Facebook Like
Küsitlus


SOTSIAALMEEDIA (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris

Rapla Vesiroosi Gümnaasium
SOTSIAALMEEDIA
Arvestuslik töö
Koostas: Marten Merila
Klass: 10MÜ
Juhendaja : Kersti Luik
Rapla 2015
SISSEJUHATUS
Sotsiaalvõrgustike kasutajate üha suurenev kogukond ja voogmeedia on olnud ajendiks uute
toodete ja teenuste arendamisel digiTV valdkonnas, sest Internetist kättesaadav multimeedia on piisavalt mõjuvõimas, et televisiooni vaatajaskond veebi suunata. Interneti kättesaadavus ei ole tänaseks enam probleem ja see on saanud osaks meie igapäevaelust. Seetõttu on sotsiaalmeedia rakendused saavutanud olulise rolli digiTV arendusprojektides.
Teema valikul sai määravaks autori varasem töökogemus digiTV valdkonnas ja isiklikud huvid digiTV arenguvõimaluste vastu.
Teema aktuaalsust põhjendab asjaolu, et digitaaltelevisiooni ja sotsiaalmeedia rakendustega integreeritud lahendused on saanud lähiaastatel suure arenguhoo ning on muutumas järjest kasutajakesksemaks ja sotsiaalsemaks. Uudsust pakub käesolev bakalaureusetöö ka Eesti digiTV teenusepakkujate lahendustesse ja ennustab, millised võiksid olla tulevikus Eestis toimivad lahendused.
Antud bakalaureusetöö uurimusprobleemiks on digiTV ja sotsiaalmeedia sulandumise trendid, millele vastuse leidmine läbi disainiprotsessi, on ühtlasi ka töö pea-eesmärgiks.
Eesmärgi saavutamiseks töö autor:
1. Analüüsib, millised olemasolevad sotsiaalmeedia lahendused ja funktsionaalsused võiksid
sobida digiTVga integreerimiseks.
2. Annab ülevaate, millised on olemasolevad digiTV lahenduste võimalused sotsiaalmeediaga integreerimiseks.
3. Koostab persoonad ehk näidiskasutajad ja stsenaariumid eesmärgipõhise disainimeetodi põhjal.
4. Analüüsib disainisessiooni läbi saadud tulemusi, kirjeldab süsteemi funktsionaalsed ja mittefunktsionaalsed nõuded ning koostab kasutajalood.
Käesolev bakalaureusetöö on jaotatud nelja peatükki , millest esimene defineerib sotsiaalmeedia mõiste ja kirjeldab selle võimalusi.
Teises peatükis tutvustab töö autor sotsiaalmeedia rakendusi ja trende digiTVs.
Kolmas peatükk annab ülevaate Eesti digiTV teenusepakkujatest ning nende võimalikest arengusuundadest.
Neljas peatükk kirjeldab käesolevas bakalaureusetöös rakendatud disainimeetodeid ja annab ülevaate nende läbi saadud tulemustest.
Sotsiaalmeedia mõiste
Sotsiaalmeedia on Interneti meedia liik, mis tugineb inimeste vajadusel suhelda ja ennast
väljendada, võimaldades neid ühendada uute inimeste ja teemadega - tekitada arutlusi, avaldada arvamust, saada tagasisidet jne. Sotsiaalmeedia kaudu on võimalik jagada teistega oma mõtteid, muusikat, videosi, fotosid ja teisi multimeediumi rakendusi.
Sotsiaalmeedia on saanud tänapäeval paljude internetikasutajate igapäeva lahutamatuks osaks ning on muutumas üheks mõjukaimaks turunduse vahendiks . Sotsiaalmeedia omadusi iseloomustavad sotsiaalsus , avatus ja mitmekülgsus.
Peamised sotsiaalmeedia-omased tehnilised lahendused
RSS
RSS ( Really Simple Syndication, Rich Site Summary) on XML (Extensible Markup Language ) formaadis meta -andmete kirjeldamise ja sündikeerimise vorming , mida kasutatakse ühe veebilehe sisu kuvamiseks teisel veebilehel, teavitades kasutajaid toimunud uuendustest . RSS vorming võimaldab kasutajal lugeda kokkuvõtteid huvipakkuvatest veebiportaalidest ja blogidest ilma neid lehti külastamata.
Blogi
Blogi (ingl. k. blog) ehk ajaveeb on lihtne ja käepärane vahend regulaarset uuendamist nõudvate veebilehtede loomiseks. Blogid kannavad endas lisaks tekstile ja hüperlinkidele ka mitmesugust multimeediumi sisu – fotod, heliressursid ja videod. Blogide olulisemateks sotsiaalseteks funktsioonideks on võimalus kasutajatel lisada postitustele kommentaare ja linkida end blogi uudisvoo „jälgijaks“.
Sotsiaalvõrgustikud
Sotsiaalvõrgustikud koondavad suurel hulgal erinevate huvidega indiviide. Registreerudes sotsiaalvõrgustiku kasutajaks avaneb võimalus jagada oma mõtteid, huvisid ja tegevusi ning leida mõttekaaslasi. Kasutajatevaheline suhtlus toimub läbi kommentaaride, teadete ja kirjade kaudu. Olles sotsiaalvõrgustiku kasutaja, saab oma profiili täiendada fotode , audio - ja videoklippidega.
Folksonoomia
Folksonoomia on meetod sisu märgendamiseks ja kategoriseerimiseks koostöös loodud ja hallatud märksõnade
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Registreeri ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile


Konto olemas? Logi sisse

Vasakule Paremale
SOTSIAALMEEDIA #1 SOTSIAALMEEDIA #2 SOTSIAALMEEDIA #3 SOTSIAALMEEDIA #4 SOTSIAALMEEDIA #5 SOTSIAALMEEDIA #6 SOTSIAALMEEDIA #7 SOTSIAALMEEDIA #8 SOTSIAALMEEDIA #9 SOTSIAALMEEDIA #10 SOTSIAALMEEDIA #11 SOTSIAALMEEDIA #12 SOTSIAALMEEDIA #13 SOTSIAALMEEDIA #14
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kart12 Õppematerjali autor

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

555
doc
Programmeerimiskeel
575
docx
Nimetu
159
doc
Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat
70
pdf
Riistvara ja tehniline dokumentatsioon
120
doc
Lühendite seletus
168
pdf
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE
1072
pdf
Logistika õpik
138
docx
Süsteemitarkvara aruanne





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun