Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"metoodika" - 1278 õppematerjali

Õppeained

Metoodika -
thumbnail
5
doc

Õigusloome metoodika

1. Õigusloome metoodika mõiste, eesmärk ja üldpõhimõtted? Õigusloome metoodika mõiste ­ iseseisev õigusteaduse haru. saksa keeles seadustehnika, seadusandlik tehnika. Ing.keelses õigusruumis legislatiivtehnika. Seadusandlik teooria (laiemas tähenduses): sinna valdkonda, hulka kuulub ka õigusloome metoodika, seotud seadusandlusega, seaduse rakendamisega. On eristatav teistest seadusandliku teooria valdkondadest so seaduste või õigusnormide vormistamise tehnika. Kui õpetus, mis käsitleb seaduste vormistamise tehnikat ning õigusnormide keelelise esitamise viise ja võtteid so õigusloomemeetodite kogum, mida kasutatakse õigustloovate aktide tekstide ettevalmista- misel. Eelnõude koostamiseks õiguslikult määratletud menetlust pole.

Õigus → Õigus
60 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Piirituse tootmine

1 PIIRITUSE TOOTMINE Etüülpiirituse valem on C2H5 OH Tihedus 20° C juures on 789,27 kg/m³ Keemistemperatuur atmosfäärirõhul on 78,35°C. Etüülpiiritus on hügroskoopne. Ta imab niiskust õhust, taimsetest ja loomsetest kudedest. Ta on hea lahusti. Seguneb igas vahekorras vee, eetri, glütseriini, bensiini ja paljude teiste orgaaniliste lahustitega. Piiritus ja tema kanged vesilahused põlevad helesinaka leegiga, mis ei tahma. Piiritusaurud segunenuna õhuga on plahvatusohtlikud, kui kontsentratsioon on 2,8-13,7%. Piiritus saadakse kahel meetodil: 1. Fermentatiivse või biokeemilisega 2. Keemilise või sünteetilisega Esimesel juhul toimub suhkru käärimine pärmi fermentide toimel, teisel juhul toimub etüleeni ühinemine veega katalüsaatori juuresolekul. Käärinud meskist saadakse piiritus destilleerimisega. Meski destilleerimisel saadakse toorpiiritus,...

Keemia → Keemia
79 allalaadimist
thumbnail
7
doc

KVALITATIIVNE VERSUS KVANTITATIIVNE METOODIKA

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ärijuhtimise õppesuund KÕ II Ä Helle Liivar KVALITATIIVNE VERSUS KVANTITATIIVNE METOODIKA Referaat Juhendaja: Airi Mitendorf Mõdriku 2008 1 SISUKORD LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL........................................................................1 Juhendaja: Airi Mitendorf....................................................................................................1 SISUKORD.........................................................

Eesti keel → Eesti keel
267 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Uurimistöö metoodika arvestus

I Vali täpseim vastus valikuuringu etappide kohta! 1. Valikuuring koosneb raha otsimisest, kirjade saatmisest ja korruptsiooni tõrjest. 2. Valikuuring koosneb meeskonna loomisest, juhtkonna palkamisest ja töötajate motiveerimisest. 3. Valikuuring koosneb ajaloolisest etapist, eluloolisest etapist ja koostöö etapist. 4. Valikuuring koosneb planeerimisest, andmete kogumisest ja andmete töötlemisest. II Allpool on loetletud valikuuringu etapiga seotud tegevused. Üks neist ei sobi loetellu. 1. Fikseeritakse uurijate ealine struktuur ja juhtkonna pädevusvaldkonnad. 2. Selles etapis sõnastatakse probleemülesanne. 3. Määratakse üldkogum. 4. Planeeritakse valim, st. valiku meetod ja valimi suurus. III Selle etapi võib jagada välitööks ja andmete sisestamiseks. Allpool on esitatud rida mõisteid, mis võivad olla seotud selle etapiga. Märgista vale vastus! 1. andmete kogumine 2. kodeerimine, korrigeerimine 3. andmete võltsimine 4. andmet...

Kategooriata → Uurimistöö metoodika
110 allalaadimist
thumbnail
15
docx

KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool KÕ II MT Triinu Tomson KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA Referaat Juhendaja: Airi Mitendorf Mõdriku 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS Uurimismeetodite alases kirjanduses arutatakse selle üle, missugused meetodid või tehnikad on sobivamad või ,,teaduslikumad". Mõnikord kinnitatakse, et struktueeritud ja kvantitatiivsed meetodid on ,,teaduslikumad" ja seetõttu paremad. Kuid tehnikaid

Õigus → Õiguse alused
336 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp

......................................... ......................31 7) Mängu juhend ja läbiviimise kirjeldus....................................................................................37 8) Ühe artikli vaba refereering....................................................................................................39 9) Kasutatud materjalide loetelu.................................................................................................41 Sissejuhatus Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimap sisaldab palju kasulikut infot mis ma võin kasutada praktikas ja tööl. Õpimapis on tiitelleht, sisukord, sissejuhatus, tööalane CV, kahe järjestikuse tunnikava koos didaktilise materjaliga, kuulamis- ja kõnelemisoskuse kohta 4 töölehe, lugemis- ja kirjutamisoskuse kohta õppematerjal, ühe mängu juhendi ja läbiviimise kirjeldus, ühe artikli vaba refereering ja muu kasulik info õppeaine kohta. Õpimappi koostamisel kasutan palju raamatuid,

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
64 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Projekteerimise metoodika küsimused

EMT0110 Projekteerimise metoodika, teemad/küsimused eksamiks 2018/2019 1. Tehnilised süsteemid ja nende omadused. Tehnilised süsteemid on kunstlikult loodud geomeetrilis-materiaalsed moodustised, mis täidavad kindlat eesmärki (funktsiooni), see tähendab teostavad operatsioone (füüsikalisi, keemilisi, bioloogilisi protsesse). Konkreetsed omadused: 1)erinevat uudsust ja tuntust (füüsikalised tingimused, konstruktsiooni liik, normeerimisaste); 2) erinevat komplektsust (energiate füüsik efektide liik ja arv, materialide liik, osade komplektsus, toote komplekts, tootmisprogrammi komplektsus); 3) erinevaid turge (majandusharude liik, turu suurus, geograafiline ulatus); 4) kindlat määratud omadusi (elementide liik, kujundus, asetus); 5) kaudselt määratud omadusi (funktsioon, ohutus, kasutamine, tootmine, ergonoomika, keskkond, kulutused,aeg; 6) norme, seadusi, garantiisid (normid, reeglid, seadused, tarbijale garanteeritud omadused jne) ...

Mehaanika → Projekteerimise metoodika...
25 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Empiirilise uuringu metoodika näidis

1 EMPIIRILISE UURINGU METOODIKA Lõputöö eesmärk on hinnata AS XXX konkurentsipositsiooni ja sõnastada konkurentsistrateegia lähtekohad, mis looks eeldused ettevõtte arengukavas püstitatud eesmärkide täitmiseks. Uurimus on koostatud lähtuvalt deduktiivsest käsitlusviisist, kus andmeid analüüsiti teooriast lähtuvalt. Deduktiivset meetodit kasutades on võimalik saada selgeid tõlgendusi. Empiirilise uuringu ülesanne on kaardistada ettevõtte seisund lähtuvalt SWOT-analüüsist, hinnata väliskeskkonna mõju PEST-analüüsi abil ning leida ettevõtte tuumkompententsid. Tulemusena sõnastada konkurentsistrateegia lähtekohad AS XXX koostatud arengukava eesmärkide saavutamiseks. Uuringu läbiviimiseks kasutati kombineeritud metoodikat. Esmaste andmete kogumiseks käesolevas uuringus kasutati kvalitatiivset uurimismetoodikat: poolstruktueeritud ehk teemaintervjuud ja struktueerimata osalusvaatlust, kus uurija osales vaadeldava...

Majandus → Analüüsimeetodid...
28 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töövõime hindamise metoodika

Vajadusel küsib arst täiendavat infot ning täpsustab ja kooskõlastab, milline töö kellelgi sobib. Lisaks võib arst testida tegutsemis- ja osalemisvõimet. Dokumendi- ja vajadusel ka visiidipõhise hindamise tulemusena koostab ekspertarst töötukassale arvamuse, mille põhjal tehakse töövõime hindamise otsus. Hindamise põhialuseid kirjeldab Tööealise tervisekahjustusega isiku töövõime hindamise metoodika. Selle tööversiooni piloteeritakse 2014. aasta sügisel. Vajadusel metoodikat jooksvalt kohandatakse ja täiendatakse. NB! Puue ja töövõime vähenemine on eri asjad, mida hinnatakse erisuguselt. Puuet vaadatakse kui takistust ühiskonnaelus ­ mitte ainult tööelus ­ osalemisel. Praegu jätkub töö selle nimel, et puudega inimese jaoks oleks võimalik kaks hindamist teha võimalikult vähese vaevaga.

Pedagoogika → Erivajadustega laste...
5 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Matemaatika õpetamise metoodika 1 koliaastmes

TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDZ PSÜHHOLOOGIA JA PEDAGOOGIKA LEKTORAAT Matemaatika õpetamise metoodika 1 koliaastmes Tunni konspekt Üliõpilane: Yulia Shipitsyna Juhataja: Natalja Siskova NARVA 2012 : « » : 1. , ; 2. , , , . 3. , . : , , , <, >, =, : 1. ! «». , . ! ?

Matemaatika → Matemaatika
8 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Eesti keele metoodika kordamiskusimused 2015

Eesti keele metoodika I eksami küsimused 2015 1. Mis on hariduse eesmärk? Hariduse eesmärk on: luua soodsad tingimused isiksuse, perekonna, eesti rahvuse, samuti rahvusvähemuste ja Eesti ühiskonna majandus-, poliitilise ning kultuurielu ja loodushoiu arenguks maailma majanduse ja kultuuri kontekstis; kujundada seadusi austavaid ja järgivaid inimesi; luua igaühele eeldused pidevõppeks. 2. Millistest arenguteooriatest lähtutakse õppekavade koostamisel? Millisest arenguteooriast lähtub praegu kasutusel olev RÕK? Nimetage olulisemad põhimõtted. (tabel) Kognitiivse konstruktivismi (Jean Piaget, John Dewey): Stadiaalne areng; Õppija aktiivne. Õpetaja on partner, suunaja ja toetaja; Õppija vajaduste ja kogemuse, õpistiili arvestamine; Uut infot tõlgendatakse ja struktureeritakse oma maailmapildi ja varasemate teadmiste terviku valguses. Sisemine motivatsioon ­ õpi...

Pedagoogika → Pedagoogika
15 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Püskste põhilõige. Vene metoodika

Pükste põhilõige. Vene metoodika. 96-II-176. 1:5 T5 T31 T6 T T2´T2 T2´´ T11 T1 T3 T4 T22 B4 B B3 B2 B1 1 2 J J3 3 J2 J5 J1 J21 J51 ...

Muu → Käsitöö
11 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kiirusvõime ja nende arendamise metoodika

Tallinna Lilleküla Gümnaasium KIIRUSVÕIMED JA NENDE ARENDAMISE METOODIKA Koostas: Ronald Badendick Õpetaja: Meelis Rum SISUKORD 3 Kiirusvõimed ja nende arendamise metoodika 4 Reaktsioonikiiruse arendamise metoodika 5 Stardikiirenduse arendamise metoodika 5 Kiirusvõimete testimine 7 Kasutatud kirjandus Kiirusvõimed ja nende arendamise metoodika Kiirus on võime sooritada liigutust või liikumist lühikese ajaga. Eristatakse kiirusomaduste avaldumise elementaarseid ja kompleksseid vorme. Kiiruse elementaarseid vorme on kolm: 1) reaktsioonikiirus, 2) üksikliigutuse kiirus (ilma olulise välise vastupanuta), 3) liigutuste sagedus.

Bioloogia → Füsioloogia
2 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Teadusliku uuurimistöö metoodika konspekt

•Uurija manipuleerib ühte või enamat sõltumatut muutujat, et teha kindlaks kas manipulatsioonil on tagajärg EKSPERIMENDID Eel-eksperiment (pilootuuring) -katse ilma kontrollrühmata •Quasi-eksperiment(quasi = “peaaegu”) –faktori ja kontrollrühmaga kuid ilma juhuvalikuta katse (probleemiks on –kas tulemused kehtivad ka väljas pool antud gruppi?) •Individuaalne(ühe subjekti) katse–vaadeldakse indiviidi(de) (erakordne indiviid, kallis metoodika, kitsas huvigrupp jmt.) •Puhas eksperiment–olemas kõik tunnused: faktori saajad, kontrollrühm, esinduslik juhuvalik suuremast populatsioonist, jaotus rühmadesse on randomiseeritud 2) Vaatlus – andmete kogumine (ajas, läbi populatsiooni jne) kasutades ankeete, küsitlusi ja intervjuusid, et teha üldistav järeldus (mitte oletus ega teooria) • Kvalitatiivne: 1)Etnograafia – tervikliku kultuurigrupi uurimine selle loomulikus keskkonnas pikema aja jooksul korjates

Sport → Sport
28 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Sangpommi tõstmise ajalugu

TARTU ÜLIKOOL Kehakultuuri teaduskond Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut Anti Pungar Sangpommi tõstmise ajalugu KKSP.05.259 Sportliku eriala õpetamise metoodika. Raskejõustik Kehalise kasvatuse ja spordi eriala Juhendaja: Peep Päll Juhendaja allkiri Tartu 2010 Sangpommiks peetakse kindla fikseeritud raskusega metallist kuuli, mille otsas on sang.

Sport → Kehaline kasvatus ja sport
25 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Uurimistöö metoodika mõisted, küsimused-vastused

1) Mis on teaduslik uurimistöö? Nimeta koolis läbi viidavaid uurimistöö liike. - Uurimus, mis rahuldab teadusliku tunnetuse põhitunnuseid: *Teaduslike meetodite kasutamine * Metoodika täpsus ja järjepidevus * Uuringu põhjalikkus, tõepäraste faktide küllaldane hulk * Objektiivselt esitatud faktid ja tulemused - Liigid: * Referaat * Essee * Miniuurimistöö * Praktikatöö *Kursusetöö *Diplomitöö/Lõputöö 2) Millistest etappidest koosneb uurimistöö läbiviimine? - Probleemipüstitus, hüpoteesi püstitus - Töö allikatega, ülevaade vanematest uuringutest, kirjanduse analüüs

Meditsiin → Meditsiin
26 allalaadimist
thumbnail
3
docx

UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA FENOMENOLOOGILINE UURIMUS

TALLINNA ÜLIKOOL UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA FENOMENOLOOGILINE UURIMUS Kvalitatiivne uurimus on loominguline kollaaz. Kvalitatiivsete uuringute all peetakse silmas terviklikku erilaadsete uuringutööpide kogumit. Kvalitatiivne uuring on alati olukorda arvestav tegevus, mis asetab vaatleja maailmas kindlasse paika. Kvalitatiivset uuringut eelistatakse tutvustada näidete ja kirjelduste kaudu. Jäetakse välja täpsed definitsioonid. Uuring viiakse läbi loomulikus keskkonnas

Pedagoogika → Alternatiivpedagoogika
79 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Mikroökonoomika seminari lahendused

Mikroökonoomika (MJRI.09.028) Seminarid Helje Kaldaru 2013 1. Majandusteooria metoodika ja optimaalne tarbimisplaan Ülesanne 1.1. Kauba A turu-uuringute tulemusena saadi järgmised andmed kauba hinna ja koguse kohta ceteris paribus (ostjate valmidus osta vastava hinna korral kaupa teatud koguses): Hind 100 50 10 1 Kogus 1 2 10 100 Millist üldist seaduspära märkate? Mida kõrgem on hind, seda väiksem ostetud kogus.

Majandus → Mikroökonoomika
109 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Surm elamistoiminguna täiskasvanu eas

Tallinna Tervisehoiu Kõrgkool õenduse õppetool Õ 12-1 Pärja Õun SURM ELAMISTOINGUNA TÄISKASVANUTEL Referaat Juhendaja A. Ehasalu Tallinn 2015 SISUKORD 1. SURM JA SELLE PÕHJUSED.......................................................4 2. SURIJA JA SURMAEELNE ÕENDUSTEGEVUS................................5 KOKKUVÕTE............................................................................... 6 KASUTATUD KIRJANDUS..............................................................7 2 SISSEJUHATUS Töö autoriks on Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli õenduse õppetooli õppur Pärja Õun. Teema on aktuaalne, sest kõigile tervishoiu eriala spetsialistidele on oluline mõista surm...

Inimeseõpetus → Inimese õpetus
56 allalaadimist
thumbnail
176
pdf

LÕPUTÖÖ "Operatiivkaartide koostamise metoodika"

luuretegevuse lihtsustamiseks päästetöö ajal, mille tulemusel lühendatakse ajavahemik luure teostamisel ja seeläbi tõstetakse inimeste päästmise kiirust ning efektiivsust. 5 Antud lõputöö probleem seisneb järgmises: operatiivkaardi vorm, juhend, säilitamisviis ei ole praktiline ning on ebamugav. 2002. aastal oli Sisekaitseakadeemia Päästekolledžis edukalt kaitstud lõputöö teemal „Operatiivkaartide koostamise metoodika väljatöötamine Lääne- Virumaa Päästeteenistuse näitel“. Lõputöös toodi juhiseid, missugused andmed operatiivkaart peaks sisaldama ning määrati säilitamisviisi. Kaks aastat hiljem ehk 01.07.2004 aastal oli välja antud Päästeameti peadirektori käskkiri nr. 45 operatiivkaardi vormi, näidiste, täitmise juhendite ja säilitamise korra kinnitamise kohta. See käskkiri sisuliselt ei täida hetkel oma eesmärki kuna operatiivkaarte ei koostata kohustuslike objektidele.

Ühiskond → Ühiskond
18 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool õenduse õppetool Ruth Murakas Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö Artikli analüüs Juhendaja: Ülle Ernits Tallinn 2018 Artikli analüüsimise skeem Uurimis ja Arendustöö metoodika iseseisev töö Artikli analüüsi eesmärgiks on analüüsida ühte rahvusvahelises õendusteaduse ajakirjas avaldatud artiklit või uurimistöö raportit, mis ei tohi olla vanem kui kolm aastat. Analüüs esitatakse Moodle keskkonnas avalikult kõikidele tutvumiseks ja kommenteerimiseks. Artikli analüüs tuleb koostada kõikidest järgnevatest punktidest lähtuvalt: 1.Artikli autor(id), originaalkeeles pealkiri, avaldamise koht (ajakirja nimi ja

Meditsiin → Sise- ja närvihaigused
13 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Empaatia õe töös - referaat

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool õenduse õppetool Õ12 Stella Selberg EMPAATIA ÕE TÖÖS Referaat uurimis- ja arendustöö metoodikas Juhendajad: R.Orumaa S. Piirsalu E. Kotkas Tallinn 2012 SISUKORD 1. ÕE TÖÖ Õendus on elukutse, millel on loomupäraselt kõrged moraalsed eesmärgid. Selles ametis on eelkõige tähtsad patsiendi kaitse, haiguse komplikatsioonide ennetamine ning tervist tagava keskkonna loomine. (Valler 2011: 15). ,,Õendusele on omane austada inimõigusi, sealhulgas kultuurilisi õigusi, elu- ja valikute õigust, õigust väärikusele ja õiglasele kohtlemisele. Õendusabi on lugupidav, olenemata inimese vanusest, nahavärvusest, usutunnistusest, kultuurist, puudest või haigusest, soost, sek...

Kategooriata → Uurimistöö metoodika
62 allalaadimist
thumbnail
25
pdf

Uurmismeetodid psühholoogias

Uurimismeetodid psühholoogias (SOPH.00.282; 6 EAP) Kokku käsitletakse loengutes/seminarides/praktikumides seitset suuremat teemat, lisaks tuleb lugeda ka õpikust Kõigi teemade kohta on õppejõud koostanud lühikonspektid, mida auditoorse töö käigus pikemalt kommenteeritakse (koos näidetega). Mõnede teemadega kaasnevad praktilised tööd, kokku 5. Iga töö kohta tuleb vormistada aruanne/protokoll (tähtaeg määratakse iga töö kohta eraldi). Kuna on tegemist võimalikult praktilise kursusega, siis on auditoorsel tööl kohalolek kohustuslik. Aine lõpeb kirjaliku eksamiga. Eelduseks eksamile pääsemiseks on kontrolltöö sooritamine (9. aprill 2012) ja praktiliste tööde tegemine ning esitamine. Lisaks on vaja osaleda mõnes psühholoogilises uurimuses aineväliselt (2h). Teemad: · Eksperimentaalne meetod psühholoogias · Uurimistöö allikad. Uurimustöö eetika (praktiline töö nr. 1; Ch 6-7) · Mõõtmine ja mõõtmisskaalad (praktiline töö nr 2; Ch 8) · V...

Psühholoogia → Psühholoogia
344 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Teadustöö analüüs ja retsenseerimine, teadustöö metoodika

TARTU ÜLIKOOL Spordibioloogia ja füsioteraapia instituut .......................... Teadustöö analüüs ja retsenseerimine ,,..................... teadustöö metoodika, II kodutöö" Füsioteraapia õppekava Tartu 2011 Uuritava magistritöö pealkiri on ,,Kiirjooksu kinemaatiline analüüs ja kiirjooksjate kehaliste võimete testimine". Töö autor on Mikola Misjuk. Töö koosneb 56 leheküljest, 19 tabelist ja 7 joonisest ja 5 lisast. Kasutatud on 48 kirjanduslikku allikat. Töö eesmärk on sõnastatud selgelt ja ühemõtteliselt. Kasutatud allikad on teaduskirjandusena usaldusväärsed ja nende maht on piisav

Sport → Kehaline kasvatus ja sport
55 allalaadimist
thumbnail
20
ppt

Multimeedia kasutamine õppetöös

MULTIMEEDIA KASUTAMINE ÕPPETÖÖS Tiina Puusalu 2010 MULTIMEEDIUMI MÕISTE Multimeedium (ka multimeedia, ingl. k. "multimedia") termin, mis väljendab mitme erineva infoedastusviisi (näiteks teksti ja heli) koos kasutamist. Ka ,,puhas" tekst on meedium. Lisame siia heli, pildi jm ja kasutame neid koos ehk väljastame infot kasutades kompleksselt mitut erinevat vormiteksti, hüperteksti, pilti, animatsioone, heli, videot ­ja saamegi multimeediumi. MULTIMEEDIUMI RAKENDUSED Multimeediumi suurteks rakendusaladeks on näiteks komplekssed teabesüsteemid, õpitarkvara, entsüklopeediad, veeb ning arvutimängud. MULTIMEEDIUMI KOMPONENDID visuaalsed: pildid ja illustratsioonid ; graafilised kujundid ja sümbolid; videod ja animatsioonid Kuuldavad (audio): helifailid, MP3 failid jms; MIDI muusikafailid (Musical Instruments Digital Interface) kombitav : mitmed seadmed (peamiselt mängukonsoolid...

Informaatika → Arvutikasutus
4 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Waldorfi referaat

inimesele 12.aastane haridus. See ei tähenda, et vastavat meetodid kasutavates koolides ei võiks käia õpilased, kes on oma arengus aeglasemad ja vajavad seetõttu suuremat tähelepanu ning juhendamist. Sageli tavakoolidest tulevate õpi- ning käitumisraskustega laste puhul paranevad nende tulemused ning huvi õppetöö vastu märgatavalt. Suured klassid on Steineri-koolides tavaline nähtus. Eakohase õppetöö sisu ja metoodika ning temperamendikasvatus kõrvaldavad tavakoolides sellel puhul tekkivad distsipliiniprobleemid. Õppemeetodi sotsiaalse arengu ja temperamendikasvatuse seisukohalt pole väiksemad klassid soovitavadki. Aeglane tempo, mida kasutatakse eriti algklassides õppimise puhul, vastab lapse arenguolukorrale. Kiirendamine rööviks eelpoolkirjeldatud viisil neid võimeid, mida kool peab oluliseks kasvatada.

Pedagoogika → Eripedagoogika
156 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Riskianalüüsi referaat

Eriolukord......................................................................................................................... 7 1. jaotis Eriolukorra väljakuulutamine ja lõpetamine................................................................... 7 MAAKONNA NING VALLA JA LINNA RISKIANALÜÜSI METOODIKA......................................... 8 1. peatükk.................................................................................................................................. 8 ÜLDSÄTTED............................................................................................................................. 8 2. peatükk.................................................................................................................................. 9 TÖÖKORRALDUS....

Majandus → Riskianalüüs
285 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Konspekt "Rakendusbioloogia"

 VILJASTUMINE „invitro“ – viljastamine väljaspool organismi.  3. EMBRÜOSIIRDAMINE INIMESEL   Esimese kehavälise meetodi abil sündinud laps 1978. aastal Inglismaal.  Eestis alustati kehavälise viljastamise ja embrüosiirdamisega 1993. aastal (alustas Andrei Sõrits).  Embrüosiirdamise vastu:  Milliste probleemide korral * kehavälise viljastumise metoodika kasutatakse embrüosiirdamist? puudulikkus * Naise terviserike (nt. munajuha * eetiline vastuseis umbus) * Mehel vähe seepe või permide liikuvus on puudulik  Kehavälise viljastumise embrüosiirdamise etapid inimesel:

Bioloogia → Rakendus bioloogia
8 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

KAUBI KÜLAKALME PALEODEMOGRAAFILINE ANALÜÜS

....................................................................................................... 3 1.4. Matuste säilivus. .................................................................................................... 3 2. Külakalmistutest ........................................................................................................... 4 3. Kaubi kalme käesoleva uurimistöö alusena .................................................................. 4 4. Uurimistöö metoodika ...................................................................................................... 5 5. Hauapanused ................................................................................................................. 5 6. Vanuse määramine ........................................................................................................ 6 6.1. Vanuse määratud hammaste analüüsi põhjal. ........................................................ 6 6.1.1

Kategooriata → Uurimistöö
5 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Sotsiaaluurimisega seotud üldmõisted

SOTSIAALUURIMUSEGA SEOTUD ÜLDMÕISTEID Uurimus vs uuring · Uurimus - teemaga määratud teaduslik uurimistöö; selle tulemused kirjapandud teosena · Uuring - piiratud ja harilikult praktilise uurimisülesande täitmine Joonetõmbamine mõnikord raske Metoodika ja meetod Metoodika (empiirilise (kogemuspõhise) sotsiaaluuringu kontekstis): reeglid, kuidas empiirilisi andmeid koguda ja analüüsida, millised on sobivaimad viisid sooritada teatud uurimistegevusi jne. Meetodiks nimetame andmete kogumise, töötlemise või analüüsi teatud kindlat viisi (nt küsitlus, klasteranalüüs). Menetlused ehk protseduurid on toimingud, mida teatud korras ja järjestuses sooritatakse ühe või teise meetodi kasutamisel. Metodoloogia

Sotsioloogia → Sotsioloogia
32 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Uurimuse plaan

vajadustest lähtuvalt (nt toimetulek, abielu) Millega uurida? Uurimisinstrumendi koostamine, mõistete operatsionaliseerimine: selliste uurimisprotseduuride (operatsioonide) väljatöötamine, mis empiiriliselt esindaksid uurimiskontseptsioone reaalses maailmas). Uuritavad nähtused: Valdkond ­ tema dimensioonid ­indikaatorid ­ küsimused (nt ankeedis) Mõjutavad tegurid (sõltumatud muutujad: sugu, vanus jne) Millal uurida? · Täpne ajakava metoodika väljatöötamisest esmase kokkuvõtte (raporti, artikli vms) koostamiseni · Sesoonsuse arvestamine · Välitöödeks sobilikud perioodid Kuidas läbi viia? Välitööde protseduuri täpne kirjeldus Mida välitööde käigus saaduga edasi teha? Kuidas toimuks andmesisestus ja töötlus? Töötlusskeemid Analüüs ja interpretatsioon Väljund (nt raport) Kas andmeid võib veel vaja minna? Andmekirjelduse vormistamine vastavalt

Sotsioloogia → Sotsioloogia
31 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Koolistress

...................................................7 1.4.Krooniline stress .......................................................................................................................7 1.5.Mis võiks koolistressi vähendada?.............................................................................................9 2.Uurimus........................................................................................................................................... 11 2.1.Valim ja metoodika.................................................................................................................. 11 2.2. Tulemused .............................................................................................................................. 11 Kokkuvõte.......................................................................................................................................... 13 Kasutatud allikad...................................................................

Kategooriata → Uurimistöö
184 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Vääriselupaikade inventuur Eestis

000 Eesti erametsaomaniku teadlikkust loodusväärtuste kaitse kohta. Vääriselupaikade ühisprojekti loomise ajaks oli Rootsis vääriselupaikade inventuur juba käivitunud ning vääriselupaikade kaitseks võetud meetmed rakendunud. Rootsi erametsaomanike ressursid ja kogemused olid sel ajal teatavasti suuremad kui Eesti metsaomanikel, seega tuli Eestil vääriselupaikade määratlemiseks, kaitseks ja majandamiseks välja töötada Eesti oludele sobiv metoodika. Käesolev aruanne annabki ülevaate nii Eesti vääriselupaikade projekti taustast kui ka Eesti metsade looduslikust mitmekesisusest ja ökoloogiast. Aruandes on kirjeldatud ka inven teerimise metoodikat. Peamise osa sellest välja andest moodustavad vääriselupaikade inventuuri üksikasjalikud ja rikkalikult illustreeritud tulemused ­vääriselupaikade arv ja paiknemine,vääriselupaikade tüüpide, võtmetunnuste,indikaatorliikide ja elupaigaspetsialistide kirjeldused ja nimistud.

Geograafia → maailma loodusgeograafia ja...
9 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Euroopa muinaskultuurid

Eesti rauaaeg  Vanem rauaaeg 500 eKr – 450 pKr Eelrooma rauaaeg 500 eKr – 50 pKr Rooma rauaaeg 50 – 450  Keskmine rauaaeg 450 – 800 Rahvasterännuaeg 450 – 600 Eelviikingiaeg 600 – 800  Noorem rauaaeg 800 – 1050 Viikingiaeg 800 – 1050 Hilisrauaaeg 1050 – 1225 1. Muinaskultuuride allikad kinnismuistised (matusepaigad, elupaigaga seotud muist. (linn(us)), maj teg seot muist.) irdmuistised historiograafia uurimistöö metoodika 1) Välitööd: a) arheoloogiline luure – leire (muinasaegsete objektide otsimine ja fiks.) b) arheoloogilised kaevamised 2) Kameraaltööd (puhast&konserveerimine, aruandlus, andmete analüüs, teadustöö) aeroarheoloogia, eksperimentaalarheoloogia, arheolaserskannimine (õhust), georadar (maapinnalt ma sisse) fotogrammeetriline plaan kihtide järgi kaevamine dateerimismeetodid. 1) stratigraafiline meetod 2) tüpoloogiline meetod (esemete klassifitseerimise põhjal)

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
31
pdf

Valimid

Valim ja selle moodustamine Üldkogum: mõisteid Element (ühik, objekt?) ­ ese, nähtus, indiviid vms, mille kohta kogutakse informatsiooni (küsitletakse, mõõdetakse, vaadeldakse) Üldkogum, populatsioon (population, universe) ­ elementide agregatsioon, looduse või ühiskonna nähtuste või objektide hulk, mille kohta soovitakse teha järeldusi. Uuringuülesande jaoks täpsustatud üldkogumit nimetatakse ka uuringu sihtrühmaks (target group). Üldkogum sisaldab sihtkogumit, mida uuritakse. Tunnus ­ näitaja, mida mõõdetakse (vaadeldakse) ja mis võib omandada erinevaid väärtusi erinevail objektidel Kõikne uuring (census) - andmete kogumine kõigilt üldkogumi objektidest. On · väga kallis; · saadavate andmete hulk piiratud. Üldkogum II Võimalikud ka registripõhised uuringud. Register - olemasolev andmebaas mingi üldkogumi kohta. · piiratud andmed; · sobilik alusmaterjaliks uuritavate objektide hulga ...

Sotsioloogia → Sotsioloogia
34 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Flööt Jazzis ja selle ajalugu

Brief History on JazzFlute Markus Eermann Jazz flute, on a jazzscale is quite a new phenomenon. There are early ragtime arrangement where flute and piccolo was used but due to having low volume, it didnt emerge as a solo instrument before the fifties after the electronic amplification was invented. Nowadays, thanks to the microphones, arrangers and composers have started to use flute on a regular basis(f.e saxophone players in big bands are required to play 2 instruments(double), most cases(Clarinet and Flute).Before 50s though, it had little use because of the low volume, Dancing halls and jazz clubs in 20s to 40s required a loud solo instrument to fill a big hall (Trumper, Saxo...

Keeled → Inglise keel
4 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Reklaamide mõju inimestele

Reklaamipsühholoogia on suhtlemis- ja mõjutamispsühholoogia rakendamine turustusprobleemide valdkonnas. Reklaamipsühholoogid uurivad inimkäitumist ja psüühika eripära eranditult reklaami vastuvõtu olukorras. Uurimuse hüpotees Reklaamid, mis on lühikesed löövad paremini läbi. Reklaamid, mis on värvilised ja silmapaistvad köidavad inimesi rohkem. Reklaamid, mis on pikad ja segased, ei löö läbi. Uuritavad inimesed Naised ja mehed vanuses 10-50 a. Uurimuse metoodika Küsimustik Uurimuse käik Küsimustik sisaldab küsimusi: Kuidas suhtud reklaamidesse? Kas usud, et reklaamid räägivad tõtt? Milliseid reklaame usud enim? Kuidas on reklaamid sind mõjutanud? Milline peaks olema reklaam? Milline reklaam on enim meelde jäänud? Millised reklaamid on häirivad/ebameeldivad? Uurimuse tulemused Küsitluses vastanute arvates on reklaamid tüütud ja nad eelistavad neid mitte vaadata. Reklaamides on 50% tõtt ja 50% valet. Enim usutakse

Psühholoogia → Psühholoogia
13 allalaadimist
thumbnail
30
odp

Francis Bacon ja Thomas Hobbes

FRANCIS BACON JA THOMAS HOBBES FRANCIS BACON • Sündis 22.jaanuar 1561 ning suri 9.aprill 1626 • Inglise filosoof, riigimees ja ajaloolane • Esimene St Albansi vikont ja Verulami parun • Tähtsaim filosoofiline teos „The Advancement of Learning“ • Uusaja teadusrevolutsiooni kaitsjana töötas välja keeruka induktsionistliku teaduse metoodika, mida nimetatakse Baconi metoodikaks. • • ELUKÄIK • Bacon oli pärit mõjuvõimsast perekonnast. • Sündis Londonis York House’is • Isa oli sir Nicholas Bacon, Elizabeth I aegne suurpitsati hoidja. • Ema Ann Cooke Bacon, oli oma aja haritumaid naisi. Oskas 5 keelt ja oli tuttav kaasaegsete antiigiuuringutega. • Francis oli oma vanemate viiest pojast noorim. • Bacon sai lapsena koduõpetust, kuna tema tervis oli õrn. • 1573

Filosoofia → Filosoofia
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

TEST - inimfaktor

Jah, ergonoomilised töötingimused vähendavad inimese vea tõenäosust. Kas ergonoomilised masinad ja seadmed vähendavad inimeste vigu ? Jah, ergonoomilised masinad ja seadmed vähendavad inimeste vigu. Kas ohtlikumad on töötaja vead või juhi, inseneri ja disaineri vead ? Ohtlikumad on juhtimisvead kui vahetu töötaja vead. Mis on Human Reliability Assessment ? Human Reliability Assessment on inimese usaldatavuse analüüs. Kas Human Reliability Assessment metoodika vajab ka Eestis rakendamist ? Jah, Human Reliability Assessment metoodika vajab ka Eestis rakendamist.

Haldus → Töökeskkond ja ergonoomika
28 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kõrgtäpne nivelleerimine

puhul viseerimiskiire kõrgus maapinnast olla alla 0,7 m. III klassi puhul on lubatavaks viseerimiskiire minimaalseks kõrguseks 0,5 m. Viseerimiskiire maksimaalseks pikkuseks võib kõrgtäpsel nivelleerimisel olla kuni 40 m, III klassi puhul kuni 70 m. Jaamas võib viseerimiskiirte erinevuseks olla kuni 0,5 m, III klassi puhul kuni 1 m. Sektsioonis võib III klassi tööde juures õlgade pikkuste summaks olla kuni 3 m, I klassi puhul aga kuni 1 m. 2. Millised kõrgtäpse nivelleerimise metoodika võtted vajaksid Teie jaoks täiendavat selgitamist? Natuke on arusaamatu punkt 8.2.4. Mida selline toiming annab? 8.2.4 Sektsioonid käigus nivelleeritakse muutuva suunaga ­ esimene sektsioon käigu suunas (suund A), teine sektsioon käigule vastupidises suunas (suund B), kolmas sektsioon jälle käigu suunas (suund A) jne. 3. Millised mõisted loetud metoodika osas vajaksid Teie jaoks eelnevat defineerimist? Nivelliiri pikksilma bisektor

Geograafia → Geodeesia
4 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Lihhenoindikatsioon

........................................................8-9 4.1.4.Samblike tähtsus looduses ja inimese elus.......................................10 5.Uurimistöö Harku metsas..............................................................................11 5.1.Harku metsa kirjeldus..............................................................................11 5.2.Uurimistöö eesmärk.................................................................................11 5.3.Uurimistöö metoodika..............................................................................11 5.4.Uurimistöö tulemused.........................................................................12-15 5.5.Järeldused tehtud uurimistööst................................................................15 6.Kokkuvõte......................................................................................................16 7.Kasutatud kirjandus.....................................................................

Loodus → Keskkonnaökoloogia
53 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SPORDITREENERITE TASEMEKOOLITUSE ÕPPEKAVA

jagamine mitme tegevuse vahel. Puudulik keskendumisoskus ning sellest tulenevad psühholoogilised ja sportliku sooritusega seotud probleemid. Keskendumisoskuse hindamine, selle arendamise meetodid ja tehnikad. Soovitatav kirjandus Krull E. (2001). Pedagoogilise psühholoogia käsiraamat, TÜ kirjastus. Loko J. (2002). Laste ja noorte spordiõpetus, Tartu. Loko J. (1996). Sporditeooria, Tartu. Loko J. (2004). Liigutusvõimed ja nende arendamise metoodika, Tartu. Rakenduspedagoogika õpik (2002). AS Atlex. Rapee, R. M., Spence, S. H., Cobham, V., & Wignall, A. (2005).Kuidas aidata muretsevat last Tallinn: Ersen. Thomson, K., Kivimäe, E., Lõssenko, M. (2003). Eesmärkide struktuuri teooria sünergia abiks stressi ja läbipõlemise vältimisel. „Psühholoogia rakendus ja rakenduspsühholoogia“. Toim.: A. Baltin/T. Niit, Tallinna Pedagoogikaülikooli psühholoogiaosakond, lk. 122-123. Underwood Barnard, M. (2005)

Sport → Spordifüsioloogia
29 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Hüperaktiivsus lasteaias

Kindlasti ei tohiks vanemad tunda ennast süüdi, samamoodi ei tohiks nad probleemi mitte tunnistada, sest siis võivad asjad hoopis hullemaks minna.[4] Probleemse lapse käitumise ennetamiseks on välja töötatud järgmised metoodikad: Biheivoristlikud uurimused rõhutavad õpilaste sagedase tasustamise ja kiitmise olulisust (Üksikute laste või terve grupi kroonilise väärkäitumise ohjeldamiseks annab häid tulemusi biheivoristlik käitumise modifitseerimise metoodika (KMM), mille rakendamise edukus oleneb õpetaja oskusest jälgida muutusi lapse käitumises. Õpilaste distsiplineerimise metoodika rajaneb biheivoristliku tasustamise põhimõttel, s. t. õpilase käitumise kontrollimine väliselt. Lapse sisemine huvi jääb tahaplaanile, mistõttu peaks neid meetodeid kasutama kui ajutisi abivahendeid ülekäte läinud õpilaste distsiplineerimiseks.

Psühholoogia → Suulise ja kirjaliku...
57 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Kordusnivelleerimised

Seinamärkide keskmiseks vahekauguseks oli 10-15 km ning seinareeperitel 1,5-2 km. 1936. a hakati arendama täpse nivelleerimise võrku (728 km), mis rajati kõrgtäpse nivelleerimise polügoonide sisse. Kolmanda nivelleerimise käigus teostati lisaks põhikäikudele (mandril 6 ja saartel 2 polügooni) nivelleerimisi ka maapinna lokaalsete liikumiste uurimiseks geodünaamilistel polügoonidel (ca 550 km). 2. Milline oli nivelleerimise metoodika esimese kordusnivelleerimise perioodil? Nivelleerimisel kasutati optilise mikromeetriga täppisnivelliire Zwiss III ja Zeiss A. Lattideks olid 3- meetrised invarlindiga nivelleerimislatid. Nivelleerimisel nivelleeriti sidepunktide keskelt nn. ühildamise meetodil. Kaugus instrumendist latini oli 50 m ning see määrati kas mõõdulindi või trossi abil. Edasi- ja tagasikäikude lubatud vahe võis jääda ± 1,5 mm/km ning põhi- ja abiskaalade lugemite erinevus ei võinud ületada 0,4 mm. 3

Geograafia → Geodeesia
4 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Monokloonsed antikehad ja antiseerum

Monokloonsed antikehad ja antiseerum Heleri Järve Ekaterina Kouru Monokloonsed antikehad Kitsa antigeenispetsiifikaga antikeha, mida produtseerib kindel hübridoomikloon Metoodika loodi 1975. a. Köhleri ja Milsteini poolt, mille eest neile omistati ka Nobeli preemia Metoodika lahendas probleemi, kuidas saada erinevate antigeenide vastu täiesti homogeenseid antikehi suures koguses. Metoodika rakuliseks aluseks on fakt, et iga üksik B-lümfotsüüt on vimeline sünteesima ainult ühesuguste omadustega antikehi. B-lümfotsüüt on aga diferentseerunud rakk ja tema jagunemisvime koekultuuris on väga piiratud. Selleks,et panna soovitud antikeha tootev B- lümfotsüüt jagunema, ühendatakse ta pahaloomulise kasvajarakuga, mille tulemusel tekib hübriidne rakk e. nn. hübridoom Hübridoomil on mõlema eellasraku tunnused: tal on piiramatu jagunemisvime

Bioloogia → Bioloogia
21 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mõõtmised topograafilisel kaardil III

LABORATOORNE TÖÖ NR. 3 Mõõtmised topograafilisel kaardil III Kõrgused, reljeef. Ülesanne 1. Punktide kõrguste määramine Töövahendid: kaart (M 1:20 000), joonlaud, pliiats, taskuarvuti. Metoodika: Ülesanne 1. Punkt H a =140, nagu võib näha kaarti peal. Ülesanne 3.1 Punkti A kõrguse määramiseks leian talle lähemad samakõrgusjooned ja mõõdan nende vahemaa joonlauaga cm-s võimalikult risti läbi punkti A (3,1cm). Samakõrgusjoonte lõikevahe on 5m. Järelikult 3,1 cm on looduses 5m. Mõõdan joonlauaga punkti kauguse lähimast samakõrgusjoonest (0,7cm). Leian kui palju see on looduses. 0,7∗5 3,1 cm – 5 m x= =1,13 3,1 0,7 – x m Järgmiseks liidan saadud tulemuse punktile lähima samakõrgusjoone korgusega (155) ja saan punkti A kõrguse. H a 1 =...

Geograafia → Geodeesia
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Leida joonte pikkused kaardil või looduses etteantud mõõtkavades.

LABORATOORNE TÖÖ NR 1. MÕÕTMISED TOPOGRAAFILISEL KAARDIL I Eesmärk: Leida joonte pikkused kaardil või looduses etteantud mõõtkavades. Ülesanne 1. Kaardilt (mõõtkavas 1:50 000) leida kolm punkti ja tähistada need. Mõõta punktidevaheliste joonte pikkused. Missugune maastikujoone pikkus vastaks samadele lõikudele mõõtkavades 1:25 000, 1:10 000, 1:50 000 ja 1:2000 kaardilehel? Tulemused on kantud tabelisse 1.1. Töövahendid: Eesti baaskaart, mõõtkava 1:50 000, joonlaud, pliiats, taskuarvuti. Tabel 1.1. Joonte pikkused erinevates mõõtkavades Joon, selle pikkus 1:25 000 1:10 000 1:50 000 1:2000 kaardil 1-2; 4,7cm 1175m 470m 2350m 94m 2-3; 2,7cm 675m 270m 1350m 54m 3-1; 4,3cm 1075m 430m 2150m 86m Metoodika: Kaardilt 1:25 000 vastab 1cm 250m looduses. Et saada tea...

Geograafia → Geodeesia
5 allalaadimist
thumbnail
15
ppt

Koolieelse pedagoogika ajalugu Eestis

on saanud alguse koolieelse pedagoogika areng Eestis leidis aset lasteasutuste ja kasvatustegevuse loomine Eestis Koolieelne pedagoogika Koolieelne pedagoogika on teadus laste kasvatamisest ja õpetamisest vanuses 0-7 uuritakse, kuidas kasvatada ja õpetada lapsi nii perekonnas kui koolieelses lasteasutuses uuritakse nii indiviidi kui ka ühiskonna tasandit Friedrich Fröbel ja esimene ,,lasteaed" 1840. aastal asutas esimese eelkooliasutuse spetsiaalse metoodika väljatöötamine(3-6) kristlike maailmavaadetega mängupedagoogika lasteaedniku ülesandeks pidas pedagoogilist inimesekasvatust. Fröbeli pedagoogika 4 põhiprintsiipi täiuslikkuse printsiip isetegemine mäng usalduslik suhtlemine täiskasvanu ja lapse vahel M.Montessori pedagoogika põhimõtted laps loob end oma sisemiste jõudude abil lapsele on omane loomulik uudishimu ja teadmisjanu lapse arengus on nn tundlikkuse staadiumid

Pedagoogika → Koolieelne didaktika
76 allalaadimist
thumbnail
51
pptx

Projektijuhtimise kuldvillak

kaudu. Projektijuhtimine TAGASI Juhtimine peab lähtuma terviku huvidest Enne lahendamist peab probleemi teadma Muuta on mõtet põhjust, mitte tagajärge Maailmas endas ei ole vastuolusid, need tekivad meie ekslikest eeldustest Terve mõistuse rakendamine juhtimises TAGASI meetod, mis on suhteliselt dünaamiline ja konkreetsele juhule/projektile kohandatav. Prince 2 TAGASI Milline metoodika ütleb: ,, Juhtimine peab lähtuma terviku huvidest" Piirangute teooria TAGASI Protsessipõhine metoodika, vaadeldes kaheksat põhiprotsessi ning kaheksat komponenti Prince 2 TAGASI Eeldab, et majandusorganisatsioonidel on viis liiki piiranguid Piirangute teooria TAGASI Annab projektijuhile teoreetilise Know-How Projektijuhtimise metoodika TAGASI Efektiivse organisatsiooni töötajad teavad, kellele nad alluvad ja mis on nende kohustused

Haldus → Projektijuhtimise alused
28 allalaadimist
thumbnail
30
odt

Arvuti kasutamine õpilaste seas

.................................................................................................13 2.1.7 Printeriga seotud ohud.....................................................................................................13 3. Uurimus arvutiga kaasnevate problemide teadmine ja arvuti kasutamine Kurssaare Gümnaasiumi õpilaste seas........................................................................................................................................15 3.1 Uuringu metoodika ja valim....................................................................................................15 3.1.1 Küsitluse tulemuste analüüs Kuressaare Gümnaasiumi 9. - 12. klassi õpilaste hulgas...16 Kokkuvõte..........................................................................................................................................26 Kasutatud kirjandus..................................................................................................................

Informaatika → Informaatika
181 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun