Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mängud loodusõpetuses (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on nende meeleolu?
  • Mida nad mängu ajal tegid kirjeldus?
  • Kuidas nad suhtusid kaasmängijatesse?
  • Mida nad mängust õppisid?
  • Midagi uut teada?
  • Kui kaotuspunkte poleks arvestatud?
  • Milliseid muudatusi võiks sellesse mängu teha?
  • Mis valmistas mängus raskust?
  • Midagi uut või kinnitust millelegi mida te juba varem teadsite?
  • Milliseid muudatusi oleks võimalik sellesse mängu teha?
  • Midagi kokkuvõtteks öelda?
  • Milline on Sinu meeleolu pärast mängu lõppu?
  • Kuidas said mängus oma ülesandega hakkama?
  • Mida Sa mängu ajal tegid?
  • Mida Sa selles mängus õppisid?
  • Mis oli sinu jaoks mängus kõige raskem?
  • Mida muudaksid selles mängus ja mida see muutus meile annab?
  • Kuidas end tunnete pärast mängu lõppu?
  • Mida tundsite mängu käigus?
  • Mis tegelikult toimus?
  • Kuidas suhtusite klassikaaslastesse mängu ajal?
  • Mida te õppisite?
  • Midagi uut või kinnitust millelegi mida te juba varem teadsite?
  • Kui võistlusmomenti poleks üldse välja toodud?
  • Kui võistlusmomenti oleks hoopis rohkem rõhutatud?
  • Milliseid muudatusi oleks võimalik sellesse mängu teha?
  • Kuidas need muudatused oleksid mängu käiku mõjutanud?
  • Midagi kokkuvõtteks öelda?
  • Kuidas end tunnete pärast mängu lõppu?
  • Mida tundsite mängu käigus?
  • Mis tegelikult toimus?
  • Kuidas suhtusite kaaslastesse kellest oli abi kellest mitte?
  • Mida te õppisite?
  • Midagi uut või kinnitust millelegi mida te juba varem teadsite?
  • Kui võistlusmomenti poleks üldse välja toodud?
  • Kui võistlusmomenti oleks hoopis rohkem rõhutatud?
  • Milliseid muudatusi oleks võimalik sellesse mängu teha?
  • Kuidas need muudatused oleksid mängu käiku mõjutanud?
  • Midagi kokkuvõtteks öelda?
  • Kuidas saaksite saadud kogemust oma edaspidises elus kasutada?
Vasakule Paremale
Mängud loodusõpetuses #1 Mängud loodusõpetuses #2 Mängud loodusõpetuses #3 Mängud loodusõpetuses #4 Mängud loodusõpetuses #5 Mängud loodusõpetuses #6 Mängud loodusõpetuses #7 Mängud loodusõpetuses #8 Mängud loodusõpetuses #9 Mängud loodusõpetuses #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 69 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lowren777 Õppematerjali autor
Koostatud 10 erinevat mängu, mida saaks kasutada loodusõpetuse tunnis.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

Liikumismängud ja teatevõistlused

LIIKUMISMÄNGUD Nurkade täitmine Mänguks vajalikud vahendid: 5 koonust - 4 nurkades ja 1 keskel. Mängu kirjeldus: Mängijad seisavad koonuste juures. Vile peale hakkavad nurkades olevad mängijad päripäeva järgmise koonuse poole jooksma. Keskel olev mängija püüab jõuda väljaku ühte nurka enne nurgast jooksvat mängijat. EPS Osalejate arv: vähemalt 3 Mängu kirjeldus: Valitakse osalejate seast üks isik, kes peab silmad kinni teised osalejad poolelt korvpalliväljakult ülesse leidma. Kõigepealt seisab ta väljaku keskel ja keerutab ennast silmad juba kinni ning loeb mõttes järjest tähti E,P,S,E,P,S jne. Lepitakse kokku, kes ütleb ühel hetkel "stopp" ning seejärel ütleb keerutaja tähe kõvasti välja. E tähendab Elus (võib vabalt piiride sees liikuda), P tähendab Poolsurnud (alakeha (alates puusadest) peab liikumatult olema, kuid ülejäänud keha võib liigutada), S surnud (peab täiesti liikumatult olema). Osalejate eesmärk on mitte lasta end ülesse leida

Pedagoogika
thumbnail
25
doc

Mängud - erinevad mängud

· võistluslikud või mittevõistluslikud · osavõtjate arvulisuse järgi: massimängud (50 ja rohkem) · väikegrupimängud ( kuni 20) · atraktsioonid (1 kuni 3) · ohtlikud, ohu tekke võimalusega või turvalised · sise (ruumis) või välis (õues) · liikumismängud või istumismängud (paiksed) · meeskondlikud või individuaalsed · ajaline kestvus (lühikesed-pikad) · aastaajad (suvemängud, talvemängud) · mängud vahenditega või ilma · laagrid. Mängude olemuse järgi: · muusikalised mängud ­ muusika (audio või elavmuusika) saatel või heli-rütmis (plaksutuses, trumm jne) ­ näiteks: "Hiirelõks", "Toolimäng" · laulumängud ­ laulus olevate tegevuste imiteerimine või näitlikustamine koha peal: "Põdral maja ...", "Kes elab metsa sees ..." · lauluringmängud ­ laulmine ja liikumine: "Kes aias", "Mul on üks vahva tädi ...", "Me lähme rukist lõikama..."

Vaba aja programm
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

.........................................................45 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................46 Sissejuhatus Mäng on väga tähtis osa lapse igapäevaelust. Ma arvan, et lapsel peaks olema võimalus mängida palju erinevaid ning meelepäraseid mänge. Selle mapi koostades lähtun ma sellest, et saaksin neid mänge hiljem oma töös kasutada. Valisin välja mängud, mis pakuvad minu arvates lastele huvi ning on samas ka arendavad. Mängud süstematiseerisin ma esiteks vanuste ja siis ka teemade kaupa. Alguses on näpu- ja sülemängud, mis sobivad väga hästi noorematele lastele, kuid edasi kasutasin samasugust teemedejaotust nagu on Maaja Männi koostatud raamatus "Mänge siit ja sealt". Mängud on jaotatud: meelte- ja tähelepanumängud; suhtlemis- ja loovusmängud; keele-, kõne- ja lugemismängud; võrdlemis- ja arvutamismängud ning liikumismängud

Mäng
thumbnail
13
doc

Mängu mõiste

palju arendavat. J. Rousseau- looduse poolt kaasa antud meeli ja füüsilisi võimeid arendav tegevus. Fr. Schiller- mõiste `mängutung` , psühholoogiline mõju inimesele ( Inimene mängib ainult siis, kui ta on inimene tõelises tähenduses) H. Spencer- ülejääva energia teooria. S. Hall- mänguline käitumine pärilikkuse poolt määratud, kulgeb vastavuses in. arengulooga ( ülekordamise teooria)- mängud järgnevad üksteisele suhteliselt püsivatel vanusejärkudel, sisu vastab päritud tegevusele, funktsioon on vabastada liik nendest jääkidest. K. Groos- eluks ettevalmistamise teooria 1. eksperimentaalne funktsioon- motoorsed, meelelised, intellektuaalsed, afektiivsed, tahtejõudunõudvad. 2. spetsiifilised funktsioonid. M. Lazarus- aitab puhata tööst, rõõmu, naudingut pakkuv tegevus, mis on seotud kujutlustega. G. T. W. Patrick- seotud motoorse aktiivsusega

Arengupsühholoogia
thumbnail
13
doc

Grupitöö Sünnipäevapidu

KOKKU 9450kr Finants Iga külaline peab maksma 50 krooni rendi eest. Ülejäänud raha saab sünnipäeva lapse vanemate käest. 6 Kava külalistele 18.00 ­ Väljuvad bussid 18.25 ­ Klubis kohtumine 18.45 ­ Ette valmistus üllatuseks 19.00 ­ Sünnipäeva lapse saabumine 19.15 ­ Söömine ja toosti ütlemine 19.50 ­ Kingituste andmine 20.10 - Sünnipäeva lapse tõstmine 20.20 ­ Mängud 21.00 ­ Söömine ja joomine 21.50 ­ Karaoke ja tantsimine 00.00 ­ Esimese bussi väljumine (klubi eest) 02.30 ­ Teise bussi väljumine 7 Mängud Ajalehe tants Seda mängu saab mängida ainult paaris. Tuleb võtta ajaleht, minna kahekesi sinna peale ning kui muusika mängima hakkab peab tantsima. Muusika lõppedes volditakse ajaleht iga korraga aina väiksemaks ning võitja paar on see kes kõige kauem suudab ajalehelt maha astumata

Perekonna õpetus
thumbnail
16
doc

Referaat korvpallist

KOOL Nimi KORVPALL Referaat Pärnu 2011 1 SISUKORD Sissejuhatus ...........................................................................................................................3 Ajalugu...................................................................................................................................3 Reeglid...................................................................................................................................3 Võistlusriietus.........................................................................................................................5 Mängijad-vigastus...................................................................................................................7 Kapten-kohustused ja õigused................................................................................................7 Treenerid-kohustused ja õigused..........................................................

Kehaline kasvatus
thumbnail
48
docx

Võrkpall (Referaat)

Stenar Kamarik P 37 VÕRKPALL Arvestustöö Juhendaja: Ants Rikberg Väike-Maarja 2014 SISUKORD SISUKORD......................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..............................................................................................................................4 AJALUGU........................................................................................................................................4 VARUSTUS......................................................................................................................................6 Mänguala......................................................................................................................................6 Võrk..........................................................................................................

Sportmängud (pallimängud)
thumbnail
20
docx

Mäng ja lapse kognitiivne areng

Tavaliselt mängivad niisugused lapsed oma mänge pikema aja jooksul. Mängudes sooritavad nad palju erinevaid mängulisi toiminguid ja nende mängu saadab naer, vaimustus, imestus ning sageli ka kõne. Niisuguste mänguliste toimingute foonil tekivad mängijatel tõelised mänguepisoodid, mida saadavad eredad emotsionaalsed väljendused ja kõne. Emotsionaalselt passiivsete laste mäng kujutab endast põgusat ja pealiskaudset tutvumist mänguasjadega. Mängud on lühiajalised ja mängutoimingute arv väike, kusjuures üksikute mängutoimingute edukus või ebaedu ei avalda mõju mängu käigule. Mängijaid iseloomustab emotsionaalsete ilmingute vaesus, neil ei esine eredalt väljendunud rõõmu ega imestust. Ka kõne osatähtsus on selliste laste mängudes väike. Sageli katkestavad mängijad tegevuse, vaatavad ringi, lasevad end segada kõrvalistel asjaoludel. Suheldes täiskasvanuga puudub emotsionaalselt

Pedagoogika




Meedia

Kommentaarid (2)

meeri27 profiilipilt
Meeri Kuustemäe: Väga toredad ja huvitavad mängud. Kui õpetajaks saan, siis hakkan neid kindlasti kasutama. Kahjuks on need mängud kõik pärit ühelt ja samalt neti lehelt.
21:20 21-09-2011
scream profiilipilt
scream: Väga vahva !:)
11:39 09-05-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun