Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA (3)

3 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #1 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #2 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #3 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #4 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #5 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #6 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #7 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #8 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #9 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #10 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #11 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #12 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #13 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #14 KVALITATIIVNE VS KVANTITATIIVNE METOODIKA #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 336 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor trinka01 Õppematerjali autor
Referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
doc

KVALITATIIVNE VERSUS KVANTITATIIVNE METOODIKA

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ärijuhtimise õppesuund KÕ II Ä Helle Liivar KVALITATIIVNE VERSUS KVANTITATIIVNE METOODIKA Referaat Juhendaja: Airi Mitendorf Mõdriku 2008 1 SISUKORD LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL........................................................................1 Juhendaja: Airi Mitendorf....................................................................................................1 SISUKORD.........................................................

Eesti keel
thumbnail
6
pdf

Kvalitatiivne uurimisviis

Uurida infovajadust lähedase kaotanud lapse toetamiseks haridusasutustes. Kuna tegemist on üsna isikliku ja hella teemaga, siis on kõige sobivam viis uurimustöö läbiviimiseks silmast silma intervjuu, kus saan vahetult tagasisidet mind huvitavatele küsimustele, saan täpsustada küsimusi kui selleks on vajadus ja saan otse näha inimeste emotsioone antud teema suhtes ja näha, kuivõrd neid see teema üldse puudutab. Seega sobib minu uurimustöösse kvalitatiivne uurimismeetod. Ülevaade kvalitatiivsest uurimusmeetodist. Kvalitatiivsete uuringute all mõistetakse tervet erilaadsete uuringutüüpide kogumit Kvalitatiivsed uuringud on eelkõige sellist tüüpi uuringud, kus huvitutakse käitumismustrite alla peidetud protsessidest ning otsitakse vastust küsimusele miks (Laherand, 2008, 15). Oma lõputöös püüangi avada surma ja leina teemat ning kuidas lähedase surm mõjutab lapse edasist toimetulekut oma igapäevaeluga

Eesti keel
thumbnail
67
docx

Uurimismeetodid

küsimusele Sellest lähtudes võiks sotsiaalteadustes eristada kolme uurimisparadigmat: Positivistlik lähenemine Interpretatiivne lähenemine Realism Uurimisparadigmad Uurimisparadigma Põhiidee Uurimisstrateegia Riigiteaduste paradigma Positivism Objektiivne reaalsus, Kvantitatiivne Biheivorism, kõik mõõdetav ja Ratsionaalne valik vahetult uuritav Interpretatiivne Reaalsus on Kvalitatiivne Konstruktivism, lähenemine konstrueeritud, Institutsionalism peamine mõista ja tõlgendada Realism Otsida varjatud Kvalitatiivne / Marksism

Uurimismeetodid
thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

......................................................................................................32 2.3 Probleemi seade..................................................................................................32 2.4 Tööhüpoteesi ja uurimisülesannete püstitamine.................................................34 2.5Tunnuste tüübid...................................................................................................36 2.6Andmete töötlemise metoodika...........................................................................36 3. ESMASTE ANDMETE KOGUMISE MEETODID..............................................37 3.1 Küsitlus...............................................................................................................38 3.1.1Küsitlustehnikad ..........................................................................................39 3.1.2Küsimuste konstrueerimine ja esitamine....................................

Uurimistöö alused ja metoodika
thumbnail
31
pdf

Äriuuringute alused

Mõnikord tuleb meil teha või soovitada muudatusi ja rakendada neid oma probleemidele. Kui selles protsessis osaleb mitu uurijat, tuleb ideesid/teooriaid testida. Kui teooriad on korralikult testitud, võime me koguni ennustada tulevikku. Me võime veendunult öelda, et seda tüüpi olukorras on see lahenduseks. Uurimus teeb järelikult meie elu kergemaks, mitte ainult äris, vaid üldiselt. Äriuuringud ei erine palju praktilisest probleemide lahendamisest. KVALITATIIVNE JA KVANTITATIIVNE UURING KVALITATIIVSED MEETODID KVANTITATIIVSED MEETODID · Rõhk arusaamisel · Rõhk testimisel ja tõestamisel · Fookus vastaja vaatenurgal · Fookus sündmuste faktidel ja/või põhjustel · Interpretatsioon ja ratsionaalne lähenemine · Loogiline ja kriitiline lähenemine · Vaatlused ja mõõtmised loomulikus ümbruses · Kontrollitud mõõtmine

Majandus
thumbnail
2
doc

Kvalitatiivne, kvantitatiivne ja integraalne metodoloogia

Kvalitatiivne, kvantitatiivne ja integraalne metodoloogia. Teadus- ja loometöö metodoloogia kursuse loengukonspekt (2009) Lembit Õunapuu, PhD Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia teadus- ja kunstiloome osakond _______________________________________________________ Kvantitatiivne, kvalitatiivne ja integraalne metodoloogia Nimetame seda teadust, mis hõlmab kvalitatiivsete nähtuste (fenomenide) uurimisel ka kvantitatiivse teaduse võimalused tulemuste vormistamise eesmärgil integraalseks teaduseks. Integraalses vaates on teadus heuristiline tunnetus ja vormilahenduse otsingu protsess, milles tegelikkuse tunnetamisel saadud kogemused vormistatakse teadmiste tervikuks. Integraalses

Teadustöö metoodika
thumbnail
3
docx

UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA FENOMENOLOOGILINE UURIMUS

TALLINNA ÜLIKOOL UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA FENOMENOLOOGILINE UURIMUS Kvalitatiivne uurimus on loominguline kollaaz. Kvalitatiivsete uuringute all peetakse silmas terviklikku erilaadsete uuringutööpide kogumit. Kvalitatiivne uuring on alati olukorda arvestav tegevus, mis asetab vaatleja maailmas kindlasse paika. Kvalitatiivset uuringut eelistatakse tutvustada näidete ja kirjelduste kaudu. Jäetakse välja täpsed definitsioonid. Uuring viiakse läbi loomulikus keskkonnas. Kvalitatiivse uuringu läbiviija läheb sageli uuringus osalejate juurde. See võimaldab uurijal märgata indiviidi või kohta iseloomustavaid detaile ning aitab uurijal osalejate tegelikku kogemusse sisse elada.

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
46
docx

Kvalitatiivsete meetodite üldkursus

Kuna objektide olemus asetseb objektides, Kuna sotsiaalne tegelikkus on inimeste poolt sellepärast ka sotsiaalteaduslik uurimus võib anda toodetud produkt ja sõltub nende tegevusest, vaid ühte tõest teadmist sellest reaalsusest. Tõene teadmistest ja suhetest, siis peitub tõde uurimus peegeldab eksisteerivat reaalsust tõlgendustes. inimtõlgendustest sõltumata. 2.Kvantitatiivne vs kvalitatiivne uurimus (deduktsioon vs induktsioon) Tundmaõppimise viisid Deduktsioon Induktsioon Induktiivselt deduktiivne viis (hilisemas põhistatud teoorias) 3 KVANTITATIIVNE UURIMUS KVALITATIIVNE UURIMUS Põhiküsimused: Miks? Mil määral? Mis? Missugune? Kuidas? Mis ulatuses? Miks? (A.Strauss) Lähteseisukohad: Esikohal protsess, uuritav fenomen

Sotsioloogia




Kommentaarid (3)

19taurus91 profiilipilt
19taurus91: Suur tänu, materjalist oli väga palju abi, väga põhjalik ja hea materjal :)
10:34 03-06-2012
efkaliinu profiilipilt
Evelin Pärn: Mina ei saanud abi.
19:15 13-04-2016
enelin06 profiilipilt
enelin l: hea materjal
20:26 21-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun