Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte (5)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida kliendid tegelikult ostavad?
  • Midagi mida ma tean valesti?
  • Kuidas ma peaksin muutuma et olla efektiivne juht?
  • Mida ma pean õppima juhtima selles uues maailmas?
  • Kuidas ma saaksin inimesi panna esimest korda õigesti talitama?
  • Milline oleks ideaalses maailmas sinu kliendi jaoks suurepärane tulemus?
  • Mida sa tahad saavutada kahe või kolme aasta jooksul?
  • Kuidas sa oma tulemusi mõõdad?
  • Mida sul on vaja õppida et oma eesmärke saavutada?
  • Mida ma pean tegema et olla valmis rännakut juhtima?
  • Milliseks me peame saama et õitsvale järjele jõuda?
  • Mida kliendid tegelikult ostavad?
  • Kuidas ma klientidele tundun?
  • Mis on teie ettevõtte puhul kriitilised edu tegurid?
  • Mis on teie eeliseks turul?
  • Millised on peamised probleemid teie tegevuses?
  • Mis takistab teil saavutamast suurepäraseid tulemusi?
  • Mida me tegelikult tahaksime oma klientidele luua?
  • Mida selleks on vaja teha et seda luua mida me tahame?
  • Mida on vaja teha et luua seda mida ma tõesti tahan?
  • Kui oma ettevõtte kasumit?
  • Kuidas näeb teie süsteem välja võrreldes järgneva näidisega?
  • Millist sõnumit minu süsteemid ja struktuurid kannavad?
  • Kes on ülemus kas klient või mõni tegelinski viimaselt korruselt?
  • Millised süsteemid põhjustavad minu probleeme inimestega?
  • Millisele positsioonile oleks kõige parem vastutus anda?
  • Mis pilguga vaataks aktsiate ülesostja teie äri?
  • Mida te peeglis näete?
  • Mille eest te peitu poete?
  • Kes seda peab tegemaotsustama?
  • Kelle käes on otsuse teo jaoks vajalik informatsioon?
  • Kellele peaks see probleem kuuluma?
  • Mis on minu kõige suurem ja parem panus sellesse organisatsiooni?
  • Kes on selle töö jaoks loodud "kümne-miljoni-persoon"?
  • Milline on meie tööstusharus seda tüüpi töö maailmastandard?
  • Milline on see maailmaklassi tulemus mida meie kliendid nõuavad?
  • Kus olete teie kui kõlab viimane kutse enne lendutõusmist?
Vasakule Paremale
Piisoni Lend-lühikokkuvõte #1 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #2 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #3 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #4 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #5 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #6 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #7 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #8 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #9 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #10 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #11 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #12 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #13 Piisoni Lend-lühikokkuvõte #14
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 321 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor s133p Õppematerjali autor
raamatu Piisoni Lend lühikokkuvõte

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Piisoni lend

Piisoni lend. Autori(te) põhilised seisukohad ja õppetunnid on : 1. Viia töö tulemused nende omandusse, kes tööd teostavad. 2. Luua omanikutunde keskkond, milles iga inimene tahab olla vastutav oma töö tulemuste eest. 3. Juhendada inimeste individuaalsete võimete ja kompetentside arendamist. 4. Õppida kiiremini. On olemas kindlad tõdemused, milleni raamatu autor tihti jõudis: 1) Enamikel juhtidel "olen probleemiks mina". 2) Ülemuseks on klient, mitte juht organisatsioonis. 3) Mõelda tuleb strateegiliselt. 4) Tuleb harjutada intellektuaalse kapitalismiga sobivat juhtimisstiili. 5) Juhtida tähendab õppida. Julgen väita, et sellest raamatust sain ma väga palju uut teada. Näiteks seda et, käsitleda juhtimist kui isiklikku emotsionaalset rännakut. Usaldage oma kõhutunnet: rännak saab alguse teie tunnetes. See on minu jaoks kummaline, sest olen alati arvanud just vastupidi

Kirjandus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

1 Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. Millised on ettevõtte strateegia koostamise alused? Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe. Enne analüüsi juurde asumist sõnastada äriidee, ettevõtte visioon ning osaliselt ka missioon, mis paigutaks

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

LÄÄNE-VIRUMAA KUTSEKÕRGKOOL Ärijuhtimise osakond Karmen Käärid LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS Lõputöö Juhendaja : Virve Transtok Mõdriku 2003 1 SUMMARY This paperwork is written in Estonian on subject "Leadership study in Saaremaa Tarbijate Ühistu." This work includes 45 pages and 2 tables. Directing and leading style defines as leaders way of act, when being on leaders roll realizing goals and communicating with employees. This paperwork purpose was to study the leadership style being used in Saaremaa Tarbijate Ühistu and analyze its appropriateness and influence on the workers and hole organization. For that, author of this paperwork carried out questionnaire among Saaremaa Tarbijate Ühistu employees. In the questionnaire we

Juhtimine
thumbnail
9
docx

LAPSE KASVATAMINE JUHIKS.

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Lapsehoidja õppekava psühholoogia Kadrin Pilvar Referaat Dr Tim Elmore LAPSE KASVATAMINE JUHIKS. Juhendaja: Marju Koor Tartu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................2 TE TAHATE, ET TEIE LAPS OLEKS JUHT...............................................3 LAPSE ELUS OLULISEKS MUUTUMINE...............................

Enesejuhtimine
thumbnail
11
docx

organisatsiooni juhtimises

Alustuseks küsimused, millele toeks esimeses loengus jagatud raamatud 1. Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. 4) Strateegiate sõnastamine Strateegiate sõnastamisel võtavad juhid arvesse väliskeskkonna reaalset olukorda ja organisatsiooni olemasolevaid ressursse ja võimekust ning kujundavad strateegia, mis aitab saavutada organisatsiooni eesmärki 5) Strateegiate rakendamine Kui strateegia on sõnastatud, tuleb see rakendada. Ei ole tähtsust, kui efektiivselt on organisatsioon planeerinud oma strateegia, tulemuslikkus sõltub üksnes sellest, kuidas strateegia rakendatakse. 6) Tulemuste hindamine Viimane samm strateegilise juhtimise protsessis on tulemuste hindamine. Kui efektiivne on strateegia olnud organisatsiooni eesmärkide saavutamisel? Millised muudatused, kui on mõni, on vajalikud? 2. Arutle, milline on planeerimise rol

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

Psühholoogia
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (5)

209420 profiilipilt
209420: Kuna olin raamatut juba varem lugenud, siis saan kinnitada, et väga hea kokkuvõte. Kuna on hea raamat, siis sain tõuke selle uuesti läbilugemiseks :)
07:13 01-12-2013
kaarika profiilipilt
kaarika: Väga sobiv materjal, et raamatust aimu saada. Andis tõuke, et raamat läbi lugeda. Huvitav lähenemine.
17:31 28-09-2010
skoit profiilipilt
skoit: Väga hea materjal, ajendas uuest raamatut lugema
00:35 02-01-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun