Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 (0)

1 Hindamata
Punktid
Sügis - Värvikirev metsatukk, langevad tammelehed ja mädahõng - sügiselised luuletused

Esitatud küsimused

  • Mis on tarkvaratehnika ?
  • Kuidas liigitada nõudeid?
  • Miks peab nõudeid haldama?
  • Milleks kasutatakse versioonihaldust?
  • Millest koosneb tarkvara?
  • Mis on testimine ?
  • Mis on UML Miks on seda vaja?
  • Mis on üldistatud protsessid tarkvaraarenduses?
  • Mida klient soovis?
  • Mida peab tarkvara tegema?
  • Mida saab töödelda aggregatsioon - näitab kuidas klassidiagrammi elemendid sisaldavad teineteist 11 assotsiatsioonid - terve suur süsteem klassidiagrammideast mis näitab kuidas klassidiagrammid seotud on Interaktsioonide disain - Milliseid teateid süsteem vahetab enda ja kasutajaga?
  • Millist informatsiooni tuleb süsteemis esitada?

Lõik failist

KORDAMISKÜSIMUSED

  • Kvaliteetse tarkvara atribuudid . eksam
  • Mis on tarkvaratehnika ?
  • Üldistatud protsessid tarkvaraarenduses.
  • Tarkvaraprotsesside 2 suuremat liiki.
  • Manifesto for Agile Software Development .
  • Kuidas liigitada nõudeid? eksam
  • Nõude 3 põhiomadust.
  • Nõuete valideerimise tehnikad.
  • Komponentidel põhinev arhitektuur
  • Kihiline arhitektuur eksam
  • Objektorienteeritud arhitektuur
  • Teenusorienteeritud arhitektuur
  • Lihtsa koodi disaini 4 elementi
  • Miks peab nõudeid haldama?
  • Milleks kasutatakse versioonihaldust? eksam
  • Funktsionaalne nõue eksam
  • Mittefunktionaalne nõue eksam
  • Tarkvara elutsükkel
  • Millest koosneb tarkvara?
  • Mis on testimine ?
  • Staatiline testimine eksam
  • Dünaamiline testimine eksam
  • Valge kasti testimine
  • Musta kasti testimine
  • Testimise tasemed
  • Re-testmine ja regressioonitestimine
  • eXtreme programmingu alustalad
  • Kirjelda lühidalt XP-d
  • Mis on mudel? eksam
  • Mis on UML? Miks on seda vaja?
  • Tarkvaratehnika 3 vaadet.
  • Tarkvara protsessi etapid.
  • Tabel disaini ja analüüsi abstraktsioonitasemete kohta
  • XP, Scrum ’i ja Kanbani peamised erinevused
    Listis ei ole, aga eksamil küsiti.
  • SCRUM eksam
  • low cohesion, high coupling eksam
    LOENG 1
    Erinevates ettevõtetes on agiilsele arendusele erinev lähenemine .
    Labor 50% (40+10p) kirjalik eksam 50% (50p)
    Väga suur osa süsteeme kasutab tarkvara, mis on üha suuremad, keerulisemad ja peavad valmima kiiremini.
    Tarkvaratehnikat vajame, sest insener suudab valmis teha lihtsa kontrolleri, kuid mitte suurt lennuliikluse kontrollsüsteemi.
    Tarkvaratööstuse kriis 1965-1985 (16% success )
    Agile Manifesto!!!! (eksam)
    Tarkvaratehnika terminit kasutati esimesena aastal 1968 ideena, kuidas tulla toime tarkvaratööstuse kriisiga
    Tarkvaratehnika tegeleb sellega, kuidas organiseerida professionaalset tarkvaraarendust
    Tarkvaratoode peab sisaldama: arvutiprogrammid + nende dokumentatsioon
    Kvaliteetse tarkvara atribuudid on:
    • evib nõutud funktsionaalsust
    • hooldatav
    • peab arenema vastavalt muutustele
    • usaldusväärne
    • efektiivne
    • peab olema aktsepteeritud kasutajate poolt
  • Vasakule Paremale
    Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #1 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #2 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #3 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #4 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #5 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #6 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #7 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #8 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #9 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #10 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #11 Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsumused 2016-2017 #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2017-01-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor vanapapi Õppematerjali autor
    Tarkvaratehnika konspekt ja kordamisküsimused eksamiks 2016-2017 sügissemesteril. Pelgalt nende 11 lehe õppimisega ja kordamisküsimustele vastates peaksid eksami 4-5 peale tegema. Läbi saad kindlalt.

    *küsimused, mille taha on märgitud "eksam", olid minu eksamis.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    138
    docx

    Tarkvaratehnika 2016/2017 eksami materjal

    Tarkvaratehnika: Loeng 1:  Taust: o Tarkvara iseloom o Kõrgenenud nõudmised:  Suuremad süsteemid  Keerulisemad süsteemid  Kiiremini  Erinevad näited vigadest mis on tehtud: o Ariane Crash 1996 kosmosesüstiku alla kukkumine, tuli välja et selle alla kukkumise põhjuseks oli tarkvarasüsteemis viga ilmus trajektoori osas. o Therac-25 kiiritusravi andmises tehti viga kasutaja liideses, kus

    Tarkvaratehnika
    thumbnail
    72
    docx

    Tarkvaratehnika

    Tarkvaratehnika 1. Loeng Kvaliteetse tarkvara atribuudid: 1. Teostab ettenähtud funktsionaalsust 2. Hooldatav ­ Tarkvara peab arenema, et vastata muutuvatele vajadustele. 3. Usaldusväärne ­ Töökindlus ja turvalisus. 4. Vastuvõetav ­ Kasutajad on aktsepteerinud selle. Tarkvara on neile arusaadav, kasutatav ja ühilduv teiste süsteemidega. Mis on tarkvaratehnika? Tarkvaratehnika on tiimide poolt rakendatav distsipliin tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara, mis rahuldab kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähenemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale. Tarkvaraarendus on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse,

    Tarkvaratehnika
    thumbnail
    62
    pdf

    Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

    Tarkvaratehnika konspekt. Tarkvaratehnika Tarkvaratehnika e. tarkvara inseneeria on professionaalsele tarkvaraarendusele suunatud distsipliin, mis tegeleb sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust, arvestades organisatsiooniliste ja rahaliste piirangutega. Tarkvaratooted koosnevad valjatöötatud programmidest ja nende dokumentatsioonist. Tarkvaratehnika eesmärgiks on kuluefektiivne tarkvaraarendus kogu tarkvara elukaare ulatuses. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale. Tarkvaratehnika „point“: Tarkvaratehnika on suunatud professionaalsele tarkvaraarendusele. Tarkvaratehnika ei tegele tarkvaraarenduse endaga vaid sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust. Tarkvaratehnika vajadus - kõrgenenud nõudmised: suuremad süsteemid, keerulisemad süsteemid, kiiremini arendatavad süsteemid. Insener suuda

    Tarkvaratehnika
    thumbnail
    210
    pdf

    Tarkvaratehnika kordamisküsimused

    TARKVARATEHNIKA KORDAMISKÜSIMUSED     1. Mis on tarkvaratehnika?  Software engineering    ! ​“Engineers Australia” definitsioon: ​ Tarkvaratehnika ​on tiimide poolt rakendatav distsipliin  tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara mis rahuldab  kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel.    IEEE definitsioon: Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava  lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see  tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale.     Tarkvaraarendus ​ on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse, tööriistu,  standardeid, jne. Tarkvaraarendus on progemine + konfigursatsiooni haldus.    Tarkvaratehnika ei ole ainult programmi kirjutamine, vaid teemad hõlmavad ka kvaliteeti,  ajakavasid,

    Tarkvaratehnika
    thumbnail
    12
    pdf

    Tarkvaratehnika 3 variant

    programming(all production code is pair programmed), continuous learning(take time to improve team's skills), retrospective(look back and improve) 3 вещи в рукводстве проекта(?)3 фактора при разработке квалитетного ПО Too välja 3 kvaliteetse tarkvarasüsteemi atribuuti (üks kliendi, üks arendaja, üks äri vaatest) ning selgita, kuidas nad mõjutavad arhitektuurilise kavandamise valikut. Hooldatavus: Tarkvara peab arenema, et vastata muutuvatele vajadustele; Usaldusväärsus: Tarkvara peab olema töökindel; Efektiivsus: Tarkvara ei tohi raisata süsteemi ressursse; Vastuvõetavus: Tarkvara peab olema aktsepteeritud kasutajate poolt, kelle jaoks ta on loodud. See tähendab, et tarkvara peab olema arusaadav, kasutatav ja ühilduv teiste süsteemidega

    Tarkvaratehnika
    thumbnail
    22
    docx

    Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused

    Tarkvara kvaliteedi kordamisküsimused 1. Pakkuge ise kvaliteedi mõiste, võrrelge ülal pakutud mõistega Kvaliteet on nii tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus, kui ka suhe toote ja nõuete vahel. 2. Kas tarkvara kvaliteedi määratlus erineb teiste toodete kvaliteedi määratlusest? Miks? Ei erine, lihtsalt vaadatakse erinevaid aspekte. 3. Millal võib kvaliteedi määratluses piirduda vaid tootega? Vaid toote ja nõudmistega? Kui kvaliteet on mingi tootja või kaubamärgiga kaasas käiv omadus. 4. Kuidas suhtuda väitesse "Tarkvara kvaliteeti pole olemas, kogu aeg on kiirustamine ja pole aega ühte asja valmis saada, juba tuleb järgmine"? Millist kvaliteedi mõistet siin arvestatakse

    Tarkvara kvaliteet ja standardid
    thumbnail
    21
    docx

    Tarkvara kvaliteet ja standardid

    1. Tarkvaratoode ­ mis siia kuulub? Tarkvara arenduse tulem (toode, teenus) hõlmab mitmesuguseid komponente, mis kõik võivad olla kvaliteedihalduse objektid, näiteks arenduse käigus hangitud infotehnoloogiavahendid: riistvara, standardtarkvara, sideseadmed arenduse käigus tehtud töö: täitja arendatud tarkvara (sealhulgas lähtekood, objektkood, täitmiskood jm); installatsioonid, kohandamised, muudatused; andmehõive muudatused tellija organisatsioonis, protsessides, töökorralduses... projektdokumentatsioon kasutamise kohta (kasutajajuhendid); objektsüsteemi kohta; loodavate objektide kohta (programmi/testimise dokumentatsioon); installeerimise ja seadistamise kohta; arenduse (sh testimise) kohta metoodika: tulemuste kasutamine; tulemuste edasiarendamine; uute arenduste tegemine

    Tarkvara kvaliteet ja standardid
    thumbnail
    42
    docx

    Süsteemiarenduse elutsükkel

    Süsteemiarenduse elutsükli mudel on arendusprotsessi üldistatud (abstraktne) kirjeldus. See on protsessi kirjeldus teatud vaatenurgast lähtudes. Protsessimudelite kirjeldustes räägitakse tavaliselt tegevustest nagu andmemudeli kavandamine, kasutajaliidese disain jne, kuid nad võivad sisaldada ka dokumentatsiooni ja rollide kirjeldusi. Protsessimudelites võib kohata kahte põhimõttelist lähenemist. Tugev planeerimine. See vanem lähenemine seisneb tegevuste ja tarkvara põhjalikus planeerimises ja järgnevas kindlalt plaani järgivas arenduses. Arendustegevuse progressi mõõdetakse sama plaani abil. Agiilne ehk paindlik arendus, kus planeerimine toimub osade kaupa (inkrementaalselt) ning tänu millele on võimalik protsessi käiku muuta, tulles vastu kasutajate muutuvatele nõuetele. Paindliku protsessi kasutuselevõtt tulenes klientide vajaduste kiirest muutumisest. Protsess peab olema paindlik ja suutma reageerida toote muutmise,

    Tarkvaratehnika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun