Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte (5)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida kliendid tegelikult ostavad?
  • Midagi mida ma tean valesti?
  • Kuidas ma peaksin muutuma et olla efektiivne juht?
  • Mida ma pean õppima juhtima selles uues maailmas?
  • Kuidas ma saaksin inimesi panna esimest korda õigesti talitama?
  • Milline oleks ideaalses maailmas sinu kliendi jaoks suurepärane tulemus?
  • Mida sa tahad saavutada kahe või kolme aasta jooksul?
  • Kuidas sa oma tulemusi mõõdad?
  • Mida sul on vaja õppida et oma eesmärke saavutada?
  • Mida ma pean tegema et olla valmis rännakut juhtima?
  • Milliseks me peame saama et õitsvale järjele jõuda?
  • Mida kliendid tegelikult ostavad?
  • Kuidas ma klientidele tundun?
  • Mis on teie ettevõtte puhul kriitilised edu tegurid?
  • Mis on teie eeliseks turul?
  • Millised on peamised probleemid teie tegevuses?
  • Mis takistab teil saavutamast suurepäraseid tulemusi?
  • Mida me tegelikult tahaksime oma klientidele luua?
  • Mida selleks on vaja teha et seda luua mida me tahame?
  • Mida on vaja teha et luua seda mida ma tõesti tahan?
  • Kui oma ettevõtte kasumit?
  • Kuidas näeb teie süsteem välja võrreldes järgneva näidisega?
  • Millist sõnumit minu süsteemid ja struktuurid kannavad?
  • Kes on ülemus kas klient või mõni tegelinski viimaselt korruselt?
  • Millised süsteemid põhjustavad minu probleeme inimestega?
  • Millisele positsioonile oleks kõige parem vastutus anda?
  • Mis pilguga vaataks aktsiate ülesostja teie äri?
  • Mida te peeglis näete?
  • Mille eest te peitu poete?
  • Kes seda peab tegemaotsustama?
  • Kelle käes on otsuse teo jaoks vajalik informatsioon?
  • Kellele peaks see probleem kuuluma?
  • Mis on minu kõige suurem ja parem panus sellesse organisatsiooni?
  • Kes on selle töö jaoks loodud "kümne-miljoni-persoon"?
  • Milline on meie tööstusharus seda tüüpi töö maailmastandard?
  • Milline on see maailmaklassi tulemus mida meie kliendid nõuavad?
  • Kus olete teie kui kõlab viimane kutse enne lendutõusmist?

Lõik failist


Piisoni lend”
James A. Belasco
Ralph C. Stayer
Kokkuvõte
Sisukord
Sissejuhatus- Kuidas “meist” sai “mina” 3
I osa- Meie personaalse juhtimise teekond 3
Liidrirolli väljakutse: isiklike kannatuste rada 3
Kas juhtpiisonist võib saada haneparve juht? 3
Ehmatus : mina olengi probleem 3
Juhtimine tagurpidi pööratud maailmas 4
II osa- Liidri roll intellektuaalses kapitalismis 4
Omanduse ülesanne 5
Omanikutunde loomine 5
Individuaalsete oskuste arendamine 5
Liider olla tähendab õppida 5
III osa- Rännaku juhtimine 6
Visiooni maagia 6
Mida kliendid tegelikult ostavad? 6
Klient on ülemus: efektiivne partnerlus ülemusega 7
Keskenduge oma klientide jaoks parimatele tulemustele 7
Väärtust lisavate strateegiate loomine 8
IV osa- Takistuste eemaldamine suurepäraste tulemuste saavutamise teelt 8
Süsteemid ja struktuurid määravad asja 8
Tulemuste mõõtmine lõbu ja kasu pärast 9
Kuidas klient ülemuseks muuta 10
Need, kes teevad, peavad ka teadma 10
Hoiduge sireenide meelitustest 10
V osa- Omanikutunde arendamine 10
Omamise kaks taset: kuidas vältida kannataja rolli 10
Kedagi ei saa sundida heategu vastu võtma 11
VI osa- Omaalgatuslike tegude esile kutsumine 11
Juhid tegutsevad ennetavalt, mitte tagantjärele 11
Heitke ebaoluline kõrvale: noppige välja umbrohi 12
Te saate seda, millega te lepite 12
Omandage Jääkaruklubi juhtimisstiil 12
Tehke seda, mida te kõige paremini oskate, ülejäänu andke kellelegi teisele 12
Pange õiged mängijad õigesse kohta 13
VII osa- Haneparve juhiks õppimine 13
Juhtimine on õppimine 13
Suur õpetaja nr 1: vead 13
Suur õpetaja nr 2: viha 13
Suur õpetaja nr 3: jonn 14
Igikestev ring: tee, õpi, muuda 14


Sissejuhatus- Kuidas “meist” sai “mina”


Selle peatüki leheküljed kirjeldavad James Belasco ja Ralph Stayeri
teekond teineteise leidmiseni ja efektiivse koostöö rajamiseni.
Kuna kõik tekst on jutustav ning elulool põhinev ja ei koosne
teooriatest, siis kokkuvõtet sellest ei hakka tegema. Soovitan seda
ise lugeda!


I osa- Meie personaalse juhtimise teekond



Liidrirolli väljakutse: isiklike kannatuste rada


Liidriks olemine on katsumuseks kõigile juhtidele. Vanad mudelid ja
põhimõtted enam ei tööta. Kuidas juhid liidritena arenevad ja uut
tüüpi liidrirolli sisse elavad, on ja jääb igasuguse äri edu
pandiks. Suurim takistus paremate tulemuste teel on kujutlus lojaalsest piisonikarjast, kes ootab, et neile öeldaks, mida teha.
Vana juhtpiisoni paradigma kõrvale tuleb luua haneparve liidrirolli
mudel. See mudel koosneb sellistest aspektidest:
  • Liidrid annavad vastutuse töö eest üle neile, kes seda tööd teostavad
  • Liidrid loovad omanikutunde keskkonna, kus iga inimene tahab olla vastutav.
  • Liidrid juhendavad isiklike võimete arendamist .
  • Liidrid õpivad kiiresti ning julgustavad teisi samuti kiiresti õppima.
    On olemas kindlad tõdemused, milleni raamatu autor tihti jõudis:
  • Enamikel juhtidel “olen probleemiks mina”.
  • Ülemuseks on klient, mitte juht organisatsioonis.
  • Mõelda tuleb strateegiliselt.
  • Tuleb harjutada intellektuaalse kapitalismiga sobivat juhtimisstiili .
  • Juhtida tähendab õppida.
    Küsimus: Kas on ilmas midagi, mida ma tean valesti?
    Juhtimislahendus: Võtke kohe tee jalge alla ja minge vaadake
    järele!


    Kas juhtpiisonist võib saada haneparve juht?


    Et saada juhtpiisoni staatusest vabaks, peab õppima, kuidas uhkust
    tunda terve ettevõtte kollektiivsete saavutuste, mitte ainult enda
    isiklike võitude üle.
    Kui tahta teistsuguseid tulemusi, siis peab otsustama muutuda ning ka
    seda teha.
    Esimesed reaktsioonid on tavaliselt valed, sest need on liiga sageli
    pärit vanast juhtimiste paradigmast.
    Kui edu saavutatakse , peab silmas pidama aspekti: ohtlikult lihtne on
  • Vasakule Paremale
    Piisoni Lend-lühikokkuvõte #1 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #2 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #3 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #4 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #5 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #6 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #7 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #8 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #9 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #10 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #11 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #12 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #13 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #14
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2008-12-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 321 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor s133p Õppematerjali autor
    raamatu Piisoni Lend lühikokkuvõte

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    2
    docx

    Piisoni lend

    Piisoni lend. Autori(te) põhilised seisukohad ja õppetunnid on : 1. Viia töö tulemused nende omandusse, kes tööd teostavad. 2. Luua omanikutunde keskkond, milles iga inimene tahab olla vastutav oma töö tulemuste eest. 3. Juhendada inimeste individuaalsete võimete ja kompetentside arendamist. 4. Õppida kiiremini. On olemas kindlad tõdemused, milleni raamatu autor tihti jõudis: 1) Enamikel juhtidel "olen probleemiks mina". 2) Ülemuseks on klient, mitte juht organisatsioonis. 3) Mõelda tuleb strateegiliselt. 4) Tuleb harjutada intellektuaalse kapitalismiga sobivat juhtimisstiili. 5) Juhtida tähendab õppida. Julgen väita, et sellest raamatust sain ma väga palju uut teada. Näiteks seda et, käsitleda juhtimist kui isiklikku emotsionaalset rännakut. Usaldage oma kõhutunnet: rännak saab alguse teie tunnetes. See on minu jaoks kummaline, sest olen alati arvanud just vastupidi

    Kirjandus
    thumbnail
    27
    doc

    Klienditeenindus

    Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

    Sotsiaaltöö
    thumbnail
    25
    docx

    Oranisatsioonijuhtimine - eksam

    1 Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. Millised on ettevõtte strateegia koostamise alused? Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe. Enne analüüsi juurde asumist sõnastada äriidee, ettevõtte visioon ning osaliselt ka missioon, mis paigutaks

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    46
    doc

    LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

    LÄÄNE-VIRUMAA KUTSEKÕRGKOOL Ärijuhtimise osakond Karmen Käärid LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS Lõputöö Juhendaja : Virve Transtok Mõdriku 2003 1 SUMMARY This paperwork is written in Estonian on subject "Leadership study in Saaremaa Tarbijate Ühistu." This work includes 45 pages and 2 tables. Directing and leading style defines as leaders way of act, when being on leaders roll realizing goals and communicating with employees. This paperwork purpose was to study the leadership style being used in Saaremaa Tarbijate Ühistu and analyze its appropriateness and influence on the workers and hole organization. For that, author of this paperwork carried out questionnaire among Saaremaa Tarbijate Ühistu employees. In the questionnaire we

    Juhtimine
    thumbnail
    9
    docx

    LAPSE KASVATAMINE JUHIKS.

    Tartu Tervishoiu Kõrgkool Lapsehoidja õppekava psühholoogia Kadrin Pilvar Referaat Dr Tim Elmore LAPSE KASVATAMINE JUHIKS. Juhendaja: Marju Koor Tartu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................2 TE TAHATE, ET TEIE LAPS OLEKS JUHT...............................................3 LAPSE ELUS OLULISEKS MUUTUMINE...............................

    Enesejuhtimine
    thumbnail
    11
    docx

    organisatsiooni juhtimises

    Alustuseks küsimused, millele toeks esimeses loengus jagatud raamatud 1. Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. 4) Strateegiate sõnastamine Strateegiate sõnastamisel võtavad juhid arvesse väliskeskkonna reaalset olukorda ja organisatsiooni olemasolevaid ressursse ja võimekust ning kujundavad strateegia, mis aitab saavutada organisatsiooni eesmärki 5) Strateegiate rakendamine Kui strateegia on sõnastatud, tuleb see rakendada. Ei ole tähtsust, kui efektiivselt on organisatsioon planeerinud oma strateegia, tulemuslikkus sõltub üksnes sellest, kuidas strateegia rakendatakse. 6) Tulemuste hindamine Viimane samm strateegilise juhtimise protsessis on tulemuste hindamine. Kui efektiivne on strateegia olnud organisatsiooni eesmärkide saavutamisel? Millised muudatused, kui on mõni, on vajalikud? 2. Arutle, milline on planeerimise rol

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    130
    rtf

    Amundsoni raamat

    4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

    Psühholoogia
    thumbnail
    113
    doc

    TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

    Turismi -ja hotelli ettevõtlus




    Meedia

    Kommentaarid (5)

    209420 profiilipilt
    209420: Kuna olin raamatut juba varem lugenud, siis saan kinnitada, et väga hea kokkuvõte. Kuna on hea raamat, siis sain tõuke selle uuesti läbilugemiseks :)
    07:13 01-12-2013
    kaarika profiilipilt
    kaarika: Väga sobiv materjal, et raamatust aimu saada. Andis tõuke, et raamat läbi lugeda. Huvitav lähenemine.
    17:31 28-09-2010
    skoit profiilipilt
    skoit: Väga hea materjal, ajendas uuest raamatut lugema
    00:35 02-01-2011



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun