Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"promotsioon" - 37 õppematerjali

promotsioon on müügi edendusvõtetest koosnev turundusvaldkond, mis mõjutab tarbija käitumist vahetult toote või teenuse hinna ja väärtuse suhte muutmise kaudu või lojaalsusprogrammide abil.
thumbnail
2
rtf

Võõrsõnad

Aberis- Adekvaatne-Sisult kattev Afekt-tundepurse Afiss-kuulutus Anneksioon-teise riigi v selle osa vägivaldne liitmine oma riigi külge Anakronism-vääraegsus Apologeet-isiku vm kaitsja Atentaat-tapmiskatse v tapmine Assamblee-üldkoosolek Avantüür-tegelikke tingimusi mittearvestav üritus, kahtlane ettevõte, seiklus Banaalne-labane, maotu, äraleierdatud, lame Bakalaureus-(akadeemiline kraad); keskkooli lõpetanu Prantsusmaal Blamaaz-häbi(asi), teotus, naeruvääristus Bravuurne-hoogne, uljas, hooplev. Brosüür-köitmata v kerges köites väiketrükis Garderoob-riidehoid Garanteerima-tagama Generatsioon-põlvkond, sugupõlv Genereerima-tekitama, esile kutsuma. Distsipliin-kindlaksmääratud kord; korrale allumine Degenerant-mandunu Dekadents-langus, allakäik, mandumine Desarmeerima-relvastust ja relvajõude vähendama; relvitustama Drastiline-tugevasti mõjuv, rabav Dotatsioon-pealemakse, riigi toetus ettevõttele v asutusele Duplikaat-dokumendi teine eks...

Eesti keel → Eesti keel
44 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

kattuda, olgu pigem rohkem kategooriaid kui vähem Tableerimine Andmeid kasutatakse: Tarbekaupade tootmine Meediafirmad, reklaamifirmad Pangad, kindlustusfirmad Jaekaubandus Hulgikaubandus Äriturutoodete tootmine Avalik sektor ja mittetulundusorg. 23. Promotsiooniplaan: Promotsioon on müügiedendusvõtetest koosnev turundusvaldkond, mis mõjutab tarbija käitumist vahetult toote või teenuse hinna ja väärtuse suhte muutmise kaudu või lojaalsusprogrammide abil. Aeg Sihtrühm Vajadused Promotsioon Eesmärk (mida Mõõtmine (millal (kellele on (mis põhjusel (reklaam) soovitakse (millised on

Muu → Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

25. Integreeritud turunduskommunikatsioon Integreeritud turunduskommunikatsiooni konteptsiooni kohaselt ettevõtted integreerivad ja kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada selget, järjepidevat ja kaasahaaravat sõnumit ettevõttest endast ja tema toodetest. See tähendab sisuliselt seda, et suhtekorraldusmaterjalid annavad edasi samasuguse sõnumi, kui näiteks müügitoetuskampaania ning reklaamidel on samasugune visuaalne identiteet kui kodulehel. 26. Mis on promotsioon? Promotsioon on müügiedendusvõtetest koosnev turundusvaldkond, mis mõjutab tarbija käitumist vahetult toote või teenuse hinna ja väärtuse suhte muutmise kaudu või lojaalsusprogrammide abil. 27. Mis on reklaam? Reklaam on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). 28. Mis on suhtekorraldus?

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Avaliku sektori kommunikatsioon

Positsioneerida globaalse lokaalse firmana ­ rõhutada sidet kohaliku turuga Hoolida kohalikust kogukonnast ­ kuulata sihtrühmade seisukohti Anda panus ühiskonna arengusse toetuste ja sponsorluse kaudu · Integreeritud TK eesmärgid 8.2 ITK eesmärk on luua terviklik pilt firmast, kaubamärgist, tootest ja teenusest. 1) TK promotsioonielementide ühtlustamine ja õige suhtestamine reklaam promotsioon e müügiedendus otsemüük PR üritusturundus 2) TK mittepromotsioonielementidest ühesuguse sõnumi edastamine toode disain 4 pakend hind müügikoht · Integreeritud koostöö 8.6 Reklaamifirma ­ korporatiivse brändi kujundamine (reklaamikampaania, infomaterjalide kujundus, toote välimus)

Meedia → Suhtekorraldus
64 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mingi asja omandiõigust. näiteks hotellindus, juuksur, remonditööd. 7. Turundusmeetmestik ­ kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis. Samuti on vaja luua tarbijatega pikaajaline vastastikune kasumlik suhe. Sisaldab 4P-d: toode, hind, koht, promotsioon. 8. Kontseptsioonid- strateegia, kuidas ettevõtte seab oma sihid ja eesmärgid. ( 5tk) 1) Sotsiaalse turunduse kontseptsioon- lisaks tarbija vajadustele ja ettevõtte eesmärkidele pööratakse selles tähelepanu ka eetilisele, keskkonna-, juriidilisele-, ja sotsiaalsetele aspektidele. 2) Müügikontseptsioon- agressiivne müügitegevus ja reklaam. Eesmärgiks on müüa rohkemasju rohkematele inimestele, teha seda sagedamini ja

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kategooriajuhtimine

kategooria roll, väärtustamine ja sihtgruppide defineerimine, strateegia, taktikad, plaani juurutamine ja ülevaade, kategooria tulemuskaardid ning viimaseks märkused mudeli kohta. Kogu tulemus saavutatakse alles nelja kuni viie aasta jooksul. Kaubakategooriate juhtimise põhilised taktikalised elemendid kaupluses, mille abil saavad jaekaupmehed ellu viia juhtimise plaane ning samas ka mõjutada ostjate oste. Põhilised on hinnakujundus, toodete paigutus ja promotsioon. Üks põhiline kaubakategooria juhtimise juures on konkurents. Konkurentsieelise saavutamiseks peab ettevõtte näitama paremaid tulemusi kui konkurendid. General Electricu juht Jack Welch toetus ettevõttet püstitades lihtsale põhimõttele: kui ettevõttel pole konkurentsieelist, siis pole mõtet ka konkureerida. Jaekaubanduses on konkurentsieelise loomise võimalustena konkreetsed strateegiad, mille rakendamine võimaldab saavutada püsiva eelise. (vt Joonis 1)

Majandus → Juhtimine
44 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turundus

Turundus 1) Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine 2) Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem 3) Turundus kui tootmise juhtimise kontseptsioon Turundus laiemas tähenduses: igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses: ettevõtte juhtimise oluline osa. Turundust vaadeldakse kahest aspektist: filosoofiana ja juhtimise konseptsiooniga Turundus kui vahekontseptsioon Õppimise tähtsus: 1) mõjutab otseselt iga inimest 2) majanduse olulisim koostisosa 3) määrab kõikvõimalike organisatsioonide edukuse Turundus ehk marketing tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Hõlmab nii toodete ja teenuste reklaami, turu-uuringuid, hinna kalkuleerimist kui ka müügi korraldamist. Kõik, mis aitab kaasa vahetustegevusele! Peamised...

Majandus → Majandus
12 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

firma toodetega power parent model - iseseisev, kuid firmaga seoses olev bränd, nagu on Microsoftil näiteks Office ja Windows tooted master brand model- domineerib firma bränd koos konkreetse tootebrändiga, nagu näiteks Nike, Disney või BMW, kelle nimi on alati koos tootemudeliga, nagu 3, 5 ja 7 seeria autod Turunduskommunikatsioon Massimeedia, Otseturundus, Elektroonilised kanalid (e-mail, www), Sotsiaalmeedia, Suhteturundus, Telefonimuuk, PR, sponsorlus, Seminarid, koolitused, Promotsioon muugikohal, Muugiedendus, "ukselt-uksele" muuk, Reklaamkingitused Muugiedendus-Otseselt muuki mõjutavad mittepersonaalsed promotsioonivõtted, mida rakendatakse firma tasand ­ tippjuhtkond vastutab uldstrateegia väljatöötamise eest; ariuksuse tasand ­ iga äriuksus kujundab oma strateegiad; tootesarja tasand ­ äriuksuse raames koostatakse strateegiline plaan; brandi tasand ­ brändijuht paneb kokku brändi arengukava. Turundusstrateegia pohikusimused: Millises äris tegutsetakse?

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

prognoos Müügikanalite laiendamine reguleerimine (kontroll) All-lepingute sõlmimine Logistika planeerimine Hinnapiiride määramine Paindlik hinnakujundus - tarnijate kontroll Hindade määramine Teenused tarnijatelt Väärtuse analüüs / hinna- Jaotuskanalite Promotsioon, et suurendada alandamine ratsionaliseerimine kliendi teadlikust Panuse analüüs Halduskulude Müügitoetus Siht konkreetsetele vähendamine Konkurentide positsiooni konkurentidele identifitseerimine [NÕUDLUS TEADMATA] [NÕUDLUS>PAKKUMINE] [NÕUDLUS

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Lisad võimaldavad hästi eristada end konkurentidest. Samas iga lisa maksab ning muudab toote kallimaks. Disain väljanägemine, kasutusmugavus Stiil Pakend: Peab olema lihtne ja kasutajasõbralik. Pakend hoiab toodet koos, kaitseb seda ning mõjutab oma suurusega tarbija ostu- ja tarbimiskogust. Märgistus: informatsioon toote kohta, identifitseerib toodet või brändi. Nõudmised. Pakend ja märgistus on olulised promotsioonivahendid. Toote elutsükkel: Sisenemisfaas: käive väike, promotsioon oluline, et tutvustada toodet. Kasvufaas: toote ostjate arv kasvab kiiresti. Küpsusfaas: koguturu käive stabiliseerub. Toode või teenus on tarbijatele juba tuttav. Konkurents on kõige kõrgem Langusfaas: kui turule tuleb uus toode, mis asendab vana. Tugev hinna konkurents. Kaubamärgi ja brändi olemus: Tänapäeval on bränd väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha.

Majandus → Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Majanduse kordamisküsimused vastused

Kordamisküsimused 1. Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist? · turunduskeskkonna analüüsil · turu segmenteerimisel · toote/brändi positsioneerimisel · turundusmeetmestiku (marketing mix) - toote, selle hinnakujunduse, väljapaneku, toetusvahendite (promotsioon, reklaam jne) kujundamisel · turundusuuringutes 2. Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus. Psühholoogilised tegurid: · Vajadused; · motivatsioon; · hoiakud; · isiksusetüüp; · emotsionaalsed ressursid jne Sotsiaal-demograafilised tegurid: · vanus · rahvus · haridus · pere · elukoht · tulutase · töökaaslased, sõpruskond · huvid, elustiil · religioon jne Sotsiaal-majanduslikud tegurid: · ühiskonna struktuur · seadusandlus, normid · konkurents, pakkumine, hinnatase jne 3. Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid? Kuivõrd mõjukas võib olla hinnas...

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
19
doc

äriplaan

Kanepi Gümnaasium Kanepi söögikoht Äriplaan Taivi Oja Juhendaja: Piret Viil Kanepi 2008 1 Sisukord Lühikokkuvõte ............................................................................lk 2 Üldandmed .................................................................................lk 3 Missioon, visioon, eesmärk ..............................................................lk 4 Teenus, turg, konkurents .................................................................lk 5-6 Turundusstrateegia ja turunduseelarve .................................................lk 7 Tootmise/teeninduse planeerimine ......................................................lk 8 Sisustus .....................................................................................lk 9-10 Projekti maksumus ............................................................................

Majandus → Majandus
868 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

avaldatud materjalide põhjal. PRAKTILINE ÜLESANNE 1. Koosta lihtne turundusplaan ettevõttele. See millega ettevõte tegeleb selgub eksamil  Turundusplaani koostamisel, arvesta järgmiste teemadega 1. Kirjelda täpsemalt toodet kolmel tasemel 2. Selgita millised mikro- ja makrokeskkonna tegurid avaldavad mõju tootele ja põhjenda. Iseloomusta põhjalikult ka peamisi konkurente, milline toode ja lisahüved, hinnakujundus, promotsioon. 3. Iseloomusta tarbijaid võimalikult täpselt – loo persoona 12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus 4. Hinnakujundus – eesmärk, kas hind on diferentseeritud, kas ja milliseid hinnasoodustusi kasutatakse 5. Jaotus - koosta tootele jaotusstrateegia ning põhjenda kanaleid. 6. Koosta promotsiooni plaan : sõnum, sõnumi kanal, periood ning ka valiku põhjendus.

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

säilitamiseks või arendamiseks. Konkurentide iseloomustamiseks tuuakse välja nende käibed ja kasumid, pakutavad tooted/teenused, sihtturud jms. · Turundusstrateegiaga tagatakse, et soovitav käive saavutatakse ja seda tehakse mõistlike kulutustega. Selleks planeeritakse siin kogu ettevõtte turundustegevus ja arvutatakse selle tegevuse elluviimiseks vajalikud kulutused. Planeerida tuleks järgmised turundusmeetmed: reklaam, promotsioon, messide külastamine, näitused, üritused, allahindlused, artiklid, müügikanalid, müügijärgne teenindus, müümise asukoht. · "Juhtimine ja personalistrateegia" eesmärgiks on näidata, et juhtimismeeskond on võimeline äriplaanis toodud projekti ellu viima ja ettevõtet vajaliku tööjõuga kindlustama. Samuti kalkuleeritakse juhtimisega ja tööjõuga kaasnevad kulud. Algab

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

Prognoosida, milliseid samme astuvad tõenäoliselt konkurendid pärast käesoleva äriplaani elluviimist ja kuidas neile vastata. Milline saab olema antud firma koht konkurentide seas? Tulevikuprognoosid konkurentsi tugevnemise või nõrgenemise kohta, teie konkurentsieelis. Müük ja turustamine Müügi ja turustamise eest vastutajad, müügi- ja turustamisekanalid. Planeerida tuleks järgmised turundusmeetmed: reklaam, promotsioon, messide külastamine, näitused, üritused, allahindlused, artiklid, müügikanalid, müügijärgne teenindus, müümise asukoht. Hinnakujundamisstrateegia, teie toodete positsioon turul, kindlate kliendisuhete olemasolu, millega veenate oma kliente et nad eelistaksid teie firma tooteid teie konkurentide toodetele. Hind (kulutused tootele kuni selle jõudmiseks kliendini ja millist hinda on klient valmis maksma).

Muu → Kutsevalik
196 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turundus

Turundus 1) Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine 2) Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem 3) Turundus kui tootmise juhtimise kontseptsioon Turundus laiemas tähenduses: igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses: ettevõtte juhtimise oluline osa. Turundust vaadeldakse kahest aspektist: filosoofiana ja juhtimise konseptsiooniga Turundus kui vahekontseptsioon Õppimise tähtsus: 1) mõjutab otseselt iga inimest 2) majanduse olulisim koostisosa 3) määrab kõikvõimalike organisatsioonide edukuse Turundus ehk marketing tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Hõlmab nii toodete ja teenuste reklaami, turu-uuringuid, hinna kalkuleerimist kui ka müügi korraldamist. Kõik, mis aitab kaasa vahetustegevusele! Peamised turundussuu...

Majandus → Turundus
11 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Personalijuhtimisest ja selle põhimõisted

-andmete kogumine, mille käigus kogutakse andmeid -personalivajaduse prognoosimine, mille käigus otsitakse vastust küsimustele -personali planeerimise programmidekoostamine -personaliprogrammide rakendamine 9. Personali värbamine ja värbamise allikad? (sisemine ja väline ning alternatiiv variant) Personali värbamine on protsess, mille käigus kutsutakse nõutava pädevusega töötajaid kandideerima vakantsele ametikohale. Org. Sisemine värbamine: 1. Edutamine ehk promotsioon 2. Üleviimine 3. Rotatsioon(ajutine üleviimine) 4. Ettevõttesisese konkursi väljakuulutamine vakantsetele ametikohtadele 5. Endiste töötajate tagasikutsumine. Org. Väline värbamine: 1. Soovitused omade töötajate poolt 2. Koolide lõpetajad 3. Ülikoolide lõpetajad 4. Individuaalsed tööpakkujad 5. Töötud 6. Töötajad teistest organisatsioonidest sh. konkurentide firmadest 7. Firmade ühinemised ja omandamised Org

Majandus → Juhtimine
73 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

· Piinkikud, kahjulikud või ebasoositavad elanikkonnas nt seksuaaleluga seotud tooted, abort, vaimuhaiguse ravimid jne · Privaatsed ja kahjulikud ­ illegaalsed tooted nt narkootikumid ja prostitutsioon · Privaatsed ja kasulikud ­ suguhaiguste ravimid, delikaatsed hügieenitooted · Avalikud ja kahjuliku - näiteks sigaretid, relvad · Avalikud ja kasulikud ­ rasestumisvastased vahendid, akneravimid ja dieeditooted · Oluline määrata täpne sihtrühm, et promotsioon toimuks ainult selles rühmas ja laiema avalikkuse ette ei jõuaks TOOTMISKAUBAD Materjalid ja koostisosad · Ettevõtte toodangu koostisosad · Toormaterjal kasutatakse muutmata kujul mingiks muuks asjaks nt puuvill riiete jaoks · Müüakse otse tootmisettevõtetele · Olulised hind ja teenindus · Koostisosad lähevad mingil määral ka lõppturule nt rehvid on autotööstuse koostisosad aga neid saab osta ka eraldi Kapitalitooted

Majandus → Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

oluliselt kõrgemat hinda kui konkurentide toote eest. Baasiks võetakse konkurenttoote hind ning sellele lisatakse nö konkurentsieelise väärtus. Niisugust meetodit nimetatakse ka lisandväärtuse hinnakujunduseks. See hinnakujundusmeetod töötabki vaid siis, kui ettevõtte tootel on tugev lisandväärtus tarbija jaoks, näiteks maine või mõni eriline omadus (Volvo kui turvaline auto). 38. Promotsiooni võtete kompleks Promotsioon - moodus, kuidas ettevõtted püüavad saavutada oma reklaami- ja turunduseesmärke. Promotsiooni vormideks on: Reklaam, isiklik müük, müügitoetus, suhtekorraldus ning otseturundus. Promotsioon on müügi edendusvõtetest koosnev turundusvaldkond, mis mõjutab tarbija käitumist vahetult toote või teenuse hinna ja väärtuse suhte muutmise kaudu või lojaalsusprogrammide abil. Optimaalne promotsioonimix sõltub tootest, turust, ettevõttest ja paju

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Tarbijakäitumine

Kordamisküsimused 1 Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist? turunduskeskkonna analüüsil turu segmenteerimisel toote/brändi positsioneerimisel turundusmeetmestiku (marketing mix) - toote, selle hinnakujunduse, väljapaneku, toetusvahendite (promotsioon, reklaam jne) kujundamisel turundusuuringutes Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus. TARBIJAST ENDAST JA TEMA SUHESTATUSEST ÜMBRUSEGA TULENEVAD TEGURID Psühholoogilised tegurid ­ vajadused, motivatsioon, hoiakud, isiksusetüüp, emotsionaalsed ressursid jne Sotsiaal-demograafilised tegurid vanus rahvus haridus pere elukoht tulutase töökaaslased, sõpruskond huvid, elustiil religioon jne ÜMBRITSEVAST KESKKONNAST TULENEVAD TEGURID Sotsiaal-majanduslikud tegurid ühiskonna struktuur seadusandlus, normid konkurents, pakkumine, ...

Majandus → Tarbijakäitumine
67 allalaadimist
thumbnail
5
doc

JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS

JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS Iseseisev töö õppeaines ,,Turundus" MS.0755 Konkurentsianalüüsi käigus tuleb: 1. Võrrelda ja analüüsida kolme sama vajadust rahuldavat toodet (kaupa või teenust), mida pakuvad erinevad ettevõtted. 1.1. Rahuldatava vajaduse kirjeldamine Maslow'i vajaduste püramiidi järgi on inimese esmasteks vajadusteks füüsilised vajadused. Kui inimesel on kõht täis, koht, kus elada, puhtad riided ja ise puhas siis alles siis hakkavad rolli mängima muud vajadused. Kuna hambapasta on (suu)hügieeni üks osa on see esmatarbekaup ja rahuldab esmatarbevajadusi. Pasta lõppemisel on esimene automaatne reaktsioon minna seda juurde ostma ja iga endast lugupidav inimene selleta läbi ei saa. Hambapasta ostuprotsess algab tarbija vajaduse tunnetusest - tarbija ostukäitumine on motiveeritud, sest tekkinud on probleem, mis vajab lahendamist: hambapasta on otsas aga hambaid on vaja pesta! Vajaduse ...

Majandus → Turundus
78 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Turundus - on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbjate soove või vajadusi. Teenus - tegevus, mida pakutakse müügiks, mis on oma olemuselt mittemateriaalne ja mille osutamisega ei kaasne mingi asja omandiõigust ( nt. hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalis...

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TURUNDUS ja MÜÜK

Ice (pigem naistele). 15. Nimeta turundusmeetmestiku osad ja kirjelda igaühe sisulist olemust. 1. Toode (toote variatsioonid, kvaliteet, disain, iseärasused, kaubamärk, pakend, suurus, teenused, garantii, tagastus) 2. Hind (hinnakirja hind, allahindlused, lisatasud, makseperiood, krediiditingimused, garantiitingimused) 3. Distributsioon ehk jaotus ehk turustus (koht, kättesaadavus, ulatus, sortiment, asukohad, laod, transport) 4. Promotsioon ehk müügitoetus (müügitoetuskampaaniad, reklaam, suhtekorraldus, otseturundus, müük) 16. Mida sisaldab „turunduse 4-P-d“? 1. Product 2. Price 3. Place 4. Promotion 17. Mida nimetatakse toodete diferentseerimiseks? Diferentseerimise tegurid. Toote diferentseerimiseks nimetatakse seda, kui ettevõte püüdleb selle poole, et tema pakkumine oleks teistest erinev ehk diferentseeritud

Majandus → Turundus
76 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Hinna kujundamise etapid, hinnakujundusmeetodid

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Dokumendihaldus ja infotöötlus Magnus Kolk EV - 1 Kursus Päevane Tanel uusküla IT - 1 Kursus Päevane HINNA KUJUNDAMISE ETAPID HINNAKUJUNDUSMEETODID Referaat Tallinn 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 3 1 HINNA KUJUNDAMISE ETAPID........................................................................................ 4 1.1 Hinnaeesmärgid................................................................................................................ 5 1.1.1 Kasumile orienteeritud eesmärgid..............................................................................5 1.1.2 Kogusele (müügile) orienteeritud eesmärgid.......................................................

Majandus → Turunduse alused
107 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

Sponsorlus Brändi arendamine, väärtuste Brändi nähtaval hoidmine, kommunikeerimine emotsiooni loomine Ärikingitused Kliendi premeerimine Hoida brändi nähtaval, käitumise eest meeldetuletamine Reklaami definitsioon Reklaam on impersonaalne ideede, toodete või teenuste esitlemine ja promotsioon mis iganes tasulisel viisil ja kus rahastaja on identifitseeritav Reklaami funktsioonid  Diferentseerib brändi konkurentidest  Sisaldab informatsiooni brändi omaduste ja müügikanalite kohta  Mõjutab tarbijaid proovima  Toetab toodete jaotust jaotuskanalites (pood võtab parema meelega toote müügile kui tal on reklaami toetus)  Mõjutab brändi kasutustihedust  Loob brändieelistust ja lojaalsust  Alandab müügikulusid

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
50
docx

Tegevusplaan komposti tootmiseks

.......................................................................22 Pakend ja müük.....................................................................................................................23 Kasutusotstarve.....................................................................................................................23 Tarbijad.................................................................................................................................23 Promotsioon..........................................................................................................................24 Kokkuvõte.................................................................................................................................25 Sissejuhatus Enne asulate teket kasutati iga kui viimne jäätmeosa ära, sest ega jäätmeid kui selliseid ei tekkinudki. Võib julgelt öelda, et siis ei osatud aimata midagi jäätmetest ja nende käitlemisest.

Põllumajandus → Põllumajandus
31 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

müügipersonali, turustuskanaleid ja mainet. Nende varieerimise võimalused on: PROMOTSIOON, BRÄND JA KAUBAMÄRK, TOOTE ELUTSÜKKEL TURUNDUSE 4P-d: TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) PROMOTSIOON Promotsiooni eesmärk on tarbija käitumise suunamine, võimaliku kliendi ostuotsuse soodustamine või olemasoleva kliendi kordusostule meelitamine ning sel teel müügikäibe suurendamine. Promotsioon kooseb suhtekorraldusest, isiklikust müügisuhtlusest, reklaamist ja müügitoetusest. Eesmärk:informeerimine, veenmine, meeldetuletamine Turunduskommunikatsioon (TUKO) ... on vahendav protsess, kus ühel pool on ettevõte ning teisel pool välja valitud tarbijad. Eesmärgid: · Informeerimine ­ potentsiaal- Etapid: seid tarbijaid teavitatakse · Sihtgrupi määramine ettevõttest, brändist, toodetest

Majandus → Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

Kullamaa Keskkool AUTOMEEDIK OÜ Autoteenindus Angeelika Lõps Rait Roosileht Kullamaa 2016 1. ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE Automeedik OÜ hakkab pakkuma erinevas vanuses ja haridustasemega maksejõulistele inimestele ja erinevas suuruses ettevõtetele autoremondi teenust. Tegevust plaanime alustada lähima aasta jooksul. Töökoda asub Läänemaal Haapsalu külje all. Töökoda hakkab avatud olema tööpäeviti 9.00- 17.00, vajadusel ka nädalavahetusteti. Töid teostavad mehaanikud, kes omavad vastavate erialade pabereid. Tööde vastuvõtt toimub eelregistreerimisega, hinnakiri on olemas, kuid siiski tööde hind sõltub aja- ja materjalikulust, kokkuleppel kliendiga. 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED Ettevõtte nimi Automeedik OÜ Ettevõtte juriidiline vorm Osaühing Aadress Läänemaa Kullamaa vald Kullamaa küla ...

Muu → Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

hindade keelustamine jne Turupositsioon ­ enamasti annab tugevam positsioon rohkem mänguruumi ja vastupidi 25. Integreeritud turunduskommunikatsioon Integreeritud turunduskommunikatsiooni kontseptsiooni kohaselt ettevõtted integreerivad ja kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada selget, järjepidevat ja kaasahaaravat sõnumit ettevõttest endast ja tema toodetest 26. Mis on promotsioon? 27. Mis on reklaam? Reklaam ­ igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav 28. Mis on suhtekorraldus? Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega. Ka kätkeb suhtekorraldus ettevõtte identideedi loomist ning kriisikommunikatsiooni ­ negatiivse ja kahjustava info käsitlemist. 29. Millised on promotsiooni vormid?

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

pakutava väärtuse üle. Turu hõlvamise strateegia- sisenetakse madala hinnaga, püüdes võita olulist turuosa. Strateegia toimimise eelduseks on elastne nõudlus, kus edukaim on kõige odavam toode. Turu juurdumise strateegia- sisenetakse madala hinnaga võitmaks kiiresti suurt turuosa. Eripäraks on see, et piisavalt madal hind ei meelita konkurente juurde, vaid võib neid vähendada. 9. PROMOTSIOON Isiklik müük- müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük. Müügitoetus- turundustegevus peamiselt lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks, mis stimuleerib kliente ostma või müügikanali liikmeid müüma. Integreeritud turunduskommunikatsioon- ettevõtted integreerivad ja kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada selget, järjepidavat ja kaasahaaravat sõnumit ettevõttest endast ja tema toodetest. Turunduskommunikatsiooni protsess:

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Majandusalused

· toodete/teenuste kliendini toimetamise planeerimine Reklaami planeerimine · Mida sa tahad, et midagi juhtuks? · Kui palju see väärt on? Kui palju saame reklaamile kulutada? · Millise teatega sa soovitava tulemuse saavutaksid? · Millist reklaamikanalit tuleks kasutada? · Püsikliendid ­ lojaalsed kliendid · Lojaalsuse tagab: · Kliendi vajadused ja soovid kujundavad toodet/teenust · Suhtlemine klientidega on olulisem kui promotsioon · toote/teenusega kaasnevad tulud ja kulud kliendile on hinna koostisosad · Asukoha valimise aluseks on mugavus kliendile Asukoha hindamine · Kas elanikkond selles piirkonnas kasvab või kahaneb · Kas seal leidub spetsialiste, keda sa oma ettevõttes vajad · Kui kaugelt tuleb tuua toorainet, komponente ja teisi vahendeid · Milline on hoonete ja maa hind võrreldes teiste piirkondadega · Kui kaugele jäävad raudtee, peateed, lennujaam

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et vahetus oleks võimalikult mugav ja sujuv ning nimetatud lõhed kõrvaldatud:  Ruumilõhe: tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eraldatud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise ja tarbijale sobilikus kohas, luues ostmise kohamugavuse.  Ajalõhe: kaupade tootmine ja tarbimine toimuvad erineval ajal (erandiks teenused). Mõnikord on põhjuseks ka tootmise tsüklilisus. Turundu...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

• juhtimisalased eesmärgid • ressursid, • soov kontrollida ise • tootegrupi sügavus Lõplik turustuskanali valik Sihtrühma kättesaadavus; Mugavus sihtrühmale; Toote iseloom; Turustuskanalite kulud; Turustuskanalite kasumlikkus; Tarnekiirus; Turundusekeskkond Funktsioonid vahendajatele Tehinguline; Logistiline; Abistav Turustuskanalite funktsioonid tootjatele Transport; Ladustamine; Pakendamine; Komplekteerimine; Kontakteerumine; Informeerimine; Promotsioon Turustuskanalite konfliktid • Horisontaalkonflikt – konflikt sama tasandi äride vahel (nt madistavad jaeärid omavahel) • Vertikaalkonflikt – eri taseme lülide konfliktid (nt madistavad omavahel tootjad ja hulgimüüjad) Turustusstrateegiad • Intensiivne - sihttarbijani jõudmiseks kasutatakse iga võimalikku vahendajat (turu maksimaalne hõlvamine kõikvõimalike jaemüügikohtade kaudu) • Valikuline – ettevõte müüb läbi valitud vahendajate

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Soome kultuuri konspekt

(1632 rajati TÜ) Per Brache, kes oli kuninga asemikuks, rajas Turu Akadeemia. Ta lasi üldse palju rajada- postijaamu, teid, kõrtse jne. Ta oli rootsi suurmaaomanik. Kohusetundliku mehena hakkas ta harima ,,idamaad". Arvas, et soome ametnikud olid lollid ja tahtis neid harida. Selleks rajaski akadeemia. Avarongkäigus osalesid kõik kõrgemad inimesed. 249 üliõpilast asus akadeemias kohe õppima, pooled neist olid rootslased, professoreid oli 12. 1643 korraldati esimene promotsioon, ehk esimene õpilane lõpetas. Hakati kirjutama soome keelset luulet, tänukõnesid. See näitas, et nende soome keele oskus oli hea. 1642 rajati Turgu esimene trükikoda. 1642 avati esimene raamatupood. 1640 ilmus esimene soome keele grammatika- Eskil Petraeus. 17 saj alguses hakkasid ilmuma rootsi-soome kalendrid. 1678 ladina-rootsi-soome sõnaraamat Henrik Florianus. 17. saj alguses moodustati piibli tõlke komisjon. Tõlgiti väga ebaühtlaselt ja jupiti, väga erineva

Kultuur-Kunst → Soome kultuur
55 allalaadimist
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

Selle mudeli rakendamine eeldab sihtrühmade selget määratlemist ja tundmist, et saada aru protsessi kulgemisest, selle aktuaalsetest etappidest erinevate inimeste/sihtrühmade puhul ja suunata turundustegevusi juba oluliselt täpsemalt. 4 P MUDEL SOTSIAALTURUNDUSES (T. Hiob) Sotsiaalturunduses rakendub kommertsturundusele sarnaselt 4P printsiip ehk turunduskontseptsioon kasvab välja nelja aspekti arvestamisest: toode (Product), hind (Price), koht (Place) ja promotsioon (Promotion). Erinevad autorid on tavapärasele 4P mudelile teinud ka lisandusi: Alcalay ja Bell (University of California, dep. Of Communication ; http://socialmarketing-nutrition.ucdavis.edu/ 2000) on lisanud mudelisse viienda P-na positsioneerimise (Positioning). Seymoure H. Fine (The State University of New Jersey) toob sisse veel kolm P-d: Producer (turundaja või promotsiooni tellija), Purchaser (sihtrühm oma ootuste ja vajadustega) ja Probing (uuringud) (Fine, Seymour H. 1990). P

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

nagu tööpinkidel töötlemine, pakkimüie, kokkupanek, testimine, sisseseade remont ja a uuendamine jne. 3. Outbound logistics (jaotuslogistika) Lõpptoodete kokkukogunüse, ladustamise ja ostjatele füüsilise jaotusega seotud tegevused, nagu lõppkauba jaotus, ladustamine, käsitlemine, veod, tellimuste töötlemine, ajaline planeerinüne. 4. Marketing and Sales (Turundus ja müük) Abinõud ostjatele ostuvõimaluste loomiseks nende ergutamiseks, nagu reklaam, promotsioon, müügijuhtimine, hinnakujundus, turustuskanalite valik jne. 5. Service (teenindus) Teenuste osutamine toote väärtuse suurendamiseks või säilitamiseks, nagu paigaldamine, remont, väljaõpe, varuosade tarnimine, toote kohandamine (reguleerimine). Nagu näha, et logistikaga on otseselt seotud 2 vüest primaarsest tootele/teenusele väärtust lisavast ärilisest tegevusest. Tugevalt on logistikaga seotud ka teenindus (klienditeenindus, müügijärgne teenindus).

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

Selle mudeli rakendamine eeldab sihtrühmade selget määratlemist ja tundmist, et saada aru protsessi kulgemisest, selle aktuaalsetest etappidest erinevate inimeste/sihtrühmade puhul ja suunata turundustegevusi juba oluliselt täpsemalt. 4 P MUDEL SOTSIAALTURUNDUSES (T. Hiob) Sotsiaalturunduses rakendub kommertsturundusele sarnaselt 4P printsiip ehk turunduskontseptsioon kasvab välja nelja aspekti arvestamisest: toode (Product), hind (Price), koht (Place) ja promotsioon (Promotion). Erinevad autorid on tavapärasele 4P mudelile teinud ka lisandusi: Alcalay ja Bell (University of California, dep. Of Communication ; http://socialmarketing-nutrition.ucdavis.edu/ 2000) on lisanud mudelisse viienda P-na positsioneerimise (Positioning). Seymoure H. Fine (The State University of New Jersey) toob sisse veel kolm P-d: Producer (turundaja või promotsiooni tellija), Purchaser (sihtrühm oma ootuste ja vajadustega) ja Probing (uuringud) (Fine, Seymour H. 1990). P

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun