünaamiline testimine eksam 23.Valge kasti testimine 24.Musta kasti testimine 25.Testimise tasemed 26.Re-testmine ja regressioonitestimine 27.eXtreme programmingu alustalad 28.Kirjelda lühidalt XP-d 29.Mis on mudel? eksam 30.Mis on UML? Miks on seda vaja? 31.Tarkvaratehnika 3 vaadet. 32.Tarkvara protsessi etapid. 33.Tabel disaini ja analüüsi abstraktsioonitasemete kohta 34

Tarkvaratehnika
thumbnail
62
pdf

Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

Keeruline ohjas hoida, kipub käest ära minema. Teenused on väiksemad. Teenused komponentide vahel ,mitte erinevate rakenduste vahel. Tuli koos pilvede teenustega. Pilvedes tarkvara on iseseisev ja reeglina tehtud nii, et ta oleks skaleeritav. Kasud: o Sama mis teenusorienteeritud arhitektuuril, o Lihtsalt skaleeritav, o Tehnoloogiste valikute muutmise osas vabam. Arhitektuuri kavandamine Kuidas valida arhitektuuri? Mõelda, • kuidas kasutajad kasutavad süsteemi (nt. online või offline, nendel on erinevad nõuded), • kuidas süsteemi paigaldada (automated deployement. Automatiseerimine: tasub alati korduvad tegevused anda masina kätte), • millised on mittefunktsionaalsed nõuded (turvalisus, jõudlus, paralleelsus, multikeelsus, konfiguratsioon), • kuidas saavutada paindlikus ja hallatavus läbi aja,

Tarkvaratehnika
thumbnail
42
docx

Süsteemiarenduse elutsükkel

...............................................................21 2 1. Elutsükli üldised mudelid Süsteemiarenduse elutsükli mudel on arendusprotsessi üldistatud (abstraktne) kirjeldus. See on protsessi kirjeldus teatud vaatenurgast lähtudes. Protsessimudelite kirjeldustes räägitakse tavaliselt tegevustest nagu andmemudeli kavandamine, kasutajaliidese disain jne, kuid nad võivad sisaldada ka dokumentatsiooni ja rollide kirjeldusi. Protsessimudelites võib kohata kahte põhimõttelist lähenemist. Tugev planeerimine. See vanem lähenemine seisneb tegevuste ja tarkvara põhjalikus planeerimises ja järgnevas kindlalt plaani järgivas arenduses. Arendustegevuse progressi mõõdetakse sama plaani abil. Agiilne ehk paindlik arendus, kus planeerimine toimub osade kaupa (inkrementaalselt)

Tarkvaratehnika
thumbnail
9
doc

Sissejuhatus Reaalajatarkvaratehnikass e

1. Mille poolest erinevad süsteemitehnika ja tarkvaratehnika? Sarnasused? Tarkvaratehnika on süsteemitehnika konkretiseering tarkvaratoodete tegemise valdkonda. Tarkvaratehnika on tugevalt seotud arvutiteadusega., erinev on suhtumine reaalsesse maailma. Tarkvaratehnika tunneb rohkem huvi tarkvara loomise protsessi administratiivsele ja tehnilise korraldamisele ning juhtimisele. Tarkvaratehnika peab ideaalis oluliseks, et töötluseks kasutatav lähteinfo vastaks võimalikult täpselt tegelikkusele. Tarkvaratehnika toode valideeritakse näidates tema vastavust reaalse maailma vajadustele. Tarkvaraprojekti lähteülesanne tuleneb vahetult süsteemile esitavatest nõuetest, lahendus sõltub oluliselt kogu

Sissejuhatus reaalajatarkvaratehnikasse
thumbnail
210
pdf

Tarkvaratehnika kordamisküsimused

TARKVARATEHNIKA KORDAMISKÜSIMUSED     1. Mis on tarkvaratehnika?  Software engineering    ! ​“Engineers Australia” definitsioon: ​ Tarkvaratehnika ​on tiimide poolt rakendatav distsipliin  tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara mis rahuldab  kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel.    IEEE definitsioon: Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava  lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see  tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale.     Tarkvaraarendus ​ on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse, tööriistu,  standardeid, jne. Tarkvaraarendus on progemine + konfigursatsiooni haldus.    Tarkvaratehnika ei ole ainult programmi kirjutamine, vaid teemad hõlmavad ka kvaliteeti,  ajakavasid,

Tarkvaratehnika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun